Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Πρόβλημα τροφοδοσίας μετά από ακινησία.

  1. #1
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109

    Πρόβλημα τροφοδοσίας μετά από ακινησία.

    Βρήκα μερικά συγγενή θέματα αλλά όχι λύση στο πρόβλημά μου, οπότε τα φώτα σας:

    Μετά από ακινησία 1 1/2 χρόνου, το Freewind μου έχει θέμα με την τροφοδοσία. Μετά από 5-6 βόλτες στο τετράγωνο κρατάει πλέον άριστα ρελαντί και παίρνει με την πρώτη, αλλά πάνω από τις 3000 δεν ανεβάζει και αν επιμείνω βήχει, μπερδεύει και "κλάνει" άσχημα. Υπό φορτίο είναι αισθητά χειρότερα αλλά δεν ανεβάζει ούτε σε κατηφόρα.

    Τα καρμπυρατέρ είχαν καθαριστεί και οι μεμβράνες αλλαχθεί 2-3 μήνες πριν την ακινησία - επίσης είχαν αφαιρεθεί και τα ματζαφλάρια ονόματι vacuum chamber/valve solenoid χωρίς να αλλάζει κάτι στη συμπεριφορά. Τα μπουζί είχαν λίγα χιλιόμετρα πριν την ακινησία και η μπαταρία αλλάχθηκε πριν τη βάλω μπροστά.

    Υποθέτω υπολείμματα βενζίνης στο καρμπυρατέρ αλλά έχει δύο και αναρωτιέμαι αν δικαιολογείται τόση απροθυμία. Έριξα μισό μπουκάλι καθαριστικό σπρέυ από την είσοδο του φίλτρου, ανέβασε 2-3 φορές κανονικά (άλλες συνέχιζε να μπερδεύει) αλλά τελικά δε βελτιώθηκε κάτι.

    Υπάρχει τρόπος να γλυτώσω το λύσιμο ή "σκάσε και κολύμπα" τώρα;


    (Μ@λακία μου: Τη βενζίνη (2-3 λίτρα) ΔΕΝ την άλλαξα, απλά πρόσθεσα φρέσκια.)

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    τα καρμπς σου εχουν απο κατω ποτηρακια νεροπαγιδες?αν ναι ανοιξε τα να τρεξουν,αν στρωσει εχει καλως,αν οχι παιζει να κρατησε νερα λογω του οτι ειναι βαρυτερο,και να επιασε αλατα η να κατεβασε καμια σκουρια αν δεν το ειχες αφησει γεματο βενζινα,βγαλε το σωληνακι απο το ρουμπινετο,αν τρεχει κανονικα η μπεντζινα εισαι οκ απο εκει,αν οχι κοιτα αυτο που σου ειπα παραπανω

  3. #3
    ΤρεΛαμέΛος Το avatar του/της nihristo
    Εγγραφή
    26/09/2007
    Μηνύματα
    432
    και εγώ καρμπιρατέρ θα καθάριζα πρώτα...
    πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    μετα το καθαρισμα καρμπ δουλεψε με βενζινη 1,5 χρονου;
    το ρουμπινετο κατεβαζει κανονικα;

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    06/03/2012
    Μηνύματα
    2.773
    To main jet σου εχει βουλωσει.
    λυσε πρωτα τα ποτηρακια και μετα καθαρισε τα, φυσα εξωτερικα το ζιγκλερ-διχως να βγαλεις καρμπ- αν εισαι τυχερος θα παιξει..αλλιως ξηλωμα και καθαρισμα ολο το καρμπ

  6. #6
    αφου το πηγες για σερβις και σου αλλαξαν και μεμβρανες και σου καθαρισαν και καρμυρατερ πριν το λυσεις παρε ενα φακο κοιταξε τα κολαρα του φιλτρου πατανε καλα εχουν μπει απολυτα στα ποτηρακια του καρμυρατερ το φιλτροκουτο δηλαδη παταει καλα μηπως καποιο κολαρο δεν παταει καλα και παιρναει αερας

  7. #7
    Δεν αλλάζεις πρώτα μπουζί και να ξανακάνεις μια βόλτα πριν λύσεις καρμπυρατέρ;

  8. #8
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Βουλωμένο main jet, δες και αν το ρεζερβουάρ σου είναι καθαρό & φίλτρο βενζίνης.

  9. #9
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

    Το Freewind έχει πλαστικό ντεπόζιτο οπότε η σκουριά δεν είναι θέμα, η μπίχλα όμως πιθανόν. Το ρουμπινέτο το τσέκαρα, η ροή μου φάνηκε η αναμενόμενη υπό αυτές τις συνθήκες.

    Μεμβράνες/καθάρισμα καρμπ έγιναν περίπου 500χλμ πριν ακινητοποιηθεί η μοτό, αν τα κολάρα δεν είχαν κάτσει καλά μάλλον θα φαινόταν από πριν. Η βενζίνη ήταν μέσα 1 1/2 χρόνο και όταν είσαι και τσίπης και τεμπέλης δεν πας μέχρι το βενζινάδικο να πάρεις μισό μπιτόνι φρέσκια μόνο για δοκιμή. Δεν είχα και τι να την κάνω την παλιά διότι είμαι και προσεκτικός στο φαγητό οπότε λεκιάζομαι σπάνια... Τα μπουζί θα τα κοιτάξω καλού-κακού.

    Όπως φαίνεται με βλέπω να βάζω χέρι στα καρμπυρατέρ ( καλά, και τα δύο βούλωσαν τόσο άσχημα; ), οπότε κάμποση μανούρα δε θα την αποφύγω. Ευκαιρία να ξεστραβωθώ, αν και τα θεωρώ εξαρτήματα του διαβόλου.

    Αναμείνατε θρεντ με τίτλο "έκανα τα καρμπ μου π@τάνα"

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    τωρα τα εξηγησες καλα...........
    τα καρμπς σου ειναι ηδη πουτανα με μουργα απο παλια βενζινη μεσα και θα το καταλαβεις μολις τα ανοιξεις
    και περιεργο ειναι που πηρε μπρος οχι που μπερδευει

  11. #11
    1μιση χρονο βενζινα μεσα? απλα μην λυσεις τιποτα βαλε αλλη βενζινα και τελος δεν χρειαζετε να μαζεψει μπιχλα απλα η βενζινα εχει χαλασει χειροτερη απο νερο

Παρόμοια θέματα

  1. προβλημα μετα απο πλυσιμο των εσωτερικων του κρανους
    από thanasis41 στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 17/01/2012, 11:46
  2. Προβλημα με τα φρενα μετα απο αλλαγη παραμετρων
    από apsogos στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2011, 12:57
  3. Πρόβλημα μετά από βροχή
    από sakiskoz στο forum Suzuki Bandit
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2011, 20:17
  4. προβλημα μετά απο πτώση
    από mixalisX στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/07/2008, 09:40
  5. Διακοπή τροφοδοσίας μετά από λακούβα.
    από BUSA MAKIS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2007, 19:56

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF