Πολλές καλησπέρες σε όλους! Είμαι ο Νικόλας και όπως βλέπετε είμαι ολοκαίνουργιος στο φόρουμ!
Θα σας πω την ιστορία μου λοιπόν για να μοιραστώ κάτι μαζί σας να νιώσω λίγο πιο οικείος!
Είμαι 25 ετών έχω σπουδάσει νοσηλευτική και το επάγγελμα μου είναι μπαρίστα τα τελευταία 8 χρόνια. Η σχέση μου με τους δύο τροχούς είναι όμοια με αυτή ενός πυραυλοκίνητου αεροσκάφους. Καμία. Ποτέ δεν υπήρξα φαν. Αντιθέτως το θεωρούσα επικίνδυνο σπορ και απέφευγα τους δυο τροχούς όπως ο διάβολος το λιβάνι. Πριν απο 3 χρόνια άρχισα να ασχολούμαι ελαφρός με τη ποδηλασία. Αυτό ήταν ένα μικρό έναυσμα για να αρχίσω να αντιλαμβάνομαι διαφορετικά την αίσθηση της βόλτας-διαδρομής σε δυο τροχούς. Παρόλαυτα ουδέποτε σκέφτηκα να ασχοληθώ με τη μοτοσικλέτα μιας και θεωρούσα πως "δε το είχα μέσα μου"!
Το χειμώνα αυτό ένας αγαπημένος μου φίλος αποφάσισε να φύγει μετανάστης στην Ολλανδία για τους γνωστούς λόγους που ταλαιπωρούν τη χώρα μας και εμάς τους ίδιους τα τελευταία χρόνια. Ο φίλος μου ο Γιάννης λοιπόν μου άφησε "κληρονομιά" ένα σκούτερ της Piaggio το Hexagon για να το προσέχω και να το κινώ μιας και δεν άξιζε να το πουλήσει. Αυτό ήταν. Μέρα με τη μέρα όσο καβαλούσα το ετοιμόρροπο αυτό σκουτεράκι τόσο ερωτευόμουν τον αέρα που χτυπούσε το πρόσωπο μου τις ηλιόλουστες μέρες που έβγαινα βόλτα. Μέσα σε ένα μήνα (Μάρτιο-Απρίλιο) αποφάσισα πως θα αγοράσω μια μηχανή και πως θα ταξιδέψω όσο περισσότερο μπορώ! Ξεκίνησα αμέσως διαδικασία διπλώματος απεριορίστου και έφτιαξα κουμπαρά για να αγοράσω τη μηχανή που θα με συνόδευε στις νέες μου περιπέτειες. Δύο μήνες μετά, έχω γίνει αρκετά γνώστης του σπόρ και ξέρω τη θέλω και γιατί το θέλω. Για τα γούστα μου ήταν φτιαγμένο το Transalp! 650cc Με πολύ καλή οδική συμπεριφορά και προσιτή τιμή(2-2,500ε). Ενώ λοιπόν έχω μπει σε τελική τροχιά, κλείνει ξαφνικά η επιχείρηση που εργάζομαι χωρίς προειδοποίηση γκρεμίζοντας το όνειρο που είχα πλάσει τόσο καλά όλο αυτό το καιρό. Παρόλαυτα όμως δε το έβαλα κάτω. Αποφάσισα να μη χάσω το καλοκαίρι περιμένοντας να στρώσουν τα πράγματα αλλά να συνεχίσω τα σχέδια μου χαμηλώνοντας το μπάτζετ της μηχανής. Οπότε απο τα 2,5 χιλιάδες έπεσα στα 1-1,5. Άλλωστε είπα μέσα μου(προσπαθώντας να κοροϊδέψω τον εαυτό μου) πρώτη μηχανή είναι, ας πάρω κάτι όχι τόσο και καινούργιο και επώνυμο. Έτσι το Transalp αντικαταστάθικε από άλλες υποψήφιες μηχανές παλαιότερες και λιγότερο διάσημες.
Ψάχνοντας λοιπόν λίγο κατέληξα στα εξής. Η θα πάρω ένα μηχανάκι καρμπυρατεράτο μοντέλο πριν το 2000 απο κάποια εταιρία όπως Honda Yamaha, ή θα πάρω κάτι λιγότερο επώνυμο σε injection όπως το Pegaso της Aprilia. Η αλήθεια είναι ότι το pegaso μου άρεσε με τη πρώτη ματιά και η τιμή του άκρος προσιτή! Όμως όποιον ρώτησα μου είπε""Μακριά φίλε ούτε καν, καλύτερα πάρε ένα Tenere του 90 παρά Ιταλικό ζημιάρικο"". Μα ποιο το νόημα να πάρεις κάτι που δε θα σου αρέσει οπτικά, που δε θα σε καυλώνει εγκεφαλικά να το οδηγήσεις? Απτην άλλη έψαξα reviews άρθρα και τα λοιπά για το Pegaso και δε βρήκα τίποτα.
Έτσι και αλλιώς στο ύφος που ζητάω (On-Off Touring) και με τα χρήματα που διαθέτω οι επιλογές είναι πολύ μικρές. ΆΝτε να βρείς καμία BMW F 95' , κανένα Suzuki XF 650 και γενικότερα μηχανάκια 20ετίας που ναι μεν είναι πολύ καλά και σκυλιά αλλά με φοβίζει η κατανάλωση τους και τα σέρβις.
Γενικά ξέρω πως τα χρήματα δεν είναι πολλά και ζητάω πολλά με λίγα χρήματα. Αλλά δε χάνω τίποτα να μοιραστώ την άποψη μου μαζί σας!
Το κούρασα πολύ το θέμα όμως
Άν κανένας άντεξε αν το διαβάσει όλο θα χαρώ να ακούσω την αποψή του πάνω στους προβληματισμούς μου!
Και πάλι χάρηκα πολύ και καλή συνέχεια να έχω![]()