Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 108

Θέμα: Αγορά Μοτό έως 3000 ευρώ Μπέρδεμα...

  1. #16
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Λεει οτι θέλει οικονομικό στην συντήρηση μηχανάκι και εχει υψος 1.78 ενω μπορεί να διαθέσει μεχρι 3000 Ευρω.
    Κι εσείς του λέτε KTM 950 ADV.

    Aν πχ έλεγε οτι μπορεί να διαθέσει 12.000 Ευρω για μηχανάκι για μεγάλα ταξίδια δικάβαλος κι εχει υψος 2.05 και βαρος 150 κιλά, παίζει να του προτείνατε και το Innova η το KTM 400 EXC ας πουμε ε?
    Να το σκεφτει μωρε...
    Σιγα τη συντηρηση που εχει ενα ΚαΤεΜ

    Επισης γνωριζω καποιους που το φερναν βολτα με αντιστοιχο ή χαμηλτερο υψος

  2. #17
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2013
    Μηνύματα
    13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PortisHead Προβολή μηνύματος
    O ανθρωπος λεει...

    ... κι εσεις του προτεινετε KTM

    Ντροπή


    Αν και για να ακριβολογουμε , σε ενδιαφερει μονο να μην εχει μεγαλο κοστος συντήρησης.
    Το να ειναι αξιόπιστο , δε σε ενδιαφερει ?
    Ταξιδακια λες.
    Sorry κάτω κάτω αναφέρω ότι δεν θέλω οτιδήποτε Ιταλικό=> θέλω κάτι αξιόπιστο (και μην αρχίσει κανείς ναι μεν αλλά για τα Ιταλικά ,τα χω πληρώσει πάνω από 5000 για κερατιάτικα) π.χ και το capo μου αρέσει αλλά δεν το παίρνω μιας και εδώ που είμαι δεν έχει και τους καλύτερους μάστορες...

    @το versus δεν έχει τη προστασία που θα ήθελα οπότε πιστεύω θα κουράσει.
    @Από θέμα ετήσιου κόστους χρήσης (μαζί με λάστιχα , αλυσιδογράναζα κλπ) σχεδόν όλα είναι στα ίδια με εξαίρεση το GS που ανεβαίνει λόγω καυσίμου και ΤΚ

    Αυτό που θα ήθελα να μου επιβεβαιώσετε είναι αν το CBF έχει καλή προστασία από τον αέρα και για τον πίσω και αν είναι άνετο στο ταξίδι. Ψάχνω για Β.Ελλάδα και απ'οτι βλέπω δεν υπάρχουν πολλά στα χρήματα που διαθέτω και τα περισσότερα είναι 600αρια (επαναλαμβάνω ~3000 και υπολόγιζα άλλα 500 για εξοπλισμό αναβάτη για τη γυναίκα , αλλά αν βρω κάτι πολύ αξιόλογο θα την αφήσω σπίτι για φέτος ... Επίσης ξέρω ότι το GS και 60 και 70000 να έχει δεν το φοβάσαι , ισχύει το ίδιο και για τα CBF; αυτά που βλέπω παίζουν στα 40-50000 χλμ

    Υ.Γ κανένας δεν έχει αναφέρει το bandit...γιατί??

    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον guys!

  3. #18
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mandagor Προβολή μηνύματος
    Sorry κάτω κάτω αναφέρω ότι δεν θέλω οτιδήποτε Ιταλικό=> θέλω κάτι αξιόπιστο (και μην αρχίσει κανείς ναι μεν αλλά για τα Ιταλικά ,τα χω πληρώσει πάνω από 5000 για κερατιάτικα) π.χ και το capo μου αρέσει αλλά δεν το παίρνω μιας και εδώ που είμαι δεν έχει και τους καλύτερους μάστορες...

    @το versus δεν έχει τη προστασία που θα ήθελα οπότε πιστεύω θα κουράσει.
    @Από θέμα ετήσιου κόστους χρήσης (μαζί με λάστιχα , αλυσιδογράναζα κλπ) σχεδόν όλα είναι στα ίδια με εξαίρεση το GS που ανεβαίνει λόγω καυσίμου και ΤΚ

    Αυτό που θα ήθελα να μου επιβεβαιώσετε είναι αν το CBF έχει καλή προστασία από τον αέρα και για τον πίσω και αν είναι άνετο στο ταξίδι. Ψάχνω για Β.Ελλάδα και απ'οτι βλέπω δεν υπάρχουν πολλά στα χρήματα που διαθέτω και τα περισσότερα είναι 600αρια (επαναλαμβάνω ~3000 και υπολόγιζα άλλα 500 για εξοπλισμό αναβάτη για τη γυναίκα , αλλά αν βρω κάτι πολύ αξιόλογο θα την αφήσω σπίτι για φέτος ... Επίσης ξέρω ότι το GS και 60 και 70000 να έχει δεν το φοβάσαι , ισχύει το ίδιο και για τα CBF; αυτά που βλέπω παίζουν στα 40-50000 χλμ

    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον guys!
    Mη δίνεις μεγάλη σημασία στα χλμ που βλέπεις στα κοντέρ των μεταχειρισμένων.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #19
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Προς τις κακιες (και γραφικες) γλωσσες (που ποτε δεν ειχαν 950):

    1) Τα LC8 δεν εχουν μεγαλυτερο κοστος συντηρησης απο οποιαδηποτε αλλη μεγαλη μηχανη αναλογων κυβικων και ισχυος (βεβαιως βεβαιως) ενω εχουν τα φτηνοτερα ανταλλακτικα (βεβαιως βεβαιως).

    2) Καταναλωση 950 προσφατως μετρημενη για 180 χιλιομετρα τα μισα εθνικη 120αρες-150αρες και τα αλλα μισα βουνο ανεβα-κατεβα πρωτες-δευτερες-τριτες (κρητη ρεθυμνο-κεδροδασος) εκαψε 10.8 λιτρα. Καταναλωση ακριβως 6λτ/100κμ. Ρυθμος νορμαλ, με τα γκαζιδια του εδω κι εκει, σε καμια περιπτωση αργος. 7 λιτρα στα 100 εχω δει μονο σε παρατεταμενες 160αρες. Οχι βεβαια με τις μαμα ρυθμισεις στα καρμπυρατερ.

    Ναι, Ω ναι, με τις τιμες πλεον να ξεκινανε απο 3500 ευρω ειναι πλεον φτηνες λυσεις.
    Παρε κι εσυ ενα μεγαλο ΚΤΜ, μπορεις
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #20
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mandagor Προβολή μηνύματος

    @το versus δεν έχει τη προστασία που θα ήθελα οπότε πιστεύω θα κουράσει.
    Το πρόβλημα λύνεται με μεγαλύτερη ζελατίνα. Είναι πάρα πολύ οικονομικό και στην αγορά και στην χρήση και έχει ωραία απόδοση και οδική συμπεριφορά.
    Sent from me using a computer.

  6. #21
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Προς τις κακιες (και γραφικες) γλωσσες (που ποτε δεν ειχαν 950):

    1) Τα LC8 δεν εχουν μεγαλυτερο κοστος συντηρησης απο οποιαδηποτε αλλη μεγαλη μηχανη αναλογων κυβικων και ισχυος (βεβαιως βεβαιως) ενω εχουν τα φτηνοτερα ανταλλακτικα (βεβαιως βεβαιως).

    2) Καταναλωση 950 προσφατως μετρημενη για 180 χιλιομετρα τα μισα εθνικη 120αρες-150αρες και τα αλλα μισα βουνο ανεβα-κατεβα πρωτες-δευτερες-τριτες (κρητη ρεθυμνο-κεδροδασος) εκαψε 10.8 λιτρα. Καταναλωση ακριβως 6λτ/100κμ. Ρυθμος νορμαλ, με τα γκαζιδια του εδω κι εκει, σε καμια περιπτωση αργος. 7 λιτρα στα 100 εχω δει μονο σε παρατεταμενες 160αρες. Οχι βεβαια με τις μαμα ρυθμισεις στα καρμπυρατερ.

    Ναι, Ω ναι, με τις τιμες πλεον να ξεκινανε απο 3500 ευρω ειναι πλεον φτηνες λυσεις.
    Παρε κι εσυ ενα μεγαλο ΚΤΜ, μπορεις
    Επέτρεψέ μου να αμφιβάλλω για το κόστος συντήρησης κι αν επιμένεις το συγκρίνουμε κιόλας με αλλο μηχανακι αναλογων κυβικών και ισχύος.
    Πόσες φορές θέλει ελεγχο/ρύθμιση βαλβίδων σε 100.000 χλμ?
    Πόσες τρόμπες συμπλέκτη?

    Κι αφού ξεκινάνε απο 3500 πως θα το παρει με πλαφόν 3000? Και το 1.78 υψος που λεει που το πας?
    Σκαμνακι στην σχαρα?
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #22
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Επέτρεψέ μου να αμφιβάλλω για το κόστος συντήρησης κι αν επιμένεις το συγκρίνουμε κιόλας με αλλο μηχανακι αναλογων κυβικών και ισχύος.
    Πόσες φορές θέλει ελεγχο/ρύθμιση βαλβίδων σε 100.000 χλμ?
    Πόσες τρόμπες συμπλέκτη?

    Κι αφού ξεκινάνε απο 3500 πως θα το παρει με πλαφόν 3000? Και το 1.78 υψος που λεει που το πας?
    Σκαμνακι στην σχαρα?
    Κόλαφος....
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  8. #23
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Επέτρεψέ μου να αμφιβάλλω για το κόστος συντήρησης κι αν επιμένεις το συγκρίνουμε κιόλας με αλλο μηχανακι αναλογων κυβικών και ισχύος.
    Πόσες φορές θέλει ελεγχο/ρύθμιση βαλβίδων σε 100.000 χλμ?
    Πόσες τρόμπες συμπλέκτη?

    Κι αφού ξεκινάνε απο 3500 πως θα το παρει με πλαφόν 3000? Και το 1.78 υψος που λεει που το πας?
    Σκαμνακι στην σχαρα?
    Αρχισανε τα οργανα

    Καμια φορα εχεις τον αξεκολλητο! 100 ευρουλακια ειναι αυτα για μια αφτερμαρκετ τρομπα, εσυ ποσα θες να δωσεις δηλαδη για να κανεις τον σωμιε αναρτηση?

    Βαλβιδες καλο ειναι καθε 30Κ να κοιτας, ειδικα στα πρωτα 30Κ. Μετα μπορεις να το αραιωσεις...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #24
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αρχισανε τα οργανα

    Καμια φορα εχεις τον αξεκολλητο! 100 ευρουλακια ειναι αυτα για μια αφτερμαρκετ τρομπα, εσυ ποσα θες να δωσεις δηλαδη για να κανεις τον σωμιε αναρτηση?

    Βαλβιδες καλο ειναι καθε 30Κ να κοιτας, ειδικα στα πρωτα 30Κ. Μετα μπορεις να το αραιωσεις...

    Μα δεν συγκρίνουμε μηχανάκια και επιδόσεις και κρατήματα και αν θα γινει καλύτερο με aftermarket.

    Kοστος χρήσης και συντήρησης ξεκινήσαμε να συγκρίνουμε.

    Και επιπλέον.
    ΔΕΝ του φτάνουν τα χρήματα!
    ΔΕΝ το φτάνει!

    αρα ΔΕΝ του κάνει. Ειναι απλά πράγματα.

    Αυτα τα κανεις γαργαρα εδω και μερικά ποστ.


    και μετα εγω εχω τον αξεκόλλητο.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #25
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Αρχισανε τα οργανα

    Καμια φορα εχεις τον αξεκολλητο! 100 ευρουλακια ειναι αυτα για μια αφτερμαρκετ τρομπα, εσυ ποσα θες να δωσεις δηλαδη για να κανεις τον σωμιε αναρτηση?

    Βαλβιδες καλο ειναι καθε 30Κ να κοιτας, ειδικα στα πρωτα 30Κ. Μετα μπορεις να το αραιωσεις...
    ή να το πουλήσεις μέσα στην εγγύηση... tested and proven OK!
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #26
    ρε μήπως τελικά ο τρούπης δεν ξέρει μαθηματικά και το έδωσε το 950?????

    ρε γιώργο, μια διαίρεση ήταν, τι διάολο, ας μας έλεγες να σου την κάνουμε εμείς.....


  12. #27
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sapila racing Προβολή μηνύματος
    Μα δεν συγκρίνουμε μηχανάκια και επιδόσεις και κρατήματα και αν θα γινει καλύτερο με aftermarket.

    Kοστος χρήσης και συντήρησης ξεκινήσαμε να συγκρίνουμε.

    Και επιπλέον.
    ΔΕΝ του φτάνουν τα χρήματα!
    ΔΕΝ το φτάνει!

    αρα ΔΕΝ του κάνει. Ειναι απλά πράγματα.

    Αυτα τα κανεις γαργαρα εδω και μερικά ποστ.


    και μετα εγω εχω τον αξεκόλλητο.
    1) Το φτανει και το παρα-φτανει (το χαμηλο)
    2) Δεν ειναι δικο μου προβλημα που δεν του φτανουν τα χρηματα
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #28
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    23/07/2013
    Μηνύματα
    13
    Παιδιά συγνώμη αλλά αν ψάξεις ΚΤΜ εως 4000 ευρώ στο car υπάρχουν 8 αποτελέσματα εκ των οποίων το πιο φθηνό 950s έχει 3700... Off budget δηλαδή! Οπότε εκ των Ουκ άνευ η συζήτηση!

    Ξαναρωταω... Το bandit 650s υπάρχει κάποιος λόγος που δεν έπεσε στο τραπέζι; Είναι πιο φθηνό απο το cbf injection πιο καινούργιο πιο γρήγορο (θεοβαρο βέβαια) αν υποθέσουμε ότι πάω σε αυτή τη κατηγορία πως το βλέπεται σα μηχανάκι;

  14. #29
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mandagor Προβολή μηνύματος
    Το bandit 650s υπάρχει κάποιος λόγος που δεν έπεσε στο τραπέζι; Είναι πιο φθηνό απο το cbf injection πιο καινούργιο πιο γρήγορο (θεοβαρο βέβαια) αν υποθέσουμε ότι πάω σε αυτή τη κατηγορία πως το βλέπεται σα μηχανάκι;
    το παραμύθι με το βάρος του μπάντιτ 650 ας σταματήσει παρακαλώ....

    ανέβηκα εχτες στο φερινγκάτο (μοντέλο 2012) και μου φάνηκε παπί.....

    ας ανεβείτε στο φουζουρού πρώτα και τα λέμε μετά....

    μια χαρά είναι το μπάντιτ, αμα το βρεις χτυπα το

  15. #30
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mandagor Προβολή μηνύματος
    αν υποθέσουμε ότι πάω σε αυτή τη κατηγορία πως το βλέπεται σα μηχανάκι;
    Δεν το βλεπουμε σα μηχανακι...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 2 από 8 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αγορα μοτο!!
    από dhead στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 27/11/2006, 15:18
  2. ΑΓΟΡΑ ΜΟΤΟ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ????
    από alex-varadero στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 10/03/2006, 18:20
  3. Δανειο για αγορα μοτο;;;
    από lammadin στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2005, 22:38
  4. Γερμανική αγορά μοτο...
    από free rider στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2005, 07:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF