Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 60

Θέμα: C50 engine racing build

  1. #31
    Μέλος Το avatar του/της jimmystoys
    Εγγραφή
    02/04/2012
    Μηνύματα
    65

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Ενας απο αυτους ειναι το "ξηρο καρτερ" (dry samp) οπου η αντικατασταση του "μπανιου λαδιου" με "ντουζακι λαδιου" εχει πολυ μαγαλυτερη αποδοση απο το αβεβαιο 8% των μαγικων αναλογιων.
    Μια διόρθωση:υπάρχουν μοτέρ wet sump (πχ vstrom650) στα οποία ο στρόφαλος ΔΕΝ κολυμπά στο λάδι.Tα πάντα λιπαίνονται από ντουζάκι λαδιού.
    To dry sump έχει να κάνει με το μέρος όπου μαζέυεται το λάδι(στα wet sump είναι ο στροφαλοθάλαμος,στα dry αλλού).
    Σε κάθε περίπτωση εδώ και αρκετά χρόνια η λίπανση γίνεται με πίεση λαδιού και μπεκάκια που ψεκάζουν φούστα πιστονιού,τοιχώματα κυλίνδρου κλπ).

    Στ' άλλα που λες συμφωνώ.
    Όφσετ κυλίνδρου και στροφάλου είναι το ίδιο,απλά κάποιοι παίζουν με τις λέξεις.

    ΥΓ:δεν παίζει να ξαναγράψω την απάντηση στο ποστ#21 που μου σβήσανε
    ...
    Τελευταία τροποποίηση από kostaspetrou; 30/08/2013 στις 01:25.

  3. #33
    *Βρικα βιντεο με μεγαλυτερη ευκρινια οπου φαινονται τα νουμερα στα διαγραμματα και αρα η παραγραφος των υπολογισμων μου ηταν ακυρη. Την αφαιρεσα και ξανανεβασα το σχολειο.
    Προλαβε ο αποπανω και εκανε quote*

    Μιας και δεν βλεπω να προχωραει το θεμα να πω και τα αλλα που ειχα να πω...

    1. Αν απο 115ccm καταφερανε να βγαλουν 19,78Hp τροχο ειναι σαν να λεμε οτι απο 450ccm θα βγαλουν 77,4hp* και στην αναλογια των 1000ccm 172hp τροχο. Και ολα αυτα με οριο περιστροφης >14.000rpm σε μονοκυλινδρο μοτερ.
    Και μην ξεχναμε οτι εχουν και τον "αερα" του 8~10% ριγμενου αβανς.
    Γατακια βιομηχανιες και αγωνιστικα τμηματα σας βαλανε γυαλια οι μαλεσιανοι.



    2. Υπαρχουν μονοκυλινδροι κινητηρες που μπορουν να βγαλουν και να αντεξουν πανω απο 13.000 rpm.
    Τα θερμικα τηλεκατευθυνομενα π.χ μπορουν να ανεβαζουν πανω απο 20.000rpm και να εχουν αναλογικα με τα κυβικα τους τρομερη υποδυναμη.
    Παρτε ενα τετοιο οχημα ομως και προσθεστε του 200γρ εξτρα βαρος και δειτε ποση απωλεια δυναμης εχετε.
    Ο λογος ειναι πως ο κινητηρας αυτος εχει πολυ ελαφρυ στροφαλο (ενα λαμακι εχει στην πραξη) και "δεν τραβαει" αν αυξηθουν τα φορτια.

    Ο "βαρυς" στροφαλος εχει αδρανιακες μαζες και οι αδρανιακες μαζες δημιουργουν φυγοκεντρικες δυναμεις που με την σειρα τους ζοριζουν τα μεταλλα. Τα ρουλεμαν ειναι ατσαλινα και εξελιγμενα για να αντεξουν για καμποσο αλλα πολυ αμφιβαλω αν τα αλουμινενια καρτερ του παπιου της δεκαετιας του 80 ειναι αρκετα εξελιγμενα για να αντεξουν. **

    Αν προσπαθησουμε να βρουμε την μεση λυση οπου θα ελαφρωσουμε καμποσο τον στροφαλο για να μειωθουν οι δυναμεις διατρεχουμε τον κινδυνο η καμπανα του συμπλεκτη να εχει μεγαλυτερη αδρανια απο τον στροφαλο και σε κατεβασματα ταχυτητων ή αποτομα ξεκινηματα τον τσαμπουκα να τον πληρωσουν οι αξωνες, τα γραναζια (οχι ταχυτητων) και τα μεταλλα.
    Αν τελικα επιλεξουμε να ελαφρωσουμε τα παντα, λεφτα πολλα να εχουμε...



    3. Τελος για τα μαγικα νουμερα, το offset κυλινδρου (σε σχεση με τι θα ειναι offset αλληθεια?) που ειναι αλλο πραγμα απο το offset στροφαλου και κατι προσβολες δεν εχω πολλα να πω. Καλη καρδια.

    Το μονο που εχω να προσθεσω ειναι πως καλο ειναι να εχουμε ονειρα αλλα μην περιμενουμε οτι απο το πισο μερος του γκαραζ μας, με ελαχιστα χρηματα και μερικες πατεντες που ειδαμε καπου στο ιντερνετ θα φτιαξουμε υπερ αγωνιστικα μηχανηματα.

    Σε αυτο εχω να προσθεσω οτι υπαρχουν πολοι πιο αποδοτικοι και πρακτικοι τροποι αυξησης αποδωσης ενος κινητηρα που ειναι ειδη αρκετα "πιεσμενος". Ενας απο αυτους ειναι το "ξηρο καρτερ" (dry samp) οπου η αντικατασταση του "μπανιου λαδιου" με "ντουζακι λαδιου" εχει πολυ μαγαλυτερη αποδοση απο το αβεβαιο 8% των μαγικων αναλογιων.






    * τα εργοστασιακα αγωνιστικα 450 του παγκοσμιου δεν φτανουν τους 70Hp τροχο. Μαμα εχουν γυρο στους 55hp τροχο.
    ** υπαρχει μια φιμη οτι για να φτιαξει η yamaha τα καρτερ των motogp μηχανων ξεκινα απο ενα μπλοκ αλουμινιου 1x1x1m (1κιβικο μετρο αλουμινιο δλδ) το οποιο κατεργαζετε επι δυο μερες ενα cnc μηχανημα. Ο λογος ειναι οτι εχουν παρατηρησει οτι στο κεντρο μιας τετοιας μαζας αλουμινιου (που εχουν προηγουμενος κατεργαστει θερμικα) το μεταλλο ειναι ποιο ανθεκτικο (αρκετα σκληρο αλλα και "ευκαμπτο" ταυτοχρονα).

    υ.γ. απο την σελιδα του κατασκευαστη...
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1000837_620100218013799_890680310_n.jpg 
Προβολές:	382 
Μέγεθος:	41,6 KB 
ID:	298372
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1013103_620100614680426_656856084_n.jpg 
Προβολές:	379 
Μέγεθος:	62,9 KB 
ID:	298373

  4. #34
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Μια διόρθωση
    Για παπακια μιλαμε... Αλλιως ακομα και τα ΧΤ του 90 ειχαν dry sump. (το εγραφα και λαθος).

  5. #35
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    ΥΓ:δεν παίζει να ξαναγράψω την απάντηση στο ποστ#21 που μου σβήσανε...
    Διευκρίνηση: Αρκετά posts σβήστηκαν από μη καθ'ύλην αρμόδιο διαχειριστή, λόγω εργασιών του θερινού τμήματος διακοπών της Διαχείρισης...

    Κάποια από αυτά θα επανέλθουν σε σύντομο χρονικό διάστημα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #36
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gi_4ce Προβολή μηνύματος
    Ρε μαγκες, ο ανθρωπος εχει ενα οραμα και θελει να πειραματιστει πανω σε αυτο... Αφηστε τον να κανει την δουλεια του...
    Δεν νομίζω κανείς να τον εμπόδισε να κάνει την δουλειά του..!!!
    (και από ότι καταλαβα, δεν είναι ο ίδιος διατεθειμένος να εμποδιστεί από κάποιον..)

    Για να βάζουμε όμως τα πράγματα στη θέση τους:

    Ή θα υπάρχει "κλειστό" θέμα με δυνατότητα ποσταρίσματος μόνο του δημιουργού του thread (χωρίς καν φατσούλες επιδοκιμασίας και παρότρυνσης) ή θα παίζει ανοιχτή επίκριση/διαφωνία, εφόσον παραμένει στα πλαίσια του thread...!!


    Υ.Γ.
    Αν έχει το δικαίωμα να "τα παίρνει" ο δημιουργός του thread με την αμφισβήτηση της ορθότητας των συλλογισμών του, τοτε πρέπει να ισχύει ακριβώς το ίδιο και για τους αμφισβητούντες αυτόν ..
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #37
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    1. Αν απο 115ccm καταφερανε να βγαλουν 19,78Hp τροχο ειναι σαν να λεμε οτι απο 450ccm θα βγαλουν 77,4hp* και στην αναλογια των 1000ccm 172hp τροχο. Και ολα αυτα με οριο περιστροφης >14.000rpm σε μονοκυλινδρο μοτερ.
    Και μην ξεχναμε οτι εχουν και τον "αερα" του 8~10% ριγμενου αβανς.
    Γατακια βιομηχανιες και αγωνιστικα τμηματα σας βαλανε γυαλια οι μαλεσιανοι.
    once uppon a time there a hero.. soichiro!!! and a lot miracles were made..
    και τα εργαλεια τους κι η τεχνολογια που χρησιμοποιουσαν δεν ηταν καλυτερα απο ενος σημερινου συνεργειου.. το παραδειγμα που παραθετω αφορα και ΜΟΝΟ την ειδικη ισχυ.. αλλα ειχε και μικροτερα μοτερ που εβγαζαν τρελα αλογα για τα κυβικα τους... περισσοτερα στο λιτρο απο οτι σημερα...
    http://s.petrolicious.com/2013/histo...da-rc166-4.jpg
    http://machofashion.files.wordpress....8816215953.jpg

  8. #38
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    once uppon a time there a hero.. soichiro!!! and a lot miracles were made..[/url]
    Πωτε μου δεν εχω δει συνεργειο στην Ελλαδα που να εχει ή εστω να συνεργαζετε με χυτηριο.
    Στην προκειμενη περιπτωση καλα καλα ουτε με σοβαρο μηχανουργειο δεν πρεπει να εχουμε συνεργασια, μιας και αν ειχαμε 30' φρεζας το προβλημα της προσαγωγης και επιστροφης των λαδιων της κεφαλη θα ειχε λυθει χωρις σκεψεις για εξωτερικες γραμμες.

    Οση σχεση εχει η αποδοση του 6κυλινδρου 125 με το μονοκυλινδρο 125 εχει και ο καθενας μας με τον sohiro.

  9. #39
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Δεν νομίζω κανείς να τον εμπόδισε να κάνει την δουλειά του..!!!
    (και από ότι καταλαβα, δεν είναι ο ίδιος διατεθειμένος να εμποδιστεί από κάποιον..)

    Για να βάζουμε όμως τα πράγματα στη θέση τους:

    Ή θα υπάρχει "κλειστό" θέμα με δυνατότητα ποσταρίσματος μόνο του δημιουργού του thread (χωρίς καν φατσούλες επιδοκιμασίας και παρότρυνσης) ή θα παίζει ανοιχτή επίκριση/διαφωνία, εφόσον παραμένει στα πλαίσια του thread...!!


    Υ.Γ.
    Αν έχει το δικαίωμα να "τα παίρνει" ο δημιουργός του thread με την αμφισβήτηση της ορθότητας των συλλογισμών του, τοτε πρέπει να ισχύει ακριβώς το ίδιο και για τους αμφισβητούντες αυτόν ..
    Εγώ πάντως θαυμάζω την αρχαιζουσα

  10. #40
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Πωτε μου δεν εχω δει συνεργειο στην Ελλαδα που να εχει ή εστω να συνεργαζετε με χυτηριο.
    Στην προκειμενη περιπτωση καλα καλα ουτε με σοβαρο μηχανουργειο δεν πρεπει να εχουμε συνεργασια, μιας και αν ειχαμε 30' φρεζας το προβλημα της προσαγωγης και επιστροφης των λαδιων της κεφαλη θα ειχε λυθει χωρις σκεψεις για εξωτερικες γραμμες.

    Οση σχεση εχει η αποδοση του 6κυλινδρου 125 με το μονοκυλινδρο 125 εχει και ο καθενας μας με τον sohiro.
    σορρυ λαθος διατυπωση. ναι αν εξαιρεσεις το χυτηριο που δεν εχουμε ιδιο απο ολα τα υπολοιπα εχουμε εστω και σε ξεχωριστα συνεργεια. και μηχανουργεια υπαρχουν και cnc αρκετα κεντρα.. και στην επαρχια ακομα..

    μεχρι 5κυλινδρο εφτασε το 125. με δυομιση μισα 50αρια μοτερ. αλλα ειχανε και δικυλινδρα. 125. http://www.vf750fd.com/Joep_Kortekaas/1962.html

  11. #41
    Μέλος
    Εγγραφή
    13/11/2012
    Μηνύματα
    83
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rk67.jpg 
Προβολές:	333 
Μέγεθος:	81,9 KB 
ID:	298403

  12. #42
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    αν εξαιρεσεις το χυτηριο [/url]
    Αν εξερεσεις το χυτηριο δεν μπορεις να κατασκευασεις τιποτα και απλα κανεις βελτιωσεις και μετατροπες...
    Π.χ. αν θες να φτιαξεις μια πενταβαλβιδη κεφαλη ή ενα πειραματικο πιστονι ... δεν... ποσο μαλλον 5κυλινδρα και 6κυλινδρα μοτερ.
    Οσο για τα μηχανουργια και τα cnc εισαι αρκετα της "πιατσας" για να ξερεις ποσο κοστιζει η ωρα και ποσα παρακαλια θελουν οι ιδιοκτητες για να σου φτιαξουν το καθε τι. Εδω ενα τετραγωνο ατσαλακι στο λειζερ πας να κοψεις και σου ζητανε ή να πληρωσεις εξοδα σχεδιασμου ή να το εχεις σε αρχειο CAD. Και απο τιμες...

    Αν ηταν ετσι απλα τα πραγματα θα ειχαμε γεμισει με V2 500cc 2T, ενωνοντας απλα ετοιμους "κινητηρες" απο 250 MX σε "τροποποιημενα" καρτερ.


    Αυτα (τουλαχιστον οπως τα βλεπω εγω τα πραγματα)... αλλα ολα αυτα στο θεμα μας που ακριβος κολανε?
    Τον διαχωρισμο αναμεσα στις δυνατοτητες αποδοση μονοκυλινδρων και πολυκυλινδρων κινητηρων την εχουμε;
    Τελευταία τροποποίηση από sonic22; 30/08/2013 στις 21:05.

  13. #43
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Τον διαχωρισμο αναμεσα στις δυνατοτητες αποδοση μονοκυλινδρων και πολυκυλινδρων κινητηρων την εχουμε;
    την εχουμε.. μια απλη ενστασουλα στην ειδικη ισχυ εκανα..

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motomaniac Προβολή μηνύματος
    once uppon a time there a hero.. soichiro!!! and a lot miracles were made..
    και τα εργαλεια τους κι η τεχνολογια που χρησιμοποιουσαν δεν ηταν καλυτερα απο ενος σημερινου συνεργειου..
    Ενός σημερινού ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ;
    Αποκλείεται!
    Το συνεργείο είναι για επικευές,βελτιώσεις άντε καμμιά πατεντούλα.
    Για να φτιάξεις όμως κινητήρα εξ'ολοκλήρου σε συνεργείο δεν παίζει...
    Θες τεχνογνωσία,υλικά,πανάκριβα όργανα μέτρησης διαστάσεων ....
    Αυτά δε τα βρίσκεις σε σημερινό συνεργείο.
    Άλλο συνεργείο,άλλο εργοστάσιο.

    Το μόνο που μπορεί να κάνει ένα συνεργείο είναι να πειραματιστεί χρησιμοποιώντας άφτερμάρκετ πράγματα καλύτερης-υποτίθεται-ποιότητας απ'τα μαμά, με την ελπίδα ν'αντέξει κάποιο αποδεκτό αριθμό χιλιομέτρων ένα μοτέρ ανεβασμένο.
    Μπορείς βέβαια να δοκιμάσεις ακραίες λύσεις έτσι για το γαμώτο,κανείς δε σ'εμποδίζει(έχω την αίσθηση ότι αυτό θέλει να κάνει ο δημιουργός του θρεντ).

    Ίδωμεν...

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Αν εξερεσεις το χυτηριο δεν μπορεις να κατασκευασεις τιποτα και απλα κανεις βελτιωσεις και μετατροπες...
    Π.χ. αν θες να φτιαξεις μια πενταβαλβιδη κεφαλη ή ενα πειραματικο πιστονι ... δεν... ποσο μαλλον 5κυλινδρα και 6κυλινδρα μοτερ.
    Σωστό.Η τεχνογνωσία και τα εργαλεία για να φτιάξεις ένα πιστόνι αντίστοιχο πχ με μαμά γιαπωνέζικο(σχεδόν όλα τα κατασκευάζει η εταιρεία ART, Japan) δεν υπάρχει περίπτωση να τη βρεις πουθενά.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sonic22 Προβολή μηνύματος
    Οσο για τα μηχανουργια και τα cnc εισαι αρκετα της "πιατσας" για να ξερεις ποσο κοστιζει η ωρα και ποσα παρακαλια θελουν οι ιδιοκτητες για να σου φτιαξουν το καθε τι. Εδω ενα τετραγωνο ατσαλακι στο λειζερ πας να κοψεις και σου ζητανε ή να πληρωσεις εξοδα σχεδιασμου ή να το εχεις σε αρχειο CAD. Και απο τιμες...
    Είναι λογικότατο να ζητάνε έξοδα σχεδιασμού.Είναι δουλειά εξειδικευμένη,δύσκολη που θέλει μεγάλη σκέψη και ώρες για να γίνει(εξαιρούνται απλά γεωμετρικά σχήματα γνωστών διαστάσεων).

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha R1 Factory Yamaha Racing
    από anco στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2008, 14:38
  2. Ducati racing photos...
    από Rezeguet στο forum Ducati
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2005, 19:07
  3. Full Video Race MotoGP France Real Player Format
    από anco στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2005, 15:16
  4. Racing Kit
    από anco στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2004, 13:43
  5. Scooter-C50
    από George-3- στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/10/2004, 18:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF