Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 44 από 44

Θέμα: ER5, κάτι σε Ηonda ή κάτι άλλο;

  1. #31
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LOUKILOUK Προβολή μηνύματος

    υ.γ. Τσέκαρε και μπάντιτ 600...(καμία σχέση με το 400...) επίσης SV650, bros400-650,srx400-600, diversion 600 k cagiva raptor 650(suzuki κινητήρα). Αν κάποιος έχει και άλλες προτάσεις ας συμπληρώσει την λίστα...

    ε δεν έμειναν και αλλά!
    Μεταξύ όλων των ποστ που προηγήθηκαν του έχουμε προτείνει οτι αξιόλογο κυκλοφορούσε πριν από 15 χρόνια και μπορεί να βρει σε λεφτά που διαθέτει. Αυτά που αφήσαμε απέξω είναι αυτά που είναι είτε κάτω του μετρίου (στο σύνολο των ζητουμένων του), είτε ακριβότερα.

    Ειναι και δύσκολο budget το 1000-1300 ευρώ. Θέλει ψάξιμο για να μην φας φόλα.

  2. #32
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    τα τρανσαλπ δεν μου κολανε με τιποτε. μια φορα οδηγησα ενα δικαβαλος και μου φανηκε τοσο μαπα απο συμπεριφορα που απερριψα τα ον οφφ για παντα. φανταζομαι τα καινουρια θα ειναι κλασεις ανωτερα αλλα με αυτα τα λεφτα παλι κατι αλλο θα επαιρνα. ειναι βαρυ, μμε αναρτησεις σουμιεδες και 5αρι.. σκατα δηλαδη. αλλα εγω ειμαι μικρος..
    Όλα τα ον οφ με 21 ιντσών τροχό μπροστά (εκτός του ΚΤΜ 950/990) αυτήν την συμπεριφορά έχουν. Είναι η κλασική συμπεριφορά μεγαλόροδου ον οφ.
    Καταλαβαίνω πως το λες, επειδή μια ζωή καβαλούσα στρητ και την τελευταια 6 ετία μόνο το γύρισα σε ον οφ. Την πρώτη φορά που οδήγησα ον οφ νόμιζα ότι αν πλαγιάσω θα πέσω! Καμία σχέση με τα στρητάκια...

    ...αλλά φτάνει μια εποχή που βαριέσαι να πηγαίνεις σκυφτός. Οπότε αλλάζεις κατηγορία και διαπιστώνεις ότι έχει κι άλλες χαρές η φάση με την μηχανη. Να χωθείς σε χωματόδρομους, να μπεις σε δασικούς, να το φορτώσεις σαν γαϊδούρι χωρίς να σε νοιάζει η αεροδυναμική... γούστα είναι αυτά.

    Εγώ τις αγαπάω όλες!

    Υ.Γ Τα καινούρια δεν ειναι κλάσεις ανώτερα. Μεχρι το 2007 πχ το τρανσαλπ είναι το ίδιο μηχανάκι με το μοντέλο του 1987, με άλλα πλαστικά και 50 κυβικά παραπάνω. Στις τρεις γενιές που μεσολάβησαν απλά άλλαξε το πίσω ταμπούρο με δισκόφρενο, μπήκε δεύτερο δισκόφρενο μπροστά και immobilizer στα μοντέλα 2000 και μετά. Αυτά όλο κι όλο. Ψιλοπράγματα από τεχνικής απόψεως. Στα ον οφ οι αλλαγές έρχονται με πολύ πιο αργούς ρυθμούς από ότι στα στρητ.

  3. #33
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Αν καταλήξεις πάντως σε γυμνό, επειδή σε αυτά τα λεφτά μάλλον μονόδρομος είναι τα προπολεμικά 400άρια, κατ'εμέ προτίμησε sf. Ή τουλάχιστον κάτι σε χόντα (θα μαζέψεις ό,τι θέλει μάζεμα μόλις το πάρεις και με τη βοήθεια του πνεύματος του Soichiro θα μακροημερεύσει χωρίς να σε ταλαιπωρήσει).
    Επειδη και εγω κατεληξα με αυτη τη σκεψη γιαυτο και πηγα στο ΕR5, γιατι φαινοταν αξιοπρεπες.

    Καλο χρυσο το sf, εχει ενα καλο και στη "γειτονια μου", αλλα με χαλαει το Ι4, το αυτό για το μπαντιτ.

    Επίσης δε θυμαμε αν το αναφερα νωριτερα, αλλα δε θελω ΄πλαστικά", τοσα χρονια τα βαρεθηκα

  4. #34
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    βρες ενα cb 500 και καθαρισες λευτερη.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  5. #35
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    βρες ενα cb 500 και καθαρισες λευτερη.
    Να σε αγκαρεψω μιας και τα περισσοτερα ειναι 'κατω'΄

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της vassilis88
    Εγγραφή
    07/11/2004
    Μηνύματα
    1.703
    αντε με γειες καβα
    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3453510/

  7. #37
    ΣινανάϊΌπαΓιαβρουμ&Αμάν Το avatar του/της Corki
    Εγγραφή
    12/06/2011
    Μηνύματα
    227
    Παντως αν το πας για HONDA CB 500 , καλυτερα κανε λιγο υπομονη και μαζεψε κανα 500-αρικο παραπανω και παρε το CBF 500. Τα ξεκινανε απο 2500 € και καποια εχουν και ABS. Πιστευω οτι ειναι πιο ανετο στην οδηγηση απο το CB 500.

    Συν οτι ειναι και κομματακι πιο καινουργιο.....και γενικα τα 500€ παραπανω που ζητανε πιστευω τα αξιζει σε σχεση με το CB 500.

  8. #38
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    500-500 φτάσαμε στα 2,5 χιλιαρικα

    Δε με παιρνει δυστυχως παίδες να 'τεντωθω' παραπάνω.

    Επίσης δε πολυβίαζομαι να πάρω 'αυριο' μοτοσακο..ευτυχως έχω κάτι να κινουμε

    Κοιτάω/ακούω/διαβάζω και προβληματίζομαι

  9. #39
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Να σε αγκαρεψω μιας και τα περισσοτερα ειναι 'κατω'΄
    νο προμπλεμ.οτι θες σφυρα.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  10. #40
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Τώρα τρώγεσαι να ακούσεις:

    "CB400 "

    Αυτό το slr δεν ξέρω πού μπορείς να το βρεις ούτε αν με κάποιο τόσο σπάνιο μηχανάκι θα είσαι οκ με ανταλλακτικά κλπ.

    Από τα λεγόμενά σου πάντως καταλαβαίνω ότι εκτός από σκυλί/δούλο, θες και να "δαγκώνει" λίγο (αλλιώς και με το τρανσάλπ, μη σου πω και με κανά σκούτερ θα τα έκανες αυτά που θες). Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με.

    Αν καταλήξεις πάντως σε γυμνό, επειδή σε αυτά τα λεφτά μάλλον μονόδρομος είναι τα προπολεμικά 400άρια, κατ'εμέ προτίμησε sf. Ή τουλάχιστον κάτι σε χόντα (θα μαζέψεις ό,τι θέλει μάζεμα μόλις το πάρεις και με τη βοήθεια του πνεύματος του Soichiro θα μακροημερεύσει χωρίς να σε ταλαιπωρήσει).
    Ανταλλακτικά θα βρίσκει παντού.. ο κινητήτρας είναι ο γνωστός (αν και κάποιοι θέλουν να τον ξεχάσουν) 650 της Η με το RFVC...
    Ακόμα και το FMX αυτόν έχει...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #41
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Ανταλλακτικά θα βρίσκει παντού.. ο κινητήτρας είναι ο γνωστός (αν και κάποιοι θέλουν να τον ξεχάσουν) 650 της Η με το RFVC...
    Ακόμα και το FMX αυτόν έχει...
    Πάσο. Δεν το ήξερα.

    Αν και τα ανταλλακτικά δεν έχουν να κάνουν μόνο με τον κινητήρα, κι αν θέλει να βρει κάτι που να σχετίζεται καθαρά με το συγκεκριμένο μηχανάκι χέσ'τα και κατούρα τα.
    Anyway. Για να το λες κάτι ξέρεις καλύτερα.

  12. #42
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pipe_smoker Προβολή μηνύματος
    Πάσο. Δεν το ήξερα.

    Αν και τα ανταλλακτικά δεν έχουν να κάνουν μόνο με τον κινητήρα, κι αν θέλει να βρει κάτι που να σχετίζεται καθαρά με το συγκεκριμένο μηχανάκι χέσ'τα και κατούρα τα.
    Anyway. Για να το λες κάτι ξέρεις καλύτερα.
    Δεν εχει κάτι άλλο αυτό το μηχανάκι..... ίσως να έχει διαφορετική σέλα απο το NX
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #43
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Drake Ramore Προβολή μηνύματος
    Όλα τα ον οφ με 21 ιντσών τροχό μπροστά (εκτός του ΚΤΜ 950/990) αυτήν την συμπεριφορά έχουν. Είναι η κλασική συμπεριφορά μεγαλόροδου ον οφ.
    Καταλαβαίνω πως το λες, επειδή μια ζωή καβαλούσα στρητ και την τελευταια 6 ετία μόνο το γύρισα σε ον οφ. Την πρώτη φορά που οδήγησα ον οφ νόμιζα ότι αν πλαγιάσω θα πέσω! Καμία σχέση με τα στρητάκια...

    ...αλλά φτάνει μια εποχή που βαριέσαι να πηγαίνεις σκυφτός. Οπότε αλλάζεις κατηγορία και διαπιστώνεις ότι έχει κι άλλες χαρές η φάση με την μηχανη. Να χωθείς σε χωματόδρομους, να μπεις σε δασικούς, να το φορτώσεις σαν γαϊδούρι χωρίς να σε νοιάζει η αεροδυναμική... γούστα είναι αυτά.

    Εγώ τις αγαπάω όλες!

    Υ.Γ Τα καινούρια δεν ειναι κλάσεις ανώτερα. Μεχρι το 2007 πχ το τρανσαλπ είναι το ίδιο μηχανάκι με το μοντέλο του 1987, με άλλα πλαστικά και 50 κυβικά παραπάνω. Στις τρεις γενιές που μεσολάβησαν απλά άλλαξε το πίσω ταμπούρο με δισκόφρενο, μπήκε δεύτερο δισκόφρενο μπροστά και immobilizer στα μοντέλα 2000 και μετά. Αυτά όλο κι όλο. Ψιλοπράγματα από τεχνικής απόψεως. Στα ον οφ οι αλλαγές έρχονται με πολύ πιο αργούς ρυθμούς από ότι στα στρητ.
    οκ συμφωνουμε. απλα εγω καινουρια ελεγα κατι gs 800 tiger 800 ktm 990 και τετοια.. οχι φυσικα τοτρανσαλπ για το οποιο γνωριζω..

  14. #44
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sapadak Προβολή μηνύματος
    Πέραν του οτι δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, θεωρω οτι ειναι αξιοπρεπες.

    Δε γνωριζω τπτ παραπανω εκτος του ότι φοράει μια ντι-τιουντ εκδοση του μοτερ του gpz500s (δηλαδης εχει τις ρίζες του στο τελος '80)

    Σιδερενιο πλαίσιο, ταμπουράκι πίσω και ωχ αμαν αμαν

    Δεν ξέρω αν είχαν συγκεκριμένο είχε τπτ ασθένειες ή τρωτά σημεια να ρίξω ενα βλέφαρο προσεχτικότερα

    Ανταλλακτικά παιζουν?Φθηνά?

    Οποιος γνωρίζει αν βοηθήσει πλιζ, γιατι η ανοιξη ηρθε τα λουλουδια ανθησαν και τα σπουργίτια θα ερθουν οπου να΄ναι

    Συνημμένο 288710


    Mια γνωμη και εγω μιας και το εχω 1,5 μηνα τωρα αγορασει ,σχεδον καινουργιο με 2850 χλμ απο καποιον που το ειχε στο γκαραζ απο το 2002 και δεν το κυκλοφορουσε.
    Ηθελα ενα μηχανακι ,μεσαιου κυβισμου οχι πανω απο 2000 ευρω ,με πολυ λιγα χλμ γιατι ειχα καει απο διαφορα μεταχειρισμενα 10ετιας και πανω, που ολα τελικα αποδειχτηκαν χρεπια.
    Τελικα κατασταλαξα στο er-5 της καβασακι και να οι εντυπωσει μου 1,5 μηνα μετα στα 6000 χλμ με χρηση βολτας και 2 ταξιδια των 500 χλμ εκαστον.
    Ελαφρυ σαν ποδηλατο μεσα στην πολη,χωρις φερινγκ και περιττα πλαστικα-ετσι το ηθελα αλλωστε-οικονομικο -απο 3,9 λιτρα /100 χλμ με ησυχη βολτα-εως 5,2 λιτρα /100 με 140-150 σε ταξιδι.Καλο εως πολυ καλο κρατημα στις στροφες με πολυ καλο μπροστινο φρενο με αργο αρχικο δαγκωμα (καλο για αρχαριο) και μετριο πισινο λογω ταμπουρου (δεν μπλοκαρει ευκολα ομως).Καλο νευρο και ροπουλα -ειμαι 1,85 και 150 κιλα-
    Με εναν στα μισα μου κιλα θα πεταει.
    Τελικη στα κιλα μου και σ αυτα τα χιλιομετρα-ακομη δεν εχει ανοιξει ο κινητηρας-165 χλμ
    Μην ξεχναμε βεβαια και την μετωπικη μου επιφανεια λογω υψους και κιλων.
    Γενικα ενα τιμιο μηχανακι αν ξερεις τι ζητας και δεν εχεις τα μυαλα πανω απο το κεφαλι ζητωντας επιδοσεις σουπερ σπορτ απο ενα commuter.
    Παρτο αφοβα.
    Στην ιδια κατηγορια και το cb 500 της χοντα με 8 αλογα παραπανω και 10 χλμ παραπανω τελικη.Το ειχα και αυτο ,και ειναι μια απ τα ιδια,σχεδoν σε ολα.
    Ανταλλακτικα εχει απ ολα και σχετικα σε λογικες τιμες.
    Αυτα τα ολιγα οτι αλλο θες ρωτα.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. κατι σε μπουφαν...
    από ironcross στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 17/08/2013, 21:08
  2. Προβλημα με μπουζι σε Ηonda 50cc
    από Fotis12 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/07/2012, 18:04
  3. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2008, 19:28
  4. Ποια 600 Να Παρω? Κατι Σαν Hornet H Kατι Αλλο?
    από ALSFA 30 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2006, 00:10

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF