Αυτο που τελικα ψαχνουμε ειναι κατι που θα ανεβασει την αξια του στα επομενα 30 χρονια (γιατι κλασικα ειναι ολα).
Για να γινει αυτο θα πρεπει:
1. Να ειναι πλεον σπανιο ή εστω να εχουν απομεινει ελαχιστα λειτουργικα κομματια (ειναι θεμα προσφορας και ζητησης)
2. Να ηταν κατι ξεχωριστο στην εποχη του ή στην διαρκεια της παραγωγης του μοντελου. (οπωτε καποια που ουτε η μανα τους δεν τα ξερει ή ειναι αδιαφορα για τον πολυ κοσμο ξεχαστε τα)
3. Να εχει τελειωσει η παραγωγη του μοντελου (για να ξερουμε τι μας γινετε. Αν η ducati συνεχιζε να παραγει 916 θα υπηρχε προβλημα)
4. Να ειναι ομορφο (υποκειμενικο και αρα αδιαδφορο)
Ας παρουμε το yamaha yfz (R1) για παραδειγμα. Ποιο μοντελο θα ειναι το ξεχωριστο;
Το πρωτο του 98-99 γιατι ηταν το πρωτο με τρομερες επιδωσεις;
Αυτο με τις εξατμισεις κατω απο την σελα;
Αυτο με τον cross-plane κινητηρα;
Καποιο μελοντικο επετειακο ή με κατι ποιο ξεχωριστο;
Το τελευταιο της σειρας παραγωγης πριν γινει ηλεκτρικο;
Παντος ο μπαλαντερ επιστευω ειναι το να σταματησε η παραγωγη του λογο γραφειοκρατικων προβληματων- νομωθεσιας. (π.χ. Διχρονα ή καρμπιρατερατα)



Άσε που έχουμε και μια ηλικία και δεν είδα ότι κάποιος είχε γράψει τα ίδια και να πεις δεν κοίταξα... Πάντως πρέπει να είσαι περήφανος που βαδίζεις στα χνάρια μου, είσαι σε καλό δρόμο, σε περιμένει ένα λαμπρό μέλλον

