Τελευταία τροποποίηση από endopandou; 11/09/2013 στις 12:53.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Σε superflow 170 και σε Dynojet 180 βγαζουν χωρίς την εξάτμιση που πωλείται extra. Τα 200 η Ducati τα ανακοινώνει με την αγωνιστική εξάτμιση.
Δεν βλέπω τρελλές διαφορές, στα ίδια πλαίσια κινούνται οι αποκλίσεις και στα Japan.
Παντως ειναι πολύ δυνατό κι έχει και τρομερό ήχο με την αγωνιστική εξάτμιση που δίνει και καπου 10 ίππους.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
με ραμ ερ τα 180 ανετα γινονται 200...
edit
μαλλον υπερεβαλλα, καμια 10ρια αλογα το πολυ θα παιρνει..
Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 11/09/2013 στις 12:46.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Είδα κάποτε το Μάνο στη θηβών να βάζει ένα κιτ (δεν γνωρίζω τι ακριβώς περιλάμβανε) και τερμινιόνια και το έβαλε μπρός μέσα στο μαγαζί.![]()
![]()
![]()
Ο πιο απίστευτος ήχος που άκουσα ποτέ απο μοτό παραγωγής.
Μεγαλογιατρέ μην βγάννει και παραπάνω απο 200 με το ραμ ερ σε συ;... Νταξ.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
Δεν μου κάνει καμμία εντύπωση το νούμερο.
Στο εξωτερικό σε superflow βγαζουν παραπάνω πάντως, με την stock εξάτμιση ξαναλέω, ενώ η Ducati του δίνει κατι λιγότερο απο 190.
Mηπως ηταν το μηχανακι του Διατσίδη?
Αν θέλεις να κανεις τέτοια συγκριση και σου φαίνονται περίεργα τα νούμερα δες και απο Suzuki GSXR1000 τα νούμερα, ιδιες αποκλίσεις έχουν.
Ακόμα και το GSXR1100W του 93 το εδινε με 152 ιππους αλλά στον τροχό ειχαν περιπου 125.
Παντως αν το είχες καβαλήσει το DD θα εβαζες κολλητά φωτιά στο GSXR σου.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957