Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 86

Θέμα: Από Sport touring σε Super Sport???

  1. #46
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    παιδια εμενα μου φαινεται ματς ηζιερ το 600 ................ οποτε μαλλον ειναι τι ταιριαζει στον καθενα
    αλλα κρινω απο μηχανακια 8+ ετων οχι καινουρια
    επισης αυτο που λετε σαν μειονεκτημα που πας γρηγορα στα κοκκινα, ε για πολυ κοσμο ειναι θετικο γιατι οπως κ να το κανουμε το φχαριστιεσαι πιο πολυ να το δουλευεις ψηλα

  2. #47
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vassilis88 Προβολή μηνύματος
    παιδια εμενα μου φαινεται ματς ηζιερ το 600 ................ οποτε μαλλον ειναι τι ταιριαζει στον καθενα
    αλλα κρινω απο μηχανακια 8+ ετων οχι καινουρια
    επισης αυτο που λετε σαν μειονεκτημα που πας γρηγορα στα κοκκινα, ε για πολυ κοσμο ειναι θετικο γιατι οπως κ να το κανουμε το φχαριστιεσαι πιο πολυ να το δουλευεις ψηλα
    Nαι αλλά το παλικαράκι που ψάχνει να πάρει μηχανάκι δεν θέλει να ζει τη ζωή του στο όριο...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  3. #48
    Τα 600αράκια παρουσιάζουν κάποια πλεονεκτήματα σε σχέση με τα 1000άρια.
    • Μπορούν να φρενάρουν πιο βαθιά.
    • Κουβαλάνε φόρα πιο εύκολα μέσα στη στροφή.
    • Κρατάνε ευκολότερα τη γραμμή τους.
    • Ανοίγουν πιο νωρίς και πιο πολύ το γκάζι τους.


    Το βασικό του μειονέκτημα είναι:
    • Είναι πιο αργά.


    Αν εκμεταλλευτεί κάποιος τα πλεονεκτήματα θα μάθει όχι μόνο να οδηγάει σβέλτα αλλά θα αποκτήσει και γερές βάσεις για αργότερα. Αν ξεκινήσει με 1000άρι χωρίς άλλη εμπειρία σε πίστα, ή θα αργήσει πολύ να τσουλήσει αξιοπρεπώς, ή θα τον κουβαλήσει ως ένα σημείο το γκάζι κι αυτό ήταν, ή θα πέφτει συνέχεια.

    Κι ένα τελευταίο. Το μηχανάκι όχι μόνο δεν δαγκώνει όταν είναι στα κόκκινα αλλά ακριβώς το αντίθετο. Είναι πολύ πιο ήπιες οι αντιδράσεις του. Εκεί που δαγκώνει είναι στη μέγιστη ροπή.
    Think faster than you ride

  4. #49
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bladerunner Προβολή μηνύματος
    Τα 600αράκια παρουσιάζουν κάποια πλεονεκτήματα σε σχέση με τα 1000άρια.
    • Μπορούν να φρενάρουν πιο βαθιά.
    • Κουβαλάνε φόρα πιο εύκολα μέσα στη στροφή.
    • Κρατάνε ευκολότερα τη γραμμή τους.
    • Ανοίγουν πιο νωρίς και πιο πολύ το γκάζι τους.


    Το βασικό του μειονέκτημα είναι:
    • Είναι πιο αργά.


    Αν εκμεταλλευτεί κάποιος τα πλεονεκτήματα θα μάθει όχι μόνο να οδηγάει σβέλτα αλλά θα αποκτήσει και γερές βάσεις για αργότερα. Αν ξεκινήσει με 1000άρι χωρίς άλλη εμπειρία σε πίστα, ή θα αργήσει πολύ να τσουλήσει αξιοπρεπώς, ή θα τον κουβαλήσει ως ένα σημείο το γκάζι κι αυτό ήταν, ή θα πέφτει συνέχεια.

    Κι ένα τελευταίο. Το μηχανάκι όχι μόνο δεν δαγκώνει όταν είναι στα κόκκινα αλλά ακριβώς το αντίθετο. Είναι πολύ πιο ήπιες οι αντιδράσεις του. Εκεί που δαγκώνει είναι στη μέγιστη ροπή.
    H μέγιστη ροπή στα 600ρια είναι στις 11,5Κ (περιπου +/- κάτι στροφές ανάλογα την εταιρεία) και κόκκινα συνηθως στα 13-14Κ - όταν λέμε παραπάνω κόκκινα εννούσα στις ροπές... σορρυ αν δεν ήμουν ακριβής... (στα κοκκινα βουλιάζει και πάλι το μοτέρ).

    Και επαναλαμβάνω ότι το παλικάρι που ψάχνει μηχανάκι δεν το θέλει για τρακμπάικ... αν το ήθελε, ναι, 600 θα του έλεγα (αν και πάλι θα κόλλαγα το το 750 σαν επιλογή)
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #50
    Prisoner Of The Road Το avatar του/της rider
    Εγγραφή
    27/08/2012
    Μηνύματα
    442
    Πολυ χρήσιμες οι πληροφοριες σας! ευχαριστώ και παλι

    στο μονο που δεν πήρα απάντηση ακόμα ειναι αν υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα σημεία που πρέπει να προσέξω για το συγκεκριμένο μοντέλο. Ψάχνοντας και εδω στο Forum αλλα και σε site του εξωτερικου το ζήτημα με τα πλαίσια τρομάζει. Αν και τα K6 εμφανιζονται συχνοτερα στην συγκεκριμενη αναζήτηση. Διορθωθηκε μετα??? Υπάρχουν αλλα τρωτά σημεία (καποιος ανέφερε πριν αρκετα post τα φρενα)?
    Never ride faster than your guardian angel can fly...

  6. #51
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Θα τολμησω να πω οτι ενα 990 superduke (η και 950SM) μπορει να αποδειχθει αρκετα πιο διασκεδαστικο και γρηγορο σε μια πιστα απο ενα 600ρι (ειδικα αν η πιστα ειναι κλειστη) για ενα μεσα οδηγο, οπως επισης και αρκετα πιο ξεκουραστο και διασκεδαστικο για καθημερινη χρηση. Ισως με ενα τετοιο μηχανακι ανακαλυψεις οτι ολλοι οι δρομοι ειναι πιστες.

    Allst@rf βοηθα ρεεεεεεε!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #52
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    ...

    Allst@rf βοηθα ρεεεεεεε!
    Να μην μιλήσουν οι χωμάτινοι βρόντακες παρακαλώ...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #53
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rider Προβολή μηνύματος
    Πολυ χρήσιμες οι πληροφοριες σας! ευχαριστώ και παλι

    στο μονο που δεν πήρα απάντηση ακόμα ειναι αν υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα σημεία που πρέπει να προσέξω για το συγκεκριμένο μοντέλο. Ψάχνοντας και εδω στο Forum αλλα και σε site του εξωτερικου το ζήτημα με τα πλαίσια τρομάζει. Αν και τα K6 εμφανιζονται συχνοτερα στην συγκεκριμενη αναζήτηση. Διορθωθηκε μετα??? Υπάρχουν αλλα τρωτά σημεία (καποιος ανέφερε πριν αρκετα post τα φρενα)?
    Tα 1000ρια Κ6 είχαν θέματα με τα πλαισια, δεν θυμάμαι κάτι για τα 600...

    Για τα φρένα δεν ξέρω.. δεν εχω οδηγήσει ποτέ μου 600 Κ6, αλλά και πάλι μετά τα δικά μου φρένα, όλα (πλην τουν Ducati, Aprilia) μου φαίνονται χαλια...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  9. #54
    Prisoner Of The Road Το avatar του/της rider
    Εγγραφή
    27/08/2012
    Μηνύματα
    442
    με ενδιαφέρει αποκλειστικα το συγκεκριμένο (gsxr 600 η αν βρεθει 750 - με πεισατε! - κ7 η και πιο καινούργιο αν ειναι σε αντιστοιχη τιμη). Και όπως είπα οι αντιδρασεις στα απόλυτα όρια του θα αργησουν ακόμα να με απασχολήσουν. Το θέλω και για κοντινές γρήγορες εξορμήσεις αλλα και για να ξεκινήσω να μαθαινω την οδήγηση σε συνθήκες πίστας. Ελπίζω να είμαι όσο τυχερός ήμουν με το Fazer και να βρω κάποιο όπως το θελω και να σας εχω νέα συντομα... :fingers crossed:
    Never ride faster than your guardian angel can fly...

  10. #55
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    @bigoulas +990 +400

    Πιστεύω οτι το 600αρι ss θέλει χρόνο στη σέλα του για να πεις ότι κανεις κάτι και το διασκεδαζεις. Για 1000 δε το συζητω είναι γενικά υπερβολικά μηχανακια.
    Εάν ο φιλτατος θέλει να δει γρηγορα αποτελεσματα και άμεσο χαμόγελο στα χείλη του τοτε πάει για v2 streetfighter κα το παντρευεται κιόλας .ο βυρωνας θα το επιβεβαιωσει καλύτερα...

    @σνιπερ κανονιστε να ανεβω σε ασφαλτινο, ύστερα από τοσο προπόνηση και βροντους όλο το χειμωνα, να σας ραψω τα κορμια όλων εσάς των γληγορων...


  11. #56
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    λοιπον παλικαρια ΜΟΥ

    κατ' αρχην το '''' που εβαλα στον σαπαδακιο ειχε να κανει με το οτι θεωρησε οτι για το 32 στα σερρας θες σωνει και καλα παραπανω απο 600 κυβικα και οχι με καμια μανια μου με τα 600.

    τωρα οσον αφορα τα υπολοιπα με εχουνε καλυψει ο σαπιλας και ο μπλειντ.

    αν εχεις θροτλ κοντρολ ενα 1000 ξεμπαζωνει.αν δεν εχεις σε θετει σε τροχια.
    ενω το 600 καρυδωσε του το γκαζι μεσα στη στροφη και δεν τρεχει τπτ.το θεμα με τα 600 ειναι η φορα που κουβαλαει.
    τωρα για track bike ναι στα 600 γιατι:
    1.μαθαινεις στη φορα.
    2.δεν κινδυνευεις απο χαι
    3.το πας σκυλιασμενα
    4.η φθορα σε λαστιχα ειναι πολυ μικροτερη (και εδω μιλαμε για σοβαρο κοστος).

    και οσον αφορα τα τζιξερ.
    τα 1000αρια κ5 ειχανε το θεμα με τα πλαισια.
    τα 750 και 600 δεν ειχανε ποτε θεμα.
    το τζιξερ εχει την πιο τουρινγκ θεση σε σΚεση με τα αλλα ss. αν λοιπον συζηταμε και την οψιον δρομος προτιμαται εναντι των υπολοιπων μια και σε βαζει η θεση μεσα στο μηχανακι ενω στα υπολοιπα εισαι πανω στο μηχανακι.

    αυτΙα...
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  12. #57
    Prisoner Of The Road Το avatar του/της rider
    Εγγραφή
    27/08/2012
    Μηνύματα
    442
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από radd Προβολή μηνύματος
    Πέρα από ύψος και βάρος θα βοηθούσε να ξέραμε και την ηλικία
    ρε σεις το 32 απάντηση στο ερωτημα για την ηλικία ήταν! οχι χρόνος στις Σέρρες!!

    τα νεότερα είναι ότι σήμερα είδα 1 600αρι που είχα στα υπ'οψιν αλλα δεν... για ένα αλλο πάλι 600 που πήρα τηλ με όσα άκουσα σβήστηκε κι αυτό απ΄τη λίστα... οι επιλογές στα 750 είναι πολύ περιορισμένες αλλά ελπίζω οτι θα εμφανιστεί κάτι ενδιαφέρον.

    ένα που φαίνεται αξιόλογο είναι το παρακάτω:
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3415900/
    αλλα μου πέφτει λίγο μακρυά για να παω να το δώ. Δεν μιλησα ακόμα με τον κάτοχο μιας και εκει που ειχα σχεδόν σιγουρο οτι το fazerακι θα "φυγει" αμεσα αλλαξαν τα δεδομένα.

    η αναζήτηση συνεχίζεται...
    Never ride faster than your guardian angel can fly...

  13. #58
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rider Προβολή μηνύματος
    ρε σεις το 32 απάντηση στο ερωτημα για την ηλικία ήταν! οχι χρόνος στις Σέρρες!! ...
    να τα λετε αυτα ρε παλικαρια....μπερδευομεθα
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  14. #59
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από rider Προβολή μηνύματος
    η αναζήτηση συνεχίζεται...
    Αυτη ειναι και η καλυτερη περίοδος να σΕ πω την αληθεια

    Το 7,5 που δειχνεις ....

  15. #60
    Welcome to my playground Το avatar του/της Toumpas
    Εγγραφή
    06/02/2008
    Μηνύματα
    509
    Τα CBR γενικά είναι άνετα μηχανάκια σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Ειδικά το νέο 600άρι έχει μέχρι τα κλιπόνια πάνω από την τιμονόπλακα.
    http://www.youtube.com/watch?v=GO0pxaHKjWU&feature=channel
    http://www.youtube.com/watch?v=iQ3JLDhsMaM&feature=digest

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Super Sport ή Sport Touring!!!
    από TokTok στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2010, 08:16
  2. Απαντήσεις: 98
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2006, 23:37
  3. ΠΟΙΟ Touring-sport/touring ΛΑΣΤΙΧΟ ΟΕΟ?
    από div400 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2006, 10:09
  4. 1000ara Super Sport Gia Kathimerini Xrisi
    από jp79 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2005, 10:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF