Λοιπόν Τελικά ο άνθρωπος που θα κοίταγε τα φτερά έλειπε αλλά η βόλτα με τον κολλητό στη Κερατέα είχε προγραμματιστεί οπότε αντί για τα φτερά πήρα το μοτέρ μαζί να δω αν μπορώ να το λύσω γιατί θα κάνω παραγγελία ανταλλακτικά και πρέπει να μετρηθούν χιλιοστά κυλίνδρου και φλάντζες.
Σε περίπτωση που δεν θα κατάφερνα το μοτέρ εριξα στο πορτ μπαγκαζ και μία κουτα απο ανταλλακτικά!
Το μοτέρ λοιπόν όπως βγήκε!
Μη με ρωτήσετε γιατί έχει πλεξούδες και ντίζες επάνω ακόμα είναι απλά δεν είχα σκοπο να ασχοληθώ με το μοτέρ καθόλου ακόμα και γιατί αν τα αποσυνδέσω μιας και άσχετος σιγά μην ξερω να τα ξαναβάλω!:shrugs:
υπάρχουν λάδια σε κάμποσα μέρη
![]()
Άρχισε λοιπόν το λύσιμο... δυστυχώς ξέχασα το manual και θα πρέπει να πάμε στα τυφλά!
Να σημειωθεί οτι είμαι εντελώς άσχετος απο το λύσιμο μοτέρ κτλ. παλιά έλυνα ένα ρημάδι husquvarna για να αλλάξω πιστόνι... αλλά τα δίχρονα είναι υπερβολικά απλά
Έβγαλα τα καπάκια της κεφαλής, την φλάντζα και μετά τα καπελότα??? αν λέγονται έτσι οι 4 βίδες που τα κρατάγανε ήταν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ σφιχτες! έτσι πρέπει να είναι?
μολις βγήκαν αυτά μας περίμενε απο κάτω κάτι οδηγοί (δεν ξέρω πως λέγανε αλλά τους έλυσα γιατί αυτοί πρέπει να κρατάνε τη κεφαλή)
![]()
Τελευταία τροποποίηση από Da.Vintage; 25/04/2013 στις 09:31.