Σελίδα 16 από 17 ΠρώτοΠρώτο ... 611121314151617 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 226 έως 240 από 242

Θέμα: drz 400

  1. #226
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasilis7 Προβολή μηνύματος
    καλησπερα και απο εμενα. θα ηθελα να κανω μια ερωτιση. ειμαι κατοχος ενως ccm 404 που οπως ξερεται φοραει το μοτερ τοu drz. απο τι μανα του εχει fcr39. προσφατα του εκανα δηναμομετριση και εδηξε 39 αλογα τροχο..... το μηχανακι μου το εχω κανει 435 με μεγαλητερο πιστονη δλδ εχω αντικαταστισει το fcr39 me fcr 41 εξατμιση yosomura και εχω αντικαταστισει τον παπα με μια χοανει. τα αλογα που εδηξε ειναι καλα η λιγα????? αν γηνετε ας απατνισει καποιος που γνωριζει και οχι στο περιπου... ευχαριστω.
    Ειχα το ιδιο με 434 Athena κυλινδροπιστονο και μαμα FCR39, ελευθερη εξατμιση και μαμα ανοικτο φιλτροκουτι. Στο δυναμομετρο μετα απο ρυθμιση εδειξε κοντα στα 44 αλογα τροχο... Γιατι εβαλες 41? Ειναι πολυ μεγαλο για αυτα τα κυβικα. Και φιλτροχαοανη, γιατι? Η Yoshimura ειναι για DRZ ή απο μεγαλυτερα κυβικα (δλδ ειναι πολυ ανοιχτη)?
    Κατι δεν παει καλα παντως.
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  2. #227
    θεωρητικα το μοτερ σου ειναι του drz400e δηλαδη Θεωρητικα πρεπει να εχει 45 αλογα στον τροχο.Απο κει και περα η αληθεια ειναι οτι αφου το εχεις υπερκυβισμενο,με ποιο μεγαλο καρμπυλατερ κτλ δοκιμασε να ταπωσεις την εξατμιση και την εισαγωγη του αερα να την μειωσης.ψαξου λιγο.

  3. #228
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2011
    Μηνύματα
    104
    την χοανη την ειχε πανω αλλα απο οσο ξερω τa fcr σινυθος δουλεβουνε και χορις τπτ. η εξατμιση ειναι για μηχανακια μεχρι 450cc το fcr το ειχε οταν το πηρα.... και λογηκα αυτο ειναι το θεμα γιατι μετα απο ριθμηση δεν μου κραταει ουτε ρελαντι περα απο τα 39 αλογα..

  4. #229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ger_zoym Προβολή μηνύματος
    θεωρητικα το μοτερ σου ειναι του drz400e δηλαδη Θεωρητικα πρεπει να εχει 45 αλογα στον τροχο.Απο κει και περα η αληθεια ειναι οτι αφου το εχεις υπερκυβισμενο,με ποιο μεγαλο καρμπυλατερ κτλ δοκιμασε να ταπωσεις την εξατμιση και την εισαγωγη του αερα να την μειωσης.ψαξου λιγο.
    Στο 400αρι , για το Ε μιλαμε, τα 45 αλογα ειναι στον στροφαλο αρα τροχο περιπου καμμια 40αρα...

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vasilis7 Προβολή μηνύματος
    την χοανη την ειχε πανω αλλα απο οσο ξερω τa fcr σινυθος δουλεβουνε και χορις τπτ. η εξατμιση ειναι για μηχανακια μεχρι 450cc το fcr το ειχε οταν το πηρα.... και λογηκα αυτο ειναι το θεμα γιατι μετα απο ριθμηση δεν μου κραταει ουτε ρελαντι περα απο τα 39 αλογα..
    Τι εννοεις, οτι μετα το δυναμομετρο και τη ρυθμιση δεν κραταει ρελαντι?
    Δεν σου τα κανανε καλα μου φαινεται... Κατι παιζει.
    Η χοανη για να δουλεψει σωστα θελει πολυ ψαξιμο. Ασε που με το 41, θα στα δινει ολα μετα τις 7.000 στροφες.

    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  5. #230
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2011
    Μηνύματα
    104
    τι να πω δεν ξερω εχω απογοητεφτει και υποτιθετε πηγα σε γνωστο σεινεργιο τησ αθηνας μου πειρε 150 ευρο και μου ειπε οτι ειναι και καλα τα 39 αλογα..... πρην την ριθμιση το ρελαντι ανεβοκατεβενε τωρα δεν κραταει το εχω στισ 3000 και παλι καποιες φορες πευτει....

  6. #231
    Nα πας να στο κοιταξουν γιατι αυτο ειναι απαραδεκτο...
    Ακου να το εχεις το ρελαντι στις 3.000...
    Να πας να τους την πεις.
    Κατι δεν σου εχουν σεταρει σωστα στο καρμπυρατερ.,
    Και αν σου πουν οτι ειναι φυσιολογικο να τους πεις οτι
    το φυσιολογικο ειναι στις 1.500-1.700, το πολυ,
    εκτος αν εχεις τραβηξει το τσοκ και παει 2.000-2.200.
    Αληθεια αφου δεν εχει στροφομετρο πως το βλεπεις?
    Με το αυτι?
    Αααα...και εννοειται δεν θα τους δωσεις δεκαρα για τις μαλακιες τους
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  7. #232
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    12/09/2011
    Μηνύματα
    104
    στροφομετρο εχω.... οσο για το σεταρισμα η δικαιολογεια ειτανε οτι το μηχανακι πηρε σε γκαζια. και οταν ειπα μα το ρελαντι τι γηνεται με αυτο.... μου απαντισε οτι του εχει βγαλει την παναγεια οτι εχει δοκιμασει του κοσμου τα ζιγκλερ και οτι αυτο δεν αλαζει..... παρεπιπτοντως το μηχανακι το ειχα 1 βδομαδα εκει.... δεν ξαναπαω στον ειδιο με τπτ και κριμα γιατι υποτιθεται ειναι καλος μηχανικος και μεγαλο ονομα αλλα π...ρια αποτι φανηκε.

  8. #233
    Εχεις θέμα με το τζετάρισμα του FCR, 99%.
    Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...

  9. #234
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stergios69 Προβολή μηνύματος
    Εχεις θέμα με το τζετάρισμα του FCR, 99%.
    Eννοειται!!!
    Ποσες κλωτσιες θελουν καποιοι "μαστορες"...
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  10. #235
    επειδη πλεον το CCM του vasilis7 το χω γω ,να πω οτι ο λογος που μ@λ@κιζοτανε τοσο με το ρελαντι ηταν μια ΘΕΟσφιχτη βαλβιδα που ειδαμε οταν πηγαμε να το ρυθμισουμε με τον μαστορα.

    μου βγηκαν τα ματια να διαβαζω για ρυθμισεις,μοντες στο fcr για να δουλευει σωστα,διαρροες,μειγματα,φαγωμενα σωματα,καθαρισμους καρμπ κλπ κλπ
    ε και τελικα ηταν βαλβιδουλα.
    το θεμα ειναι οτι ειναι αρκετα περιεργο πως μια βαλβιδα ηταν τοσο σφιχτη κ οι αλλες οκ.υπαρχει φοβος να ναι φαγωμενη και τοτε την κατσαμε.

    προς το παρον ολα καλα.δουλευει ρολοι.εχει σβησει 3-4 φορες αλλα οχι σε φαση οπως πριν π ηταν λες κ κοβοταν η παροχη βενζινης και εσβηνε κοφτα.τωρα απλα μετα απο συμπλεκταρισμα,οταν πεφτει στο ρελαντι δλδ,πεφτει λιγο παρακατω απ'το φυσιολογικο (1200-1300 στροφες) και σβηνει αγκομαχωντας.εκει παιζει τωρα να φταινε τα pilot jet,η βρωμικη φιλτροχοανη και το λαδωμενο φιλτρο αναθυμιασεων,που διαβαζα στα αμερικανικα φορουμ!

    my 2 cents!

  11. #236
    τη μεγεθος καπελωτα βαλατε στην βαλβιδα που πιθανον να ειναι φαγωμενη?

  12. #237
    με παρα πολυ επιφυλαξη,επειδη δεν εχω γνωσεις και απλα ημουν εκει οταν τ'ανοιγε και εξαχνε τα καπελωτα που ειχε, νομιζω 145 ή 146

  13. #238
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/03/2013
    Μηνύματα
    5
    Παιδια καλησπερα και απο εμενα εγινα κατοχος πριν λιγες μερες ενος drz 400 sm k8 φοραει μια εξατμιση akrapovic αλλα μονο τελικο σημερα τοθ εκανα το 3χ3 και εχω αγορασει το jd jetting kit απο το thumbertalk και θελω να ρωτησω το εξης σκεφτομαι να βαλω την μλπε βελονα με το κλιπ στην τεταρτη θεση και 155 κυριο ζιγκλερ και 25 το pilot jet και μαζι αγορασα και την μεγαλυτερη βιδα για το μειγμα σαν set up ειναι σωστη η ολη κινηση και περιπου στο ποσο πρεπει να ρυθμιστη το μειγμα?ευχαριστω εκ των προτερων!!!!

  14. #239
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tzome Προβολή μηνύματος
    Παιδια καλησπερα και απο εμενα εγινα κατοχος πριν λιγες μερες ενος drz 400 sm k8 φοραει μια εξατμιση akrapovic αλλα μονο τελικο σημερα τοθ εκανα το 3χ3 και εχω αγορασει το jd jetting kit απο το thumbertalk και θελω να ρωτησω το εξης σκεφτομαι να βαλω την μλπε βελονα με το κλιπ στην τεταρτη θεση και 155 κυριο ζιγκλερ και 25 το pilot jet και μαζι αγορασα και την μεγαλυτερη βιδα για το μειγμα σαν set up ειναι σωστη η ολη κινηση και περιπου στο ποσο πρεπει να ρυθμιστη το μειγμα?ευχαριστω εκ των προτερων!!!!
    Δεν μπορεις να ξερεις εκ των πρωτερων...αν θυμαμαι καλα στο δικο μου το S ειχα το κιτ της dynojet και με 3χ3 και μαμα εξατμιση πρεπει να ειχα 155 η 160...βαλε και το φιλτρο της DNA
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #240
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    17/03/2013
    Μηνύματα
    5
    ευχαριστω για την απαντηση μετα την σημερινη βολτα ειδα οτι στα χαμηλα βελτιωθηκε αρκετα απο πριν αλλα στα ψηλα ειδα ενα μικρο κομπιασμα μαλλον θα βαλω το 160 οσο για το φιλτρο εχω βαλει της hiflofiltro αλλα θα κοιταξω για της DNA στα σιγουρα!!!!!!

Σελίδα 16 από 17 ΠρώτοΠρώτο ... 611121314151617 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF