Το 2011 είχα περίπου το ίδιο δίλημμα και τελικά πήρα shiver κούτα του 2009 στοκ και έσκασα τα λεφτάκια μου σε μια αντιπροσωπεία μπ@@@λο!Μετα περίπου απο 2εφιαλτικά χρονάκια συμβίωσης, με μια μηχανή που κοιμόταν πιο πολυ στο συνεργείο παρα σπίτι μου ,κατάφερα και την ξεφορτώθηκα, θα σού λεγα να το βγάλεις απο το μυαλό σου απλά αναφέρω οτι μέσα σε 5000KM έσπασε ο κινητήρας 2φορές χωρίς να θέλω να μπω σε παραπάνω λεπτομέρειες!
Επιλογές έχεις πάρα πολλές απο japan και ευρώπη μηχανάκια στα παν και πιο πάνω!ΟΧΙ SHIVER ομως δε ξέρεις τι θα βγεί!![]()
Το Shiver είναι ένα από τα χειρότερα μηχανάκια που έχω οδηγήσει και ζητώ συγνώμη από τους κατόχους του, αλλά μιλάμε για απίστευτο *δελο! Η τριπλέτα ride by wire γκάζι - 3 Χ χαρτογραφήσεις - ψεκασμός δεν θα μπορούσε να έχει χειρότερη υλοποίηση... είχα καβαλήσει ένα μοντέλο 07 νομίζω, από τα πρώτα και μιλάμε για τρελή απογοήτευση, στο sport είχε λόξυγγα, στο rain είχε lag και στο touring κάπως διορθώνανε τα πράγματα, όχι εντελώς, αλλά συγκριτικά με τα άλλα δύο προγράμματα ήταν καλύτερο, οδηγιότανε χωρίς να σου σπάει τα @@δια. Θέση οδήγησης ότι να ΄ναι, αναρτήσεις σκληρές χωρίς λόγο στην αρχική τους διαδρομή, σομιέδες όταν τα πράγματα σοβαρεύανε, εντελώς ασύμβατες με το πολύ καλό πλαίσιο που τις εξέθετε συνεχώς... χάλια μαύρα, πραγματικά αποτέλεσε έκπληξη, όχι γιατί ήταν καλό, αλλά γιατί δεν περίμενα να βγαίνουν κακές μοτοσικλέτες στην εποχή μας. Νομίζω ότι οι Ιταλοί επανσχεδιάσαν εντελώς τις χαρτογραφήσεις και κάνανε και κάποιες μιρκοαλλαγές στα μετέπειτα μοντέλα αλλά δεν ξέρω κατα πόσο έπιασαν τόπο. Δεν ξέρω... οδήγησε απαραιτήτως ένα πριν το αποφασίσεις, είναι πανέμορφο, αλλά κυκλοφορεί και σε κλίμακα 1:18, πάρε κατι άλλο και αυτό βάλτο στη βιβλιοθήκη σου να το χαζεύεις...
Αφού έκατσα και το φιλοσόφησα το θέμα και μίλησα με 2 μάστορες εδώ της περιοχής μου + με φίλους παλιούς στο κουρμπέτι:
-Αποφάσισα ότι δε λέει να πάρω γυμνό τελείως, μια μικρή ζελατίνα τη θέλω οπωσδήποτε. Άρα το Shiver πούλο
-Το Bandit έχει ένα βάρος (250 κιλά) πολύ μεγάλο για πρώτη μηχανή που θα κινείται μέσα στην Αθήνα και πιθανώς θα είναι δύσκολο στο χειρισμό
-Οι μάστορες μου πρότειναν Fazer (και το TDM κυρίως, αλλά αυτό ξεφεύγει σε κυβικά και μέγεθος) από άποψη αξιοπιστίας και οι φίλοι πάλι Fazer λόγω ζελατίνας και χαμηλού σχετικά βάρους καθώς και μικρού μεγέθους.
Εμφανισιακά το βρίσκω ωραίο και στα συν ότι οι εξατμίσεις είναι κάτω απ τη σέλα και δεν πρέπει να τις έχεις στο νου σου μην τις φας πουθενά.
Μηχανάκια υπάρχουν άπειρα να διαλέξεις σε καλή κατάσταση και στα 4 χιλιάρικα παίρνεις πολύ καλά διατηρημένο μοτόρι.
Οπότε πάω για Fazer!![]()
πολυ καλο μηχανακι αλλα στα ψηλα να κανεις κρατει στο δεξι σου χερακι γιατι πυροβολαει λιγο,ε;![]()
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Εννοείται! Γενικά είμαι πολύ επιφυλακτικός με το γκάζι στη μηχανή γιατί νιώθω ότι ακόμα δεν το "κατέχω" το θέμα.
Οπότε τώρα στην αρχή προσοχή, αργά και ήρεμα.
Εντάξει εννοείται ότι θα ανοίξω το γκάζι μια δυο φορές νύχτα σε άδειο δρόμο να νιώσω τη χαράαλλά μέχρι εκεί.
Αν ξέρει κανένας από εδώ να μου πει για Fazer 600 τι χρονιάς μηχανάκι και μετά να κοιτάξω και αν έγινε κάποια σοβαρή μηχανολογική αλλαγή κατά το πέρασμα των χρόνων ώστε να προτιμήσω ένα μοντέλο από ένα άλλο, παρακαλώ τα φώτα σας.
εφοσον αποτι ειδα ταβανι ειναι τα 4500 πας για το s2,το οποιο πρωτοβγηκε το 07' και εχει αλλα οργανα,ψαλιδι,μαυρο μοτερ κλπ κλπ.
π.χ. :http://www.car.gr/classifieds/bikes/...ed=&so=pr&or=a
....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....
Παρε faser και οταν ερθει η ωρα να παρειες κανονικη μηχανη ψαξου για bandit.![]()
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
χωρίς να έχω διαβάσει όλο το θέμα , και εφόσων θες να πάρεις μηχανή και γενικά να είσαι σε άλλο επίπεδο γιατί δεν πας εδώ;
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3816558/
ξέρω έχει ταβάνι 4500€ αλλά για δες αυτό που σου έβαλα ...![]()