εχω κολλησει στα 51.200. θελω ταξιδι αλλα τα οικονομικα δεν το επιτρεπουν

δεν το εχω τελικιασει ποτε,ουτε απο περιεργεια. ισως να το καμω αν το θυμηθω απλα επειδη το αναφερατε.
αυτο που μπορω να πω σιγουρα, ειναι οτι εχω δει αρκετες φορες σε βολτα τα 235 στο κοντερ.
η ανακληση για τη βαλιτσα ειναι γνωστη. ευτυχως η δικια μου μετα απο τοσα χλμ δεν εχει καμει κιχ.
επειδη καποιος αναφερε για πολλα κλειδια, αλλο για τις πλαινες κι αλλο για τη μπαγκαζιερα, νομιζω οτι στις πλαινες ειχε μεσα κι ενα εξτρα ομφαλο κλειδωνια.
λετε να ειναι για να τον τοποθετησουμε στην μπαγκαζιερα και ν ανοιγουν ολες με ενα κλειδι? μολις το θυμηθω θα το ερευνησω.
χθες αλλαξα τα λαδια του πηρουνιου με νεα διοτι μετα απο 10.000 χλμ το πηρουνι ειχε μαλακωσει ξανα.
αν θυμαστε,ειχα βαλει λαδια της ολινς τα οποια ειναι πανακριβα σε σχεση με τα αλλα.
αφου λοιπον κρατησαν τοσο λιγο,τωρα εβαλα φθηνοτερα και το πηρουνι ξαναγινε οπως πρεπει.
γενικα καθε 10.000 παντως, φαινεται θελουν αλλαγη.
οσο αφορα τα κωνικα ρουλεμαν τιμονιου, να ξερετε οτι δεν κανουν δουλεια στο cbf μας.
επειδη λοιπον ειχαν προβλημα απ την αρχη που τα τοποθετησα,τα ξανααλλαξα με μαμισια κι ολα μια χαρα.
οσο αφορα τα φρενα, οταν ειχα αλλαξει,στο πισω τακακι ειχα βαλει μπρεμπο. τωρα ξαναεβαλα μαμισιο.
το συμπερασμα μου ειναι οτι τα μπρεμπο ειναι καλυτερα και στο φρεναρισμα,αλλα και πιο μικρη πιεση απαιτουν στο πενταλ. σε διαρκεια ζωης ειναι περιπου το ιδιο με τα μαμισια.
συμβουλη μου για τις πιεσεις των ελαστικων, παντα αυτες που λεει η χοντα και τσεκαρισμα οπωσδηποτε πριν απο βολτα.
δεν ξερω αν το αναφερα, αλλα τα ξενον που εχω βαλει στη μεσαια σκαλα,δημιουργησαν μια θαμπαδα εκει που πεφτει η δεσμη στο τζαμι του φαναριου.
για μενα,αυτο σημαινει κακη ποιοτητα κρυσταλου του φαναριου. φυσικα προτιμω αυτη τη θαμπαδα απ το να μη βλεπω που παω το βραδυ με τα μαμισια φωτα.
κατα τα αλλα,μετα απο δυομισι χρονια και πενηντα κατι χιλιαδες χιλιομετρα, το cbf ειναι το μονο μηχανακι που εχει καταφερει να ειμαι ακομα "ερωτευμενος" μαζι του. κι απ οτι φαινεται, αυτος ο ερωτας δε θα μου περασει ευκολα. ισως και ποτε.
φωτο λιαν συντομως
