Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 46

Θέμα: ER5, κάτι σε Ηonda ή κάτι άλλο;

  1. #1
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029

    ER5, κάτι σε Ηonda ή κάτι άλλο;

    Πέραν του οτι δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, θεωρω οτι ειναι αξιοπρεπες.

    Δε γνωριζω τπτ παραπανω εκτος του ότι φοράει μια ντι-τιουντ εκδοση του μοτερ του gpz500s (δηλαδης εχει τις ρίζες του στο τελος '80)

    Σιδερενιο πλαίσιο, ταμπουράκι πίσω και ωχ αμαν αμαν

    Δεν ξέρω αν είχαν συγκεκριμένο είχε τπτ ασθένειες ή τρωτά σημεια να ρίξω ενα βλέφαρο προσεχτικότερα

    Ανταλλακτικά παιζουν?Φθηνά?

    Οποιος γνωρίζει αν βοηθήσει πλιζ, γιατι η ανοιξη ηρθε τα λουλουδια ανθησαν και τα σπουργίτια θα ερθουν οπου να΄ναι

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ygpHucl.jpg 
Προβολές:	312 
Μέγεθος:	44,3 KB 
ID:	288710

  2. #2
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Πολύ δημοφιλές μηχανάκι για entry level k commuting εδώ στη Βρετανία...έπαιξε στους πιθανούς στόχους μου πριν βρω το φέιζερ που πήρα. Από όσο έψαξα δεν βρήκα κάτι αρνητικό πέρα από το οφθαλομοφανές του ανεμικού κινητήρα και φτωχού περιφεριακού κόσμου...φτηνή και τίμια επιλογή φαίνετε και με τιμή συχνά κάτω από τις 1000 λίρες εδώ, φάνταζε ανταγωνιστικότατο...
    Νομίζω ίδιο κινητήρα με το ΚΛΕ, γενικά απροβλημάτιστο.
    Δεν το έψαξα βαθύτερα μιας και δεν με ενθουσίαζε ποτέ, το θεωρούσα όμως αξιοπρεπή λύση στην αμηχανία μου...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  3. #3
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος
    Πολύ δημοφιλές μηχανάκι για entry level k commuting εδώ στη Βρετανία...έπαιξε στους πιθανούς στόχους μου πριν βρω το φέιζερ που πήρα. Από όσο έψαξα δεν βρήκα κάτι αρνητικό πέρα από το οφθαλομοφανές του ανεμικού κινητήρα και φτωχού περιφεριακού κόσμου...φτηνή και τίμια επιλογή φαίνετε και με τιμή συχνά κάτω από τις 1000 λίρες εδώ, φάνταζε ανταγωνιστικότατο...
    Νομίζω ίδιο κινητήρα με το ΚΛΕ, γενικά απροβλημάτιστο.
    Δεν το έψαξα βαθύτερα μιας και δεν με ενθουσίαζε ποτέ, το θεωρούσα όμως αξιοπρεπή λύση στην αμηχανία μου...

    Ετσι πιστευω και εγω, καθοτι ομως χοντικός, το σκέφτομαι 2 φορές

    Βέβαια παίζει και το cbf αλλα σε 250 και οχι 500 (μπατζετ) αλλα θεωρω οτι οσο ανεμικός να ειναι ο κινητήρας στα 130-150 θα πηγαίνει εύκολα και όχι στα κόκκινα, αν χρειαστεί για καμια εξορμηση εδω κοντα

  4. #4
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Το cb400 superfour δεν μπαίνει στο μπάτζετ; (άλλο ένα μηχανάκι που γλυκοκοίταζα...) Εδώ με ένα 8κατοστάρικα -1χιλιάρικο έπαιρνες αξιοπρπέστατο... CBF500 αλλάζεις μπάτζετ και λόγο ηλικίας μοντέλου...Ποιο είναι το μαξιμουμ ποσό που διαθέτεις; (αν επιτρέπετε)
    Όπως και να το κάνουμε πάντως τα 250 είναι λίγα...ειδικά αν κάτσει και δικάβαλο...
    Καλό ψάξιμο
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  5. #5
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος
    Το cb400 superfour δεν μπαίνει στο μπάτζετ; (άλλο ένα μηχανάκι που γλυκοκοίταζα...) Εδώ με ένα 8κατοστάρικα -1χιλιάρικο έπαιρνες αξιοπρπέστατο... CBF500 αλλάζεις μπάτζετ και λόγο ηλικίας μοντέλου...Ποιο είναι το μαξιμουμ ποσό που διαθέτεις; (αν επιτρέπετε)
    Όπως και να το κάνουμε πάντως τα 250 είναι λίγα...ειδικά αν κάτσει και δικάβαλο...
    Καλό ψάξιμο
    1000-1200 ευρω λεω
    Το cbf500 φευγει κατα πολυ, το cb400 ειναι εντος.
    Βεβαια τα cb400 τα προτιμουσαν πολλες σχολες οδηγων, και λογω περιοχης που ειμαι οι επιλογες ειναι περιορισμένες

  6. #6
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.684
    To είχα επί μια 5ετία (όπως είχα και για 2 χρόνια το GPZ 500S το 1990 πριν μου το κλέψουν) πολύ τίμιο μηχανάκι, μεγάλο παπί εν ολίγοις ο κινητήρας του είναι από το KLE500 και όχι από το GPZ, η διαφορά τους είναι στον εκκεντροφόρο (πιο "άγριος στο GPZ και 60 έναντι 50 ίππους ) αν τελικά το πάρεις πάρε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μεταγενέστερο του 2000 όπου έχει διορθωθεί το πρόβλημα με τα μαγνητάκια του βολάν (έσπαγαν για πλάκα και και κάνανε μ00νί τον κινητήρα και η επισκευή είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ (παθών με το GPZ ) επίσης στο GPZ ήθελε ΠΟΛΥ προσοχή στον χρονισμό του κινητήρα και ευλαβική συντήρηση καδένας-τεντωτήρα εκκεντροφόρου διότι λόγω μεγαλύτερης διάρκειας βυθίσματος συχνά ερχόντουσαν εις σάρκαν μιαν τα πιστόνια με τις βαλβίδες με τις γνωστές ολέθριες συνέπειες (δεν υφίσταται βέβαια στο ER)
    Aν τελικά το πάρεις (σίγουρα καρμπυρατεράτο) τσέκαρε αν ο προηγούμενος έχει βάλει φίλτρο βενζίνης στο σωληνάκι, αν δεν, ετοίμασε μια 80ρου για καθάρισμα τους.
    Από φρένα δεν λέει και πολλά χωρίς ωστόσο να δημιουργούν και πρόβλημα.
    Συντήρηση σχετικά φτηνή, εύκολη, βασική.

    Αυτά από μένα
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  7. #7
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    To είχα επί μια 5ετία (όπως είχα και για 2 χρόνια το GPZ 500S το 1990 πριν μου το κλέψουν) πολύ τίμιο μηχανάκι, μεγάλο παπί εν ολίγοις ο κινητήρας του είναι από το KLE500 και όχι από το GPZ, η διαφορά τους είναι στον εκκεντροφόρο (πιο "άγριος στο GPZ και 60 έναντι 50 ίππους ) αν τελικά το πάρεις πάρε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μεταγενέστερο του 2000 όπου έχει διορθωθεί το πρόβλημα με τα μαγνητάκια του βολάν (έσπαγαν για πλάκα και και κάνανε μ00νί τον κινητήρα και η επισκευή είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ (παθών με το GPZ ) επίσης στο GPZ ήθελε ΠΟΛΥ προσοχή στον χρονισμό του κινητήρα και ευλαβική συντήρηση καδένας-τεντωτήρα εκκεντροφόρου διότι λόγω μεγαλύτερης διάρκειας βυθίσματος συχνά ερχόντουσαν εις σάρκαν μιαν τα πιστόνια με τις βαλβίδες με τις γνωστές ολέθριες συνέπειες (δεν υφίσταται βέβαια στο ER)
    Aν τελικά το πάρεις (σίγουρα καρμπυρατεράτο) τσέκαρε αν ο προηγούμενος έχει βάλει φίλτρο βενζίνης στο σωληνάκι, αν δεν, ετοίμασε μια 80ρου για καθάρισμα τους.
    Από φρένα δεν λέει και πολλά χωρίς ωστόσο να δημιουργούν και πρόβλημα.
    Συντήρηση σχετικά φτηνή, εύκολη, βασική.

    Αυτά από μένα

    Σε ευχαριστω για τη κατατοπιστικη περιγραφή
    Δυστυχως κατι που κοιτουσα ηταν πριν το 2000, και ευτυχως για μένα οτι ποσταρες

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της est
    Εγγραφή
    10/10/2012
    Μηνύματα
    996
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    ... καθοτι ομως χοντικός...
    Σε καταλαβαίνω κομματάκι γι'αυτό θα πήγαινα με κλειστά τα μάτια σε..
    1. Transalp 600, μοντέλα 1994-1997
    2. CB 500, χρονιάς..χμ.. ότι έβρισκα στα λεφτά αυτά αλλά σίγουρα να μην έχει προϋπηρεσία σε σχολή οδηγών
    3. SLR/Dominator, όσο πιο πρόσφατο
    Παίζουν στα λεφτά σου αυτά τα μηχανάκια..
    Ειδικά αν πας στην 3η επιλογή έχεις και μια καλή βάση για customising και όταν σου τη βαρέσει το φτιανς

  9. #9
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Τίμιο μηχανακι, περασε απο τα χέρια μου εκει γυρω στο 1999-2000 για πολύ λίγο καιρό. Άρχισα να μην την παλευω με τα γυμνα και το έπρωξα άρον άρον.
    Αυτα που θυμάμαι πάντως είναι όλα θετικά. Καλή κατανάλωση, φθηνη συντήρηση, αξιοπιστία. Ανταλλακτικά επειδη ειχε εισαχθει επίσημα δεν ειχε πρόβλημα, αλλά δεν χρειάστηκα τον λίγο καιρό που το είχα. Ευκολο μηχανάκι, αλλά σήμερα δεν θα το ξαναέπαιρνα. Για ταξίδι είναι ανεμικό σε επιδόσεις, προστασία δεν έχει, να το φορτώσεις πολύ δεν γίνεται, στην πόλη είναι ευκολο, αλλά όχι όσο εύκολο ένα ον οφ.

    Στην θέση σου θα πήγαινα σε feringατο CB 500 γυρω στο 2000-2002 μοντέλο με 1500 ευρώ. Εκείνα και αν βγήκαν σκυλιά! Και κάνουν και ταξίδι λόγο φέρινγκ.
    Αλλιώς μια λύση σε ον οφ σε αυτά τα λεφτά. Εχει Τρανσαλπ 600, KLE 500, dominator. Πολλά και καλά μηχανάκια γύρω στα 1000-1500 ευρώ.


    Υ.Γ Σε μηχανή τέτοιας ηλικίας υπολόγισε και αρκετά λεφτά για σέρβις και σενιάρισμα.

  10. #10
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από est Προβολή μηνύματος
    3. SLR/Dominator, όσο πιο πρόσφατο
    Ουτε που το ξερα αυτο (ουτε το slr ουτε το vigor!!)

  11. #11
    Τρικαλινός Το avatar του/της SoulGR
    Εγγραφή
    30/09/2008
    Μηνύματα
    701
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Πέραν του οτι δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, θεωρω οτι ειναι αξιοπρεπες.

    Δε γνωριζω τπτ παραπανω εκτος του ότι φοράει μια ντι-τιουντ εκδοση του μοτερ του gpz500s (δηλαδης εχει τις ρίζες του στο τελος '80)

    Σιδερενιο πλαίσιο, ταμπουράκι πίσω και ωχ αμαν αμαν

    Δεν ξέρω αν είχαν συγκεκριμένο είχε τπτ ασθένειες ή τρωτά σημεια να ρίξω ενα βλέφαρο προσεχτικότερα

    Ανταλλακτικά παιζουν?Φθηνά?

    Οποιος γνωρίζει αν βοηθήσει πλιζ, γιατι η ανοιξη ηρθε τα λουλουδια ανθησαν και τα σπουργίτια θα ερθουν οπου να΄ναι

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	ygpHucl.jpg 
Προβολές:	312 
Μέγεθος:	44,3 KB 
ID:	288710
    κοιτα και κανα bros 650 ,ουτε σιδερενιο πλαισιο ουτε ταμπουρακι πισω :P
    open your mind and your ass will follow
    for sale!
    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=146280

  12. #12
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αφου παιζεις σε αυτη την κατηγορια βαλε στο παιχνιδι και το suzuki gs500. Πολυ τιμιο μηχανακι. Τα τελευταια μοντελα (ισπανικα) ειχαν ενα θεμα με θορυβο στον εκκεντροφορο αλλα λυθηκε με ανακληση. Εγω ειχα το παλιο και το πουλησα με 90.000 χλμ χωρις καμια βλαβη. το βλεπω ακομη, εχει πανω απο 150.000 χλμ και ειναι μια χαρα.
    Τιποτα σπουδαιο, τα κανει ολα μετρια και με μια ζελατινα μπροστα παει και ταξιδακια.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  13. #13
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Ο ένας πάει και παίρνει καβασακι παπί... ο άλλος σκέφτεται ER5... εγώ γράφω ότι μου αρέσει το design του Ζ....

    Ίωση θα είναι..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  14. #14
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.335
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Ο ένας πάει και παίρνει καβασακι παπί... ο άλλος σκέφτεται ER5... εγώ γράφω ότι μου αρέσει το design του Ζ....

    Ίωση θα είναι..

  15. #15
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Ε ψαχνω κάτι για πίστα ρε μαν, δε θελω παπι

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. κατι σε μπουφαν...
    από ironcross στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2013, 21:08
  2. Προβλημα με μπουζι σε Ηonda 50cc
    από Fotis12 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2012, 18:04
  3. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2008, 19:28
  4. Ποια 600 Να Παρω? Κατι Σαν Hornet H Kατι Αλλο?
    από ALSFA 30 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2006, 00:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF