Σελίδα 6 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 131

Θέμα: Ducati Panigale - 899

  1. #76
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Η Honda κέρδιζε.
    Οταν γινόταν βαρετό βάζανε και κανα μαιδανό μέσα cagiva ducati klp για να χουμε να λέμε.
    Εκτός εάν μιλάμε για εποχές προ ιαπώνων οπου και εκεί...

    Οι ίδιοι άνθρωποι είναι αυτοί που λες και σόρι αλλά δεν ήταν έτσι.
    Η Απρίλια τους έδωσε πόδι από 125 2,5
    Η ντουκάτι από ΣΒΚ
    και στα μοτο τζι πι ισα που πρόλαβαν.

    Σ όλες τις περιπτώσεις απλά άλλαξαν τον κανονισμό.

    (όπως έκαναν και την Mv Agusta του Agostoni)

    Το θέμα είναι ότι η βιοτεχνία τους έκοψε το Γκώλο !

  2. #77
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Αυτο που δεν καταλαβαινουν μερικοι ειναι πως η παραγωγη των μοντέρνων SS ειναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τους αγώνες και τις διαφορες κατηγορίες εκαστοτε (εστω και μαρκετινιστικα) και οχι με τις αναγκες του καθημερινού δρομίσιου οδηγού.
    Κάπως ετσι απαξιώθηκε μια ακομα και τωρα σημαντικη κατηγορια μηχανων οπως των 750 που στο δρομο ειναι ταμαμ...

    Για να γυρισω στο θεμα το μικρο πανιγκαλε θα ακολουθησει την μοιρα του 848, του 749 κ.ο.κ μια μπατζετ λυση σε αδιαφορη αγωνιστικά εως και ανυπαρκτη κατηγορία με τον απλο στοχο των πωλήσεων άσχετα αν μπορει να γινει όπλο σε καταλληλα χέρια και συνθηκες με ψιλοπαρεμβάσεις.
    Ban 'em all

  3. #78
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    Αυτο που δεν καταλαβαινουν μερικοι ειναι πως η παραγωγη των μοντέρνων SS ειναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τους αγώνες και τις διαφορες κατηγορίες εκαστοτε (εστω και μαρκετινιστικα) και οχι με τις αναγκες του καθημερινού δρομίσιου οδηγού.
    Κάπως ετσι απαξιώθηκε μια ακομα και τωρα σημαντικη κατηγορια μηχανων οπως των 750 που στο δρομο ειναι ταμαμ...

    Για να γυρισω στο θεμα το μικρο πανιγκαλε θα ακολουθησει την μοιρα του 848, του 749 κ.ο.κ μια μπατζετ λυση σε αδιαφορη αγωνιστικά εως και ανυπαρκτη κατηγορία με τον απλο στοχο των πωλήσεων άσχετα αν μπορει να γινει όπλο σε καταλληλα χέρια και συνθηκες με ψιλοπαρεμβάσεις.
    +1300

  4. #79
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Όταν οι καταναλωτές ψωνίζουν ένα μεγάλο μερίδιο στην απόφαση έχουν οι αγωνιστικές επιτυχίες. Αυτό συνέβαινε απ ανέκαθεν. Τα άλλα περί πόσο γαμάτων είναι τα V2 ή τα W8 είναι παπάτζες.
    Οι κόκκινοι μοτέρ έχουν λέμε. http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...ci_rr%2006.htm Πουλάνε αγωνιστικές επιτυχίες ξαναλέμε. Αμάν.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  5. #80
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Οι ίδιοι άνθρωποι είναι αυτοί που λες και σόρι αλλά δεν ήταν έτσι.
    Η Απρίλια τους έδωσε πόδι από 125 2,5
    Η ντουκάτι από ΣΒΚ
    και στα μοτο τζι πι ισα που πρόλαβαν.

    Σ όλες τις περιπτώσεις απλά άλλαξαν τον κανονισμό.

    (όπως έκαναν και την Mv Agusta του Agostoni)
    Λέω τα αυτονόητα που βγάζουν μάτι όσον αφορά τους αγώνες.
    Τώρα αν στα 50 η tomos σπέρνει και η aprilia είναι κορυφή στα 125 θα τις προτιμήσω όταν πάω να πάρω ss125.
    Και στα moto gp τετρακύλινδρο είδα να τρέχουν με πλαίσιο δοκών.
    Τεχνικά απαιτείται για την συγκεκριμένη χρήση.
    Δεν γίνεται αλλιώς εκτός εάν υπάρχει bonus από τους κανονισμούς.
    Αυτό είναι μιά αλήθεια γνωστή από τότε που τρέχαν 6κύλινδρα 250 και 8κύλινδρα 500.
    Τώρα εάν κάποια εταιρεία καίγεται να αποδείξει το αντίθετο για να πουλάει...

  6. #81
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Όταν οι καταναλωτές ψωνίζουν ένα μεγάλο μερίδιο στην απόφαση έχουν οι αγωνιστικές επιτυχίες. Αυτό συνέβαινε απ ανέκαθεν. Τα άλλα περί πόσο γαμάτων είναι τα V2 ή τα W8 είναι παπάτζες.
    Οι κόκκινοι μοτέρ έχουν λέμε. http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...ci_rr%2006.htm Πουλάνε αγωνιστικές επιτυχίες ξαναλέμε. Αμάν.
    Ούτε χρειάζεται γαμάτο μοτέρ για να πουλήσουν, απλά να δουλεύει χρειάζεται.

  7. #82
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Το ότι η αγωνιστική παρουσία μιας εταιρίας επηρεάζει και τη φήμη της όσον αφορά τα μηχανάκια που αγοράζουμε εμείς, είναι αλήθεια από τη μια πλευρά.
    Από την άλλη, η Suzuki δεν έχει καταφέρει κάτι εδώ και χρόνια στα SBK, αλλά το GSXR πουλάει πάντα καλά.
    Οι αγώνες απλά δίνουν κύρος στην εταιρεία, δηλαδή οκ, δεν παίρνεις σούπερσπορτ από κάποιον που δεν συμμετέχει σε κανένα πρωτάθλημα, εντάξει. Από τη στιγμή όμως που το κάνει, απλά ξέρεις πως μπορεί να φτιάξει ένα σούπερσπορτ της προκοπής και το βάζεις σε σύγκριση με τα άλλα.
    Το αν πατώνει ή όχι στους αγώνες δεν λέει και πολλά, πιο πολύ μετράει το design για παράδειγμα.
    Εκτός αν είσαι αγωνιζόμενος και δεν ψάχνεις να αγοράσεις μηχανάκι, αλλά εργαλείο.

    Από κει και πέρα, πάλι καλά που βρέθηκε και ένας άνθρωπος να πει το αυτονόητο:
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Πάντως το ότι τα μεγάλα V2 βάζουν καλύτερα τη δύναμη κάτω (στο δρόμο) είναι μια τεράστια παπαριά. Ενας μύθος του μάρκετινγκ και τίποτα άλλο.
    Με ποιον V2 συγκρίνουμε ένα Ι4 πρώτα απ' όλα;
    • Με αυτόν που βγάζει την ίδια μέγιστη ιπποδύναμη;
    • Με αυτόν που βγάζει την ίδια μέγιστη ροπή;
    • Με αυτόν που έχει τα ίδια κυβικά;
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  8. #83
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Η θεωρία λέει πως ο αραιοτερος παλμος (οπως του v2) απόδοσης της δυναμης εκμεταλεύεται καλύτερα το ελαστικό προσφέροντας καλύτερο κράτημα απο ένα συχνότερο αλλα ασθενέστερο... αυτο ειναι που λενε οτι αποδίδει καλύτερα την δυναμη κάτω χωρίς να καταστρέφει το ελαστικό.
    Ban 'em all

  9. #84
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    Η θεωρία λέει πως ο αραιοτερος παλμος (οπως του v2) απόδοσης της δυναμης εκμεταλεύεται καλύτερα το ελαστικό προσφέροντας καλύτερο κράτημα απο ένα συχνότερο αλλα ασθενέστερο... αυτο ειναι που λενε οτι αποδίδει καλύτερα την δυναμη κάτω χωρίς να καταστρέφει το ελαστικό.
    Για την ακριβεια, οι λιγοτερο συχνοι παλμοι ισχυος επιτρεπουν στο ελαστικο να ανακτησει προσφυση στο ενδιαμεσο, οποτε προσφερει πιο ελεγχομενο ντριφτ. Καμια σχεση ομως με TC το οποιο κανει την ιδια δουλεια και καλλιτερα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #85
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stabak Προβολή μηνύματος
    Η θεωρία λέει πως ο αραιοτερος παλμος (οπως του v2)...........
    ;η του big bang Ι4 ..

  11. #86
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Για την ακριβεια, οι λιγοτερο συχνοι παλμοι ισχυος επιτρεπουν στο ελαστικο να ανακτησει προσφυση στο ενδιαμεσο, οποτε προσφερει πιο ελεγχομενο ντριφτ. Καμια σχεση ομως με TC το οποιο κανει την ιδια δουλεια και καλλιτερα.
    Aυτό είναι αποδεδειγμένο; Έχω την εντύπωση πως ο Kevin Ash έγραφε οτι μεγάλος κατασκευαστής ελαστικών (Michelin αν δεν κάνω λάθος) αμφισβητούσε αν πράγματα το ελάστικο μπορεί να "ακολουθήσει" αυτες τις διακοπές στους παλμούς ισχύος.

  12. #87
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Ούτε χρειάζεται γαμάτο μοτέρ για να πουλήσουν, απλά να δουλεύει χρειάζεται.
    Φυσικά. Όταν οι κόκκινοι έφτιαξαν το καταπληκτικό - υπέροχο χάιπερ το προίκισαν με τον αρχαίο αερόψυκτο Έλ. (γειά σου λιακόπουλε )
    Η γραμμή της εταιρίας έλεγε ''δεν χρειάζεται περισσότερα άλογα'' αυτό το σασί για να προσφέρει αυτά που μπορεί και κοιτάγαμε σα μαλάκες με χαμηλή αντίληψη εμείς οι άπιστοι .
    Μετά βέβαια ήρθαν οι ίδιοι να μας επιβεβαιώσουν βάζοντάς του πιο σύγχρονο και δυνατό μοτέρ.
    Οι φάνς όμως ορκιζόσαντε πως ''δεν χρειάζεται περισσότερα άλογα''... Ζήτω το μάρκετινγκ μάι φρέντ.

    Α και να μην ξεχάσω... Στα παιδιά που ονοιρεύονται μοτά σαν το 899 να φροντίσετε μάγκες να είστε απο αυτούς που δεν θα γδαρθεί τίποτα πάνω στο μοτό γιατί μαύρος ευρωπαϊκός χαρακτήρας που την έφαγε την τσέπη σας.
    Πήγα να ζητήσω ένα ερωπαϊκού χαρακτήρα καπάκι δοχείου υγρών φρένων για τον δούκα και μου είπαν 35 γιούρα γιατί πάει μαζί με το δοχείο. Το πλαστικό. Που οι κινέζοι τα πουλάνε 3 ευρώ. Αλλά δεν έχουν χαρακτήρα. Ουτε αγωνιστική ιστορία. Και οι Γιάπωνες 5 γιούρα. Εξαργυρώνουν πρωταθλήματα αυτοί...
    Ζήτω το μάρκετινγκ.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  13. #88
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Για την ακριβεια, οι λιγοτερο συχνοι παλμοι ισχυος επιτρεπουν στο ελαστικο να ανακτησει προσφυση στο ενδιαμεσο. Καμια σχεση ομως με TC το οποιο κανει την ιδια δουλεια και καλλιτερα.
    Ακριβώς μόνο που το
    , οποτε προσφερει πιο ελεγχομενο ντριφτ
    ήταν το 2ο ζητούμενο τότε. Το πρώτο ήταν να βρίσκει πρόσφυση και να κρατάει την γραμμή το. δηλαδή το θέμα ήταν να μην ντριφτάρουν απλά όταν ντρίφταραν να γινόταν πιο ελεγχόμενα


    Χοντρικά V2 και big bang δίνουν στο λάστιχο χρόνο να βρεί πρόσφυση ( μέχρι να την ξαναχάσει απο την επόμενη πιστονιά του V2 )

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Takata Dome Προβολή μηνύματος
    Aυτό είναι αποδεδειγμένο; Έχω την εντύπωση πως ο Kevin Ash έγραφε οτι μεγάλος κατασκευαστής ελαστικών (Michelin αν δεν κάνω λάθος) αμφισβητούσε αν πράγματα το ελάστικο μπορεί να "ακολουθήσει" αυτες τις διακοπές στους παλμούς ισχύος.
    Φυσικά όχι για τον δρόμο. Ωστόσο σε τεράστιες και απότομα δοσμένες ροπές όπως κάποιων αγωνιστικών το να το χρησιμοποιούν δείχνει πως όντως μπορεί να συνεργαστεί με τους συγκεκριμένους τύπους ελαστικών.
    Τελευταία τροποποίηση από endopandou; 11/09/2013 στις 11:24.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  14. #89
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Τι ακριβώς συζητάμε εδώ?
    Αν ειναι πολλά η λίγα τα κυβικά του μικρού Panigale?
    Αν ειναι καλύτερο/χειρότερο/ακριβότερο απο αντίστοιχο Japan/Ευρωπαικα SS?
    Αν ειναι όμορφο?
    Αν είναι αξιόπιστο?

    Εχετε ξεφύγει και συζητατε άσχετα πράγματα η μου φαίνεται?

    Το μηχανάκι είναι κούκλα, σίγουρα θα είναι πολύ καλό στην πίστα χωρίς καμμια μετατροπή, και αρκετά καλό εως πολύ καλό στον δρόμο σε στριφτερές διαδρομές. Δεν ειναι για την πόλη η για χαλαρες βόλτες στην παραλιακή ούτε για ταξίδια σε αυτοκινητόδρομους, αυτό το κανει μια χαρα ενα CBR600F.
    Οποιος το γουστάρει κι εχει και τα φραγκα θα το πάρει. Το αν θα το ευχαριστηθεί εξαρτάται απο το τι θα το κάνει.

    Αυτα και τέλος απο μένα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #90
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    σαπιλας αλλη μια φορα

Σελίδα 6 από 9 ΠρώτοΠρώτο 123456789 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ανάκληση μοτοσικλετών Ducati 1199 Panigale
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2012, 16:03
  2. Ανάκληση μοτοσικλετών Ducati 1199 Panigale
    από McGyver στο forum Ανακλήσεις
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2012, 11:47
  3. Ducati 749 ή Aprillia Mille 2004???
    από angelrsv στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2004, 20:25
  4. Για τους Ducati..
    από niko13g στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2004, 20:14
  5. Πόσο έχει το Ducati
    από Godfather στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2003, 11:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF