Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 64

Θέμα: Πλαίσια DUCATI η εξέλιξη

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032

    Πλαίσια DUCATI η εξέλιξη

    Λοιπόν κατ αρχήν πριν ανοίξει αυτή η κουβέντα πρέπει να θυμίσουμε ότι η Ντουκάτι δεν είναι η καβασάκι.
    Δεν έχει δηλαδή μια πόλη - εργοστάσιο ικανή να φτιάξει αεροπλάνα, καράβια και ότι γενικά της κάνει κέφι.
    Η Ντουκάτι δεν είναι καν εργοστάσιο.
    Τα περισσότερα εξαρτήματα λοιπόν τα προμηθεύεται από εξωτερικούς συνεργάτες, με προδιαγραφές φυσικά που έχει θεσπίσει η ίδια.
    Πάει να πει?
    Η Ντουκάτι δεν μπορεί ν αλλάζει πλαίσια όπως η Χόντα.
    Σημειώστε το αυτό γιατί είναι σημαντικό.

    Σημειώστε ακόμα ότι όταν η ντουκάτι μπήκε στα motogp ήταν η εποχή που ο Rossi γαμούσε κι έδερνε τους πάντες και τα πάντα.
    Η λογική σκέψη που έκαναν λοιπόν είναι ότι με τα ίδια όπλα ήταν αδύνατον να χτυπήσουν τον Ρόσσι.
    Θεωρούσαν δηλαδή μάταιο να φτιάξουν μια ίδια μοτοσυκλέτα με τη Γιαμάχα και να τα βάλουν μαζί του.
    Κάτι άλλο έπρεπε να εφευρεθεί ώστε να κερδίσουν το ΠΠ.
    Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 06/07/2013 στις 23:35.

  2. #2
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    και εκαναν ενα πλαισιο πανω η μαλλον κατω απ το καγκουρο...

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Η Ντ. λοιπόν από την αρχή της περιπέτειας της στο μότο τζι πι ήταν η μόνη εταιρία που εξέλιξε πλαίσια.
    Από το κλασικό σωληνωτό, σε σύνθετα υλικά από ίνες άνθρακα και τέλος στο box αλουμινίου.
    Σήμερα όλες αυτές οι ιδέες έχουν εγκαταλειφτεί. Αντίθετα με την αρχική ιδέα έχουν πάρει το δρόμο των Γιαπωνέζων.
    Ο κανονισμός? Ο δογματισμός?
    Ποιός μπορεί να ξέρει ?

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Το κλασικό πλαίσιο από σωλήνες. Από τα βάθη της ιστορίας της μοτοσυκλέτας. Στα υπέρ, μπορεί εύκολα να δεχτεί μετατροπές, είναι φτηνό και αν σχεδιαστεί καλά, μπορούμε εύκολα να υπολογίσουμε και να μεγιστοποιήσουμε την ακαμψία του και το χαμηλό του βάρος.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	10984-300x225.jpg 
Προβολές:	404 
Μέγεθος:	17,2 KB 
ID:	294962
    Είπαμε δεν είναι η καβασάκι !

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Από την άλλη πλευρά έχουμε, σε όλες τις γιαπωνέζικες μοτοσυκλέτες, το γνωστό περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο.
    Το πλαίσιο αυτό προέρχεται από την εμπειρία σε μοτοσυκλέτες παραγωγής.
    Φτιάχνεται από φίλα αλουμινίου κολλημένα μεταξύ τους.
    Μιλάμε για πολύ καλά πλαίσια που η παραγωγή τους έχει τόσο πολύ βιομηχανοποιηθεί ώστε να πέσει το κόστος.
    Πριν μερικά χρόνια η παραγωγή τέτοιων πλαισίων ήταν πρακτικά αδύνατη, λόγο της πολυπλοκότητας της κατασκευής

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hrc-attacco-sosp-al-telaio-300x224.jpg 
Προβολές:	403 
Μέγεθος:	28,0 KB 
ID:	294963

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    συνεχίζεται

  7. #7
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Λοιπόν κατ αρχήν πριν ανοίξει αυτή η κουβέντα πρέπει να θυμίσουμε ότι η Ντουκάτι δεν είναι η καβασάκι.
    Δεν έχει δηλαδή μια πόλη - εργοστάσιο ικανή να φτιάξει αεροπλάνα, καράβια και ότι γενικά της κάνει κέφι.
    Η Ντουκάτι δεν είναι καν εργοστάσιο.
    Τα περισσότερα εξαρτήματα λοιπόν τα προμηθεύεται από εξωτερικούς συνεργάτες, με προδιαγραφές φυσικά που έχει θεσπίσει η ίδια.
    Πάει να πει?
    Η Ντουκάτι δεν μπορεί ν αλλάζει πλαίσια όπως η Χόντα.
    Σημειώστε το αυτό γιατί είναι σημαντικό.

    Σημειώστε ακόμα ότι όταν η ντουκάτι μπήκε στα motogp ήταν η εποχή που ο Rossi γαμούσε κι έδερνε τους πάντες και τα πάντα.
    Η λογική σκέψη που έκαναν λοιπόν είναι ότι με τα ίδια όπλα ήταν αδύνατον να χτυπήσουν τον Ρόσσι.
    Θεωρούσαν δηλαδή μάταιο να φτιάξουν μια ίδια μοτοσυκλέτα με τη Γιαμάχα και να τα βάλουν μαζί του.
    Κάτι άλλο έπρεπε να εφευρεθεί ώστε να κερδίσουν το ΠΠ.
    Γιατι εσυ εχεις την ιδεα οτι οτι οι Ιαπωνες τα φτιαχουν ολλα μονοι τους? και το τμημα της καβασακι δεν εχει καμια σχεση με το τι κανει το ολλο group.... η καβασακι ειναι η πιο μικρη Ιαπωνικη εταιρια ... εχει το μικροτερο budget απο τους 4 ιαπωνες

    ολλες οι μοτοβιομηχανιες κατασκεβαζουν μοτερ και πλαισια αλλες μονο μοτερ και εχουν εξωτερικους συνεργατες για πλαισια... και φισικα τα πλαστικα ολλα τα αλλα ειναι απο εξωτερικους προμηθευτες, ζαντες, πηρουνια, φρενα, ηλεκτρικα,ιντεκτιον η καρβς
    ORGIA!!!!!

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.567
    παντως σε πολλες περιπτωσεις ο προμηθευτης ειναι απλα θυγατρικη του κατασκευαστη πχ toyota-denso

  9. #9
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.715
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Από την άλλη πλευρά έχουμε, σε όλες τις γιαπωνέζικες μοτοσυκλέτες, το γνωστό περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο.
    Το πλαίσιο αυτό προέρχεται από την εμπειρία σε μοτοσυκλέτες παραγωγής.
    Φτιάχνεται από φίλα αλουμινίου κολλημένα μεταξύ τους.
    Μιλάμε για πολύ καλά πλαίσια που η παραγωγή τους έχει τόσο πολύ βιομηχανοποιηθεί ώστε να πέσει το κόστος.
    Πριν μερικά χρόνια η παραγωγή τέτοιων πλαισίων ήταν πρακτικά αδύνατη, λόγο της πολυπλοκότητας της κατασκευής
    Ε ?? Μάλλον κάτι άλλο θα ήθελες να πεις/μεταφράσεις.
    Oi ιάπωνες αντεγραψαν το πλαίσιο δύο δοκών του Antonio Kobas (JJ Cobas) του 1982, και άρχισαν να το χρησιμοποιούν στα αγωνιστικά τους από το 85 με τα RS αν θυμάμαι καλά. είχε βγει και το TG-1 της Heron-Suzuki το 84, αλλά σε εκείνο χρησιμοπουσαν κόλλα και carbon.

    Δεν προηγήθηκαν μοτο παραγωγής με τέτοια πλαίσια για να αποκτηθεί εμπειρία (θα ήταν και κουφό)

    Όσον αφορά το δακρύβρεχτο μέρος του πτωχού πλην τίμιου και περήφανου εργοστασίου της Bologna...νταξ μην υπερβάλουμε.
    Αλουμινένια αγωνιστικά πλαίσια έφτιαχνε η aprilia από το 90, που ούτε το μέγεθος, ούτε τα χρήματα, ούτε την ιστορία της Ducati είχε. Απλά η Ducati έκανε trademark του εργοστασίου τα πλαίσια trellis και το desmo. Κάποια στιγμή το πλαίσιο έφτασε μέχρι εκεί που μπορούσε να φτάσει και η αλλαγή δεν έφερε τα αποτελέσματα που επιθυμούσε το Ducati Corse.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Η καβασάκι μπορεί να φτιάξει πλαίσιο όποια στιγμή θέλει. (και ότι άλλο θέλει)
    Η μεταλλουργία δεν έχει κανένα μυστικό για αυτούς.
    Είναι επιλογή τους δε, να έχουν μικρό μπάτζετ. Οικονομική επιλογή όμως, όχι τεχνική.
    Η Ντουκάτι δεν μπορεί να φτιάξει πλαίσια γιατί δεν έχει εγκαταστάσεις, τεχνικούς και εργάτες.
    (Η άουντι όλα αυτά τα έχει αν και δε λένε κουβέντα επ αυτού. )
    Εξωτερικούς συνεργάτες έχουν όλοι. Κρίνουν λοιπόν αν τους συμφέρει να φτιάξουν κάτι ή να το πάρουν έτοιμο από κάποιον τρίτο,
    ή να το παραγγήλουν σε κάποιον 3ο να το φτιάξει πιο φθηνά, αφού έχει τα μηχανήματα έτοιμα.
    Το θέμα είναι ότι ο Γιαπωνέζος μπορεί να διαλέξει αν θα φτιάξει κάτι ή ίδιος, αν θα ιδρύσει μια άλλη εταιρία να τα φτιάχνει για αυτόν (και όχι μόνο), ή αν θα το πάρει από κάποιον άλλο.
    Η ντουκάτι όχι.
    Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 07/07/2013 στις 09:11.

  11. #11
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.715
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Η καβασάκι μπορεί να φτιάξει πλαίσιο όποια στιγμή ότι θέλει.
    Η μεταλλουργία δεν έχει κανένα μυστικό για αυτούς.
    Είναι επιλογή τους δε, να έχουν μικρό μπάτζετ. Οικονομική επιλογή όμως, όχι τεχνική.
    Η Ντουκάτι δεν μπορεί να φτιάξει πλαίσια γιατί δεν έχει εγκαταστάσεις, τεχνικούς και εργάτες.
    (Η άουντι όλα αυτά τα έχει αν και δε λένε κουβέντα επ αυτού. )
    Εξωτερικούς συνεργάτες έχουν όλοι. Κρίνουν λοιπόν αν τους συμφέρει να φτιάξουν κάτι ή να το πάρουν έτοιμο από κάποιον τρίτο,
    ή να το παραγγήλουν σε κάποιον 3ο να το φτιάξει πιο φθηνά, αφού έχει τα μηχανήματα έτοιμα.
    Το θέμα είναι ότι ο Γιαπωνέζος μπορεί να διαλέξει αν θα φτιάξει κάτι ή ίδιος, αν θα ιδρύσει μια άλλη εταιρία να τα φτιάχνει για αυτόν (και όχι μόνο), ή αν θα το πάρει από κάποιον άλλο.
    Η ντουκάτι όχι.
    Δηλαδή η μεταλλουργία δεν έχει μυστικά για τους μικρούς μεγάλους κατασκευαστές (σου είπα για την aprilia), αλλά έχει για την ducati?
    Ok, αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι κι εσυ οτι και κάτι άλλο δεν έχει πάει καλά (σχεδίαση μοτέρ ας πούμε?) παρά το οτι δεν έχει μηχανήματα και εργάτες η ducati.
    Είχε δηλαδή περισσότερους εργάτες η Harris ή spondon και έφτιαχνε αλουμινένια πλαίσια, και δεν είχε η Ducati για το αγωνιστικό της τμήμα?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.567
    μυστικες συνταγες δεν υπαρχουν, το 90% της γνωσης ειναι κοινο για ολους
    μια μικρη εταιρεια θα σπασει 5 κινητηρες σε δοκιμες μεχρι να βγαλει εναν σε παραγωγη ενω η μεγαλη εταιρεια θα σπασει 100
    δεν ειναι θεμα γνωσεων ειναι θεμα κεφαλαιων

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή η μεταλλουργία δεν έχει μυστικά για τους μικρούς μεγάλους κατασκευαστές (σου είπα για την aprilia), αλλά έχει για την ducati?
    Ok, αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι κι εσυ οτι και κάτι άλλο δεν έχει πάει καλά (σχεδίαση μοτέρ ας πούμε?) παρά το οτι δεν έχει μηχανήματα και εργάτες η ducati.
    Είχε δηλαδή περισσότερους εργάτες η Harris ή spondon και έφτιαχνε αλουμινένια πλαίσια, και δεν είχε η Ducati για το αγωνιστικό της τμήμα?
    +12
    ORGIA!!!!!

  14. #14
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή η μεταλλουργία δεν έχει μυστικά για τους μικρούς μεγάλους κατασκευαστές (σου είπα για την aprilia), αλλά έχει για την ducati?
    Ok, αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι κι εσυ οτι και κάτι άλλο δεν έχει πάει καλά (σχεδίαση μοτέρ ας πούμε?) παρά το οτι δεν έχει μηχανήματα και εργάτες η ducati.
    Είχε δηλαδή περισσότερους εργάτες η Harris ή spondon και έφτιαχνε αλουμινένια πλαίσια, και δεν είχε η Ducati για το αγωνιστικό της τμήμα?


  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Ε ?? Μάλλον κάτι άλλο θα ήθελες να πεις/μεταφράσεις.
    Oi ιάπωνες αντεγραψαν το πλαίσιο δύο δοκών του Antonio Kobas (JJ Cobas) του 1982, και άρχισαν να το χρησιμοποιούν στα αγωνιστικά τους από το 85 με τα RS αν θυμάμαι καλά. είχε βγει και το TG-1 της Heron-Suzuki το 84, αλλά σε εκείνο χρησιμοπουσαν κόλλα και carbon.

    Δεν προηγήθηκαν μοτο παραγωγής με τέτοια πλαίσια για να αποκτηθεί εμπειρία (θα ήταν και κουφό)

    Όσον αφορά το δακρύβρεχτο μέρος του πτωχού πλην τίμιου και περήφανου εργοστασίου της Bologna...νταξ μην υπερβάλουμε.
    Αλουμινένια αγωνιστικά πλαίσια έφτιαχνε η aprilia από το 90, που ούτε το μέγεθος, ούτε τα χρήματα, ούτε την ιστορία της Ducati είχε. Απλά η Ducati έκανε trademark του εργοστασίου τα πλαίσια trellis και το desmo. Κάποια στιγμή το πλαίσιο έφτασε μέχρι εκεί που μπορούσε να φτάσει και η αλλαγή δεν έφερε τα αποτελέσματα που επιθυμούσε το Ducati Corse.
    Nαι υπάρχει μια αδυναμία στη μετάφραση εδώ.
    Θέλει να πει ο ποιητής ότι έχουν τεράστια εμπειρία από τα πλαίσια παραγωγής. (φτιάχουν χιλιάδες κάθε χρόνο)

    Η απρίλια έφτιαχνε πλαίσια αλλά στα 2,5 στα 125. Υπάρχει αβισαλέα διαφορά ανάμεσα σ αυτές τις κλάσεις.
    Άσε που 2,5 και 125 είχαν μείνει στάσιμα τεχνολογικά για πολλά χρόνια.
    Η ΑΡΤ πάλι δεν έχει πλαίσιο απρίλια.
    (μόνο μοτέρ)
    Όταν η Απρίλια μπήκε στο ΣΒΚ είχε αγοραστεί από το γκρουπ Πιάτζιο. Αλλά και εκεί δεν υπάρχει η τρελή κούρσα των πλαισίων που υπάρχει στα μότο τζι πι.

    Η μεταλλουργία και η κατασκευή πλαισίων έχει πολλά μυστικά.
    Τα μυστικά αυτά ή τα ξεκλειδώνεις με επιστήμονες δικούς σου (αν βρεις) ή τα αγοράζεις έτοιμα από τρίτους.
    και στις 2 περιπτώσεις θες λεφτά.

    Με λίγα λόγια για να βρεις άλλο κατασκευαστή που έχει κερδίσει ΠΠ στα μοτο τζι πι πλιν Ιαπώνων πρέπει να πας παααααάρα πολύ πίσω.

    Οι Χάρις και Σπόντον φτιάχνουν πλαίσια για απλά μηχανάκια.
    Καμία σχέση με το μοτο τζι πι.
    Τελευταία τροποποίηση από MG-KTiNoS; 07/07/2013 στις 20:06.

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αγορα Ducati Monster 620/800
    από megatim στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/05/2004, 08:17
  2. Ducati monster 800s
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 03/03/2004, 08:54
  3. Ducati 749 ή Aprillia Mille 2004???
    από angelrsv στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2004, 20:25
  4. Για τους Ducati..
    από niko13g στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2004, 20:14
  5. Πόσο έχει το Ducati
    από Godfather στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 11:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF