φανταστικο γινεται!
Άριστο θα γένη
Εγώ πάλι τρελαίνομαι όταν βλέπω ακτίνες λόγο ηλικίας μάλλον
Τώρα όσων αφορά τη στήριξη του καθίσματος θα πρότεινα κάτι άλλο
Ίσως κάτι με νυχάκια εμπρός και πύρους ή στη χειρότερη βίδες πίσω
Τες πα στερέωσε το κάθισμα όσο πιο καλά μπορείς
Ψάχνω για Ζ1R
<<Μέσα στην εβδομάδα θα πάρω τα carb αγκαλιά πρός αναζήτηση οβάλ φιλτροχοάνων. Ανυπομονώ να το ακούσω να λειτουργεί.>>
Οβάλ για μην βρίσκουν στο σκελετό? Εγω οι μόνες που βρήκα ηταν οι : K&N RC-2550 Round Tapered Universal Air Filter 1.875 in (48 mm)
http://www.ebay.com/itm/K-N-RC-2550-...e72170&vxp=mtr
Να έχεις μόνο υπ' όψιν σου οτι ταλαιπωρήθηκα πάρα πάρα πολύ για να δω επιτέλους το μηχανάκι σωστά ρυθμισμένο με τις φιλτροχωανες...
Τελευταία τροποποίηση από giannhs1973; 04/03/2013 στις 20:24.
Δες και αυτές
http://www.ebay.com/itm/300739395792...84.m1423.l2649
Ψάχνω για Ζ1R
Διάβασα οτι θέλει Οβάλ γιατί τα 1-2 & 3-4 κάρβ είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Θα πάω πρώτα στην τεκνομοτο να δώ απο DNA τι παίζει και μετά βλέπουμε.
!!!! Ωραία και σε καλή τιμή εαν δουλεύουν κιόλας είναι καλή περίπτωση αλλά για ποιο μοντέρνες κατασκευές.![]()
Βάλε και καμιά ποίο μεγάλη να χαζέψουμε. Τι χρονιά είναι? Με τα κοντά που έχεις βάλει λειτουργεί καλά τώρα ??
Εγώ έλεγα για τέτοια αλλά 50αρια (αυτά ειναι 54αρια).......
http://www.ebay.com/itm/180954168543
και ένα αναθυμιάσεων σαν αυτό που έχει βάλει και εσύ
ωραια πραματα,η λυση του μεντεσε ειναι καλη αλλα μπορεις να την κανεις να ανοιγει και στα πλαγια αντι για μπρος πισω
καλη συνεχεια![]()
Είναι c1 (1991), φώτο έχω στο προφίλ μου, δεν βάζω εδώ να μην σου χαλάσω το θέμα. Ναι ,τώρα λειτουργεί πολύ καλά,αλλά μετά από πολλές προσπάθειες, καμένες ,ναι καμένες μεμβράνες καρμπιρατέρ (120 ευρώ η μία) και αλλαγή 3 μηχανικών. Δυστυχώς δεν την κατέχω την μηχανολογία για να σου δώσω περισσότερες πληροφορίες.Απ' ότι κατάλαβα το πρόβλημα σε καρμπιρατέρ υποπίεσης είναι οτι χωρίς το φιλτροκούτι δεν δημιουργείται η καταληλη πίεση για να σηκωθούν οι μεμβράνες...
Έχεις δίκιο ότι είναι πολύ κοντά τα 1-2 και 3-4, κι εγώ ψιλοπατέντα έκανα. Να υπολογίσεις όμως και το μήκος γιατι στα 1 και 4 είναι πολύ κοντά ο σκελετός.
Το αναθυμιάσεων που έχω είναι αυτό http://www.ebay.com/itm/Z1-900-KZ900...6ff578&vxp=mtr
αλλά υπάρχουν και πιο φτηνά :http://www.ebay.com/sch/i.html?_trks...at=0&_from=R40
Δεν θυμάμαι αν στο έχω ξαναπεί,αλλά αν χρειάζεσαι parts list ή haynes manual πεστο να σου στείλω.
Παιδιά όπως είπα δεν είμαι μηχανικός, οπότε αν πέταξα καμιά βλακείασυχωρεμένος...
Λοιπόν εχθές παρέλαβα.......... μπαταρία 12cells lifepo4 απο κινέζο
http://www.ebay.co.uk/itm/200869600284
είναι πολύ μικρότερη απο την μαμά και χωράει παντού, εάν έχει αυθεντικά Α123 26650 lifepo4 cells έχει πάρα πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής, αποφορτίζετε ελάχιστα σε αναμονή, φορτίζεται εύκωλα και γρήγορα με B6 φορτιστή κλπ κλπ (υπάρχουν σχετικές πληροφορίες στο web)
Τήν έβαλα επάνω στο scooter να την δοκιμάσω (όσο γίνεται) μέχρι να πάει ο ζέφυρος στο συνεργείο για καδένα και να γυρήσει όπου θα κάνω τις προσαρμογές στα ηλεκτρικά και θα βάλω τα καπάκια και την σέλα στην τελική της θέση.
Το κόστος της μπαταρίας με τον κονέκτορα 105 euro για τα 12 cells αν και ο κινέζος μου είπε οτι θα μπορούσα να βάλω και 8cells με λιγότερο κόστος και πολύ ποιο μικρό όγκο.
Πάρτε και μια φωτό στο προ προ προ τελευταίο στάδιο.
Το επόμενο στάδιο είναι καθάρισμα carb, και τοποθέτηση με της φιλτροχοάνες επάνω στην μοτοσικλέτα και μετά συνεργείο για ρύθμισμα και αλλαγή καδένας εκκεντροφόρου (που βάραγε απο πρίν)
Σάς είπα ότι άκουσα εχθές (κατα λάθοςδοκίμαζα τα ηλεκτρικά της) μισή μιζιά και συγκινήθηκα.
έβαλα και τα μαμά φλας στα πλαίσια της δοκιμής
Μπορεις να γραψεις περισσοτερες λεπτομέρειες γι'αυτη την μπαταρία ???