ποτέ δε έχω καταφέρει να βγάλω από scorpion πάνω από 10Κ.
το μπροστινό είναι ευαίσθητο και σε πολλούς έχει βγάλει προβληματάκια. Ο μεγάλος πόλεμος ακόμα μένετε για το μπροστινό, μεταξύ ktm και Pirelli, «Φταίτε εσείς», «όχι εσείς φταίτε» και έτσι. Παρόλαυτα εγω δε τα αλλάζω.
Έχω δοκιμάσει και τα Continental. μια χαρά λάστιχο. αρκετά ανθεκτικό σε χιλιόμετρα και καλύτερη συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες, δεν έστριβε άσχημα και δεν είχα παράπονα στο στεγνό. Στο βρεγμένο όχι τόσο καλές εντυπώσεις. Αλλά … σαν το scorpion δεν ήταν. Αυτό το μπάσταρδο λάστιχο με look και καλά on-off είναι στη πραγματικότητα ένα καθαρά ασφάλτινο λάστιχο το οποίο θα σε περάσει με αρκετή αξιοπρέπεια όμως έναν χωματόδρομο. Έχει καλύτερο κράτημα από το conti στο δρόμο ενώ παράλληλα είναι και καλύτερο στο χώμα. Ειδικά το κράτημα του μπροστινού (όπως παρεμπίπτοντος και κάθε Pirelli που εχω δοκιμάσει) αναλογικά με τις διαστάσεις του δε παίζεται.
Δεν αλλάζατε λέμε.
Το μόνο που με χαλάει είναι ότι δε μου βγάζει πάνω από 10Κ χλμ και με έχει στην αιμοδοσία. Άσε που έχουν φτάσει τα 280 ευρα, ενώ κάποτε το χα βαλει με 195.![]()
Για τα mt90 λέω ...που αν αρχίσουν και γλυστράνε ...Δεν έχουν φτάσει προς το τέλος , αλλά στο τέλος της ζωής τους για μένα .Εκεί κοντά στα 10.000χλμ
Την πολυτέλεια να έχει κάποιος 2ο ζευγάρι τροχών , δεν την γνωρίζω ,αλλά αν αυτό είναι δεδομένο , τότε βάζεις ότι θες ... Κάνεις ότι θες !!!
Αυτά που λέτε για διάρκεια ζωής μεγαλύτερη στο κοντι κτλ δεν τα γνωρίζω ... Δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ ...Απλά βλέπω μια καθαρά ασφάλτινη γόμα που πιστεύω και πως για να ζεσταθεί , θα θέλει λιγάκι παραπάνω και ξαναλέω ... Περιορίζετε το μηχανάκι .
Αν είναι κάποιος να κάνει πολλά και μόνο ασφάλτινα χλμ , τότε ας τα βάλει ...Τα καινούρια 1190 αυτά τα λάστιχα φόραγαν όταν τα δοκίμασα .
Ας πούνε αυτοί που τα έχουν βάλει καλύτερα
Τα έχω δοκιμάσει όλα τα δρομίσια.
Τα πιο γρήγορα είναι τα Continental Trail, αλλά τρώγονται γρήγορα ως μαλακότερα και γλυστράνε.
Τα πιο ανθεκτικά είναι τα Pirelli Scorpion και τα Trail Και τα A/T. Σκληρότερα, όμως, ζεσταίνονται δύσκολα.
Tώρα έχω τα Dunlop και γλυστράνε απ'τη πρώτη εβδομάδα. Τα έχω δύο μήνες, στρώσανε, αλλά δε μου εμπνέουν εμπιστοσύνη. Ίσως φταίει κι η άσφαλτος η καλοκαιρινή με τη σκόνη. Δε μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς, καινούριο λάστιχο, αφού όποιον ρώτησα, είπε τα καλύτερα.
make love not work
Κούρκουλε , αν είχες πολύ καιρό να το βγάλεις έξω το μηχανάκι ...Τοτε είναι αυτό που λες με τη σκόνη ...Θα φτιάξει σύντομα ...Το χω πάθει και εγώ . Αν δεν ... τότε δεν ξέρω ...
Είχα το μηχανάκι (το 675) στην πυλωτή κανα μήνα ακούνητο και είχε μαζέψει στα λάστιχα ...Τα πάντα από τη σκόνη της γειτωνιάς . Στην 1η βόλτα ,ένιωθα πως οδηγούσα άλλη μηχανή ... Κόλιαζε με 4η για πλάκα ...
Σου φαίνεται περίεργο ;
Δεν είναι ακούνητο και δε μιλάμε για μια φορά.
Έχω μπερδευτεί!
make love not work
Προσωπικά είχα τα Conti TKC80 οταν πήρα τη μηχανή , καινούργια.Οκ , δε ξέρω τι λέτε εσείς αλλα το λάστιχο λες και το έφτιαξαν για το δικό μου
οδηγικό στυλ.Στο χώμα απλά πετούσε , στο δρόμο γινόταν τσίχλα (κάπου είχα διαβάσει οτι φοράει ασφαλτινη γόμα-δεν ξερω κατα πόσο ισχύει) ,κυνηγούσες κάτι haya για πλάκα
σε κλειστά κομμάτια...Στο νερό , καλύτερα με τα πόδια , ο ορισμός της γλύστρας!!!
Τώρα φοράω τα "μαμά" τα οποία δεν είμαι τρελά ευχαριστημένος , το φοβάμαι και νιώθω οτι θα με προδώσει.
Εαν τωρα ειχα λεφτά - με κλειστά τα μάτια θα ξαναέβαζα TKC.
Δεν εχω δοκιμάσει Karoo , ίσως να είναι και καλύτερα αλλα είμαι τύπος που αμα το βρω με κάτι , δε το αλλάζω για πειραματισμούς.
Και εγώ με το ίδιο μηχανάκι και Karoo r πάνω μια απο τα ίδια όσο και περίεργο να ακούγεται...απλά μικρό χρόνο ζωής...
Φορουσα KAROO τα απλα και ημουν πολυ ευχαριστημενος,ειδικα στο χωμα και ιδιως στην λασπη.Στην ασφαλτο μια χαρα και εμπαινε ομορφα στις στροφες,απεφευγα τα νερα οπως ο διαολος το λιβανι(αν και με ολα τα ελαστικα ειμαι επιφυλακτικος σε αυτα)το μονο μειον ειναι οτι δεν βγαζεις πολλα χλμ.και στην ασφαλτο αν περνας τα 140 συχνα πυκνα τα τακουνια πισω εξαφανιζονται.
O Βάγγος δε λέει μαλακίες . Με τα Τκc τον έβλεπα να μπαίνει καλύτρα από τωρα με τα σκόρπιον . Επίσης δεν είναι και αυτό που λες ...Ο μεσος οδηγός ... Άμα το πάρει ζεστα ,πάει δίχως αύριο ...Εγω δεν θα μπω ποτέ μου όπως κατα καιρούς τον βλέπω να μπαίνει .Μεγάλο σχολείο το SM τελικά .
Όσο για το μπούσα ... Ρωτήστε τον Σαολίν να σας πει ... Κλειστά κομάτια βέβαια ,αλλά το 950 απο πίσω σταθερά και τάπα (με τα tkc) που ούτε ο Σαολίν θεωρείτε ο μέσος οδηγός .
Αυτό με την ασφάλτινη γόμα και εγώ το έχω κάπου ακούσει για τα tkc .
Βέβαια είναι λάστιχο όπως και το καρού πυ δεν είναι για 160άρες+ γιατί όπως είπε και ο Μιλταράς ...Χάνεις τακούνια καθ οδών