Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: Γριά κότα VS πιπίνι

  1. #16
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Πολυμήχανος Προβολή μηνύματος

    Για την φιλοσοφία, δεν σε καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις...
    Ότι πήρε σκούτερ και θα μαμήσει τον κόσμο όλο, ένα πράγμα.

  2. #17
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mago Babidi Προβολή μηνύματος
    Και αναρωτήθηκα: πιο ασφαλές είναι το βαρύ αλλά σύγχρονο σκουτεράκι ή μια πεπερασμένη μοτοσυκλέτα;
    κανένα δεν είναι ασφαλές ή «πιο» ασφαλές. εδώ και 30 χρόνια, οι «κακές» από θέμα οδικής συμπεριφοράς μοτοσυκλέτες είναι υπό εξαφάνιση.

  3. #18
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Αυτό που πιο απλοϊκά ρωτάει ο Mago Babidi ή αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πόση διαφορά στην ασφάλεια ή σε ένα φρενάρισμα σε μια κατάσταση πανικού έχει ένα μηχανάκι του τώρα με ένα μηχανάκι προ 15ετίας, με την εξέλιξη σε λάστιχα, αναρτήσεις, φρένα, πλαίσια...

    Όσο για το αν το σκούτερ είναι/θεωρείται μοτοσυκλέτα, από τη στιγμή που σε αυτό ισχύουν οι βασικές αρχές περί ελέγχου και στριψίματος όπως σε μία μοτοσυκλέτα, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μη θεωρείται ως μία...

  4. #19
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Αυτό που πιο απλοϊκά ρωτάει ο Mago Babidi ή αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πόση διαφορά στην ασφάλεια ή σε ένα φρενάρισμα σε μια κατάσταση πανικού έχει ένα μηχανάκι του τώρα με ένα μηχανάκι προ 15ετίας, με την εξέλιξη σε λάστιχα, αναρτήσεις, φρένα, πλαίσια...
    τη διαφορά την κάνει ο αναβάτης. τώρα σύγκρινε scooter με CBR400RR του '89, άμα βγάλεις το σκούτερ καλλίτερο σε ο,τιδήποτε που έχει να κάνει με αυτά που αναφέρεις, να πάμε να πάρουμε σκούτερ για τις Σέρρες.

  5. #20
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Κοίτα, αν το CBR είχε τα λάστιχα του 89 τότε η διαφορά μπορεί να μην είναι τόαο μεγάλη όσο φαντάζεσαι. Παρ'όλα αυτά, το θέμα δεν είναι η πίστα αλλά ο δρόμος. Και επειδή ο κάθε αναβάτης έχει τα χούγια του και τις ιδαιτερότητές του, άλλος αισθάνεται πιο ασφαλής με Suzuki 250 15ετίας, άλλος με μοντέρνο σκούτερ με το ABS του

  6. #21
    Που να ξέραμε και ποιό είναι το suzuki.....

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Πολυμήχανος Προβολή μηνύματος
    Παθητική=όταν συμβεί το ατύχημα, πόσο θα σε προστατέψουν τα δομικά στοιχεία του οχήματος από τον σωματικό τραυματισμό.
    Ενεργητική=πριν γίνει το ατύχημα, πόσο θα σε βοηθήσει το όχημα να το αποφύγεις. Π.χ. αν έχεις καλά φρένα, θα σε βοηθήσουν να φρενάρεις και να μην πέσεις πάνω στο εμπόδιο, σε σχέση με ένα όχημα που έχει κακά φρένα και δεν θα σταματήσει εγκαίρως.

    'Ενα μεγάλο σκούτερ, ενδέχεται να παρουσιάζει καλύτερη παθητική ασφάλεια σε μετωπική πρόσκρουση από μια μοτοσυκλέτα, όπως το αντιλαμβάνομαι, διότι έχει πολύ όγκο ''μαλακών'' υλικών μπροστά, να φάνε αυτά την παραμόρφωση, να αποροφήσουν την κινητική ενέργεια, και ο οδηγός να γλυτώσει με μικρό τραυματισμό. Επιπλέον στο μεγάλο σκούτερ, και τα πόδια του αναβάτη προστατεύονται σε πλευρική σύγκρουση, αφού ουσιαστικά είναι μέσα στο όχημα, και μέχρι να φτάσει η παραμόρφωση στο πόδι, θα έχει φάει ένα μέρος της κινητικής ενέργειας το υλικό (πλαίσιο-πλαστικά) του σκούτερ.

    Φυσικά όλα αυτά είναι χαοτικά, και μικρές παραλλαγές στο σενάριο του ατυχήματος, μπορεί να ευννοούν την μοτοσυκλέτα ή το σκούτερ σε παθητική ασφάλεια.
    Και φυσικά όλα αυτά εφόσον κάποιος κολήσει με μονωτική ταινία τον αναβάτη πάνω στην μοτοσυκλέτα, γιατί πραγματικά δεν νομίζω ότι
    κάποια ταπετσαρία σέλας έχει επαρκη πρόσφυση ώστε να κρατήσει τον αναβάτη πάνω της ενώ παραμορφώνονται τα υλικά γύρω του.

  8. #23
    Ο αναβάτης της μοτοσυκλέτας, φυσικά και θέλει να διατηρήσει την κινηση το σώμα του, αλλά και πάλι σκέψου το λίγο... Ο αναβάτης μοτό εκτοξεύεται, αν έχει κανά στριτ κοπανάει και τα γεννητικά του στο ντεπόζιτο και βρήσκει στο άλλο όχημα. Ο αναβάτης σκούτερ, βρήσκει στην ζελατίνα και στα πλαστικά του σκούτερ στο τιμόνι και στην ποδιά. Ε όσο νάναι, πιο παθητική ασφάλεια έχει και πάλι...

    Στην δε περίπτωση πλαινής σύγκρουσης, στην μοτό, το πόδι εκλωβίζεται και συμπιέζεται ανάμεσα σε μάζα μοτό και μάζα άλλου οχήματος, ενώ στο σκούτερ όπως έγραψα πιο πάνω. Πάλι φαίνεται να πλεονεκτεί το σκούτερ.

  9. #24
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Πολυμήχανος Προβολή μηνύματος
    Στην δε περίπτωση πλαινής σύγκρουσης, στην μοτό, το πόδι εκλωβίζεται και συμπιέζεται ανάμεσα σε μάζα μοτό και μάζα άλλου οχήματος, ενώ στο σκούτερ όπως έγραψα πιο πάνω. Πάλι φαίνεται να πλεονεκτεί το σκούτερ.
    Οχι σε όλες τις μοτο, βλεπε boxer.
    Επίσης με ενα ψηλόφτερο φευγεις απο πανω πιο άνετα και απο scooter πιστευω.

    Oι γενικευσεις οδηγούν σε λανθασμένα συμπεράσματα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #25
    Άλλο η γενίκευση, και άλλο ένας πιθανός μέσος όρος ή πιο πιθανά συχνή περίπτωση. Μην μου κολάς πράγματα που δεν είπα.

    Επίσης νωρίτερα έγραψα
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Πολυμήχανος Προβολή μηνύματος
    ....Φυσικά όλα αυτά είναι χαοτικά, και μικρές παραλλαγές στο σενάριο του ατυχήματος, μπορεί να ευννοούν την μοτοσυκλέτα ή το σκούτερ σε παθητική ασφάλεια....
    οπότε εγώ ο ίδιος απορίπτω κάθε γενίκευση.

  11. #26
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mago Babidi Προβολή μηνύματος
    ...........

    Να το πω αλλιώς... Σε μια δύσκολη φάση, πού θα ήθελες να ήσουν επάνω; ......
    σε ενα βουνο και να σας βλεπω απο ψιλα.....γιατι ειμαι ο χουλκ

    σαφως σε μοτοσυκλετα.αν ειναι να παω με στυλ τουλαχιστον!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  12. #27
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Κοίτα, αν το CBR είχε τα λάστιχα του 89 τότε η διαφορά μπορεί να μην είναι τόαο μεγάλη όσο φαντάζεσαι.
    εννοείς να μην είχε αλλάξει ποτέ λάστιχα και να είχε του 89 ή ότι το 89 το CBRάκι δεν έστριβε ή ότι δεν υπήρχαν καλά λάστιχα;

    έχεις οδηγήσει κανα τέτοιο;;;

    σε λίγο θα μου πεις ότι τα σκούτερ πάνε καλλίτερα από τα παλιά SS και ότι είναι ανώτερα σε στήσιμο και οδική συμπεριφορά. ο καθένας βέβαια μπορεί να λέει ό,τι του κατέβει, νο προβλεμ.

    άλλος αισθάνεται πιο ασφαλής με Suzuki 250 15ετίας, άλλος με μοντέρνο σκούτερ με το ABS του
    άλλος αισθάνεται πιο ασφαλής σε ποδήλατο, τι πάει να πει αυτό;

  13. #28
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.083
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος

    εννοείς να μην είχε αλλάξει ποτέ λάστιχα και να είχε του 89 ή ότι το 89 το CBRάκι δεν έστριβε ή ότι δεν υπήρχαν καλά λάστιχα;

    έχεις οδηγήσει κανα τέτοιο;;;

    σε λίγο θα μου πεις ότι τα σκούτερ πάνε καλλίτερα από τα παλιά SS και ότι είναι ανώτερα σε στήσιμο και οδική συμπεριφορά. ο καθένας βέβαια μπορεί να λέει ό,τι του κατέβει, νο προβλεμ.

    άλλος αισθάνεται πιο ασφαλής σε ποδήλατο, τι πάει να πει αυτό;
    Όχι, δεν έχω οδηγήσει.

    Δεν σου είπα ότι πάνε καλύτερα(άλλωστε έχουν και τελείως άλλες ιπποδυνάμεις), αλλά πλέον δεν είναι όπως ήταν. Ειδικά όσα έχουν 16άρες στρίβουν πλέον πάρα πολύ καλά.

    Τώρα όποιος αισθάνεται ασφαλής με το ποδήλατο, ας το καβαλήσει μέχρι να βρεθεί ένας παλίκαρος να θέσει ερώτημα για Xmax και ποδήλατο, τι να πω

  14. #29
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Όχι, δεν έχω οδηγήσει.
    εγώ το είχα.. και έχω αυτή τη στιγμή CB-1 του 89-90 και SH300i σύγχρονο. καμία σχέση, τα μεν μηχανές, τα δε σκούτερ. αν δεν τα οδηγήσεις ο ίδιος, δεν πρόκειται να καταλάβεις.

    παλιά εγώ είχα 250άρι και ένας κολλητός είχε «παπάκι» αστρέα. μου έλεγε «σιγά ποιά η διαφορά, άλλωστε 30 χλμ/ω διαφορά έχουν στην τελική». μόλις πήρε μοτοσυκλέτα κι αυτός κατάλαβε ποιά η διαφορά.

    είναι σαν να συγκρίνεις smart '13 με lancia delta integrale.

  15. #30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    Αυτό που πιο απλοϊκά ρωτάει ο Mago Babidi ή αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι πόση διαφορά στην ασφάλεια ή σε ένα φρενάρισμα σε μια κατάσταση πανικού έχει ένα μηχανάκι του τώρα με ένα μηχανάκι προ 15ετίας, με την εξέλιξη σε λάστιχα, αναρτήσεις, φρένα, πλαίσια...



    Ίσως να μην το συγκεκριμενοποίησα αρκετά: αναφέρομαι σε μια παλιά μοτό του μέσου όρου σε μια κατάσταση που θα ανήκε στο μέσο όρο. Και βέβαια σε σύγκριση με ένα κοινό σκουτεράκι τύπου Χ-ΜΑΧ είτε SH300 που αναφέρθηκε παραπάνω.

    Και βέβαια το νέο σκουτεράκι θα είναι σε άριστη κατάσταση, από τη στιγμή που είναι καινούριο.

    (ψηφορορία πώς θα βάλω τελικά??)

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  3. Η γριά κότα έχει το ζουμί...(?)
    από motaba στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2006, 13:06
  4. Castrol vs Bel Ray
    από alexander_g16 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2003, 13:34
  5. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF