Σελίδα 10 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 5678910111213 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 189

Θέμα: CBF-1000 2010

  1. #136
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2012
    Μηνύματα
    1
    παιδια εχω και εγω τοcbf 1000 f to neo....μου κανει και εμενα το ιδιο προβλημα με το σκορτσαρισμα χαμηλα...μεταξυ 1500 και 3.000 στροφες
    εχω αλλαξει ολοκληρο το συστημα του tps....που υπαρχει και σε φωτο πιο πανω...αλλαξα και εγκεφαλο...ελεγξα και αισθητηρες...αλλα το προβλημα παραμενει...ο προηγουμενος που ειχε το προβλημα μηπως μπορει να ερθει σε επικοινωνια μαζι μου..?
    να μου δωσει μερικες πληροφοριες ακομη...ευχαριστω.....

  2. #137
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/09/2009
    Μηνύματα
    18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harisdei Προβολή μηνύματος
    εχω κολλησει στα 51.200. θελω ταξιδι αλλα τα οικονομικα δεν το επιτρεπουν
    δεν το εχω τελικιασει ποτε,ουτε απο περιεργεια. ισως να το καμω αν το θυμηθω απλα επειδη το αναφερατε.
    αυτο που μπορω να πω σιγουρα, ειναι οτι εχω δει αρκετες φορες σε βολτα τα 235 στο κοντερ.
    η ανακληση για τη βαλιτσα ειναι γνωστη. ευτυχως η δικια μου μετα απο τοσα χλμ δεν εχει καμει κιχ.
    επειδη καποιος αναφερε για πολλα κλειδια, αλλο για τις πλαινες κι αλλο για τη μπαγκαζιερα, νομιζω οτι στις πλαινες ειχε μεσα κι ενα εξτρα ομφαλο κλειδωνια.
    λετε να ειναι για να τον τοποθετησουμε στην μπαγκαζιερα και ν ανοιγουν ολες με ενα κλειδι? μολις το θυμηθω θα το ερευνησω.
    χθες αλλαξα τα λαδια του πηρουνιου με νεα διοτι μετα απο 10.000 χλμ το πηρουνι ειχε μαλακωσει ξανα.
    αν θυμαστε,ειχα βαλει λαδια της ολινς τα οποια ειναι πανακριβα σε σχεση με τα αλλα.
    αφου λοιπον κρατησαν τοσο λιγο,τωρα εβαλα φθηνοτερα και το πηρουνι ξαναγινε οπως πρεπει.
    γενικα καθε 10.000 παντως, φαινεται θελουν αλλαγη.
    οσο αφορα τα κωνικα ρουλεμαν τιμονιου, να ξερετε οτι δεν κανουν δουλεια στο cbf μας.
    επειδη λοιπον ειχαν προβλημα απ την αρχη που τα τοποθετησα,τα ξανααλλαξα με μαμισια κι ολα μια χαρα.
    οσο αφορα τα φρενα, οταν ειχα αλλαξει,στο πισω τακακι ειχα βαλει μπρεμπο. τωρα ξαναεβαλα μαμισιο.
    το συμπερασμα μου ειναι οτι τα μπρεμπο ειναι καλυτερα και στο φρεναρισμα,αλλα και πιο μικρη πιεση απαιτουν στο πενταλ. σε διαρκεια ζωης ειναι περιπου το ιδιο με τα μαμισια.
    συμβουλη μου για τις πιεσεις των ελαστικων, παντα αυτες που λεει η χοντα και τσεκαρισμα οπωσδηποτε πριν απο βολτα.
    δεν ξερω αν το αναφερα, αλλα τα ξενον που εχω βαλει στη μεσαια σκαλα,δημιουργησαν μια θαμπαδα εκει που πεφτει η δεσμη στο τζαμι του φαναριου.
    για μενα,αυτο σημαινει κακη ποιοτητα κρυσταλου του φαναριου. φυσικα προτιμω αυτη τη θαμπαδα απ το να μη βλεπω που παω το βραδυ με τα μαμισια φωτα.
    κατα τα αλλα,μετα απο δυομισι χρονια και πενηντα κατι χιλιαδες χιλιομετρα, το cbf ειναι το μονο μηχανακι που εχει καταφερει να ειμαι ακομα "ερωτευμενος" μαζι του. κι απ οτι φαινεται, αυτος ο ερωτας δε θα μου περασει ευκολα. ισως και ποτε.
    φωτο λιαν συντομως
    Μια ερωτησούλα.
    Πόσο εύκολο είναι να αλλάξεις λάδια μπροστινού;
    Πρέπει να λυθεί το μπροστινό ή γίνεται με αποστράγκιση;
    Και σε κάθε περίπτωση πόσοσ σου στοίχησε αυτή η διαδικασία;

  3. #138
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/09/2009
    Μηνύματα
    18
    Επίσης κάπου έγραψες για σετ αλυσίδα γρανάζια στα 165 ευρώ ενώ εδώ μου δίνουν φιλική τιμή για HONDA 275 περασμένα. Γιατί τέποια διαφορά;
    Με συμφέρει να κατέβω Κρήτη να συναντηθούμε κιόλας αν είναι έτσι

  4. #139
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από alexvan Προβολή μηνύματος
    Επίσης κάπου έγραψες για σετ αλυσίδα γρανάζια στα 165 ευρώ ενώ εδώ μου δίνουν φιλική τιμή για HONDA 275 περασμένα. Γιατί τέποια διαφορά;
    Με συμφέρει να κατέβω Κρήτη να συναντηθούμε κιόλας αν είναι έτσι

    Παμε παρεα Αλεξη :-)
    HONDA SH300i R Sport-HONDA CBF1000FA C-ABS

    ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΣΟΥ

  5. #140
    Banned
    Εγγραφή
    19/06/2012
    Μηνύματα
    300
    alexvan

    Είναι εύκολο αν έχεις το service manual (νομίζω πολλά honda της τελευταίας 20ετίας έχουν σχεδόν ίδιο πηρούνι με το cbf) και μια μέγγενη, ίσως και κάποιο special tool ή αυτοσχέδιο υποκατάστατο του.
    Η αποστράγγιση δεν είναι σωστή δουλειά, είναι ημίμετρο και δεν αξίζει, αφού καλό θα είναι να καθαριστούν τα τμήματα του πηρουνιού.
    Το "παράξενο" που θα συναντήσεις είναι ο τρόπος που βγαίνει η τσιμούχα του πιρουνιού (κάνει "παφ" σαν κοκα κόλα ) και αυτό που απαιτεί τη μέγιστη προσοχή είναι να μη γδάρεις την επιφάνεια του καλαμιού (τουλάχιστον σε σημείο που εισχωρεί στην μπότα)

  6. #141
    ΠΑΝΤΑ ΠΕΦΤΕΙ
    Εγγραφή
    11/08/2003
    Μηνύματα
    50
    ξερει κανείς για εσωτερικούς σάκους στις πλαινές βαλίτσες του cbf1000fa, βαλίτσες honda, λεω να το ταξιδέψω εκτός Ελλάδος το καλοκαίρι, όποια πληροφορία για εσωτερικούς σάκους ευπρόσδεκτη, επίσης αναρωτιέμαι κάγκελα ή μανιτάρια?, τωρα και κάτι ποιο εξειδικευμένο , το μηχανάκι έχει τοποθετημένη βάση honda για gps με το αντίστοιχο χειριστήριο στο αριστερο grip, ξέρει κανεις αν μπορει να λειτουργήσει με TIBO A4050 (μόλις το παρήγγειλα,στο TIBO αναφέρομαι), τελευταια ερώτηση έχει τοποθετήσει κανεις μεγαλύτερο ανεμοθώρακα και αν ναι θα ήθελα εντυπώσεις σε ταξίδι.
    Ελπίζω αν τα καταφέρω (υγεία και εργασία) το καλοκαίρι να πάω Γερμανία με αφορμή το τοπικο gp ,
    stay hungry stay foolish!!!!

  7. #142
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/02/2006
    Μηνύματα
    100
    πριν απο λιγο μιλουσα με φιλο με CBF1000F του οποιου κανει τα συγκεκριμενα σκορτσαρισματα σε χαμηλες στροφες
    απο τι μου ειπε μιλησε με τον αντιπροσωπο οπου αγορασε την μηχανη και εχει φερει ενα διαγνωστικο που μπορει να κανει δουλεια.

    Αυτο που μου τονισε οπως του ειπαν ειναι οτι πρεπει να μεινει 4 ωρες στο διαγνωστικο γιατι ισως χρειαστει και φορματ ο εγκεφαλος.
    Περισσοτερες πληροφοριες απο βδομαδα καθως εχει κανονιστει ραντεβου για 4ωρη καλωδιωση..

  8. #143
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spi900 Προβολή μηνύματος
    πριν απο λιγο μιλουσα με φιλο με CBF1000F του οποιου κανει τα συγκεκριμενα σκορτσαρισματα σε χαμηλες στροφες
    απο τι μου ειπε μιλησε με τον αντιπροσωπο οπου αγορασε την μηχανη και εχει φερει ενα διαγνωστικο που μπορει να κανει δουλεια.

    Αυτο που μου τονισε οπως του ειπαν ειναι οτι πρεπει να μεινει 4 ωρες στο διαγνωστικο γιατι ισως χρειαστει και φορματ ο εγκεφαλος.
    Περισσοτερες πληροφοριες απο βδομαδα καθως εχει κανονιστει ραντεβου για 4ωρη καλωδιωση..
    Φιλος με παρομοιο προβλημα ,ταλαιπωρηθηκε ενα χρονο και λυση δεν βρεθηκε.Γυρισε ολα τα εξουσιοδοτημενα και μη συνεργεια.Εδωσε και ενα σκασμο λεφτα.Στο τελος βαρεθηκε και το εδωσε.Πιστευα οτι ητανε μοναδικη περιπτωση αλλα απ'οτι βλεπω...

  9. #144
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/02/2006
    Μηνύματα
    100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από pan DVS Προβολή μηνύματος
    Φιλος με παρομοιο προβλημα ,ταλαιπωρηθηκε ενα χρονο και λυση δεν βρεθηκε.Γυρισε ολα τα εξουσιοδοτημενα και μη συνεργεια.Εδωσε και ενα σκασμο λεφτα.Στο τελος βαρεθηκε και το εδωσε.Πιστευα οτι ητανε μοναδικη περιπτωση αλλα απ'οτι βλεπω...

    Ειναι ενα θεματακι που εχει και ο φιλος και μακαρι να βρεθει λυση,παντως απο τι λενε με το διαγνωστικο
    μπορει να βρεθει το προβλημα,τωρα κατα ποσο ειναι αληθεια αυτο θα το δουμε στην συνεχεια.

  10. #145
    Εγω παντως καμια 6-7 φορες μου κλωτσησε στην εκκινηση και εσβυσε.Για το ιδιο μιλαμε; (CBF1000FA)
    HONDA SH300i R Sport-HONDA CBF1000FA C-ABS

    ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΣΟΥ

  11. #146
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/02/2006
    Μηνύματα
    100
    Ναι για το τελευταιο,ο φιλος το εχει ακριβως ενα χρονο και συνηθως το σκορταρισμα εμφανιζεται χαμηλα οταν ειναι αρκετη ωρα σε κινηση.

  12. #147
    Κι εγω μολις εκλεισα χρονο.Βεβαιαως μου το εκανε απο την αρχη σχεδον αλλα δεν εδωσα σημασια. λλαξα βενζινη και εχει καιρο να μου το κανει για να ειμαι ειλικρινης.Αλλα προχθες εκει που περιμενα πανω στην διαχωριστικη με πρωτη μεσα, και αναμενο το φλας ξαφνικα δεν κρατησε ρελαντι με αποτελεσμα να σβυσει. Και το θεμα ειναι οτι δεν επαιρνε και μπροστα εαν δεν γυρνουσα το κλειδι. Την ερχομενη Πεμπτη μπαινει σε διαγνωστικο!
    HONDA SH300i R Sport-HONDA CBF1000FA C-ABS

    ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΣΟΥ

  13. #148
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παίδες σόρυ που επεμβαίνω απλά ήθελα να πω και εγώ την βλακειούλα μου και ποτέ δεν ξέρεις...
    Είχα ένα cbr 600 f4 και μου έβγαζε το ίδιο πρόβλημα (όχι πάντα). Τα μαστόρια λύση δεν βρήκαν αλλά κάποια στιγμή που το έκανε έκλεισα τα φώτα (είχε διακόπτη φώτων το f4) και το πρόβλημα σταματούσε ακαριαία.
    Είχε να κάνει κάτι με τα ρεύματα προφανώς, παρότι λοιπόν οι ειδικοί λύση δεν μου βρήκαν την βρήκα με κάποια τύχη μόνος μου και απο τότε όταν μου έκανε νούμερα έσβηνα φώτα και όλα μέλι γάλα ώσπου να ξανανέβουν οι στροφές όπου μετά δεν έκανε κάτι.
    Μήπως λέω να κοιταχτεί και έτσι μέσω κάποιας ασφάλειας πχ και αν γίνει δουλειά μπαίνει μετά και ένας διακόπτης;
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  14. #149
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spi900 Προβολή μηνύματος
    Πρεπει να ειναι το ιδιο προβλημα σε ολα τα 1000F..

    Και εσυ καλα εκανες και εκλεισες ραντεβου εξαλου εχετε ολοι εγγυηση.
    Τι μου λες τωρα φιλε μου. Το σβυσιμο της μηχανης μου το εκανε και το το κανει το σκουτερ HONDA SH300i. Ειναι εαν εχει μπει Ιταλικο χερι.Αστα βραστα.Καλα ξεμπερδεματα.Δεν ο βλεπω να λυνεται ετσι ευκολα.Ισως και καθολου.Το ξεχρεωνω (δοσεις) και το δινω αβαβα!
    HONDA SH300i R Sport-HONDA CBF1000FA C-ABS

    ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΣΟΥ

  15. #150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Παίδες σόρυ που επεμβαίνω απλά ήθελα να πω και εγώ την βλακειούλα μου και ποτέ δεν ξέρεις...
    Είχα ένα cbr 600 f4 και μου έβγαζε το ίδιο πρόβλημα (όχι πάντα). Τα μαστόρια λύση δεν βρήκαν αλλά κάποια στιγμή που το έκανε έκλεισα τα φώτα (είχε διακόπτη φώτων το f4) και το πρόβλημα σταματούσε ακαριαία.
    Είχε να κάνει κάτι με τα ρεύματα προφανώς, παρότι λοιπόν οι ειδικοί λύση δεν μου βρήκαν την βρήκα με κάποια τύχη μόνος μου και απο τότε όταν μου έκανε νούμερα έσβηνα φώτα και όλα μέλι γάλα ώσπου να ξανανέβουν οι στροφές όπου μετά δεν έκανε κάτι.
    Μήπως λέω να κοιταχτεί και έτσι μέσω κάποιας ασφάλειας πχ και αν γίνει δουλειά μπαίνει μετά και ένας διακόπτης;
    Το οτι εχει θεμα με πηνια ειναι πασιγνωστο. Το να βγαλει και προβλημα με ρευμα εεεε μπαστα....που λενε και οι Ιταλοι.Θα το δω και αυτο και βασικα ειναι η 2η φορα που ακουω περι ρευματος.Σ'ευχαριστω φιλε μου και ΟΧΙ δεν ηταν καθολου βλακεια αυτο που ειπες!
    HONDA SH300i R Sport-HONDA CBF1000FA C-ABS

    ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΣΟΥ

Σελίδα 10 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 5678910111213 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. CBF 600s ABS vs CBF 1000 ABS
    από franki26gr στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2008, 09:28
  2. Cbf 1000 Honda 2006
    από pass στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 49
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2006, 08:31
  3. CBF-1000
    από CrazyGreek στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2006, 12:59
  4. CBF-1000 review
    από spive82 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 61
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2006, 19:01
  5. CBF-1000 βίντεο
    από HORNET600F στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2006, 23:33

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF