Δεν ηταν δυσκολο!!!
Τον εκλεινα για το λογο οτι την δευτερη φορα που τον ανοιγα κατεβαζε βενιζινη,αμα το ξανανοιγοκλεινα δεν εκενε τπτ,οποτε εκει θεωρησα οτι τα μπολ ειναι φουλ...
Κανω καποια μ@@@@@ ε...???![]()
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015:
Εεεεε σαν παιδί κι εσυ την δικαιούσαι ..
Λοιπον, ΚΑΝΟΝΙΚΑ η διαδικασία πρέπει να γίνεται ως εξής..
Ανοίγεις διακόπτη, κατεβάζει βενζίνη (αν χρειάζεται) μεχρι να έρθει η σταθμη στο επίπεδο που τα φλοτέρ να σηκώσουν τις βαλβίδες ώστε να κλέισουν εντελώς την παροχή στα λεκανάκια...
Αφού γίνει αυτό, έχουμε 3 περιπτώσεις:
1. Σταματάει να κατεβαίνει βενζίνη, ακόμη και να έχεις ανοιχτό τον διακόπτη ή να τον ανοιγοκλείνεις σαν παιδάκι που βρήκε καινούριο παιχνίδι...
2. Συνεχίζει να κατεβαίνει βενζίνη έχοντας τον διακόπτη ανοιχτό που σημαίνει ότι κάποια (κάποιες) βαλβίδα δεν σφραγίζει καλά ή δεν την ανεβάζει το αντίστοιχο φλοτερ για να κλείσει την παροχή στο λεκανάκι..
3. Σταματάει να κατεβαίνει βενζίνη με τον διακόπτη ανοιχτό αλλά ξανακατεβαίνει όταν τον ξανανοίξεις που σημαίνει ότι κάτι στο λεκανάκι δεν βάζει την σωστή αντίσταση στην ροή του καυσίμου (τρύπιο φλοτεράκι, σωβρακοειδές έλασμα ή απώλεια βενζίνης στων μεταξύ των ανοιγμάτων του διακόπτη χρονικών στιγμών)..
Υ.Γ.
Το αλφαδολάστιχο δείχνει την ύπαρξη διαφοράς (ή όχι) μεταξύ των σταθμών τα λεκανάκια και όχι το σωστό ύψος στάθμης..
(εκτός αν έχεις ρυθμίσει σωστά τουλάχιστον ένα φλοτέρ, οπότε ΟΚ..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Το μανουαλι,δειχνει τον ελεγχο της σταθμης με αλφαδολαστιχο,αλλα μου λεει οτι πρεπει να ειναι 4.5μμ πανω απο την φλατζα,οποτε ξερω το σωστο υψος.
Οπως τα λες,ειμαι στην περιπτωση 3,αλλα δεν γινεται να ειναι προβλημα και στα 3 καρμπ.(το 4 δεν μπορω να το τσεκαρω πανω στην μηχανη).
Να σημειωσω εδω οτι ξανα ανοιγα τον διακοπτει,ενω το αλφαδολαστιχο ειχε ηδη τραβηξει καυσιμο και τοτε ξανακατεβαζε η τρομπα και ανεβαινε η σταθμη,με την βιδα αποστράγγισης ανοιχτη.
Για να γινω πιο σαφης,εκανα το εξης:
-Ανοιγα διακοπτη,κατεβαζε οτι ηταν να καταβασει.
-Εβαζα αλφαδολαστιχο,ανοιγα βιδα,η σταθμη ηταν σωστη.
-Χωρις να πειραξω τπτ,εκλεισα και ανοιξα τον διακοπτη και τοτε κατεβαζε παλι λιγο καυσιμο και η σταθμη στο λαστιχο κατευθειαν ανεβαινε.
Αρχιζω να μπερδευω και τον εαυτο μου....![]()
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015:
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Δλδ η δευτερη μετρηση ειναι η σωστη?
τωρα με μπερδεψες εσυ...![]()
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015:
(τι ψυχή θα παραδώσω ρε πστ μου..)
Θα καταφέρουμε να συνενοηθούμε ότι η στάθμη θα πρέπει να ανεβαίνει μέχρι κάποιο σημείο και μετά να σταματάει ..??
Αν ναι, τότε αυτό θα πρέπει να συμβαίνει είτε είναι κλειστή η βίδα αποστράγγισης είτε όχι...
(αν την ανοίγεις για τις ανάγκες την μέτρησης είναι άλλη παράγραφος..)
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Και απάντα γρήγορα γιατί τα γλυκάδια έιναι ήδη στο τηγάνι ..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Εισαι ΚΑΙ μαγειρας???
Απολυτα κατανοητο μεχρι εδω!
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015:
Αφού διαθέτεις απόλυτη κατανόηση, ψαξε λίγο γιατί συνεχίζει να ανεβαίνει η στάθμη..
Αν κάνεις αυτή την ιστορία με τις βίδες κλειστές, τρέχει βενζίνη από την υπερχείλιση..??
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Οχι δεν κανει,το εχω τσεκαρει...
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015:
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Άμα ποθάνω βάλτε μου τη μηχανή στο μνήμα.
Μα να τη στέσετε καλά να μη χυθεί η βενζίνα.
:a015: