ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
man...
εγω θα σου ελεγα να αναβαλεις το θεμα αγορα για οταν βρεις δουλιτσα, γιατι ενα οχημα ειναι ενα οχημα...θελει την συντηρηση του, θελει το καυσιμο του, μπορει να εχει την στραβη του μερα (παλιο ειναι αλλωστε) και το ανταλλακτικο το ακριβο που μπορει να σε κλεισει μεσα για εβδομαδες αν δεν εχεις τα γκαφρα να το αγορασεις για να ξανατσουλησει το μωρο...
για πτωσεις δεν εναφερω γιατι θα σε τρομαξω και ειναι κριμα...
εν ολιγοις, το "αθλημα" θελει background χρηματικο, οσο φτηνη και να ειναι η αγορα του...
αν θελεις ντε και καλα να αγορασεις τωρα για να κανεις ταξιδια, παρε οτι σε κ@υλωνει περισσοτερο με εμφαση στο καλοσυντηρημενο μηχανημα...
Καταρχην καλως ηρθες .
Σαν πρωην ιδιοκτητης F650 του 99 θα σου ελεγα οτι ειναι ενα τιμιο μηχανακι αλλα....
Εαν ο πρωην το ειχε παρατημενο,μακρια.
Εαν ητανε καιρο σε ακινησια,μακρια.
Εαν εχει σημαδια πτωσης ,μακρια.
Εαν ειναι ταλαιπωρημενη η αλυσιδα ,μακρια.
Τωρα τα service και τα ανταλλακτικα αρκετα φθηνα.Μεταχειρισμενα ανταλλακτικα βρισκεις.Ειναι καλυτερο απο τον Πηγασο γιατι ναι μεν βγαινανε απο την ιδια γραμμη παραγωγης ,αλλα το μονο ομοιο τους ητανε η μηχανη (Αυστριακη η μονοκυλινδρη rottax).Ολα τα υπολοιπα ειναι πιο ποιοτικα στη bmw.Aπο τις καλυτερες μηχανες πολης ,για τα λεφτα της παντα.
Εαν καταληξεις σε αυτη στειλε μου μυνημα να σου πω τι αλλο να προσεξεις.
Να θυμασε ομως αυτο που σου γραψανε και αλλοι φιλοι.Μπορει κατι να το αγορασεις φθηνα αλλα να το χρυσοπληρωσεις αργοτερα.Διαλεξε κατι οσο πιο καινουργιο αντεχει η τσεπη σου.
Ξεχασα,σου αρεσει η οχι ,δες για κανενα transalp.Θα εχεις παντα μηχανη ετοιμη για ταξιδι εξω απο το σπιτι σου.
Καλους δρομους και παντα ορθιος.
το συγκεκριμένο bmw με συντρόφευσε για σχεδόν μια δεκαετία
πέραν ενός ανορθωτή, τσιμουχάκια στις μπουκάλες και ζουάν εξάτμισης, σε αυτά τα 10 χρόνια δεν ζήτησε τίποτα παραπάνω πλην των βασικών αναλωσίμων (λάδια, τακάκια, λάστιχα, αλυσιδογράναζα κλπ)
η αλήθεια είναι ότι δε της έκανα πολλά χιλιόμετρα για το διάστημα που την είχα, αλλά σε σχεδόν 50,000 χλμ με συντρόφευσε απροβλημάτιστα
παρά τη κακή φήμη του rottax, εγώ μόνο καλά λόγια έχω να πω
pan γιατί λες για την αλυσίδα ;
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε
Πολλοι σε εκτος δρομου διαδρομες το ταλαιπωρουνε.Αποτελεσμα ο αξονας απο το μπροστα γραναζι της αλυσιδας να εχει φαγωθει και να παιζει το γραναζι η να εχει στραβωσει και να εχει δημιουργησει και πιο μεσα προβημα.Η αλυσιδα και τα γραναζια διαλυονται γρηγορα.Κοστος 150 τουλαχιστον + αλυσιδογραναζα.
Αν δε κάτσει να βρω ένα καλό Transalp έστω και 96 μοντέλο(δε το φοβάμαι το χρόνο στα Transalp) η F650 είναι μονόδρομος. Όχι απο ανάγκη βέβαια. Είναι κούκλα, είναι ταξιδιάρα, είναι BMW! Έχω ένα καλό προαίσθημα για το μηχανάκι αυτό. Τώρα αυτό το περι κράνους που είπε ο φίλος, όταν πάω βόλτα για τσιγάρα η ψώνια στη γωνία δε φοράω κράνος και όποιος λεει οτι φοράει λέει ψέματα!
Τι κράνος να βάλω στο σκουτεράκι με το ζόρι πάει 70 :P και το πάω απαλά!
ψυχή μου πιες, πιες όσο θες μήπως και πάρεις στροφές
Ο Γλάρος / ψόφα φούστη γλάρε
ψαναψόφα φούστη γλάρε