Αυτο που τελικα ψαχνουμε ειναι κατι που θα ανεβασει την αξια του στα επομενα 30 χρονια (γιατι κλασικα ειναι ολα).
Για να γινει αυτο θα πρεπει:
1. Να ειναι πλεον σπανιο ή εστω να εχουν απομεινει ελαχιστα λειτουργικα κομματια (ειναι θεμα προσφορας και ζητησης)
2. Να ηταν κατι ξεχωριστο στην εποχη του ή στην διαρκεια της παραγωγης του μοντελου. (οπωτε καποια που ουτε η μανα τους δεν τα ξερει ή ειναι αδιαφορα για τον πολυ κοσμο ξεχαστε τα)
3. Να εχει τελειωσει η παραγωγη του μοντελου (για να ξερουμε τι μας γινετε. Αν η ducati συνεχιζε να παραγει 916 θα υπηρχε προβλημα)
4. Να ειναι ομορφο (υποκειμενικο και αρα αδιαδφορο)
Ας παρουμε το yamaha yfz (R1) για παραδειγμα. Ποιο μοντελο θα ειναι το ξεχωριστο;
Το πρωτο του 98-99 γιατι ηταν το πρωτο με τρομερες επιδωσεις;
Αυτο με τις εξατμισεις κατω απο την σελα;
Αυτο με τον cross-plane κινητηρα;
Καποιο μελοντικο επετειακο ή με κατι ποιο ξεχωριστο;
Το τελευταιο της σειρας παραγωγης πριν γινει ηλεκτρικο;
Παντος ο μπαλαντερ επιστευω ειναι το να σταματησε η παραγωγη του λογο γραφειοκρατικων προβληματων- νομωθεσιας. (π.χ. Διχρονα ή καρμπιρατερατα)