Λογικα δεν ισχυει στη περιφερεια αυτο, γιατι κυκλοφορουν αρκετα ΙΧ dieselΑρχικά δημιουργήθηκε από NikosR
Είσαι σίγουρος γα ότι λές? Πώς νόμιζα πώς αμα είσαι κάτοικος εκτός Αθηνών - Θεσ/νίκης δεν υπάρχει θέμα?
Λογικα δεν ισχυει στη περιφερεια αυτο, γιατι κυκλοφορουν αρκετα ΙΧ dieselΑρχικά δημιουργήθηκε από NikosR
Είσαι σίγουρος γα ότι λές? Πώς νόμιζα πώς αμα είσαι κάτοικος εκτός Αθηνών - Θεσ/νίκης δεν υπάρχει θέμα?
Ποτέ μια δυνατή καρδιά
στον πόνο δε λυγίζει,
ακόμα και αν θα πληγωθεί
κατέχει να ελπίζει.
Μαγε, εχω ενα corsa του '98 για μουλαρι.Τα χιλιομετρα αμετρητα,η συντηρηση αψογη και κανενα - μα κανενα - προβλημα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
2. Οχι OPEL... αν ψάξεις σε διάφορα forum θα βρείς αρκετούς που παραπονιούνται για πάσης φύσεως προβλήματα.
4. Diesel ακόμα στην Ελλάδα για ιδιώτες δεν ισχύει... εκτός και αν δηλώνεις αγρότης. Σύντομα θα αλλάξει βέβαια αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμα το πότε.
Gandalf
Diesel παιζει παντου νομιμα και στην Αθηνα-Θεσσαλονικη παρανομα.Your choice.
Οσον αφορα για τα γερμανικα...εχω Audi με το 20VT μοτερ εδω και 4 χρονια.
Αν δεν αλλαξεις τα μισα ηλεκτρικα στην ωρα τους δεν ξερεις που θα μεινεις, οποτε αποψεις ''τα ιταλικα σπανε'', ''τα γερμανικα τα σπανε'', ''παρε ιαπωνα για να'χεις την ησυχια σου'', ανηκουν στο παρελθον μαζι με τις κοντρες αξιοπιστιας ΚΤΜ-DUC-BMW-HONDA.
Στην κατηγορια που κοιτας ολα ειναι σχεδον ιδια.Παρε ενα να κανεις την δουλεια σου, μιας και τα μικρα-μικρομεσαια των 10-15κ ευρω δεν εχουν καποια ιδιαιτερη διαφορα εκτος απο το σημα.
Οσο για την καταναλωση...ο,τι παει καιει.
Αυτα απο'μενα.
Start doing what's necessary, then what's possible and suddenly doing the impossible. Just start.
Επειδη περασε απο τα χερια μου ενα τετοιο ρημαδι ενα θα σου πω,απλα το πεταξα,ουτε για ανταλακτικα δεν το εδωσα.Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
Φίλε μου είχα 12 χρόνια το Punto GT (turbo) και είχα 235.000 χλμ ΣΚΙΣΜΕΝΟ !!!
Δεν είχα ποτέ βλάβη που να με αφήσει στο δρόμο
Αυριο θα δειξω αυτο που εγραψες και σε κατι φιλους μου που ειχαν το ιδιο αυτοκινητο,θελω να δω αντιδρασεις στις φατσες τους! Αυτα που λες δεν γινονται,παιζει να εισαι και ο μοναδικος στον κοσμο που εμεινες ευχαριστημενος απο το συγκεκριμενο!![]()
πάρε το σαραντατρίο να βρεις την υγειά σου ...![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=k71Oc...feature=search
αδερφε παρε ζβαρνα τα μαγαζια δες τι σου αρεσει και τι ταιριαζει με τα οικονομικα σου . εδω μεσα δεν θα βγαλεις ακρη θα ακουσεις 1000 διαφορετικες γνωμες ο καθε ενας λεει οτι ιστορια εχει ακουσει . τα αμαξια πλεον ειναι σαν την kinder εκπληξη κανεις δεν ξερει τι θα βγαλει ειτε ειναι audi και κανει 50.000 ειτε ειναι kia και κανει 10.000
Όντως.. δική μου παράλειψη... εννοούσα τα νέα OPEL (2007+ ). Μπορείς να δείς σχετικά στο forum για opel owners ( www.opel-club.gr ).Μαγε, εχω ενα corsa του '98 για μουλαρι.Τα χιλιομετρα αμετρητα,η συντηρηση αψογη και κανενα - μα κανενα - προβλημα. Diesel παιζει παντου νομιμα και στην Αθηνα-Θεσσαλονικη παρανομα.Your choice.
Και για το Diesel σωστός. Προς το παρόν τουλάχιστον καθώς σύντομα περνάνε σχετική διάταξη για να είναι ελεύθερα και σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
Για το θέμα "τσιμπήματος" λαδιού, δεν είναι μόνο τα TSi... είναι γενικά όλα τα Ι.Χ. που για τον κυβισμό τους αποδίδουν πολλούς ίππους.
Τώρα όπως είπα.. .πάρε κάτι με καλή μεταπώληση καθώς μόλις κλείσεις χρόνο χωρίς μηχανή... θα το σουτάρεις και θα ξαναπάρεις δίκυκλο... σου μιλάει παθών.
Gandalf
Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.
Να ξερεις οτι το diesel μοτε 1.3 που φοραει το πουντο και το corsa ειναι το ιδιο μετα απο συνεργασια GM και Gruppo Fiat.
Απο εκει και μετα θεματα φινιρισματος/ποιοτητας κατασκευης κτλ δε γνωριζω.
Παντως θα παθεις πλακα αν βολταρεις με τη ροπη απο τον 1300αρη κινητηρα(και οδηγησα αυτον με τα 75 αλογα οχι με τα 90)
Aν εξαιρέσεις δυό μικρές ανακρίβιες ......... 10 χρόνια προς 11 και πώληση το 2005 (έπρεπε να δω την αδεια του Octavia) .......... ο χρόνος βλέπεις ........... όλα τα άλλα είναι όπως στα λέω !!!Αρχικά δημιουργήθηκε από kokos08
Επειδη περασε απο τα χερια μου ενα τετοιο ρημαδι ενα θα σου πω,απλα το πεταξα,ουτε για ανταλακτικα δεν το εδωσα.
Αυριο θα δειξω αυτο που εγραψες και σε κατι φιλους μου που ειχαν το ιδιο αυτοκινητο,θελω να δω αντιδρασεις στις φατσες τους! Αυτα που λες δεν γινονται,παιζει να εισαι και ο μοναδικος στον κοσμο που εμεινες ευχαριστημενος απο το συγκεκριμενο!![]()
Το αυτοκίνητο κυκλοφορεί ακόμα και σήμερα !!!
Φορούσε ζάντες Speedline (ήταν 2η γενιά με τις ανθρακί ζάντες που δεν μου άρεσαν), αμορτισέρ Bilstein, ελατήρια Voglandt, εξάτμιση Supersprint, είχε μπάρες στους θόλους και λίίίίγο ανεβασμένη πίεση ............
Δεν έκανε ποτέ βλάβη !!! Μα ΠΟΤΕ λέμε !!!
Μια χρονιά μάλιστα έκανε 200 χλμ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ........... αναπληρωτής τότε σε άλλο νομό ........
![]()
Τα diesel σε μικρους κυβισμους και χωρις τουρμπο ΔΕΝ αξιζουν!!!
Ειναι απελπιστικα αργα σε οτιδηποτε...ειναι οικονομικα σε 2 πραγματα,καυσιμο και παστιλιες φρενων...γιατι αν πατησεις φρενο πρεπει να κατεβασεις 1η για να ξαναπαρει τα "πανω" του ο κινητηρας οποτε απλα κατεβαζεις ταχυτητα.
Σε βενζινοκινητηρες ειναι διαφορετικα.
Πρεπει να σκεφτεις ακομα οτι ενα diesel ειναι πιο ακριβο στα ιδια κυβικα με ενα βενζινη γιατι η υποτιθεμενη οικονομικη αποσβεση γινεται σε βαθος +5ετιας.
Ακομα με τις καρτες καυσαεριων που θα γινουν τωρα και τα υποχρεωτικα ΚΤΕΟ θα σου κοστισει πολλα στα διαφορα φιλτρα που εχει το diesel.
Γνωμη μου ειναι οτι το Corsa ειναι το καλυτερο λεφτα/ποιοτητα/σερβις/αξιοπιστια
Το νεο Punto το οδηγησα και μαλλον το αμαξωμα ειναι λιγο βαρυ για τον κινητηρα του 1.4 αλλα με μεγαλους χωρους..δλδ 4 ατομα ειναι ανετα μεσα.
if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law
είναι όπως στις μηχανές αδερφέΑρχικά δημιουργήθηκε από kokos08
Επειδη περασε απο τα χερια μου ενα τετοιο ρημαδι ενα θα σου πω,απλα το πεταξα,ουτε για ανταλακτικα δεν το εδωσα.
Αυριο θα δειξω αυτο που εγραψες και σε κατι φιλους μου που ειχαν το ιδιο αυτοκινητο,θελω να δω αντιδρασεις στις φατσες τους! Αυτα που λες δεν γινονται,παιζει να εισαι και ο μοναδικος στον κοσμο που εμεινες ευχαριστημενος απο το συγκεκριμενο!![]()
τίποτα δεν ειναι αξιόπιστο, μέχρι απόδειξης του εναντίου. Κι εγώ έχω την άφρικα, και μέσα σε 200 χλμ, μου έβγαλε και τις 2 κλασικές βλάβες της άφρικα (ανορθωτής, τρόμπα βενζίνης)
επίσης είχα 1 τζαπαν, 1 γαλικό, και έχω 1 ιταλικό αμάξι, μόνο το τζαπάν μου έβγαλε πρόβλημα
και μάλιστα το ακριβοπλήρωσα!
μην την ψάχνεις, όπως τα συντηρείς και όπως τους φέρεσαι, έτσι συμπεριφέρονται!![]()
Fiat Punto... οικονομικό, φτηνά ανταλλακτικά και εύκολα μεταπωλήσιμο.
Opel Corsa.. κινητήρας γαϊδούρι.. σχετικά οικονομικό..
Skoda fabia.. ΕλαστιΚΟΤΑΤΟΣ κινητήρας, οικονομικό, σου βγάζει ατέλειωτα απροβλημάτιστα χιλιόμετρα... νοιώθεις οτι οδηγάς νεκροφόρα.. no feeling..
Seat Ibiza.. Αν το SKODA είναι σε αίσθηση οδήγησης νεκροφόρας... το IBIZA είναι η κάσα.. τόσο μικροί χώροι, σε πιάνει κλειστοφοβία..
Renault Clio... όχι και γαλλικό αυτοκίνητο βρε άνθρωπε... θα πληρώνεις άνθρωπο στην μεταπώληση για να στο πάρει..
Βοήθησα;;![]()
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
seat leon tsi 1.2 105ps. η καλυτερη επιλογη κατα την αποψη μου.αφθονοι χωροι για χατσμπακ ροπατο μοτερ ποιοτητα κατασκευης κτλ κτλ.επειδη εχω το leoncupra μην νομιζεις οτι ευλογω τα γενια μου,το εχει φιλος κανα δυο χρονια και το σκιζει χωρις κανενα προβλημα.καταναλωση καλη και ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ αξιοπιστια![]()
Catch me if you can