Σκεφτομαι να αλλαξω το πισω γραναζι με μικροτερο ωστε να γινει λιγο πιο "μακρυα" η σχεση μεταδοσης. Το εχει κανει κανενας ? εαν ναι ποσα δοντια ?
Σκεφτομαι να αλλαξω το πισω γραναζι με μικροτερο ωστε να γινει λιγο πιο "μακρυα" η σχεση μεταδοσης. Το εχει κανει κανενας ? εαν ναι ποσα δοντια ?
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
απο οτι θυμαμαι η αναλογια ειναι 1 μπροστα 3 πισω,
δλδ αμα θες να το κοντινεις 1 δοντι, βαζεις ή 1 μικροτερο μπροστα ή 3 περισσοτερα πισω, οποτε για να το μακρινεις νομιζω το αντιθετο ισχυει...
Απλως εχε υπο'ψιν οτι αναλογα τι θα επιλεξεις (μπρος η πισω γραναζι) θα εχεις και διαφορετικη μεταβολη στο μηκος του μεταξονιου.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Εστω οτι το μαμα γραναζωμα ειναι 15/45 (μπρος/πισω).
Εστω οτι θες να το μακρυνεις κατα περιπου 7.5%
Αυτο το επιτυγχανεις ειτε με 16/45 ειτε με 15/42.
Με δεδομενο οτι και στις δυο περιπτωσεις χρησιμοποιεις αλυσιδα με μαματο αριθμο κρικων, η πρωτη περιπτωση θα σου κοντυνει το μεταξονιο (πιο γρηγορη γεωμετρια) ενω στην δευτερη θα το μακρυνει (πιο αργη γεωμετρια). Τα 2 περιπου εκατοστα διαφορας μεταξονιου μεταξυ των δυο περιπτωσεων, κανουν πολυ μεγαλη διαφορα στην αισθηση. Αν για παραδειγμα στη δικη μου μηχανη απο 17/45 μαμα, για να μακρυνω παω σε 17/42, νοιωθω οτι σερνω πισω τραιηλερ.
Οποτε θα ελεγα πρωτα να σκεφτεις αν θες την γεωμετρια σου πιο αργη η πιο γρηγορη και μετα να επιλεξεις πιο γραναζι θα αλλαξεις.
Προφανως αν αλλαξεις αριθμο κρικων στην αλυσιδα, ενδεχομενως να μπορεις να κρατησεις το μεταξονιο στα ιδια επιπεδα.
Κανε μια βολτα απο δω:
www,gearingcommander.com λιγο πιο κατω στην σελιδα θα δεις την μεταβολη της αποστασης των δυο γραναζιων αναλογως του συνδυασμου των δοντιων.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.