Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 36

Θέμα: Λαστιχα για 990 adventure ?

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Όποιος δεν πάει χώμα , όπου τα καρού και τα tkc σκίζουν πάτους ....Μην κάνει τη μλακια να βάλει κάτι άλλο πέραν από τα Σκόρπιον .

    Aν πάλι κάποιος τα κάνει όλα όπως εγώ , τότε ας προτημήσει τα Heidenau k60 scout που σε πάνε παντόυ ... Όχι τάπα ,αλλά είναι για όλα τα τεραίν πάνω του μετριου .

    Το κοντινέταλ τρέιλ ατάκ είναι ελαστκό καθαρά δρομίσιο και θα το προτημούσα μόνο αν μου την βίδωνε κάποια στιγμή να βάλω το μηχανάκι σε καμιά πίστα και να κυνηγάω ss .

    Τα adv είναι μηχανάκια πολλών δυνατοτήτων και πιστεύω πως με ένα τέτοιο ελαστικό το μηχανάκι περιορίζεται . Από τη στιγμή που υπάρχουν τα σκόρπιον (που οι περισσότεροι τα τερματίζουνε) δεν βλέπω το λόγω να πάει κανείς και πιο πέρα ... Περί ορέξεως βέβαια ....

    Αν κάποιος τώρα θέλει να μπαίνει ακόμα πιο κάτω , ας πάει να τα βάλει .

    Έχω την εντύπωση όμως (και επειδή έχω τερματίσει σκόρπιον) πως για να ευχαριστηθείς τα τρέιλ ατάκ περισσότερο από τα σκόρπιον ...πρέπει να έχεις 3 κλιλά @@
    Scorpion Trail εχεις βαλει ???

    Μακραν το καλυτερο δρομισιο λαστιχο για ADV.

    Δυστηχως σταματησαν την παραγωγη τους σε διασταση 150/70/18.

    Οποτε τσιμπισα 3 ζευγαρακια να εχω στην υπογα
    Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........

  2. #17
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    ποτέ δε έχω καταφέρει να βγάλω από scorpion πάνω από 10Κ.

    το μπροστινό είναι ευαίσθητο και σε πολλούς έχει βγάλει προβληματάκια. Ο μεγάλος πόλεμος ακόμα μένετε για το μπροστινό, μεταξύ ktm και Pirelli, «Φταίτε εσείς», «όχι εσείς φταίτε» και έτσι. Παρόλαυτα εγω δε τα αλλάζω.

    Έχω δοκιμάσει και τα Continental. μια χαρά λάστιχο. αρκετά ανθεκτικό σε χιλιόμετρα και καλύτερη συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες, δεν έστριβε άσχημα και δεν είχα παράπονα στο στεγνό. Στο βρεγμένο όχι τόσο καλές εντυπώσεις. Αλλά … σαν το scorpion δεν ήταν. Αυτό το μπάσταρδο λάστιχο με look και καλά on-off είναι στη πραγματικότητα ένα καθαρά ασφάλτινο λάστιχο το οποίο θα σε περάσει με αρκετή αξιοπρέπεια όμως έναν χωματόδρομο. Έχει καλύτερο κράτημα από το conti στο δρόμο ενώ παράλληλα είναι και καλύτερο στο χώμα. Ειδικά το κράτημα του μπροστινού (όπως παρεμπίπτοντος και κάθε Pirelli που εχω δοκιμάσει) αναλογικά με τις διαστάσεις του δε παίζεται.

    Δεν αλλάζατε λέμε.

    Το μόνο που με χαλάει είναι ότι δε μου βγάζει πάνω από 10Κ χλμ και με έχει στην αιμοδοσία. Άσε που έχουν φτάσει τα 280 ευρα, ενώ κάποτε το χα βαλει με 195.

  3. #18
    Για τα mt90 λέω ...που αν αρχίσουν και γλυστράνε ...Δεν έχουν φτάσει προς το τέλος , αλλά στο τέλος της ζωής τους για μένα .Εκεί κοντά στα 10.000χλμ

    Την πολυτέλεια να έχει κάποιος 2ο ζευγάρι τροχών , δεν την γνωρίζω ,αλλά αν αυτό είναι δεδομένο , τότε βάζεις ότι θες ... Κάνεις ότι θες !!!

    Αυτά που λέτε για διάρκεια ζωής μεγαλύτερη στο κοντι κτλ δεν τα γνωρίζω ... Δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ ...Απλά βλέπω μια καθαρά ασφάλτινη γόμα που πιστεύω και πως για να ζεσταθεί , θα θέλει λιγάκι παραπάνω και ξαναλέω ... Περιορίζετε το μηχανάκι .
    Αν είναι κάποιος να κάνει πολλά και μόνο ασφάλτινα χλμ , τότε ας τα βάλει ...Τα καινούρια 1190 αυτά τα λάστιχα φόραγαν όταν τα δοκίμασα .

    Ας πούνε αυτοί που τα έχουν βάλει καλύτερα

  4. #19
    Μπερδεμένο Μέλος Το avatar του/της Psaxtiris
    Εγγραφή
    31/05/2002
    Μηνύματα
    37
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    … σαν το scorpion δεν ήταν. Αυτό το μπάσταρδο λάστιχο με look και καλά on-off είναι στη πραγματικότητα ένα καθαρά ασφάλτινο λάστιχο το οποίο θα σε περάσει με αρκετή αξιοπρέπεια όμως έναν χωματόδρομο. .. Ειδικά το κράτημα του μπροστινού (όπως παρεμπίπτοντος και κάθε Pirelli που εχω δοκιμάσει) αναλογικά με τις διαστάσεις του δε παίζεται.

    Δεν αλλάζατε λέμε.
    + 1

  5. #20
    Τα έχω δοκιμάσει όλα τα δρομίσια.

    Τα πιο γρήγορα είναι τα Continental Trail, αλλά τρώγονται γρήγορα ως μαλακότερα και γλυστράνε.
    Τα πιο ανθεκτικά είναι τα Pirelli Scorpion και τα Trail Και τα A/T. Σκληρότερα, όμως, ζεσταίνονται δύσκολα.
    Tώρα έχω τα Dunlop και γλυστράνε απ'τη πρώτη εβδομάδα. Τα έχω δύο μήνες, στρώσανε, αλλά δε μου εμπνέουν εμπιστοσύνη. Ίσως φταίει κι η άσφαλτος η καλοκαιρινή με τη σκόνη. Δε μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς, καινούριο λάστιχο, αφού όποιον ρώτησα, είπε τα καλύτερα.
    make love not work

  6. #21
    Κούρκουλε , αν είχες πολύ καιρό να το βγάλεις έξω το μηχανάκι ...Τοτε είναι αυτό που λες με τη σκόνη ...Θα φτιάξει σύντομα ...Το χω πάθει και εγώ . Αν δεν ... τότε δεν ξέρω ...

  7. #22
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lioulios Προβολή μηνύματος
    Κούρκουλε , αν είχες πολύ καιρό να το βγάλεις έξω το μηχανάκι ...Τοτε είναι αυτό που λες με τη σκόνη ...Θα φτιάξει σύντομα ...Το χω πάθει και εγώ . ... ...



    για δώσε καμια εξήγηση ρε συ Liouliε. ποια η σχέση της περιοδικότητας επαφής με το δρόμο με την αίσθηση του για την απόδοση?

  8. #23
    Είχα το μηχανάκι (το 675) στην πυλωτή κανα μήνα ακούνητο και είχε μαζέψει στα λάστιχα ...Τα πάντα από τη σκόνη της γειτωνιάς . Στην 1η βόλτα ,ένιωθα πως οδηγούσα άλλη μηχανή ... Κόλιαζε με 4η για πλάκα ...

    Σου φαίνεται περίεργο ;

  9. #24
    Δεν είναι ακούνητο και δε μιλάμε για μια φορά.
    Έχω μπερδευτεί!
    make love not work

  10. #25
    Προσωπικά είχα τα Conti TKC80 οταν πήρα τη μηχανή , καινούργια.Οκ , δε ξέρω τι λέτε εσείς αλλα το λάστιχο λες και το έφτιαξαν για το δικό μου
    οδηγικό στυλ.Στο χώμα απλά πετούσε , στο δρόμο γινόταν τσίχλα (κάπου είχα διαβάσει οτι φοράει ασφαλτινη γόμα-δεν ξερω κατα πόσο ισχύει) ,κυνηγούσες κάτι haya για πλάκα
    σε κλειστά κομμάτια...Στο νερό , καλύτερα με τα πόδια , ο ορισμός της γλύστρας!!!
    Τώρα φοράω τα "μαμά" τα οποία δεν είμαι τρελά ευχαριστημένος , το φοβάμαι και νιώθω οτι θα με προδώσει.

    Εαν τωρα ειχα λεφτά - με κλειστά τα μάτια θα ξαναέβαζα TKC.
    Δεν εχω δοκιμάσει Karoo , ίσως να είναι και καλύτερα αλλα είμαι τύπος που αμα το βρω με κάτι , δε το αλλάζω για πειραματισμούς.

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της geez996
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    263
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ktm.Prestige Προβολή μηνύματος
    Προσωπικά είχα τα Conti TKC80 οταν πήρα τη μηχανή , καινούργια.Οκ , δε ξέρω τι λέτε εσείς αλλα το λάστιχο λες και το έφτιαξαν για το δικό μου
    οδηγικό στυλ.Στο χώμα απλά πετούσε , στο δρόμο γινόταν τσίχλα (κάπου είχα διαβάσει οτι φοράει ασφαλτινη γόμα-δεν ξερω κατα πόσο ισχύει) ,κυνηγούσες κάτι haya για πλάκα
    σε κλειστά κομμάτια...Στο νερό , καλύτερα με τα πόδια , ο ορισμός της γλύστρας!!!
    Τώρα φοράω τα "μαμά" τα οποία δεν είμαι τρελά ευχαριστημένος , το φοβάμαι και νιώθω οτι θα με προδώσει.

    Εαν τωρα ειχα λεφτά - με κλειστά τα μάτια θα ξαναέβαζα TKC.
    Δεν εχω δοκιμάσει Karoo , ίσως να είναι και καλύτερα αλλα είμαι τύπος που αμα το βρω με κάτι , δε το αλλάζω για πειραματισμούς.

    Με ΤΚC και πας ταπα και κανεις και πλάκα στα busa ????

    Μήπως έχεις μπερδευτεί ? αυτό είναι τακουνατο κάργα....

    Εχω ένα ζευγάρι στην αποθήκη.... Ελα πάρτο μισό τιμής
    Γκομενες και μηχανες , εχουν πικρες και χαρες........

  12. #27
    Και εγώ με το ίδιο μηχανάκι και Karoo r πάνω μια απο τα ίδια όσο και περίεργο να ακούγεται...απλά μικρό χρόνο ζωής...

  13. #28
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geez996 Προβολή μηνύματος
    Με ΤΚC και πας ταπα και κανεις και πλάκα στα busa ????

    Μήπως έχεις μπερδευτεί ? αυτό είναι τακουνατο κάργα....

    Εχω ένα ζευγάρι στην αποθήκη.... Ελα πάρτο μισό τιμής
    +1

    ποιος το οδηγούσε εκείνο το ριμάδι το busa?

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Φορουσα KAROO τα απλα και ημουν πολυ ευχαριστημενος,ειδικα στο χωμα και ιδιως στην λασπη.Στην ασφαλτο μια χαρα και εμπαινε ομορφα στις στροφες,απεφευγα τα νερα οπως ο διαολος το λιβανι(αν και με ολα τα ελαστικα ειμαι επιφυλακτικος σε αυτα)το μονο μειον ειναι οτι δεν βγαζεις πολλα χλμ.και στην ασφαλτο αν περνας τα 140 συχνα πυκνα τα τακουνια πισω εξαφανιζονται.

  15. #30
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geez996 Προβολή μηνύματος
    Με ΤΚC και πας ταπα και κανεις και πλάκα στα busa ????

    Μήπως έχεις μπερδευτεί ? αυτό είναι τακουνατο κάργα....

    Εχω ένα ζευγάρι στην αποθήκη.... Ελα πάρτο μισό τιμής
    O Βάγγος δε λέει μαλακίες . Με τα Τκc τον έβλεπα να μπαίνει καλύτρα από τωρα με τα σκόρπιον . Επίσης δεν είναι και αυτό που λες ...Ο μεσος οδηγός ... Άμα το πάρει ζεστα ,πάει δίχως αύριο ...Εγω δεν θα μπω ποτέ μου όπως κατα καιρούς τον βλέπω να μπαίνει .Μεγάλο σχολείο το SM τελικά .

    Όσο για το μπούσα ... Ρωτήστε τον Σαολίν να σας πει ... Κλειστά κομάτια βέβαια ,αλλά το 950 απο πίσω σταθερά και τάπα (με τα tkc) που ούτε ο Σαολίν θεωρείτε ο μέσος οδηγός .

    Αυτό με την ασφάλτινη γόμα και εγώ το έχω κάπου ακούσει για τα tkc .

    Βέβαια είναι λάστιχο όπως και το καρού πυ δεν είναι για 160άρες+ γιατί όπως είπε και ο Μιλταράς ...Χάνεις τακούνια καθ οδών

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λαστιχα για 990 adv?
    από sonik στο forum KTM
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2016, 11:44
  2. κάγκελα για 990 adventure
    από pan_ski στο forum KTM
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2013, 09:58
  3. Ψαχνω μπαγαζιερες αλουμινιου για 990 adventure
    από g.kounoupis στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 09/04/2010, 16:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF