Σελίδα 6 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 86 από 86

Θέμα: ΝΙΤΡΟ ΣΕ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ (660)

  1. #76
    Ημιτρελο Μέλος Το avatar του/της imitrelos
    Εγγραφή
    29/03/2010
    Μηνύματα
    557
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Εγώ δεν το καταλαβαίνω, αλλά μην ενοχλείστε..

    Αν και δέν θα αμφισβητήσω τάς γνώσης σας γέροντα

    Όταν θερμαίνετε το πρωτοξείδιο του αζώτου σε περίπου 300 βαθμούς C υπάρχει διάσπαση των στοιχείων σε οξυγόνο και το άζωτο. Έτσι η έγχυση του πρωτοξείδιο του αζώτου σε μια μηχανή σημαίνει ότι περισσότερο οξυγόνο είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια της καύσης. Έχοντας περισσότερο οξυγόνο και έχοντας επίσης την δυνατότητα να ψεκάσουμε τον κινητήρα με περισσότερο καύσιμο, επιτρέπουμε στην μηχανή να παράγει περισσότερη δύναμη. Το πρωτοξείδιο του αζώτου ή νίτρο είναι ένας από τους απλούστερους τρόπους να παραχθεί μια σημαντική ώθηση ιπποδύναμης σε οποιαδήποτε βενζινομηχανή. Το νίτρο έχει μια άλλη επίδραση που βελτιώνει την απόδοση ακόμη και περισσότερο. Όταν ατμοποιείτε, το πρωτοξείδιο του αζώτου παρέχει μια σημαντική επίδραση ψύξης στον αέρα εισαγωγής. Όταν μειώνεται η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής, αυξάνεται η πυκνότητα του αέρα, και αυτό παρέχει ακόμη και περισσότερο οξυγόνο μέσα στον κύλινδρο. Το μόνο πρόβλημα με το πρωτοξείδιο του αζώτου είναι ότι είναι αρκετά ογκώδες, και μία μηχανή χρειάζεται μεγάλη ποσότητα μείγματος νίτρο για να δουλεύει συνέχεια. Όπως οποιοδήποτε αέριο, καταλαμβάνει ένα σεβαστό χώρο όταν συμπιέζεται σε υγρή μορφή. Ένας κινητήρας 5λίτρων που δουλεύει στις 4.000 στροφές καταναλώνει περίπου 10.000 λίτρα αέρα ανά λεπτό (που αντιστοιχεί σε περίπου 0.2 λίτρα βενζίνης), έτσι καταλαβαίνουμε ότι θα χρειαζόταν ένα τεράστιο ποσό νίτρο για να τρέξει ένα αυτοκίνητο συνεχώς. Επομένως, ένα αυτοκίνητο μπορεί να δουλέψει με νίτρο μόνο λίγα λεπτά, του οποίου ο οδηγός μπορεί να το χρησιμοποιεί πολύ επιλεκτικά με το πάτημα ενός κουμπιού.

    Υπάρχουν αρκετές εταιρείες που παρέχουν συστήματα νίτρο. Οι επιλογές που έχουν οι επίδοξοι αγοραστές ενός τέτοιου συστήματος είναι αρκετές. Αρχικά να αναφέρουμε ότι τα συστήματα νίτρο χωρίζονται σε υγρού και ξηρού τύπου. Αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που τροφοδοτείται ο κινητήρας με νίτρο.

    ImageHolley - Nitrous Oxide Systems (NOS) (http://www.holley.com/nosnitrous/index.html)
    Ηξερα πώς απάνω στη γή όσο ζούμε αυτό δέν είναι το λιμάνι όπου αράζεις είναι το λιμάνι απ'όπου ξεκινάς, ξανοίγεσαι σέ άγρια τρικυμισμένη θάλασσα και μάχεσαι ολοζωής ν'αράξεις

  2. #77
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    15/06/2012
    Μηνύματα
    22
    εχεχεχε με τα παραπανω εχει 47 εγκεφαλικα διαβαζοντας τα !!!! αχαχαχαχαχαχα !!!

    λοιπον εγω που εχω ενα yamaha chappy κ του κοτσαρα μια RD 500 μηχανη ειδα μεγαλη διαφορα στα 400 μετρα, νικησα κ την πραγματικοτητα !!!

  3. #78
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από imitrelos Προβολή μηνύματος
    Όταν θερμαίνετε το πρωτοξείδιο του αζώτου σε περίπου 300 βαθμούς C υπάρχει διάσπαση των στοιχείων σε οξυγόνο και το άζωτο. Έτσι η έγχυση του πρωτοξείδιο του αζώτου σε μια μηχανή σημαίνει ότι περισσότερο οξυγόνο είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια της καύσης. Έχοντας περισσότερο οξυγόνο και έχοντας επίσης την δυνατότητα να ψεκάσουμε τον κινητήρα με περισσότερο καύσιμο, επιτρέπουμε στην μηχανή να παράγει περισσότερη δύναμη. Το πρωτοξείδιο του αζώτου ή νίτρο είναι ένας από τους απλούστερους τρόπους να παραχθεί μια σημαντική ώθηση ιπποδύναμης σε οποιαδήποτε βενζινομηχανή. Το νίτρο έχει μια άλλη επίδραση που βελτιώνει την απόδοση ακόμη και περισσότερο. Όταν ατμοποιείτε, το πρωτοξείδιο του αζώτου παρέχει μια σημαντική επίδραση ψύξης στον αέρα εισαγωγής. Όταν μειώνεται η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής, αυξάνεται η πυκνότητα του αέρα, και αυτό παρέχει ακόμη και περισσότερο οξυγόνο μέσα στον κύλινδρο. Το μόνο πρόβλημα με το πρωτοξείδιο του αζώτου είναι ότι είναι αρκετά ογκώδες, και μία μηχανή χρειάζεται μεγάλη ποσότητα μείγματος νίτρο για να δουλεύει συνέχεια. Όπως οποιοδήποτε αέριο, καταλαμβάνει ένα σεβαστό χώρο όταν συμπιέζεται σε υγρή μορφή. Ένας κινητήρας 5λίτρων που δουλεύει στις 4.000 στροφές καταναλώνει περίπου 10.000 λίτρα αέρα ανά λεπτό (που αντιστοιχεί σε περίπου 0.2 λίτρα βενζίνης), έτσι καταλαβαίνουμε ότι θα χρειαζόταν ένα τεράστιο ποσό νίτρο για να τρέξει ένα αυτοκίνητο συνεχώς. Επομένως, ένα αυτοκίνητο μπορεί να δουλέψει με νίτρο μόνο λίγα λεπτά, του οποίου ο οδηγός μπορεί να το χρησιμοποιεί πολύ επιλεκτικά με το πάτημα ενός κουμπιού.

    Υπάρχουν αρκετές εταιρείες που παρέχουν συστήματα νίτρο. Οι επιλογές που έχουν οι επίδοξοι αγοραστές ενός τέτοιου συστήματος είναι αρκετές. Αρχικά να αναφέρουμε ότι τα συστήματα νίτρο χωρίζονται σε υγρού και ξηρού τύπου. Αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που τροφοδοτείται ο κινητήρας με νίτρο.

    ImageHolley - Nitrous Oxide Systems (NOS) (http://www.holley.com/nosnitrous/index.html)
    Από τα παραπάνω, κάτι έχω υπόψιν..

    Αυτό που ρώτησα είναι γιατί ισχυρίζεσαι ότι με το NOs έχουμε ΚΑΛΥΤΕΡΗ καύση ..??
    ( το "καλύτερη" (ποιοτικό χαρακτηριστικό) καλό θα έιναι να μην μπερδεύεται με το "περισσότερη" (ποσοτικό τοιούτο))
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #79
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από imitrelos Προβολή μηνύματος
    Λοιπόν να σου δώσω μια πιό τεχνική απάντηση

    Πρώτα πρώτα τι κάνει το νίτρο.........καλήτερη καύση (το καταλαβαίνουμε όλοι πιστεύω ) και για να μήν τα πολυλογώ οι δυνάμης που δέχονται πιστόνι , μπιέλα, στρόφαλος πολλαπλασιάζονταν άν πάρουμε υπόψιν ότι μιλάμε για μονοκύλινδρο που εμ πώς να το πούμε η διάμετρος του πιστονιού είναι μεγάλη , έχε σίγουρο ότι στήν πρώτη βόλτα θα κλάσουν ή τα ρουλεμάν του στροφάλου ή η μπιέλα

    ο κινητήρας θα χρειαστεί σίγουρα για νίτρο είναι εγκέφαλος, μπιέλα, blueprint στόν κινητήρα , αρκετό ψάξιμο στούς δίσκους για να μήν πατηνάρει

    εγώ θα σου έλεγα μια άλλη λύση που λέγετε turbo αλλα πάλι πολλά απο αυτά θέλουν τουλάχιστον blueprint
    πήγαινε στόν μπουρνά άν είσαι αθήνα ή στο power house ξέρω ότι και οι 2 βάζουν και turbo και νίτρο σε μηχανές χρόνια τώρα
    επιτελους ενα σοβαρο ποστ...!
    λοιπον η μπιελα και τα ρουλεμαν καταπονουντε κατα κυριο λογο απο την ροπη και περισσοτερο αν ο κινητηρας εχει ροπη απο χαμηλες στροφες..καθε μοτερ εχει και ενα οριο μεγιστης ροπης που μπορει να αντεξει και φυσικα ειναι αρκετα πανω απο την εργοστασιακη τιμη της ροπης (στα σοβαρα μοτερ)!
    το τουρμπο που λες, βγαζει μεγαλες ποσοτητες ροπης(οβερ) και δημιουργει μεγαλες θερμοκρασιες στο θαλαμο καυσης οποτε δεν μπορεις για κανενα λογο να το κανεις με στοκ εσωτερικα γτ πρωτα απο ολα δεν θα αντεξει το πιστονι..!
    Το νιτρο απο την αλλη ψυχει το κινητηρα, αν μπορεις να ελενξεις την ποσοτητα ωστε να μην ξεπερασεις τα ορια και φυσικα πρεπει να ψεκαζετε απο καποιες στροφες και πανω δεν δημιουργει κανενα προβλημα γτ δεν καταπονει θερμικα το μοτερ!ειναι πιο επιπονο για τον κινητήρα να ανεβασεις την συμπιεση ειτε με φλαντζα ειτε με αλλο πιστονι γτ θα δουλευει διαρκως με μεγαλα φορτια ακομα και απο το ρελαντι..για αυτο ακριβως δεν θελω να πειραξω το μοτερ γτ οταν κανω ταξιδια πχ 600χλμ σερι ενα μοτερ "φτιαγμενο" θα ειναι ετοιμο για rebuild..!απλα οι περισσοτεροι δεν ξερουν πως λειτουργει το νιτρο και το φοβουντε..με αποτελεσμα να το κατηγορουν!
    οποιαδιποτε βελτιωση και να κανεις σε ενα μοτερ αν δεν γινει σωστα θα το χαλασει!απλα το νιτρο ειναι ευκολη δυναμη και οι περισσοτεροι το παρακανουν η δεν γνωριζουν πως να το χρησιμοποιήσουν..

  5. #80
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Και για να μην ζαλίζουμε τα @@ του κόσμου (και του Μπίγκουλα, που ειναι παλιοχαρακτήρας..)

    Η χρήση NOs στον κινητήρα βοηθάει στο να κάψουμε ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ μίγμα ανά κύκλο...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #81
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 0restis Προβολή μηνύματος
    απλα οι περισσοτεροι δεν ξερουν πως λειτουργει το νιτρο και το φοβουντε..με αποτελεσμα να το κατηγορουν!
    Ενώ της ναφθαλίνης, που ξέρουμε πως λειτουργεί, της κανουμε πλάτες...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #82
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από _V_ Προβολή μηνύματος
    Oresti αφου εχετε βαλει 2 υγρου τυπου στα αυτοκινητα ξερεις πως δουλευει.το ξηρου τύπου τωρα(οχι του σαββα)ειναι πιο απλο.η μπουκαλα,το σωληνακι,η βαλβιδα solenoid και το μπεκ πουμπαινει περιπου 8cm μακρια απο το κλαπετο της πεταλουδας.μαλλον θα πρεπει να ξανα ανοιξεις το φιλτροκουτι.Η solenoid τωρα οδηγει παλμικα το μπεκ εχει ρευμα +,- και δυο διακοπτες ο ενας της (εκτοξευσης) και ο αλλος πρεπει να οπλιζει στη θεση τερμα ανοικτο του γκριπ η της πεταλουδας(νομιζω εσενα δεν σου χρειαζεται)για την αποφυγη λαθους. αντι για solenoid μπορει να εχει ψηφιακο εγκεφαλακι .τωρα ξηρου τυπου χρησιμοποιουνται συνηθως σε μοτερ με υποδομη.οπως λες ομως δεν θα το πατας και συνεχεια οποτε ξερεις εσυ.
    το πως θα μπει το ξερω μιας και τα δυο τα εβαλα μονος μ..αλλα απο οτι βλεπω το ξηρου τυπου αναγκαστικα ξεκιναει με μεγαλες ποσοτητες κατι που δεν γινετε φυσικα σε ενα στοκ μοτερ!+οτι θα θελει ειδικο προγραματισμο κατ επιλογη για να ψεκαζει και περισσοτερο βενζινη το μπεκ ωστε να καλυψει το οξυγονο!οποτε δεν ειναι εφικτο!
    το υγρου τωρα με τα σωστα ζιγλερ βενζινης νιτρου πιστευω πως μπορει να δουλεψει πιο ευκολα μιας και το μονο που χρειαζετε να ρυθμισεις εξτρα ειναι το ποτε και μεχρι ποιες στροφες να ψεκαζει...πριν τον κοφτι δλδ για να μην κανουμε πασχα!

  8. #83
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από 0restis Προβολή μηνύματος
    τοτι θα θελει ειδικο προγραματισμο κατ επιλογη για να ψεκαζει και περισσοτερο βενζινη το μπεκ ωστε να καλυψει το οξυγονο!
    αν και ξέρω ότι ενοχλώ...

    Το οξυγόνο ΔΕΝ καίγεται..
    (καίει τα υπόλοιπα..)

    Άρα δεν τίθεται θέμα "κάλυψης" του οξυγόνου αλλά μάλλον της βενζίνης..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #84
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    αν και ξέρω ότι ενοχλώ...

    Το οξυγόνο ΔΕΝ καίγεται..
    (καίει τα υπόλοιπα..)

    Άρα δεν τίθεται θέμα "κάλυψης" του οξυγόνου αλλά μάλλον της βενζίνης..
    φυσικα και δεν ενοχλεις..!
    το μειγμα εχει δυο συστατικα οξυγονο και καυσιμο τα οποια καίγονται μαζι και παραγουν ενεργεια!αν δεν ειναι υπαρχει ισορροπία μεταξυ τους τοτε δε εχουμε σωστη καυση..!αν εχουμε περισσότερο καυσιμο θα χασουμε απόδοση και θα μας το βγαζει εξω(ακαυτες που λενε) αλλα ενταξη δεν θα γινει και τπτ τρομερο...αν εχεις περισσοτερο οξυγόνο τοτε φιλε μ ειναι σκουρα τα πραγματα για το μοτερακι!δουλευει στεγνο με αποτελεσμα να αναπτυσσοντε μεγαλες θερμοκρασίες στον θαλαμο καυσης με συνέπεια μια ωραια τρυπούλα στο πιστονακι...
    οταν σε ενα κινητηρα βαζεις νιτρο (οπως ειπαν και παραπανω) προσθετεις περισσοτερο οξυγονο στο θαλαμο!οπως και στους τουρμπο κινητηρες οταν σηκωνεις πιεση βαζεις περισσοτερο αερα μεσα οποτε θελεις και την αντίστοιχη ποσοτητα καυσιμου!

  10. #85
    Μέλος Το avatar του/της _V_
    Εγγραφή
    09/09/2012
    Μηνύματα
    59
    Δεν ειναι χημικο το προβλημα οτι ενα νορμαλ μονοκυλιδρο δεν μπορει να δουλεψει ξηρου τυπου και το πολυ 10% αυξηση ιπποδυναμης με υγρου τύπου.το νιτρο οταν απο υγρη μορφη στη μπουκαλα γινετε αεριο εχει πολυ χαμηλη θερμκρασια (ειναι παγος) γιαυτο την ακουν οι βαλβιδες και το πιστονι και μετα ολα τα αλλα απο την αυξηση της ιπποδυναμης και την υπερστροφια(κατι που ενα μονοκυλιδρο υποφερει).οποιος εχει δει πιστονι βαλβιδες και λιωμενο μπουζι μετην πρωτη φορα,δεν βαζει νιτρο σε μηχανακι βολτας.

  11. #86
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από _V_ Προβολή μηνύματος
    Δεν ειναι χημικο το προβλημα οτι ενα νορμαλ μονοκυλιδρο δεν μπορει να δουλεψει ξηρου τυπου και το πολυ 10% αυξηση ιπποδυναμης με υγρου τύπου.το νιτρο οταν απο υγρη μορφη στη μπουκαλα γινετε αεριο εχει πολυ χαμηλη θερμκρασια (ειναι παγος) γιαυτο την ακουν οι βαλβιδες και το πιστονι και μετα ολα τα αλλα απο την αυξηση της ιπποδυναμης και την υπερστροφια(κατι που ενα μονοκυλιδρο υποφερει).οποιος εχει δει πιστονι βαλβιδες και λιωμενο μπουζι μετην πρωτη φορα,δεν βαζει νιτρο σε μηχανακι βολτας.
    χημικο δεν ειναι αλλα στην περιπτωση μου ειναι δυσκολο γτ θελει παραλληλο εγκεφαλο για διαχειριση καυσιμου οταν το νιτρο ειναι ενεργοποιημένο!εχω καψει μια βαλβιδα στο παρελθόν αλλα ηταν απο λαθος ρυθμιση!το υγρου οσο νανε ειναι πιο ήπιο γτ ψεκαζετε σαν μειγμα απο το μπεκ και οχι σαν καθαρο αζωτο(παγο) οπως το ξηρου!

Σελίδα 6 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456

Παρόμοια θέματα

  1. έντονα σκασιματα σε χτ 660
    από antouan 81 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2010, 06:44
  2. Σύνδεση στροφόμετρου σε xt 660
    από makrivelonos στο forum Yamaha XT series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2010, 18:18
  3. Περιποιηση κυλινδρου σε μονοκυλινδρο.
    από vagmakr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2009, 17:09
  4. Πληροφοριες για Νιτρο σε Ζχ10 05
    από libali10 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 14/02/2009, 06:28
  5. 2 εξατμίσεις σε μονοκύλινδρο 650cc
    από demotapa στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2006, 18:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF