ΩΡΑΙΟ![]()
ΩΡΑΙΟ![]()
HONDA C50, ΥΑΜΑΗΑ special50, SUZUKI gs250, HONDA cr250, YAMAHA xt600, YAMAHA pw50, atv150, HONDA cb250, HONDA cm200, KAWA ltd400, YAMAHA YDS7 250, SUZUKI GSX550ES, YAMAHA ΧΤ250.
Ψαξε για Αμορτιστερ χωρις δοχειο για πιο κλασσικο Λοοκ ισως ενα σετακι ΚΟΝΙ η YSS η εξατμηση φωναζει για μεγαφονο!!!!
ORGIA!!!!!
και εγώ έχω την ίδια άποψη. Μου κάνει το χαρτί και βγαίνει όπως θέλω η κούκλα
Μόλις κλείσουν οι εξατμίσεις θα ταπώσω τα υπόλοιπα και θα ασχοληθώ εκτενέστερα με το καθάρισμα του κινητήρα. ήδη έχω πάρει την πολύ βρώμα αλλά με τα 85 κιλάκια του δέν ήταν πολύ εύκολος ο χειρισμός στην αυτοσχέδια βάση.
![]()
προχωρα σε θελει ολη η χωρα!
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Γ@μ@ει.....Julie το μηχάνημα είναι εργο τέχνης σε ρόδες
![]()
![]()
there's no such thing as impossible
ιδέες για τελικό..... (αλλά δέν θέλω να χαλάει τον κόσμο)
Δεν γίνεται να είναι τόσο κοντό σαν το 2ο και να μην κάνει φασαρία, άσε που δεν θα δουλεύει καλά.
Στο στυλ της kerker που ηταν και η πρωτη επιλογή των παγκόσμιων με τα Kawa μπορείς πιστεύω να φτιάξεις και να ειναι καλη σε εμφάνιση αλλά και σε ήχο.
Το μοτέρ αυτό είναι διβάλβιδο και με ανοιχτή εξάτμιση έχει βαρύ και μπάσο ήχο στις χαμηλές και μεσαίες.
Βαραει συναγερμούς με 1500 στροφές χωρίς γκάζι για να καταλάβεις....:a13:
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957