Δύο δύο στο κέντρο του "Χ" για να τελειώνουμε μια ώρα αρχίτερα!
Δύο δύο στο κέντρο του "Χ" για να τελειώνουμε μια ώρα αρχίτερα!
ο πιστός μου βοηθός γαύγιζε αν ξέχναγα καμία!![]()
Και έτοιμος!!!
Μολις λέω τελείωσα... μου λέει που πας πρέπει να βγάλεις τις ακτίνες και τα τετραγωνα ροδελάκια κοντρες!
και αυτό πήρε πάνω απο δύο ώρες με πολλές σφυριές γιατί ο ΜΛΚΣ που έκανε την προηγούμενη ακτινολόγηση τις έβαλε απο την αντίθετη μεριά και ψοφησα!
Μετά απο κανα 2 μέρες ανάρρωσης
Είπα να βγάλω τα φτερά
έχουμε και λέμε
1 βιδα κατω και μπροστα με το πλαίσιο
1 πάνω και μπροστά με το μονόσελο
4 στην ανάρτηση
3 το κωλοφάναρο
2 η πινακίδα
2 το έμβλημα
και τέλος
Μπροστά πιο απλά τα πράγματα
2 ψηλά και κέντρο στο νίκελ προφυλακτήρα
2 ακόμα στις άκρες του προφυλακτήρα με το πηρούνι
2 στις οριζόντιες βάσεις του φτερού
και οι κάθετες κυλινδρ.βάσεις χτύπημα απο κάτω προς τα πάνω για να ξεκουμπώσουν και μετά τραβηχτό
Είναι μπροστόβαρο το μηχανάκι γι'αυτο κάτω απο τα πηρούνια έβαλα ένα μπιτονάκι για σταντ
Ξεκινάμε με το δαχτυλίδι τ κωλοφάναρου... το οποίο λύνει απλά με 1 βιδα
Έξω το κωλοφάναρο και ένα πρόχειρο διάγραμμα να θυμόμαστε ποιο πάει που...
το ντουί δεν είναι γνήσιο... αλλά έχω σχέδια γι'αυτό
Απο την πίσω μεριά έχουμε να λύσουμε το ποτήρι του κωλοφάναρου (3) το έμβλημα (2) και την πινακίδα (2)
Σχεδιάγραμμα και απο την μέσα μεριά του φτερού για να βρούμε το δρόμο πίσω
κατω εμπρός βίδα
Η επάνω εμπρος βιδα στη πισω βαση του μονοσελου
το καλώδιο θα κοπεί γιατί δεν βγαίνει
το καλώδιο κόπηκε και το φτερό ελευθερώθηκε
η βίδα της ανάρτησης μονόσελου βγήκε μένει η μπροστά
Πάει και η μπροστά και πήραμε την μηκρή ανάρτηση στο χέρι
Αυτό το ηλεκτρικό εξάρτημα είναι υπεύθυνο γιατί το στοπ μας είναι μόνιμα αναμένο...
αλλά θα το φτιάξουμε άλλη στιγμή
απο κάτω στεγάζεται η τελευταία βιδα που λέγαμε