Οι αντλιες στο 950 αποτελουνται απο δυο συστηματα,
1) πιστονι που ανεβαινει με ηλεκτρομαγνητικη διεγερση και επιστρεφει με ελατηριο (η το αναποδο, δεν εχει σημασια)
2) και στο πανω μερος της, συστημα ηλεκτρομηχανικης επαφης με ακιδες, ετσι ωστε οταν ανεβει το πιστονι να διακοπτεται η διεγερση για να μπορει (το πιστονι) να ξανακατεβει.
Προσωπικα ποτε δεν εχω ακουσει να τα παιζει το πρωτο συστημα, σχεδον παντα, τα παιζει το δευτερο, το οποιο αντικαθισταται με την πατεντα drBean και απ'οσο ξερω, τα προβληματα τρομπας τελος. Οι facet τα παιζουν κι αυτες εν ευθετω χρονω.
Οι ακιδες της μαμα εχουν πολλους διαφορετικους τροπους να σου δειξουν οτι ερχεται η ωρα τους. Βασικα ειτε οξειδωνονται και δεν κανουν καλη επαφη, η μαζευεται κατι σα καρβουνο, η λιωνουν με το πολυ τακα-τακα. Εμενα στα 25,000Κμ εκανε διακοπες στα 10 λεπτα που το εβαζα μπροστα (λογω θερμανσης?), εσβηνε και με τα πολλα ξαναπερνε. Σε αλλους, μπαμ μια κι'εξω και σε τριτους, εκανε μονο κατι μικροδιακοπες χωρις να σβηνει. Φανταζομαι υπαρχουν και τεταρτοι και πεμπτοι.
Θα προτεινα στους κατοχους να αφησουν τις facet και να παρουν το προαναφερθεν κιτ (το οποιο χρησιμοποιει οπτο-ηλεκτρονικο συστημα διακοπης, οποτε δεν υπαρχουν μηχανικες επαφες) και να ξεμπερδευουν. Εναλλακτικα να βαλουν υποπιεσης μικουνι.