Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 44

Θέμα: Walter Kaaden

  1. #1

    Walter Kaaden

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mz-kaa10.jpg 
Προβολές:	283 
Μέγεθος:	22,7 KB 
ID:	285038

    Γεννήθηκε την 1η Σεπτεμβρίου 1919 στο Pobershau στην Σαξωνία της Γερμανίας. Ο πατέρας του εργαζόταν ως οδηγός στη DKW και όταν ήταν οκτώ ετών παρακολούθησε για πρώτη φορά αγώνες στη πίστα του Nimburgring, μια εμπειρία που από ότι φαίνεται καθόρισε τη μετέπειτα πορεία του ως μηχανικού. Σπούδασε μηχανολογία και εργάστηκε σε προγράμματα πυραυλοκίνησης. Το 1944 συλλαμβάνεται και φυλακίζεται από τους Αμερικανούς, μετά το τέλος του πολέμου επιστρέφει στο Zschopau όπου ασχολείται με το εμπόριο ξυλείας και επισκευάζει τις στέγες των σπιτιών που είχαν καταστραφεί από τους βομβαρδισμούς των συμμάχων. Με βάση ένα DKW 125 RT, που βρίσκει σε μια μάντρα με παλιοσίδερα, αρχίζει να σχολείται με τους δίχρονους κινητήρες και τις βελτιώσεις τους.

    Αναλαμβάνει το αγωνιστικό τμήμα της IFA (αργότερα ΜΖ) το 1953 όταν τα δίχρονα έτειναν να εξαφανιστούν από το προσκήνιο των αγώνων, ο Kaaden όμως πίστευε πως είχαν πολλά ακόμη να προσφέρουν.

    Η συνεργασία του με τον Zimmermann, εξπέρ στις περιστροφικές βαλβίδες…..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	SIMG1458.jpg 
Προβολές:	286 
Μέγεθος:	48,4 KB 
ID:	285039


    ….αλλά και οι θάλαμοι διαστολής (τους οποίους είχε πρωτοκατασκευάσει ο Γερμανός μηχανικός Limbach το 1938) και εξέλιξε ο Kaaden, άρχισαν να δίνουν στα δίχρονα την απαραίτητη ώθηση.
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 17/03/2013 στις 15:24.

  2. #2
    Εστιάζει τη μελέτη του στα ωστικά κύματα στο εσωτερικό της εξάτμισης και στο φαινόμενο του συντονισμού των καυσαερίων στις ψηλές στροφές κατασκευάζοντας δικό του ταλαντοσκόπιο. Ταυτόχρονα διαφωνεί ριζικά με τη χρήση της εξάτμισης μεγάφωνο που χρησιμοποιούσε η DKW ευρέως τότε. Μεγάλη έμφαση στην εξέλιξη του δίχρονου δόθηκε στην διαμόρφωση του θαλάμου εξαγωγής καυσαερίων. Αυτός είναι ο λόγος που οι εξατμίσεις των δίχρονων είναι καμπυλωτές και έχουν διαφορετικές διατομές κατά μήκος. Εδώ λαμβάνει χώρα το φαινόμενο της κυματικής υπερσυμπίεσης, ένα είδος υπερσυμπιεστή δηλαδή. Το φαινόμενο είναι γενικότερα αρκετά πολύπλοκο. Ο σκοπός των καμπυλωτών ελλειπτικών εξατμίσεων είναι να εκμεταλλευτούν τα κύματα πίεσης που δημιουργούνται στη θυρίδα εξαγωγής, μετά την έκρηξη κατά τη φάση της εκτόνωσης, έτσι ώστε να συνεισφέρουν στην αναπνοή του κινητήρα. Αυτό γίνεται εφικτό σχεδιάζοντας έτσι την εξάτμιση, ούτως ώστε τα ισχυρά θετικά και τα αρνητικά κύματα να συναντιούνται ΑΝΤΑΝΑΚΛΩΜΕΝΑ μέσα στη φούσκα διαστολής πίσω στην θυρίδα εξαγωγής ακαριαία, όταν απαιτείται από το φορτίο υψηλή ή χαμηλή πίεση αντίστοιχα.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	exhaust_2gif3.gif 
Προβολές:	260 
Μέγεθος:	19,9 KB 
ID:	285080

    Αυτά τα κύματα ταξιδεύουν με ταχύτητα ήχου, έτσι ο συγχρονισμός είναι ευαίσθητος, δηλαδή η επιστροφή τους πρέπει να βρει την εξαγωγή ανοιχτή για να ενισχύσει το φαινόμενο. Τα αρνητικά κύματα συμπίεσης βοηθούν να σαρώσουν τα καυσαέρια από τον κύλινδρο και τα θετικά κύματα συμπίεσης αναγκάζουν το άκαυτο μίγμα αέρα βενζίνης να επιστρέψει πίσω στον θάλαμο καύσης για τη μετάκαυσή του. Η ταχύτητα των κυμάτων αυτών είναι συνάρτηση κυρίως της θερμοκρασίας που επικρατεί στον θάλαμο των καυσαερίων και λιγότερο των στροφών του στροφάλου. Αυτό ταυτόχρονα σημαίνει ότι μια εξάτμιση συγκεκριμένης γεωμετρίας θα αποδίδει ιδανικά σε ένα περιορισμένο αριθμό στροφών του κινητήρα και όχι σε όλο το εύρος .

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	14. Kaadeni summutite evolutsioon.jpg 
Προβολές:	262 
Μέγεθος:	38,8 KB 
ID:	285081

    Πειραματικοί θάλαμοι διαστολής
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 17/03/2013 στις 20:11.

  3. #3
    Ο θάλαμος διαστολής που εξέλιξε για την εξαγωγή και η περιστροφική βαλβίδα για την εισαγωγή ήταν το κλειδί για τη βελτίωση και την ουσιαστική ''απογείωση’'' των δίχρονων κινητήρων.
    Έτσι το 1961 καταφέρνει να ανεβάσει την ισχύ του αγωνιστικού ΜΖ 125 από τους 8 ίππους στο αστρονομικό για την εποχή μαγικό αριθμό 25 σπάζοντας για πρώτη φορά την απόδοση των 200 ίππων στο λίτρο από έναν κινητήρα.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	125-MZ-GP-2.jpg 
Προβολές:	261 
Μέγεθος:	47,4 KB 
ID:	285083

    Οι πόροι στην τότε Ανατολική Γερμανία για έρευνα και εξέλιξη ήταν σχεδόν ανύπαρκτοι και οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της ΜΖ ήταν ένα γραφικό συμπλήρωμα στη γραμμή εκκίνησης Όλα αυτά όμως θα άλλαζαν και οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Kaaden θα γίνονταν οι γρηγορότερες του κόσμου με πολλούς διάσημους οδηγούς αγώνων της εποχής να κάνουν ουρά για να τις οδηγήσουν.
    ''Τίποτα δεν είναι καινούριο'' συνήθιζε να λέει όταν μιλούσε για παράδειγμα για τις περιστροφικές βαλβίδες οι οποίες τότε είχαν ήδη ιστορία 50 ετών. Με τις reed η πλήρωση του στροφαλοθαλάμου με μείγμα άγγιζε με δυσκολία το 85-90% ενώ με την περιστροφική η πλήρωση έφτανε χαλαρά στο 108-110%.Αποδίδει αρκετά καλυτέρα από τις reed δεδομένου ότι δεν επιφέρει αντίσταση στην εισαγωγή του μίγματος όπως κάνουν τα πέταλα των reed. Η περιστροφική βαλβίδα ακολουθεί την περιστροφή του στροφάλου παίρνοντας κίνηση από ένα γρανάζι που συνεργάζεται με τον στροφαλοφόρο άξονα και εξασφαλίζει άνοιγμα και κλείσιμο σε συγκεκριμένες μοίρες προσομοιώνοντας τον απόλυτο εγκλωβισμό του μίγματος στο στροφαλοθάλαμο. Η περιστροφική βαλβίδα μοιάζει με ημικύκλιο. Τα στελέχη της αποκαλύπτουν και καλύπτουν τις οπές, συναρτήσει των μοιρών που βρίσκονται.
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 17/03/2013 στις 20:12.

  4. #4
    Και τότε ακριβώς συνέβη το αδιανόητο:
    Αυτομόλησε στη SUZUKI ο νούμερο 1 αναβάτης του παίρνοντας μαζί του σχέδια και εξαρτήματα της αγωνιστικής ΜΖ.


    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134311


    Το σκάνδαλο της αυτομόλησης έφερε σε δύσκολη θέση τον ίδιο αλλά και την ΜΖ που οι ήδη ελάχιστοι πόροι της εκμηδενίστηκαν και από την άλλη μεριά εκτόξευσαν τα άλλοτε ασθενικά suzuki στις πρώτες θέσεις των gp.

    Ο Kaaden δεν συγχώρησε ποτέ τον Degner

    Ο υποτιμημένος δάσκαλος που τόσα πρόσφερε στον δίχρονο κινητήρα και στη μοτοσυκλέτα γενικότερα είχε και έχει την ατυχία να είναι σχεδόν άγνωστος σε πολλούς από εμάς. Την επόμενη φορά που θα οδηγήσουμε ή θα δούμε μια δίχρονη μοτοσυκλέτα να περνά δίπλα μας, ανεξαρτήτως μάρκας ή μοντέλου, θα ξέρουμε τουλάχιστον ποιος ήταν ο Walter Kaaden.

    Πέθανε στις 3 Μαρτίου του 1996.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kaaden.jpg 
Προβολές:	282 
Μέγεθος:	92,8 KB 
ID:	285051
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 18/03/2013 στις 04:56.

  5. #5
    Μπορείτε να συμπληρώσετε, να παρατηρήσετε και να διορθώσετε ότι θέλετε.
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 17/03/2013 στις 20:12.

  6. #6
    Destination is the trip Το avatar του/της Corvo
    Εγγραφή
    13/09/2008
    Μηνύματα
    1.299
    Δεν ξερω αν ειναι μονο σε εμενα αλλα οι πιο πολλες φωτογραφιες δεν φαινονται

    το αρθρο ομως ειναι πολυ καλο, ωραιος
    You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.

  7. #7
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Corvo Προβολή μηνύματος
    Δεν ξερω αν ειναι μονο σε εμενα αλλα οι πιο πολλες φωτογραφιες δεν φαινονται

    το αρθρο ομως ειναι πολυ καλο, ωραιος
    Όντως, κάποιο πρόβλημα υπάρχει με τις φωτό...

  8. #8
    Διορθώθηκε παίδες, καλή μελέτη, ακολουθούν κι άλλα στοιχεία και άλλες φωτό.
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 17/03/2013 στις 20:13.

  9. #9
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Διορθώθηκε παίδες, καλή μελέτη, ακολουθούν κι άλλα στοιχεία και άλλες φωτό.
    Ευχαριστούμε για το χρόνο που αφιέρωσες.

  10. #10

  11. #11

  12. #12

  13. #13

    MZ 50 CC 1963

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mz7.jpg 
Προβολές:	239 
Μέγεθος:	32,6 KB 
ID:	285108

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mz8.jpg 
Προβολές:	241 
Μέγεθος:	34,2 KB 
ID:	285109

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	mz9.jpg 
Προβολές:	241 
Μέγεθος:	19,7 KB 
ID:	285110

  14. #14

    pics

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	125-MZ-GP-1.jpg 
Προβολές:	237 
Μέγεθος:	43,8 KB 
ID:	285111


    Στατικό μοντέλο:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	5514545030_a645e1115b.jpg 
Προβολές:	241 
Μέγεθος:	28,1 KB 
ID:	285112

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	KOHLAR68.JPG 
Προβολές:	240 
Μέγεθος:	95,8 KB 
ID:	285113
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 18/03/2013 στις 07:38.

  15. #15
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	img_7610.jpg 
Προβολές:	238 
Μέγεθος:	81,5 KB 
ID:	285114

    Σε συνάντηση του 2009, 125 (το δεύτερο στη σειρά) και 250 cc σε πρώτο πλάνο με το κλασικό φούσκωμα χαμηλά στο fairing για να χωρέσουν τα καρμπυρατέρ που ήταν στο πλά'ι' του στροφάλου για να τροφοδοτούν τις περιστροφικές.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	MZ-250-Twin-web.jpg 
Προβολές:	235 
Μέγεθος:	72,5 KB 
ID:	285115

    Η δικύλινδρη MZ 250
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 18/03/2013 στις 06:08.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βρεθηκε Walter Wolf
    από Giagkos στο forum Suzuki
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2012, 14:03
  2. Φοβερή συνέντευξη Walter Berry!
    από TOLISTOLAROS στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2010, 04:13
  3. Damien Walters
    από McGyver στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2009, 07:00
  4. Walter 250 Racer, 1948
    από sapila racing στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2008, 09:40
  5. Walter Muma...
    από npat στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/06/2007, 18:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF