Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 34

Θέμα: BANDIT 650 K8 Πρόβλημα Ρελαντί..

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της tc-drift
    Εγγραφή
    28/05/2012
    Μηνύματα
    42

    BANDIT 650 K8 Πρόβλημα Ρελαντί..

    Αγόρασα πριν 2 βδομάδες ένα BANDIT 650 K8, Μια χαρά το μηχανάκι εκτός απο ένα σημείο.

    Κρύο το έβαζα μπρος και δεν μπορούσε να κρατήσει ρελαντί. Σαν να μην δουλευε το ηλεκτρονικό τσοκ ένα πράγμα. Και μόλις ζεσταινόταν οι στροφές στις 700-800 και σε κάποιες αλλαγές ταχύτητας να σβήνει η μηχανή! Και γενικά σαν ψιλορετάρισμα στο ρελαντί.

    Το πήγα για ένα καλό Service σε εξουσιοδοτημένο, συνδέθηκε και στο μηχανημα, ρυθμίστηκε ο ψεκασμός, αλλάχτηκαν μπουζί κλπ κλπ. Το πήρα και δούλευε άριστα!

    Και τσούπ σήμερα λίγα χλμ μετά το ίδιο θέμα!! Παίζει κάνα θέμα με το TPS στα Bandit? Είχε κανείς κάνα παρόμοιο θέμα? Είναι κάτι άλλο, έχεις κανείς ανάλογο θεμα?

    Σημείωση:Η αντλία μετρηθηκε στο Service δουλευει μια χαρά.

  2. #2
    Να ανεβάσεις το ρελαντί δοκίμασες; Συνήθως αυτό φταίει... κατά τα άλλα κάτι ανακλήσεις που είχε βγάλει η Suzuki Της έχει κάνει η μηχανή; (σίγουρα η μια ανάκληση ήταν για αλλαγή ανορθωτή).
    ΒΑΣΙΛΗΣ Exes: Crypton R '08 (08-11), DL 650A K9 (09-11), Versys '07(11-12), Address 125 '08 (12-12), KLX 250S '10 (12-13), XT660R '07 (13-15), Tiger 800 '11 (2011-19 ΕΟL) Current: , Sym ST200i (2015-?), Suzuki V-Strom 1000 L8 (2020-?)

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της cptm
    Εγγραφή
    23/11/2007
    Μηνύματα
    132
    Με καθάρισμα της βαλβίδας ρελαντί με κάποιο σπρέι, είχε λυθεί αντίστοιχο πρόβλημα που είχα.

  4. #4
    Ρύθμισε το ρελαντί σου, και ψάξου με τη βενζίνη σου
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  5. #5
    Μέλος Το avatar του/της tc-drift
    Εγγραφή
    28/05/2012
    Μηνύματα
    42
    Παιδιά απ όσο ξέρω το ρελαντί ρυθμίζεται αυτόματα σε αυτή τη μηχανή και δεν έχει κάποιο ρυθμιστικό όπως σε άλλες μηχανες. Απο πού να το ρυθμίσω το ρελαντί. Αν γνωρίζετε να μου πείτε θα με βοηθούσε. Αλλά το θέμα δεν είναι η ρύθμιση, όταν το πήρα το μηχανάκι ήταν ρυθμισμένο καμπάνα στις 1200RPM. Σήμερα όμως έπεσε στην πορεία στις 800 και εκεί δεν είναι σταθερές αλλά παίζουν. Σαν ρετάρισμα και παλεύει το μηχανάκι να μην σβήσει..

    Οι βενζίνες είναι μια χαρά,τσεκαρισμένο σε αρκετά μηχανάκια που δεν είχαν τέτοιο θέμα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cptm Προβολή μηνύματος
    Με καθάρισμα της βαλβίδας ρελαντί με κάποιο σπρέι, είχε λυθεί αντίστοιχο πρόβλημα που είχα.

    Ενδιαφέρον. Κάποιες περισσότερες πληροφορίες? Στο έκαναν στο συνεργείο ή το έκανες μόνος σου?Που είναι αυτή βαλβίδα και τί σπρέυ χρησιμοποιησες?Ευχαριστώ..

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της cptm
    Εγγραφή
    23/11/2007
    Μηνύματα
    132
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tc-drift Προβολή μηνύματος
    Ενδιαφέρον. Κάποιες περισσότερες πληροφορίες? Στο έκαναν στο συνεργείο ή το έκανες μόνος σου?Που είναι αυτή βαλβίδα και τί σπρέυ χρησιμοποιησες?Ευχαριστώ..
    Σε συνεργείο μου το είχαν κάνει. Η βαλβίδα είναι στην αριστερή πλευρά.Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3418872_6_b.jpg 
Προβολές:	224 
Μέγεθος:	66,2 KB 
ID:	287610.
    Δε θυμάμαι πιο από τα δύο αυτά μαύρα είναι ακριβώς, αλλά ο μάστορας το είχε ξεβιδώσει και το είχε πλακώσει στο σπρέι. Από τότε και κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα αργότερα είναι οκ.

  7. #7
    Μέλος Το avatar του/της tc-drift
    Εγγραφή
    28/05/2012
    Μηνύματα
    42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cptm Προβολή μηνύματος
    Σε συνεργείο μου το είχαν κάνει. Η βαλβίδα είναι στην αριστερή πλευρά.Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3418872_6_b.jpg 
Προβολές:	224 
Μέγεθος:	66,2 KB 
ID:	287610.
    Δε θυμάμαι πιο από τα δύο αυτά μαύρα είναι ακριβώς, αλλά ο μάστορας το είχε ξεβιδώσει και το είχε πλακώσει στο σπρέι. Από τότε και κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα αργότερα είναι οκ.
    Σε ευχαριστώ πολύ! Θα περάσω αύριο απ το συνεργείο μήπως είναι αυτό και ξεμπερδεύω.

  8. #8
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από cptm Προβολή μηνύματος
    Σε συνεργείο μου το είχαν κάνει. Η βαλβίδα είναι στην αριστερή πλευρά.Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	3418872_6_b.jpg 
Προβολές:	224 
Μέγεθος:	66,2 KB 
ID:	287610.
    Δε θυμάμαι πιο από τα δύο αυτά μαύρα είναι ακριβώς, αλλά ο μάστορας το είχε ξεβιδώσει και το είχε πλακώσει στο σπρέι. Από τότε και κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα αργότερα είναι οκ.
    To μεγάλο ματζαφλάρι είναι το Throttle position sensor και το αλλο το ποιο μικρό είναι o Secondary Throttle Position sensor aka οι "δεύτερες" πεταλούδες. Δεν έχει και πολλά να δει εκεί πέρα από το να καθαρίσει τις επαφες αν χρειάζεται. Αυτό που πρέπει να δει ο μάστορας αν υπάρχει στον εγκέφαλό επιλογή για το idle speed control valve με το SDS. Υποθέτω πως ο μάστορας έχει ηδη ρυθμίσει σώματα ψεκασμού με υποπιεσόμετρο. Μετά θα πρέπει να ελέγξει αν χάνει κάπου απο φιλτροκουτι και να ελέγξει τις συνδέσεις του PAIR γενικότερα ή αν έχει θέμα με βενζίνες
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  9. #9
    Μέλος Το avatar του/της tc-drift
    Εγγραφή
    28/05/2012
    Μηνύματα
    42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ichigo Προβολή μηνύματος
    To μεγάλο ματζαφλάρι είναι το Throttle position sensor και το αλλο το ποιο μικρό είναι o Secondary Throttle Position sensor aka οι "δεύτερες" πεταλούδες. Δεν έχει και πολλά να δει εκεί πέρα από το να καθαρίσει τις επαφες αν χρειάζεται. Αυτό που πρέπει να δει ο μάστορας αν υπάρχει στον εγκέφαλό επιλογή για το idle speed control valve με το SDS. Υποθέτω πως ο μάστορας έχει ηδη ρυθμίσει σώματα ψεκασμού με υποπιεσόμετρο. Μετά θα πρέπει να ελέγξει αν χάνει κάπου απο φιλτροκουτι και να ελέγξει τις συνδέσεις του PAIR γενικότερα ή αν έχει θέμα με βενζίνες
    Καλημέρα!

    Τις επαφές στα TPS τις ψέκασα με σπρέι επαφών χτες και δεν λύθυκε το θέμα.

    Πρόβλημα με βενζίνες ΔΕΝ υπάρχει. Αυτό είναι τσεκαρισμένο. Έχω και ένα KTM 450 και ένα παπί που δουλεύουν άριστα με τις ίδιες βενζίνες και γενικά ξέρω απο που βάζω και δεν είχα ποτέ θέμα.

    παίζει τό ίδιο το TPS Να μην δουλευει σωστά? Η όλη ιστορία όμως είναι ΜΟΝΟ στο ρελαντί. Σε όλο το υπόλοιπο εύρος στροφών η μηχανή δουλευει άριστα απο πλευράς ψεκασμού, δεν βλέπω κάποιο θέμα.

    Η μηχανή ρυθμίστηκε επίσης πριν 3-4 μερες λόγω Service στον ψεκασμό.

  10. #10
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tc-drift Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα!

    Τις επαφές στα TPS τις ψέκασα με σπρέι επαφών χτες και δεν λύθυκε το θέμα.

    Πρόβλημα με βενζίνες ΔΕΝ υπάρχει. Αυτό είναι τσεκαρισμένο. Έχω και ένα KTM 450 και ένα παπί που δουλεύουν άριστα με τις ίδιες βενζίνες και γενικά ξέρω απο που βάζω και δεν είχα ποτέ θέμα.

    παίζει τό ίδιο το TPS Να μην δουλευει σωστά? Η όλη ιστορία όμως είναι ΜΟΝΟ στο ρελαντί. Σε όλο το υπόλοιπο εύρος στροφών η μηχανή δουλευει άριστα απο πλευράς ψεκασμού, δεν βλέπω κάποιο θέμα.

    Η μηχανή ρυθμίστηκε επίσης πριν 3-4 μερες λόγω Service στον ψεκασμό.
    Από την δεξιά πλευρά υπάρχει η Idle Speed Control valve, δε μένει κάτι άλλο να δεις πλέον. Προσπαθησε να ξεκουμπώσεις προσεκτικά τη φύσα καθάρισε τη αν χρειάζεται και ξαναβαλτη στη θέση της. Μετά μιλάμε για γενικό ψάξιμο στον ψεκασμό όπου χρειάζεται service Manual και μάστορας που ξέρει να διαβάσει πολύμετρο αλλά και να είναι βέβαιος ότι το εύρος τιμών που θα του δείξει η μέτρηση κάθε εξαρτήματος ξεχωριστά είναι σωστό.
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  11. #11
    Μέλος Το avatar του/της tc-drift
    Εγγραφή
    28/05/2012
    Μηνύματα
    42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ichigo Προβολή μηνύματος
    Από την δεξιά πλευρά υπάρχει η Idle Speed Control valve, δε μένει κάτι άλλο να δεις πλέον. Προσπαθησε να ξεκουμπώσεις προσεκτικά τη φύσα καθάρισε τη αν χρειάζεται και ξαναβαλτη στη θέση της. Μετά μιλάμε για γενικό ψάξιμο στον ψεκασμό όπου χρειάζεται service Manual και μάστορας που ξέρει να διαβάσει πολύμετρο αλλά και να είναι βέβαιος ότι το εύρος τιμών που θα του δείξει η μέτρηση κάθε εξαρτήματος ξεχωριστά είναι σωστό.
    Και αυτή τη φύσα την ξεκούμπωσα και της έριξα σπρέυ αλλά τίποτα.

    Μίλησα με τον μηχανικό το πρωί και σχεδόν μου απέκλεισε το θέμα TPS. Δεν έχει εμφανιστεί ποτέ τέτοιο θέμα σε Bandit.

    Εν τω μεταξύ προν λίγες μερες που μπήκε στον υπολογιστή το μοτέρ δεν έδειξε κάποια βλάβη, οπότε κάποιος ηλεκτρικός αισθητήρας δεν παίζει να είναι. Δεν θα το έδειχνε?

    Η εκτίμηση του(τηλεφωνική) ήταν πως ίσως οφείλεται σε πρόβλημα(οξείδωση π.χ.?) κάποιου απο τους πολλαπλασιαστές ο οποίος και δεν δίνει καλά ρευματα σε κάποιον κύλινδρο και έχουμε αυτό το ρετάρισμα. Η αλήθεια είναι πως η μηχανή έχει λίγα χλμ και έχει περάσει μεγάλα διαστήματα ακινησίας. Τί να πω. Πιθανόν να είναι αυτό.

    θα το πάω το απόγευμα απο κει και βλέπουμε. Μια σκέψη μου πάει και στα μπεκ ψεκασμού. Μήπως θέλουν κάνα καθάρισμα και κάποιο δεν ψεκάζει σωστά στο ρελαντί και πνίγει τον κύλινδρο. Παίζει αυτό αν η μηχανή έχει περάσει και διαστήματα μεγάλα ακινησίας?Πιθανόν.

    Εν τω μεταξύ ή κατανάλωση μου φαίνεται κάπως τσιμπημένη. Σε ίδια διαδρομή με ρυθμό που σε CBF 600 με καρμπυρατέρ έκαιγα 5,5-5,7lt/100km Μέτρησα χτες με το Bandit 5.8-5.9. Δηλαδή παραπάνω το ψεκαστό απο το καρμπυρατέρ??!

  12. #12
    Μέλος Το avatar του/της tc-drift
    Εγγραφή
    28/05/2012
    Μηνύματα
    42
    Νέα πληροφορία: Παρακαλώ όσοι ιδιοκτήτες Bandit 650 Αν το έχουν παρατηρήσει..

    Μίλησα με το παλλικάρι που αγόρασα την μηχανή και του ανέφερα το θέμα. Μου απάντησε το εξής: Όταν το πήρε το μηχανάκι απο τον Σφακιανάκη ο μηχανικός του είχε πει να σβήνει την μηχανή ΜΟΝΟ και ΠΡΩΤΑ απο το Kill Switch και μετά να σβήνει τον διακοπτη. Ανάποδα όταν το βάζει μπρος.

    Αυτό πρέπει να γίνεται του είπε γιατί απο τον διακόπτη κόβει βενζίνες ενώ απο το Kill Switch απευθείας τα ρεύματα. Έτσι είναι το σωστό αλλιώς μπερδευει μετά ο ψεκασμός (τα συμπτώματα που έχω τώρα)

    Εγώ όλα τα χρόνια στις μηχανές που είχα έκλεινα το μοτέρ απευθείας απο τον διακόπτη στο τιμόνι, το ίδιο και τώρα με το Bandit.

    Παίζει ρε παιδιά κάτι τέτοιο? Εχει παρατηρήσει καποιος κάτι ανάλογο?

  13. #13
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tc-drift Προβολή μηνύματος
    Νέα πληροφορία: Παρακαλώ όσοι ιδιοκτήτες Bandit 650 Αν το έχουν παρατηρήσει..

    Μίλησα με το παλλικάρι που αγόρασα την μηχανή και του ανέφερα το θέμα. Μου απάντησε το εξής: Όταν το πήρε το μηχανάκι απο τον Σφακιανάκη ο μηχανικός του είχε πει να σβήνει την μηχανή ΜΟΝΟ και ΠΡΩΤΑ απο το Kill Switch και μετά να σβήνει τον διακοπτη. Ανάποδα όταν το βάζει μπρος.

    Αυτό πρέπει να γίνεται του είπε γιατί απο τον διακόπτη κόβει βενζίνες ενώ απο το Kill Switch απευθείας τα ρεύματα. Έτσι είναι το σωστό αλλιώς μπερδευει μετά ο ψεκασμός (τα συμπτώματα που έχω τώρα)

    Εγώ όλα τα χρόνια στις μηχανές που είχα έκλεινα το μοτέρ απευθείας απο τον διακόπτη στο τιμόνι, το ίδιο και τώρα με το Bandit.

    Παίζει ρε παιδιά κάτι τέτοιο? Εχει παρατηρήσει καποιος κάτι ανάλογο?
    Μπερδεύει ο ψεκασμός αν σβήσεις τον κινητήρα με το κλειδί; Ωραίος ο μηχανικός...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της tc-drift
    Εγγραφή
    28/05/2012
    Μηνύματα
    42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Μπερδεύει ο ψεκασμός αν σβήσεις τον κινητήρα με το κλειδί; Ωραίος ο μηχανικός...
    Όχι μπερδευει ο ψεκασμός, απλά επειδή κόβει το μοτέρ λέει απευθείας απο την αντλία βενζίνης κάτι παίζει με το ρελαντί και μπερδευει μετά?

    Κι εμένα πατάτα μου ακούγεται αλλά ήταν λεει ιδιαιτερότητα αυτού του μοντέλου?(WTF..??)

  15. #15
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    3.5 χρόνια τώρα από διακόπτη ανοιγοκλείνω το μοτέρ. Και αυτό 2-3 φορές τη μέρα. Δεν υπήρξε ποτέ αυτό το πρόβλημα, και κανενα Manual πουθενα δεν αναφερει κάτι διαφορετικό. Μ@λακίες του είπαν και αυτού που στο πούλησε...
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μπουζί για Bandit 650 k8
    από johndaf στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 16/09/2009, 21:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF