εγω δεν αφησχα ασχολιαστο τιποτα απο αυτα που εγραψες...εκτος αν τα εννουσες αυτα που ελεγες για τα διχρονα, τον rossi και εμενα...
Όχι δεν εννοούσα φυσικά αυτά. Αυτά ήταν παράδειγμα. Πριν το παράδειγμα αναφέρθηκα στις ευθειάδικες κόντρες πχ στις οποίες αναφέρεσαι στο παρόν ποστ. Αναφέρθηκα στο ότι και μόνο που ασχολείται κάποιος να πατήσει την Πόρσε λέει πιο πολλά πράγματα για την Πόρσε παρά για το τουμπανιασμένο σάνυ μάνυ χάνυ.
αντιθετως εσυ αφησες ασχολιαστα πολλα απ'αυτα που εγραψα...
Νομίζω ότι απάντησα σε όλα τα key points σου. Το ότι δεν έκανα quote το "λογίδριο" περί GTR δε νομίζω ότι σημαίνει πως δεν απάντησα. Απάντησα και σου είπα τη γνώμη μου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
και σου γραφω και παλι...
1ον. απο την στιγμη που υπαρχουν επισημοι dragster αγωνες και παιρνουν μερος και τα κουτια που αναφερεις, δεν μπορεις παρα να αποδεχθεις οτι πινουν τσαϊ απο καποια αλλα κουτια στον τομεα δυναμη...
Γιατί είπα εγώ το αντίθετο?
Απλώς σου είπα ότι θεωρώ γελοιότητες τους συγκεκριμένους αγώνες.
Υπάρχουν και dragster με όλη τη σημασία της λέξης (ξέρεις, από αυτά τα μακρόστενα που το 1 στα 5 δεν καταφέρνουν καν να εκκινήσουν, και το 1 στα 10 μπουρλωτιάζουν στα μισά).
Ούτε αυτοί οι αγώνες μου λένε κάτι.
Προσωπική άποψη.
αρα το datrsunoειδες του βλασση, οταν κατεβαινει σε επισημο αγωνα dragster και παταει την porsche ειναι φονεας γιγαντων (στον συγκεκριμενο αγωνα)...αρα το να μην απασχολει εσενα, δεν μου λεει τιποτα γιατι παγκοσμιως μετρανε την δυναμη των αυτοκινητων με αυτον τον τροπο...
Εσένα μπορεί να μη σου λέει κάτι το ότι δε θεωρώ φονέα γιγάντων το sunny και δε με απασχολεί το πόσα πιάνει στην ευθεία.
Αντιστοίχως, εσένα δε σε απασχολεί ότι του Βλάσση ο κιοφτές θα πουληθεί (αν πουληθεί ποτέ) για δυο ντενεκέδες λάδι ενώ μια πόρσε, μια φεράρι ή ένα σούπερκαρ εν πάση περιπτώσει θα διατηρεί την αξία της και πιθανόν θα την αυξάνει κιόλας με την πάροδο του χρόνου. Επίσης το Vlassiscar αφορά μόνο ανθρώπους του χώρου, ενώ ένα supercar θα το κοιτάξει και θα του τρέξουν τα σάλια ακόμα κι ένα μικρό παιδί.
Αυτά που λέγαμε περί ιστορίας, ονόματος κλπ.
Ούτε εμένα λοιπόν, μου λέει τίποτα το ότι δε σε απασχολεί η ιστορία, το όνομα, η εμφάνιση, κλπ μιας και παγκοσμίως, την ιστορία της Carrera δεν την έχει το Sunny.
2ον. σε περιβαλλον πιστας (που το θεωρεις καλυτερο για συγκριση), το gtr ειναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ απο τα αντιστοιχα supercars...
Αντίστοιχο ως προς την τιμή?
Πες μου σε παρακαλώ κανά δυο αντίστοιχα supercars.
επισης δεν εχει 160χιλ το αμαξι...
Δε στάθηκα εκεί. Σβήσ'το και βάλε όσο έχει. Τόσο θυμόμουν τόσο έγραψα. Δεν ήταν εκεί το θέμα μου.
επισης κανεναν δεν ενδιαφερει αν θα εδινες εσυ 120 ή 160 χιλιαρικα για τετραθεσιο supercar Nissan...πολλοι αλλοι τα δινουν...
Τώρα με δουλεύεις έτσι?
Θα αρχίσουμε το αν ενδιαφέρει τον έναν ή τον άλλον τί θα έκανα εγώ ή εσύ?
Εγώ γράφω και με χρησιμοποίησα ως παράδειγμα.
Κι εμένα δε με ενδιαφέρει το ότι αν σου περίσσευαν τα φράγκα θα έπαιρνες το πιο αξιόπιστο όπως είπες. Παράδειγμα έφερες και τη γνώμη σου λες.
Οδηγεί κάπου το να πω αν με ενδιαφέρει ή όχι?
οποτε αν παιρνεις μια καλη βαση οπως ειναι το gtr και ξετρυπας οτι Ιταλικο budget supercar θελησεις και μπορεις να το φτασεις (με χρημα) να ξετρυπας και πολυ πολυ ακριβοτερα, ειναι πολυ καλο deal...στην πιστα ολα αυτα,ναι??
η αληθεια ειναι οτι ακρη δεν βγαινει...και οντως συμφωνουμε στο οτι διαφωνουμε...
the end και απο εμενα
