Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 65

Θέμα: Μπαταρίες ....... Yuasa VS Bosch

  1. #31
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Εχω την εντύπωση οτι το μεγαλύτερο πρόβλημα στις μπαταρίες μοτο είναι η πρώτη φόρτιση.
    Υποθέτω οτι μιλάμε για μπαταρία που αγοράζετε στο κουτί της χωρίς τα υγρά μέσα.
    Αφού λοιπόν γεμισουμε την μπαταρία με τα υγρά πρέπει να την βάλουμε για αργή φόρτιση.
    Εαν δεν το κάνουμε η μπαταρία δεν θα γεμίσει ποτέ πλήρως απο το κύκλωμα φόρτισης της μοτο.
    Για το λόγο αυτό ή έχετε φορτιστή στο σπίτι ικανό για την διαδικασία, η βάζετε τον μπαταριά να κάνει την διαδικασία και την παίρνετε την άλλη μέρα, τα μαγαζιά ανταλακτικών δεν έχουν συνήθως δυνατότητα να κάνουν αυτή την δουλειά.

  2. #32
    Το ρεύμα φόρτισης αναγράφεται σε κάθε σοβαρή μπαταριά .

    Στην συγκεκριμένη που μιλάμε είναι 600mA .



    Αλλα εγώ, έχω μια άλλη ας πούμε απορία , οι μπαταριές Jell ,
    θέλουν την ίδια μεταχείριση με τις άλλες ?

    Υποτίθεται ότι είναι στημένες .. έτοιμες !!

  3. #33
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tropeas
    Νικολήηηηηηηηηη....
    τι φώτα στο kaze-r μπορούν να τραβάνε 3A???
























    :a13: :a13: :a13: ...δεν βάζεις καμιά φωτό???
    Ειδική κατασκευή. Πολύ ΕΙΔΙΚΗ κατασκευή. Μου πήρε πολλά $ και σχεδόν 1,5 χρόνο απο τη ζωή του αδελφού μου (σχεδιαστής ολοκληρωμένων). Δεν θέλω να βάλω φώτο. Απλά να πω οτι κάτι τέτοιο έχει γίνει σε 3 πρωτότυπα αυτοκίνητα προς το παρόν. Σε Ελλάδα τίποτα ακόμη.
    Περιθώρια βελτίωσης αρκετά αλλα χρειάζομαι χρόνο και πολύ πειραματισμό ακόμα.




    Όποτε no photos...
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  4. #34
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Εχω την εντύπωση οτι το μεγαλύτερο πρόβλημα στις μπαταρίες μοτο είναι η πρώτη φόρτιση.
    Υποθέτω οτι μιλάμε για μπαταρία που αγοράζετε στο κουτί της χωρίς τα υγρά μέσα.
    Αφού λοιπόν γεμισουμε την μπαταρία με τα υγρά πρέπει να την βάλουμε για αργή φόρτιση.
    Εαν δεν το κάνουμε η μπαταρία δεν θα γεμίσει ποτέ πλήρως απο το κύκλωμα φόρτισης της μοτο.
    Για το λόγο αυτό ή έχετε φορτιστή στο σπίτι ικανό για την διαδικασία, η βάζετε τον μπαταριά να κάνει την διαδικασία και την παίρνετε την άλλη μέρα, τα μαγαζιά ανταλακτικών δεν έχουν συνήθως δυνατότητα να κάνουν αυτή την δουλειά.

    +1000

    Έτσι ακριβώς οπως τα λες πατέρα με τη μόνη διαφορά οτι σε οποιοδήποτε μαγαζί κι' αν την πας για φόρτιση θα στην φορτίσουν πολύ γρήγορα (1,5 ώρα περίπου) και οπως καταλαβαίνεις αυτό είναι πολύ βάρβαρο για τη μπαταρία.

    Κατα προτίμηση ενα καλό σταθερό τροφοδοτικό και φόρτιση (ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας) σε περίπου 18 ώρες.
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  5. #35
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    +1000

    Έτσι ακριβώς οπως τα λες πατέρα με τη μόνη διαφορά οτι σε οποιοδήποτε μαγαζί κι' αν την πας για φόρτιση θα στην φορτίσουν πολύ γρήγορα (1,5 ώρα περίπου) και οπως καταλαβαίνεις αυτό είναι πολύ βάρβαρο για τη μπαταρία.

    Κατα προτίμηση ενα καλό σταθερό τροφοδοτικό και φόρτιση (ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας) σε περίπου 18 ώρες.
    Από ότι έχω διαβάσει ο φορτιστής καλό είναι να δίνει το ένα δέκατο των αμπέρ της μπαταρίας που θέλεις να φορτίσεις -που σημαίνει καλό είναι να βεβαιωθείς ότι ο μηχανικός βάζει το διακόπτη στη σωστή θέση, ή δίνεις ένα 30άρι και παίρνεις ένα charger και το κάνεις μόνος σου.

    Περισσότερα (αλλά αρχαία):
    http://www.dansmc.com/batteries.htm

  6. #36
    Fake marketing

    I have always gotten a kick out of the advertising on chargers saying that they are engineered to automatically adjust the voltage down to meet the need. That is crap. They have no choice in the matter. As the voltage on the battery goes up, the amount of difference......

    http://w6rec.com/duane/bmw/battery/



    .

  7. #37
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
    Fake marketing




    http://w6rec.com/duane/bmw/battery/



    .
    +1

    Ότι κάνεις το κάνεις manual. Ώστοσο μοιραία το ρεύμα φόρτισης θα "πέσει" απο τη στιγμή που η μπαταρία θα αρχίζει να φουλάρει και θα έχει αλλες απαιτήσεις για τροφοδοσία.

    Γι' αυτό και επιβάλεται στην αρχή να ρυθμίζεις το τροφοδοτικό σε λίγα mAh φόρτισης για να μη χεστεί η μπαταρία απ' το πολύ φαί (overload-->overheat-->boom ) και μετά απο λιγάκι να της δίνεις λίγο παραπάνω τάση για να διατηρήσεις τη διαφορά δυναμικού.

    Αν και πιστεύω πως ολα αυτά τα ξέρεις πολύ καλά...:smilea:


    Υ.Γ: Αν υπάρχει διακοπή ρεύματος αποσυνδέουμε το συντομότερο δυνατόν τη μπαταρία απο το φορτιστή γιατί αλλιώς η μπαταρία θα αρχίσει ν' αδειάζει αφου η διαφορά δυναμικού θα χαθεί και ΑΥΤΗ θα τροφοδοτεί πλέον το τροφοδοτικό (δλδ το αντίθετο).

    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  8. #38
    Μάστορα , κουνάω την ουρά μου διότι έτυχε να έχω αυτό εδώ . !!!

    Ενα τροφοδοτικό 30V 10A , στα 1200? , με ενεργώ περιορισμό ρεύματος .

    Ρυθμίζεις τα βολτ που θέλεις ( 13.8 - 15) , προρυθμίζεις τα Αμπέρ στα 0.7 Α .
    Την αφήνεις και φεύγεις .

    Η τεχνολογία είναι χρήσιμη , σίγουρα , ένας καλός φορτιστής δεν είναι ένα φθηνό τροφοδοτικό.
    Απο την άλλη όμως , ένα επαγγελματικό εργαστηριακό τροφοδοτικό, εχει περισσότερες χρήσεις , από το να ανάβει λαμπάκια !!

  9. #39
    Το δικό μου, είναι το μοντέλο PD30-10 ( αλλά βρήκα φώτο στο Web από αδελφάκι του)

    .



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kenwood psu.jpg 
Προβολές:	357 
Μέγεθος:	52,8 KB 
ID:	96059

  10. #40
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Να εξηγηθώ: Ξέρω μόνο κάτι ψιλά απο ηλεκτρονική και ηλεκτρολογία. Ο little brother είναι το κεφάλι που ζαλίζω οταν το εχω ανάγκη.

    Έχει φτιάξει δικό του τροφοδοτικό για μικρά πειράματα και λόγω μικρού μετασχηματιστή περιορίστηκε στο 1Α, αν και κάνουμε δουλειά.

    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  11. #41
    Τα παραπάνω , το έγραψα , πιο πολύ για να μην ξεγελαστεί κανένας από το κείμενο Fake marketing , και από παρεξήγηση της αγγλικής γλώσσας , ανατινάξει καμιά μπαταρία .


    Διοτι στο κείμενο αυτό ο Αμερικάνος προσπαθεί να φτιάξει χειροκίνητο σύστημα περιορισμού της τάσης .
    Και λέω ότι δεν είναι ανάγκη να καταφύγουμε σε τέτοιες κατασκευές , όταν έχουμε ένα τροφοδοτικό με τα χαρακτηριστικά του παραπάνω.

    Σίγουρα υπάρχουν μικρά τροφοδοτικά με ρυθμιζόμενη έξοδο σε αμπέρ , που δεν κοστίζουν όσο ο δικός μου γαργαντούας ..

    Δεν ξέρω εαν έχει βγάλει κάτι τέτοιο καμιά εταιρεία με ηλεκτρονικά κιτ , έτσι ώστε το κόστος απόκτησης , να πέσει στο μίνιμουμ .

  12. #42
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    3.992
    Με άδεια από την αρχαιολογική υπηρεσία ξεθάβω το θέμα γιατί σήμερα "'έμεινα" κατά 99,9% (ελπίζω) από μπαταρία, έχω τη μηχανή 7 χρόνια, η μαμίσια άντεξε 4 χρόνια, τη δεύτερη την είχα πάνω από Φεβρουάριο του 2010, γεμάτα 3 χρόνια δηλαδή. Εμένα πάντως 3 χρόνια που φαίνονται λίγα, αλλά φαίνεται πως το μηχανάκι δεν ανέχεται πάνω του ιαπωνικά προϊόντα, yuasa και οι 2 μπαταρίες και λέω να πάω κατά Γερμανία μεριά βλ. Bosch. Kανείς με 650GS κι εμπειρία από Bosch; Πάντως τις βρίσκω σε δελεαστικότατες τιμές από μια σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο.

  13. #43
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    http://odysseybatteries.com/

    Βγαζει διασταση για την μηχανη σου και θα κρατησει καμια 8ετια...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #44
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    http://odysseybatteries.com/

    Βγαζει διασταση για την μηχανη σου και θα κρατησει καμια 8ετια...

    με πρόλαβες γιατρέ.....

  15. #45
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    -Yuasa από μαμά είχε το ΤΑ μου...το πήρα μεταχείρω 1 έτους (18000κμ) το κράτησα 5 χρόνια,το έδωσα με 98000κμ.Με τη μπαταρία δεν ασχολήθηκα ποτέ όλο αυτό το καιρό...ο επόμενος ιδιοκτήτης την άλλαξε προληπτικά μετά από 1.5 χρόνο....
    -Yuasa από μαμά είχε και το Hornet...Από τον Ιανουάριο του 2006 μέχρι το Σεπτέβρη του 2010-με αρκετά συχνές ακινησίες- είχα την ίδια μπαταρία.Η Bosch που έβαλα μετά-γιατί Yuasa μόνο αυθεντικές Japan όχι Κινας κρατάνε-όπως με πληροφόρησε ο ηλεκτρολόγος,κράτησε 1,5 χρόνο(Σεπτ/'10-Απρ '12... όσο και η κινέζικη που έχω τώρα,που συνεχίζει φιλότιμα (και με τα μισά λεφτά...)

    Στο παλιό μου αμάξι είχα Bosch Silver 12V/55Ah...το καμάρι της εταιρείας τότε...που κράτησε με το ζόρι 2 χρόνια σε ένα αμάξι με μηδενική κατανάλωση (Ford Escort MKII 1.300) σε ρεύματα,όταν η άγνωστη μπαταρία που έβαλα μετά (Artica? κάπως έτσι...) κράτησε...6 χρόνια!!!
    Η μαμά μπαταρία στο επόμενο αμάξι (Ford Fiesta MK3 ) κράτησε 5 χρόνια πολύ χαλαρά...ξανάβαλα μαμά και το έδωσα στα 10 χρόνια με αυτήν χωρίς σημάδια πτώσης.
    Το επόμενο αμάξι από το 2006 μέχρι σήμερα,έχει τη μαμά μπαταρία...παρ'ότι γερμανικό,όχι,δεν έχει Bosch...

    Eρώτηση απλή: Γιατί η μαμά μπαταρία των οχημάτων κρατάει τόσο και οι εμπορίου στο 1/5 του χρόνου;
    Απάντηση απλούστατη: Για να αγοράζουμε κάθε τόσο μπαταρίες...δε θέλει πολύ κλικ κλικ....

    Συμπέρασμα: Bosch ποτέ ξανά... και να μου τη χαρίσουν δεν τη χρησιμοποιώ...

    Όσο για τις φορτίσεις του Κυριάκου από τροφοδοτικά,ανορθωτές και λοιπές αλχημείες από γόνους ηλεκτρολόγων,ας μη σχολιάσω καλύτερα....
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μπαταρίες.... Yuasa vs GS
    από spyrakos35 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 09/04/2018, 09:05
  2. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  3. Mercedes vs VW
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2010, 07:40
  4. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF