Δεν ρίχνεις μια ματιά στο μπουζί σου;
Μήπως έχει ξεκουμπώσει η πίπα;
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Kατα 95% ειναι χαλαρός πόλος μπαταρίας.
Κανε δοκιμη και πες τι εγινε.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Θα το ψάξω παιδιά και σ΄αυτή την κατεύθυνση αλλά μου το παρουσιάζει μόνο όταν είμαι δικάβαλος.![]()
Μάκης
Εγώ δεν κατάλαβα ακριβώς τι διακοπή υπάρχει όταν πέσει σε λακούβα, κάνει νερά η λειτουργία του μοτέρ ή των ηλεκτρικών του μηχανακιού ;
Γιατί αν κατάλαβα σωστά οτι δηλαδή διακόπτεται η λειτουργία του μοτέρ, παίζει να έχει ξεκουμπώσει η μπουζόπιπα αλλά ο πόλος της μπαταρίας ;
![]()
Αν ήταν έτσι δεν θα έπρεπε να μου το κάνει συνέχεια;;;Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Εγώ δεν κατάλαβα ακριβώς τι διακοπή υπάρχει όταν πέσει σε λακούβα, κάνει νερά η λειτουργία του μοτέρ ή των ηλεκτρικών του μηχανακιού ;
Γιατί αν κατάλαβα σωστά οτι δηλαδή διακόπτεται η λειτουργία του μοτέρ, παίζει να έχει ξεκουμπώσει η μπουζόπιπα αλλά ο πόλος της μπαταρίας ;
![]()
Δηλαδή όταν είμαι μόνος πάνω στο μηχανάκι και περάσω από λακούβα δεν συμβαίνει τίποτα.
Στο ζόρισμα με δεύτερο άτομο είναι το πρόβλημα. Πέρνάω από την λακούβα και για μια στιγμή, ένα τσακ, μένει και μετά όλα καλά. Αν περάσω την λακούβα με πατημένο τον συμπλέκτη το μοτέρ δουλεύει μια χαρά.![]()
Μάκης
Για να στο παρουσιάζει στο δικάβαλο και με ταχύτητα στο σασμάν σημαίνει ότι την "ακούει" στο βαρβάτο χτύπημα, αν έχεις πατημένο συμπλέκτη αφήνοντας τη ρόδα να γυρίζει ελεύθερη λογικά δεν του πέφτει τόσο βαρύ το χτύπημα..Αρχικά δημιουργήθηκε από BUSA MAKIS
Αν περάσω την λακούβα με πατημένο τον συμπλέκτη το μοτέρ δουλεύει μια χαρά.![]()
Ειλικρινά κι εγώ δεν μπορώ να φανταστώ τίποτα περισσότερο από κάποιο πρόβλημα στον σπινθήρα του μπουζί..
+ many (το πρώτο που πρέπει να κοιτάξεις)Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Kατα 95% ειναι χαλαρός πόλος μπαταρίας.
Κανε δοκιμη και πες τι εγινε.![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Θα πάρω ένα μπουζί νέο και θα δω τι θα γίνει.Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Για να στο παρουσιάζει στο δικάβαλο και με ταχύτητα στο σασμάν σημαίνει ότι την "ακούει" στο βαρβάτο χτύπημα, αν έχεις πατημένο συμπλέκτη αφήνοντας τη ρόδα να γυρίζει ελεύθερη λογικά δεν του πέφτει τόσο βαρύ το χτύπημα..
Ειλικρινά κι εγώ δεν μπορώ να φανταστώ τίποτα περισσότερο από κάποιο πρόβλημα στον σπινθήρα του μπουζί..
Ευχαριστώ.
Μάκης
Χαχαχα. Το απόγευμα θα το διαλύσω το μηχανάκι γιατί μου έχει σπάσει τα νεύρα.Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
+ many (το πρώτο που πρέπει να κοιτάξεις)
![]()
![]()
![]()
![]()
Μάκης
Σωτήρη βόηθα λίγο γιατί τό'σπασα το κεφάλι μου και άκρη δεν.. παρόλο που είναι απλό δεν τό'χω σήμερα.Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
+ many (το πρώτο που πρέπει να κοιτάξεις)
Έχει να κάνει η μπαταρία με τη διακοπή του μοτέρ ;
edit: Ρεύμα στον ανορθωτή ;![]()
Eξαρτάται απο το μηχανάκι. Αλλα πάνε χωρίς μπαταρια κι άλλα όχι.Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Σωτήρη βόηθα λίγο γιατί τό'σπασα το κεφάλι μου και άκρη δεν.. παρόλο που είναι απλό δεν τό'χω σήμερα.
Έχει να κάνει η μπαταρία με τη διακοπή του μοτέρ ;
![]()
Κι αλλα δεν πανε ετσι κι αλλιώς![]()
Δεν ξέρω για το Volty συγκεκριμένα, απλά υποθέσεις κάνουμε εδω.
Μετα τρέχει ο ανθρωπος, διαλύει το μηχανάκι του, και αν εχουμε δίκιο μας λέει κι ευχαριστώ.
Αν πάλι εχουμε άδικο, δεν τρεχει και τίποτα, δικό μας μηχανακι ειναι? :rotflmao:
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από BUSA MAKIS
Αν ήταν έτσι δεν θα έπρεπε να μου το κάνει συνέχεια;;;
Δηλαδή όταν είμαι μόνος πάνω στο μηχανάκι και περάσω από λακούβα δεν συμβαίνει τίποτα.
Στο ζόρισμα με δεύτερο άτομο είναι το πρόβλημα. Πέρνάω από την λακούβα και για μια στιγμή, ένα τσακ, μένει και μετά όλα καλά. Αν περάσω την λακούβα με πατημένο τον συμπλέκτη το μοτέρ δουλεύει μια χαρά.![]()
αν δεν έλεγες για τον συμπλέκτη, θα λέγαμε, για κάποιο καλωδιάκι που περνά κάτω απο την σέλα, (δικάβαλο που είπες), και λόγω βάρους σύν την λακούβα, να κάνει ένα βραχυκυκλωματάκι.
Αλλά αυτό με τον συμπλέκτη, μπερδέυει την σκέψη.![]()
![]()
![]()
Σβήνει το μοτέρ γιατί μένει από ρεύμαΑρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Σωτήρη βόηθα λίγο γιατί τό'σπασα το κεφάλι μου και άκρη δεν.. παρόλο που είναι απλό δεν τό'χω σήμερα.
Έχει να κάνει η μπαταρία με τη διακοπή του μοτέρ ;
edit: Ρεύμα στον ανορθωτή ;![]()
+ για μία ακόμα φορά αυτά πουγράφει ο pissa man
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Αρχικά δημιουργήθηκε από BUSA MAKIS
Έχω για δεύτερο μοτο ένα SUZUKI TU 250 X. Όταν πάω δικάβαλος και περάσω πάνω από μια ανωμαλία του δρόμου το μηχανάκι στιγμιαία μένει από τροφοδοσία ή από ρεύμα.
Τι μπορεί να φταίει;;;;;;;;;;;
Εμενα μου εκανε περιπου το ιδιο ( στιγμιες διακοπες ρευματος σε λακουβες στην πορεια ) αλλα και μερικες φορες επερνε τσακμακι το μοτερ μπροστα ενο αλλες ιδικα οταν εσβηνα για λιγα λεπτα τον μηχανη δεν ελεγε να ξαναπαρει με τιποτα , και μη μου πει κανεις για μπουζι καρμπυρατερ , τροφοδοσια κλπ τα ειχα αλαξει καθαρισει ολα και οχι μονο μια φορα !( η μιζα γηρνουσε κανονικα αλλα δεν ελεγε να παρει με τιποτα ,ειχα καταντισει να κυλοφορω με 2 καβαντζα Βαταριες) , γηρισα ολα τα συνεργεια και ηλεκτρολογια της Αθηνας και μου ελεγαν οτι πρεπει να αλαξω ( πηνια - ηλεκτρονικη - πολαπλασιαστη - πιπα - μπουζι κλπ !) τελικα ψαχνοντας αφου διελυσα ολη την μοτο το Βρικα μονος μου , ο ηλεκτρικος κεντρικος διακοπτης ειχε προβλημα στις επαφες του , αν και ηταν Φιξ και εμπειρος ηλεκτρολογος μου προτινε να μην τον ανοιξω γιατι πιθανον θα διαληθει και δεν θα μπορεσω να τον ξαναμονταρω , εγο το επειχηρισα με Αριστα αποτελεσματα , καθαρισα με ψηλο γιαλοχαρτακι και καθαριστικο ηλεκτρικων επαφων , τις επαφες του και τσαφ ! ως δια μαγειας ολα τα προβληματα λη8ικαν !!! απο τοτε η μηχανη παει μια χαρα και εγω γλιτοσα καμια 300 Ευροπουλα ....