+1000
το restoration, αν το κανεις σωστα, κοστιζει ΠΟΛΥ περισσοτερο απο το να παρεις το ιδιο μηχανακι ελαφρως μεταχειρισμενο...
και αυτο ειναι λογικο γιατι μεσα σε ολα μπαινουν τα ανταλλακτικα, που εν γενει ειναι ακριβα και φυσικα η εργασια, που αν δεν μπορεις να κανεις εσυ καποια πραγματα το στελνεις σε καποιον που ξερει και εχει τα καταλληλα εργαλεια...αρα μεγαλυτερο κοστος...
αλλα δεν μπορεις να εχεις και πιστολι για βαφη, και εξολκεα ρουλεμαν, και πριτσιναδορο αλυσιδας και...και...και...μετα γινεσαι συνεργειο...
ΑΡΑ, αν καποιος θελει να κανει σωστο restoration και να κυκλοφορει ΣΩΣΤΟ μηχανακι στο δρομο, παει να πει οτι εχει και τα φραγκα...
αλλιως παιρνεις ενα λιωμενο παπο και κανεις την δουλεια σου..
μπορει για καποιους να ακουγεται ρομαντικο...αλλα εγω δεν γουσταρω να γινουμε Ινδια...
6432489761984 δικυκλα στον δρομο, με 0 συντηρηση, 0 ενεργητικη ασφαλεια (αφου μιλαμε για <125cc και ανυπαρκτα φρενα-αναρτησεις), 0 σεβασμο και οδηγικη παιδεια...
ολοι οσοι στριμωχνονται οικονομικα στρεφονται στο δικυκλο γιατι ειναι τσαμπα σε αγορα και συντηρηση αλλα για να παρει κρανακι της προκοπης ουτε λογος...
για να μαθει 5 βασικα στον δρομο οταν οδηγει και να μην γινεται δημοσιος κινδυνος, ουτε λεξη...
ε,λοιπον μαγκες αυτο ειναι πισωγυρισμα και κακο μαλιστα...
για μενα ουτε ρομαντισμο κρυβει, ουτε τιποτα..
υπαρχει μονο η αναγκη για επιβιωση που στην ουσια γ@μαει τα παντα στο διαβα της...
