Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 44

Θέμα: Walter Kaaden

  1. #16
    Η SUZUKI RG 500 του Barry Sheene, που στην ουσία είναι δύο σειρές κυλίνδρων ΜΖ 250...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Barry_Sheene_Suzuki_RG500_painting_Burk_fine_art_limited_edition_print.JPG 
Προβολές:	122 
Μέγεθος:	98,1 KB 
ID:	285116

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2engine2002.jpg 
Προβολές:	122 
Μέγεθος:	65,0 KB 
ID:	285117
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 18/03/2013 στις 07:38.

  2. #17

    Η θυρίδα εξαγωγής ως γεννητρια ήχου

    Κάθε φορά που το έμβολο αποκαλύπτει την θυρίδα εξαγωγής ο παλμός των καυσαερίων κινείται προς τον θάλαμο διαστολής και ο ήχος έχει την ίδια συχνότητα ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα, αν για παράδειγμα οι στροφές είναι 8.000 τότε και η συχνότητα ήχου των καυσαερίων θα είναι 133ΗΖ ανά δευτερόλεπτο. Ως εκ τούτου ο θάλαμος διαστολής κατασκευάζεται ανάλογα με τις στροφές που θέλουμε τη μέγιστη απόδοση του κινητήρα καθώς η συχνότητα των καυσαερίων δεν ακτινοβολεί παντού αλλά μόνο μέσα στον θάλαμο διαστολής όπου είναι εγκλωβισμένα. Ο Kaaden κατάλαβε από πολύ νωρίς πως το μήκος της ''κοιλιάς'' ενός θαλάμου διαστολής καθορίζει τον σχετικό χρονισμό με βάση τα θετικά και αρνητικά κύματα των καυσαερίων. Αν το τμήμα της κοιλιάς είναι πολύ μικρό τότε τα θετικά κύματα έχουν μικρότερη απόσταση να ταξιδέψουν και φτάνουν στη θυρίδα εξαγωγής νωρίτερα (απόδοση σε υψηλές στροφές).

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ExpChamber.jpg 
Προβολές:	120 
Μέγεθος:	42,0 KB 
ID:	285121
    Τελευταία τροποποίηση από notakos600; 18/03/2013 στις 17:14.

  3. #18

    Περιστροφική βαλβίδα

    Η λειτουργία της αναφέρθηκε πιο πάνω:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kawasaki-1972-f7-a-crankshaftpistonrotary-valve_mediumkar039546745_9926.jpg 
Προβολές:	120 
Μέγεθος:	24,8 KB 
ID:	285125


    Ο χρονισμός της:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2009-09-18_025918_rotary_valve_timing.jpg 
Προβολές:	119 
Μέγεθος:	34,8 KB 
ID:	285126

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    ευχαριστουμε...

  5. #20
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Ευχαριστούμε!!!!

  6. #21
    στα ίχνη του καλάντουρα.. Το avatar του/της foogr01
    Εγγραφή
    05/05/2010
    Μηνύματα
    1.677
    Ευχαριστούμε
    Φύγαμε...

  7. #22
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Ωραίος, να γράψεις κι άλλα!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #23
    χιλια μπραβο για την εξαισια παρουσιαση

  9. #24
    και πάλι μπράβο...!!!
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #25
    MZ RE250 1971

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1971 MZ RE250.jpg 
Προβολές:	109 
Μέγεθος:	101,9 KB 
ID:	285160

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	MZ_RE250.jpg 
Προβολές:	110 
Μέγεθος:	89,9 KB 
ID:	285161

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	MZ_RE250_right_original.jpg 
Προβολές:	109 
Μέγεθος:	106,6 KB 
ID:	285162

  11. #26
    1964

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1964.jpg 
Προβολές:	109 
Μέγεθος:	31,9 KB 
ID:	285163


    RE 125 1961

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bendix13re 125 19612.jpg 
Προβολές:	109 
Μέγεθος:	43,3 KB 
ID:	285164


    RZ 125 1970

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rz125 1970.jpg 
Προβολές:	109 
Μέγεθος:	64,3 KB 
ID:	285165

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της buckley
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    4.984
    Ωραίος , πάντως για να σου πω την αλήθεια (δεδομένου του θαυμασμού σου για τον Kaaden) θα προτιμούσα πιο μυθιστορηματική παρουσίαση και όχι τόσο "ντοκυμαντερίστικη" αφού και το θέμα προσφερόταν νομίζω.
    Και πάλι μπράβο πάντως γιατί αυτές οι ιστορίες αποτελούν αναπόσπαστα κομάτια του μοτοσυκλετιστικού γίγνεσθαι και είναι απαραίτητο να τις μαθαίνουν οι νεώτεροι.

  13. #28
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Να βαλω κι εγω μερικές φωτό ακόμα.

    Μια το team στα ΄πίτς' της εποχής.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων mzteam.jpg‎  
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #29
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Και το πιο προχωρημένο MZ που έφτιαξαν τότε, και ειναι και το πρώτο Tandem δικύλινδρο που κατασκευάστηκε.
    Είναι το MZ 125 RE II του 1969, που έτρεξε στο πρωτάθλημα του 1970 και πήρε τρίτη θέση στο Isle of Man με τον Günter Bartusch.
    Ηταν πολύ προχωρημένο design, αλλά δεν υπήρχαν πλέον οι πόροι για να το εξελίξουν όπως του άξιζε.
    Την επόμενη χρονιά η MZ αποχώρησε από το πρωτάθλημα των 125.
    Οι προδιαγραφές του είναι πολύ εντυπωσιακές:
    2 κυλινδρο δίχρονο,
    43mm x 43mm διάμετρος Χ διαδρομή (τετραγωνο)
    34 HP / 11,500 rpm,
    6 ταχύτητες
    Τελική 128 mph (205 χλμ/ωρα)

    Αυτό τον σχεδιασμό τον υιοθέτησε αργότερα η Rotax και η Kawasaki στα 250 και 350 τους, τον εξέλιξαν και πήραν αρκετά πρωταθλήματα.
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων mz-sinsh-25.jpg‎   mz-sinsh-26.jpg‎  
    Τελευταία τροποποίηση από sapila racing; 20/03/2013 στις 16:40.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από buckley Προβολή μηνύματος
    Ωραίος , πάντως για να σου πω την αλήθεια (δεδομένου του θαυμασμού σου για τον Kaaden) θα προτιμούσα πιο μυθιστορηματική παρουσίαση και όχι τόσο "ντοκυμαντερίστικη" αφού και το θέμα προσφερόταν νομίζω.
    Και πάλι μπράβο πάντως γιατί αυτές οι ιστορίες αποτελούν αναπόσπαστα κομάτια του μοτοσυκλετιστικού γίγνεσθαι και είναι απαραίτητο να τις μαθαίνουν οι νεώτεροι.

    Η ζωή του Degner ήταν μυθιστορηματική και περιπετειώδης Παναγιώτη, του Kaaden δεν πιστεύω πως είχε το πάθος και τα πάθη του πρώτου. Το πάθος του ήταν η έρευνα και η εξέλιξη, τα πάθη όμως κάνουν το μυθιστόρημα.

    Άρη, οι φωτογραφίες σου είναι πανέμορφες...

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Βρεθηκε Walter Wolf
    από Giagkos στο forum Suzuki
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 26/09/2012, 14:03
  2. Φοβερή συνέντευξη Walter Berry!
    από TOLISTOLAROS στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 17/07/2010, 04:13
  3. Damien Walters
    από McGyver στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2009, 07:00
  4. Walter 250 Racer, 1948
    από sapila racing στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2008, 09:40
  5. Walter Muma...
    από npat στο forum Ταξιδιωτικά
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 11/06/2007, 18:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF