Καλησπέρα σε όλους, και καλώς σας βρήκα...
Έχω ένα CB400 του '98. Σήμερα πήγα ΚΤΕΟ. Κόπηκα (θα πάω για επανέλεγχο)
"Διακύμανση δυνάμεων πέδησης άνω του επιτρεπτού" => Στραβωμένη μπροστινή δισκόπλακα.
Το πρόβλημα το γνώριζα βεβαίως, (από το 2003 υπήρχε, που ξεχάστηκα με το γνωστό κ_λο-λουκέτο)
αλλά δεν είχα πρόβλημα σε κανένα ταξίδι με φρενάρισμα, αλλά ούτε και όταν δούλευα σαν courier...
Διάβασα με googl-άρισμα στο ιντερνετ διάφορες λύσεις του τύπου "πρέσσες", "τορνάρισμα", "χτύπημα με σφυριά" κ.ά.
Αλήθεια, αυτό το aftersale, τι είναι ;
Κύριοι, δεν παίζει μία, είμαι στη πλήρη ξεφτίλα, δεν είμαι για καινούριες, άντε να βρω κανά δανεικό 50άρικο...
Τι λύσεις προτείνετε ; αν υπάρχουν βέβαια....
Η δική μου η κεφάλα, κατέβασε μια ιδέα, αλλά έχει ίδιες πιθανότητες με το Λοττο.
Αν έβρισκα κάποιον με ίδια δισκόπλακα, να την ανταλλάζαμε για λίγες ώρες μέχρι να περάσω ΚΤΕΟ,
και μετά να έπαιρνε ο καθένας την δικη του. Με το αζημίωτο εννοείται...
Ρε τι έπαθα...πληρώνω μια αφηρημάδα που έγινε πριν από 10 χρόνια με το κ_λολουκέτο...
---------------Updated----------------
Άραγες, υπάρχουν μεταχειρισμένες στην αγορά ; μόνο για μια, αν γίνεται...όχι ζευγάρι ....