Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 46

Θέμα: ER5, κάτι σε Ηonda ή κάτι άλλο;

  1. #16
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    το ειχα φιλε για 2-3 χρονια. πανω στα καλυτερα μου 20 χρονων και το πηγαινα ταπα. απο το τοτε εχω κανει ατσαλινο σβερκο και θεωρω γκρινιαρηδες τους υπολοιπους. με σαγονι στο τεποζιτο πηγαινε μεχρι 200 (ημουν 60-65 κιλα) γενικα 180 τελικη, πραγμα που σημεινει οτι μια χαρα ταξιδευει με 130 140. αν δεν με γελαει η μνημη μου στα 200 εχει 10500 με κοφτη στις 11500. κι αν επισης θυμαμαι καλα με 140 πρεπει να δουλευε στις 7500σαλ. ο μεθεπομενος που ηταν και φιλος μου το γραναζωσε μακρυτερο κι ηταν ακομα πιο ανετο αλλα οχι τοσο νευρικο πλεον. (δεν ηταν που δεν ηταν...)
    την προστασια απο τον αερα ποτε δνε την χρειαστηκα. απο αναρτησεις και φρενβα ειναι οτι βλεπεις. οταν το πηρε ο φιλος σφιξαμε τερμα την προφορτιση πισω μιας κι ηταν καμια 85αρα κιλα και κατεβασαμε τις πλακες μπροστα τερμα. βελτιωθηκε κατα πολυ. το γκαζι του ειναι οσο πρεπει για τις αναρτησεις του. εχει 45 αλογα τροχο αν θυμαμαι καλα αλλα το βαρος του αφησε πισω απο το srx μου.

    το μονο αρνητικο που βρηκα σε αυτο το μηχανακι ειναι η θερμοκρασια που ανεβαζε, οπως κανουν και τα κλε βεβαια. στην αρχη τρομαξα μετα συνηθισα. προβαλεται ως ασπαστος αυτος ο κινητηρας αλλα εγω τον καταφερα. βεβαια ποτε δεν δουλεψε κατω απο 8000. ειχα κανει ελεγχο στα λαδια στις 6000χλμ με σιγουρο των πωλητη οτι αντεχουν 10.000χλμ. φυσικα οταν ξανακοιταξα το ματακι ειχαν ηδη καει αλλα αφησαν μαυριλα στο ματακι και φαινοταν σαν ειναι γεματο απλα μαυρισμενο το λαδι. αμ δε.. στην περιφεριακη οδο των Σερρων εσβησε. το περιεργο ειναι οτι δεν εκανε κανεναν θορυβο πιο πριν. τοσο που με κανει να πιστευω οτι μια βολτα νωριτερα ισως και να το εσωζα. απλα το μοτερακι του αντεξε να δουλεψει μεχρι και χωρις λαδι αλλα εκει οχι για τοσο και τα επσασε ολα αποτομα. συνολο επισκευης 800ε. πιστονι κομπλε, ελατηρια για το αλλο, μπιελα, κουζινετα ΟΛΑ, φλατζες ρεκτιφιε δεν θυμαμαι.. αλλα ακομα περπαταει οπως την πρωτη μερα. ηταν μοντελο 1999 και δεν ειχε θεμα με καδενες κλπ. το αγορασα με 35000χλμ αλλα δνε το πιστευω κιολας. το πουλησα γιατι θα αρχιζα να το κανιβαλιζω και δεν συνεφερε. λιγο καγκουρικα στα λεω αλλα ετσι ηταν. εκανα ταξιδακια κοζανη κερκυρα κοζανη σερρες και γενικα γυρνοβολουσα. εξυνα μαρσπιε πανω απο την λιμνη των Ιωαννινων (παρθενια τοτε). εγνατια δεν ειχαμε. πηγαινοερχομουνα κοζανη βεροια απο καστανια (ντριφτ ασταματητο.) και γενικα το χαρηκα παρα πολυ σνα μηχανακι. ανετα θα το επαιρνα παλι για παπι. μες την πολη μου φανηκε τρελα ανετο χαμηλο κλπ.. δυσκολευομαι πολυ να πιστεψω πως ενα βαρυ και ψηλοτερο ον οφ θα ειανι καλυτερο..

  2. #17
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.684
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    το ειχα φιλε για 2-3 χρονια. πανω στα καλυτερα μου 20 χρονων και το πηγαινα ταπα. απο το τοτε εχω κανει ατσαλινο σβερκο και θεωρω γκρινιαρηδες τους υπολοιπους. με σαγονι στο τεποζιτο πηγαινε μεχρι 200 (ημουν 60-65 κιλα) γενικα 180 τελικη, πραγμα που σημεινει οτι μια χαρα ταξιδευει με 130 140. αν δεν με γελαει η μνημη μου στα 200 εχει 10500 με κοφτη στις 11500. κι αν επισης θυμαμαι καλα με 140 πρεπει να δουλευε στις 7500σαλ. ο μεθεπομενος που ηταν και φιλος μου το γραναζωσε μακρυτερο κι ηταν ακομα πιο ανετο αλλα οχι τοσο νευρικο πλεον. (δεν ηταν που δεν ηταν...)
    την προστασια απο τον αερα ποτε δνε την χρειαστηκα. απο αναρτησεις και φρενβα ειναι οτι βλεπεις. οταν το πηρε ο φιλος σφιξαμε τερμα την προφορτιση πισω μιας κι ηταν καμια 85αρα κιλα και κατεβασαμε τις πλακες μπροστα τερμα. βελτιωθηκε κατα πολυ. το γκαζι του ειναι οσο πρεπει για τις αναρτησεις του. εχει 45 αλογα τροχο αν θυμαμαι καλα αλλα το βαρος του αφησε πισω απο το srx μου.

    το μονο αρνητικο που βρηκα σε αυτο το μηχανακι ειναι η θερμοκρασια που ανεβαζε, οπως κανουν και τα κλε βεβαια. στην αρχη τρομαξα μετα συνηθισα. προβαλεται ως ασπαστος αυτος ο κινητηρας αλλα εγω τον καταφερα. βεβαια ποτε δεν δουλεψε κατω απο 8000. ειχα κανει ελεγχο στα λαδια στις 6000χλμ με σιγουρο των πωλητη οτι αντεχουν 10.000χλμ. φυσικα οταν ξανακοιταξα το ματακι ειχαν ηδη καει αλλα αφησαν μαυριλα στο ματακι και φαινοταν σαν ειναι γεματο απλα μαυρισμενο το λαδι. αμ δε.. στην περιφεριακη οδο των Σερρων εσβησε. το περιεργο ειναι οτι δεν εκανε κανεναν θορυβο πιο πριν. τοσο που με κανει να πιστευω οτι μια βολτα νωριτερα ισως και να το εσωζα. απλα το μοτερακι του αντεξε να δουλεψει μεχρι και χωρις λαδι αλλα εκει οχι για τοσο και τα επσασε ολα αποτομα. συνολο επισκευης 800ε. πιστονι κομπλε, ελατηρια για το αλλο, μπιελα, κουζινετα ΟΛΑ, φλατζες ρεκτιφιε δεν θυμαμαι.. αλλα ακομα περπαταει οπως την πρωτη μερα. ηταν μοντελο 1999 και δεν ειχε θεμα με καδενες κλπ. το αγορασα με 35000χλμ αλλα δνε το πιστευω κιολας. το πουλησα γιατι θα αρχιζα να το κανιβαλιζω και δεν συνεφερε. λιγο καγκουρικα στα λεω αλλα ετσι ηταν. εκανα ταξιδακια κοζανη κερκυρα κοζανη σερρες και γενικα γυρνοβολουσα. εξυνα μαρσπιε πανω απο την λιμνη των Ιωαννινων (παρθενια τοτε). εγνατια δεν ειχαμε. πηγαινοερχομουνα κοζανη βεροια απο καστανια (ντριφτ ασταματητο.) και γενικα το χαρηκα παρα πολυ σνα μηχανακι. ανετα θα το επαιρνα παλι για παπι. μες την πολη μου φανηκε τρελα ανετο χαμηλο κλπ.. δυσκολευομαι πολυ να πιστεψω πως ενα βαρυ και ψηλοτερο ον οφ θα ειανι καλυτερο..

    Τα είπες ΟΛΑ φίλε μου ίδια φάση περίπου κι εγώ αλλά με το GPZ (βλέπε πιο πάνω ποστ) μέχρι που πήρα κι εγώ το μοτέρ στο χέρι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που αναφέρεις αλλά όχι από λάδια, παρέδωσε ξαφνικά το πνεύμα η καδένα στην εθνική οδό με πάνω από 150
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  3. #18
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Μετά απο αυτά που διάβασα ψιλοαναθεώρησα για το καφασακι και έβαλα στο παιχνιδι (μετά τη προταση του est) και το SLR/Vigor

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	zpGVh3l.jpg 
Προβολές:	129 
Μέγεθος:	36,8 KB 
ID:	288801

    Μοτερ ιδιο με Domie/Xr650?

    Εχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλαδα?

  4. #19
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Μετά απο αυτά που διάβασα ψιλοαναθεώρησα για το καφασακι και έβαλα στο παιχνιδι (μετά τη προταση του est) και το SLR/Vigor

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	zpGVh3l.jpg 
Προβολές:	129 
Μέγεθος:	36,8 KB 
ID:	288801

    Μοτερ ιδιο με Domie/Xr650?

    Εχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλαδα?

    Ωραιο μηχανακι... Εχει ενα φιλαρακι SLR και καπου καπου το περνω για ενα βολταρακι... Κλασσικο μονοκυλινδρι, τραβηγμα απο το μηδεν και αρκετα ευχαριστο οδηγικα, ενα Dominator χωρις πλαστικα... τελειο για μηχανακι-δουλος θα σε παει παντου... (καλη βαση για cafe racer)


    Nothing in life is to be feard. It is only to be understood.
    Marie Curie

  5. #20
    Σπασμενο....μελος Το avatar του/της manosamos
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    260
    Αν μελλοντικα εχεις 10 υποψηφιους αγοραστες για το ER με το Χοντα θα περιοριστεις στους 2.................ουτε η μανα του δεν το γνωριζει το SLR........

  6. #21
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από manosamos Προβολή μηνύματος
    Αν μελλοντικα εχεις 10 υποψηφιους αγοραστες για το ER με το Χοντα θα περιοριστεις στους 2.................ουτε η μανα του δεν το γνωριζει το SLR........

  7. #22
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    μπλα μπλα μπλα

    Τί μηχανάκι είχες πριν?
    Για τί χρήση προορίζεται η μηχανή που θες να πάρεις?
    Τα 1000 ευρώ που υπολογίζεις είναι μόνο για εξοπλισμό. Άμα δεν πάρεις κράνος, μπουφάν, γάντια, μπότες και να ποστάρεις φωτογραφίες τους έχεις φάει μπαν.

    Καλώς ήρθες



    Επειδή έχω μπερδευτεί, κάτι σε οικονομικό commuter ψάχνεις?

    By the way ούτε εγώ το είχα ματαδεί αυτό το slr.

  8. #23
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Slr στα 1000 ευρω;
    Δύσκολα πράγματα...που θα το βρει;
    Είναι ψιλοσπάνια αυτά ...

  9. #24
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Drake Ramore Προβολή μηνύματος
    Slr στα 1000 ευρω;
    Δύσκολα πράγματα...που θα το βρει;
    Είναι ψιλοσπάνια αυτά ...

    Για το Χοντα μπορεί και να ανεβω 200-300 ευρω, μιας και τα εμπιστευομαι περισσοτερο
    Δε ξερω ρε συ, ψαχνω να σΕ πω την αληθεια, αν κάτσει κάτι καλως, βεβαια απο την άλλη υπαρχουν και τα domie.
    Ασε που δε ψαχνω απαραιτητα για 'πολλα΄ κυβικα, αλλα τα 250αρια αυτοι που τα έχουν νομιζουν οτι πιασαν το παπα απο τα @@ και ζηταν οσο θελουν.
    Η αγορά με οδηγησε στα πολλά κυβικα (Καλη δικαιολογια για τα γυναικοπαιδα )

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Τί μηχανάκι είχες πριν?
    Για τί χρήση προορίζεται η μηχανή που θες να πάρεις?
    Τα 1000 ευρώ που υπολογίζεις είναι μόνο για εξοπλισμό. Άμα δεν πάρεις κράνος, μπουφάν, γάντια, μπότες και να ποστάρεις φωτογραφίες τους έχεις φάει μπαν.

    Καλώς ήρθες



    Επειδή έχω μπερδευτεί, κάτι σε οικονομικό commuter ψάχνεις?

    By the way ούτε εγώ το είχα ματαδεί αυτό το slr.

    Εδω ειναι που σκαναρω τα διαπιστευτηρια μου

    Ναι για καθημερινο σκυλι/δουλο ψαχνω, που και σουπερ να πηγαίνω, και στα τριγύρω καμια βόλτα, και καμια δικάβαλη παραλία, και να μη το τρεχω καθημερινά στα συνεργεια (γιαυτο και γερνω στα χοντα).

  10. #25
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Αν δίνεις παραπάνω για Honda, τότε παίρνεις ένα τρανσαλπάκι 600αρι στα 1200-1400 ευρώ και ξενοιάζεις απο όλα.
    Στα συν:
    -Αξιοπιστία
    -Αντοχή
    -Φιλικότητα
    -Εργονομία
    -Άνεση
    -Φθηνή συντήρηση
    -Πάει παντού (όμως παντού!)

    Στα πλην:
    -Κατανάλωση (6-6,5 λιτρα/100χλμ)
    -Πάει παντού, αλλά πάει μέτρια. Δεν ξεχωρίζει πουθενά οδηγικά


    Εγώ έψαχνα το ίδιο ακριβώς πράγμα με εσένα πριν απο 8 μήνες αφου έδωσα το 1000αρι μου και έψαχνα μια λύση ακριβώς για να κάνω τα πάντα. Να έχω ένα μηχανακι σκυλί, αξιόπιστο, που να το έχω παπί στην πόλη και να μπορώ να το φορτώσω να πάω και ταξίδι αμα λάχει, κι αν στο ταξίδι βρω και χωματόδρομο να τον περάσω χωρίς δεύτερη σκέψη, αλλά να μπορώ να κάνω και τα σερβισάκια μόνος (δηλαδή να είναι απλό στην κατασκευή). Κατέληξα στο Τρανσαλπ μετά απο ψάξιμο, αλλά ήταν και θέμα τύχης. Επειδή δεν ειπα "πάω να πάρω τρανσαλπ 600 ντε και καλά". Ξεχώρισα κάποια μοντέλα (Τρανσαλπ, Dominator, F650 Gs, Tenere 660/750 (τα παλιά), Africa Twin) και είπα οτι όποιο βρω στην καλύτερη κατάσταση στα λεφτά που διαθέτω αυτό θα πάρω. Κατα την γνώμη μου ειναι και η καλύτερη προσέγγιση αυτή. Οταν πας να πάρεις μηχανή 15ετίας γυρω στα 1000-1500 ευρω το πρώτο που πρέπει να κοιτάζεις είναι η κατάσταση της και μετά αν το Τρανσαλπ ειναι καλύτερο απο το dominator στο ταξίδι ή το Αφρικα καλύτερο απο το Τενερε στο χώμα. Κάνε μια λίστα 3-4 μοντέλων και ξεκίνα να ψάχνεις αυτό που θα είναι στην καλύτερη κατάσταση, επειδή ακόμη και τέλειο να είναι, θα θέλει 200-300 ευρώ μαζέματα το λιγότερο, από την πολυκαιρία και μόνο.

  11. #26
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος

    Εδω ειναι που σκαναρω τα διαπιστευτηρια μου

    Ναι για καθημερινο σκυλι/δουλο ψαχνω, που και σουπερ να πηγαίνω, και στα τριγύρω καμια βόλτα, και καμια δικάβαλη παραλία, και να μη το τρεχω καθημερινά στα συνεργεια (γιαυτο και γερνω στα χοντα).
    Μωρέ καλά κάνεις και γέρνεις προς χόντα μεριά. Αλλά και πάλι.... Παλιό μηχανάκι είναι παλιό μηχανάκι. Χιλιοτραγουδισμένα πράγματα μην τα ξαναπιάσουμε.

    Κάποιος το ανέφερε νομίζω νωρίτερα. Ρίξε ένα βλέφαρο για κανά CB500. Απ'όσο γνωρίζω μια χαρά αξιόπιστο είχε βγει και είναι πολύ πιο καινούριο από το super four.

    Από εκεί και πέρα, μιας και λες και για φορτώματα και καμιά ψιλοανωμαλία (σούπερ μάρκετ, παραλίες κλπ) γιατί δεν κοιτάς για κανά transalp ή και κανά xt? Πιο εύκολα θα πάρουν βαλίτσες και σαμάρια, αξιόπιστα είναι (?), και παίζουν κάμποσα μέχρι τα 1.500€

  12. #27
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    καλο το τρανσαλπ, αλλα δε με ενδιαφέρει σε αυτη τη φάση καθολου το ταξιδακι/φορτωμα/κτλ.
    Σε μερικά χρονια απο τώρα ισως, γιαυτο και δε θελω/κοιταω για ον-οφφ.

    να πω την αληθεια κατι γυμνο θα με καλυπτε, αλλα η διαφορετικοτητα του slr μΕ χτυπησε στο ματι.

    Ειδα και μερικα cb πεντακοσιαρα, αλλα φευγουν λιγακι, συν του οτι δε βρησκω τπτ κοντα μου να ριξω ενα φλεφαρο.
    Αν δεν ειχε περασει απο τα χερια μου ενα μπαντιτ 400, θα με εψηνε, αλλα επειδη περασε....ΜΠΑΑΑΑ

  13. #28
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    τα τρανσαλπ δεν μου κολανε με τιποτε. μια φορα οδηγησα ενα δικαβαλος και μου φανηκε τοσο μαπα απο συμπεριφορα που απερριψα τα ον οφφ για παντα. φανταζομαι τα καινουρια θα ειναι κλασεις ανωτερα αλλα με αυτα τα λεφτα παλι κατι αλλο θα επαιρνα. ειναι βαρυ, μμε αναρτησεις σουμιεδες και 5αρι.. σκατα δηλαδη. αλλα εγω ειμαι μικρος..

  14. #29
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    καλο το τρανσαλπ, αλλα δε με ενδιαφέρει σε αυτη τη φάση καθολου το ταξιδακι/φορτωμα/κτλ.
    Σε μερικά χρονια απο τώρα ισως, γιαυτο και δε θελω/κοιταω για ον-οφφ.

    να πω την αληθεια κατι γυμνο θα με καλυπτε, αλλα η διαφορετικοτητα του slr μΕ χτυπησε στο ματι.

    Ειδα και μερικα cb πεντακοσιαρα, αλλα φευγουν λιγακι, συν του οτι δε βρησκω τπτ κοντα μου να ριξω ενα φλεφαρο.
    Αν δεν ειχε περασει απο τα χερια μου ενα μπαντιτ 400, θα με εψηνε, αλλα επειδη περασε....ΜΠΑΑΑΑ

    Τώρα τρώγεσαι να ακούσεις:

    "CB400 "

    Αυτό το slr δεν ξέρω πού μπορείς να το βρεις ούτε αν με κάποιο τόσο σπάνιο μηχανάκι θα είσαι οκ με ανταλλακτικά κλπ.

    Από τα λεγόμενά σου πάντως καταλαβαίνω ότι εκτός από σκυλί/δούλο, θες και να "δαγκώνει" λίγο (αλλιώς και με το τρανσάλπ, μη σου πω και με κανά σκούτερ θα τα έκανες αυτά που θες). Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με.

    Αν καταλήξεις πάντως σε γυμνό, επειδή σε αυτά τα λεφτά μάλλον μονόδρομος είναι τα προπολεμικά 400άρια, κατ'εμέ προτίμησε sf. Ή τουλάχιστον κάτι σε χόντα (θα μαζέψεις ό,τι θέλει μάζεμα μόλις το πάρεις και με τη βοήθεια του πνεύματος του Soichiro θα μακροημερεύσει χωρίς να σε ταλαιπωρήσει).

  15. #30
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Drake Ramore Προβολή μηνύματος
    Αν δίνεις παραπάνω για Honda, τότε παίρνεις ένα τρανσαλπάκι 600αρι στα 1200-1400 ευρώ και ξενοιάζεις απο όλα.
    Στα συν:
    -Αξιοπιστία
    -Αντοχή
    -Φιλικότητα
    -Εργονομία
    -Άνεση
    -Φθηνή συντήρηση
    -Πάει παντού (όμως παντού!)

    Στα πλην:
    -Κατανάλωση (6-6,5 λιτρα/100χλμ)
    -Πάει παντού, αλλά πάει μέτρια. Δεν ξεχωρίζει πουθενά οδηγικά


    Εγώ έψαχνα το ίδιο ακριβώς πράγμα με εσένα πριν απο 8 μήνες αφου έδωσα το 1000αρι μου και έψαχνα μια λύση ακριβώς για να κάνω τα πάντα. Να έχω ένα μηχανακι σκυλί, αξιόπιστο, που να το έχω παπί στην πόλη και να μπορώ να το φορτώσω να πάω και ταξίδι αμα λάχει, κι αν στο ταξίδι βρω και χωματόδρομο να τον περάσω χωρίς δεύτερη σκέψη, αλλά να μπορώ να κάνω και τα σερβισάκια μόνος (δηλαδή να είναι απλό στην κατασκευή). Κατέληξα στο Τρανσαλπ μετά απο ψάξιμο, αλλά ήταν και θέμα τύχης. Επειδή δεν ειπα "πάω να πάρω τρανσαλπ 600 ντε και καλά". Ξεχώρισα κάποια μοντέλα (Τρανσαλπ, Dominator, F650 Gs, Tenere 660/750 (τα παλιά), Africa Twin) και είπα οτι όποιο βρω στην καλύτερη κατάσταση στα λεφτά που διαθέτω αυτό θα πάρω. Κατα την γνώμη μου ειναι και η καλύτερη προσέγγιση αυτή. Οταν πας να πάρεις μηχανή 15ετίας γυρω στα 1000-1500 ευρω το πρώτο που πρέπει να κοιτάζεις είναι η κατάσταση της και μετά αν το Τρανσαλπ ειναι καλύτερο απο το dominator στο ταξίδι ή το Αφρικα καλύτερο απο το Τενερε στο χώμα. Κάνε μια λίστα 3-4 μοντέλων και ξεκίνα να ψάχνεις αυτό που θα είναι στην καλύτερη κατάσταση, επειδή ακόμη και τέλειο να είναι, θα θέλει 200-300 ευρώ μαζέματα το λιγότερο, από την πολυκαιρία και μόνο.
    Νομίζω ότι έιπες την σωστότερη κουβέντα...ψάξιμο, υπομονή, ανοιχτά μάτια και μυαλά και μετρητά έτοιμα για προσφορά...
    Δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει σε τιμές κάτω αλλά και ένα Φέιζερ600 του 99-00 ίσως να βρεις στα φράγκα που ψάχνεις... εγώ που το πήρα προς το παρόν μια χαρά μου φαίνετε για 13 χρονών μηχανάκι...αξιοπρεπέστατο...
    Στα μικρά μπάτζετ για αγορά, θέματα όπως λάστιχα, αλυσιδογράναζα, φρένα, αξεσουάρ, σέρβις και ψιλόμαζέματα μπορεί να φέρουν τα πάνω κάτω στο τέλος...και μηχανάκια που φάντάζουν ευκαιρίες να αποδειχθούν πολύ ακριβότερα από άλλα ακριβούτσικα...

    υ.γ. Τσέκαρε και μπάντιτ 600...(καμία σχέση με το 400...) επίσης SV650, bros400-650,srx400-600, diversion 600 k cagiva raptor 650(suzuki κινητήρα). Αν κάποιος έχει και άλλες προτάσεις ας συμπληρώσει την λίστα...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. κατι σε μπουφαν...
    από ironcross στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2013, 21:08
  2. Προβλημα με μπουζι σε Ηonda 50cc
    από Fotis12 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2012, 18:04
  3. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2008, 19:28
  4. Ποια 600 Να Παρω? Κατι Σαν Hornet H Kατι Αλλο?
    από ALSFA 30 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2006, 00:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF