Σελίδα 48 από 100 ΠρώτοΠρώτο ... 3843444546474849505152535898 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 706 έως 720 από 1491

Θέμα: Adventure-R 1190 147ps 230 kg

  1. #706
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Πρωτον, αν βαλεις κατω τo κοστος των εξτρα της BMW για να ερθει στα επιπεδα του ΚΤΜ των 16Κ η διαφορα ειναι αρκετα μεγαλυτερη απο 1-2Κ, δευτερον μονο για αξιοπιστια δεν εχει παραδοση η BMW και τριτον το μοτερ RC8 ειναι μαζι μας εδω και 5 χρονια.

    ΜΕ 18000 ΕΥΡΩ..............ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΝΕΟ BMW



    Πού τάχει όλα.......
    Άπό 16300 ξεκινάει...
    Δεύτερον τό rc8 είναι 5 χρόνια μαζί μας,πές μας όμως καί τά ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ του,
    αύτά τά 5 χρόνια,γιά νά τά λέμε όλα.
    Είχε προβλήματα ή πρώτη γενιά τών rc8...??
    Άσε πού τό μοτέρ είναι μέ παραλλαγή σεταρισμένο στά 150 άλογα...άλλο πράμμα
    κάτι σάν τό VFR στό crossturer.
    Δέ σημαίνει όμως ότι έπειδή βασίζεται έκεί θάναι καί σίγουρα χωρίς θέμα..!!
    Βέβαια όταν κόβεις άλογα συνήθως κερδίζεις σέ άξιοπιστία ΑΛΛΑ ποτέ μή λές ποτέ,
    είδικά σέ ένα μοτέρ πού είχε προβλήματα στήν πρώτη του γενιά.
    Άκουσες ό φίλος μάς είπε γιά ένα κάρρο ήλεκτρικά
    TΡΙΤΟΝ...........
    Πού έγραψα ότι τά BMW
    είναι
    ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ..??

  2. #707
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stam2 Προβολή μηνύματος
    http://www.bikeit.gr/newsfromworld/1...kevin-ash.html

    εντελώς φιλικά τα παρακάτω, νομίζω είμαι στο σωστό θρεντ διότι με ενδιαφέρει ότι γράφεται για το 1190, απλώς απαντάω σε μία δική σου εντελώς οφτόπικ διατύπωση-σύγκριση περί της αξιοπιστίας της bmw.
    η αξιοπιστία της bmw η οποία στοίχησε τη ζωή στον ash διότι απ' ότι άκουσα του σκάσαν οι μπουκάλες των μπροστινών στα μούτρα... συν τις εξηνταδυόμιση ανακλήσεις μέχρι στιγμής....
    οπότε ναι, όλη αυτή η συζήτησή μας μπορεί να μπει σε μία μικρή οφτόπικ παρένθεση, και αφού το 1190 θα έχει γράψει κανα χρόνο ζωής θα μπορέσουμε να ξανασυγκρίνουμε αξιοπιστία βάσει στατιστικών αποτελεσμάτων και ανακλήσεων....

    ΜΗ ΤΟ ΧΑΛΑΣ..............ΤΩΡΑ


    Γιατί μού τό κάνεις αύτό...??

  3. #708
    Όλα δεν τα έχει σε αυτή τη τιμή το bmw , και στο λέω έχοντας ξεσκονίσει αναλυτικότατα και τα 2 μοντέλα σαν υποψήφιος αγοραστής μέχρι που τα απέρριψα και τα δύο και ησύχασα .

    19 + βγαίνει κομπλέ με βαλίτσες cruise control ( που γ@μεί σε εγνατίες και ΕΕ ) κτλ

    18 περίπου το Ktm με όλα τα ηλεκτρονικά του , βαλίτσες , θερμαινόμενα ..κτλ

    Αν θυμάμαι καλά κάπου εκεί στο 1500 - 2000 € διαφορά έχουν αλλά και τα δύο πάνω από 18000 € . Μιλάμε για κάποιον που τα θέλει για ταξίδια και θέλει απαραίτητα και ταξιδιωτικό εξοπλισμό . Για καφετέρια και ντεμέκ adventure boys μια χαρά είναι και απλά .

    Πάντως το bmw αν και πιο ακριβό είναι πιο εξοπλισμένο , δείχνει ( και πιστεύω είναι ) πιο άνετο σαν τουριστικό και είναι και πιο όμορφο θεωρώ (εγώ) από το ktm .

    Αν έπαιρνα κάποιο από τα δύο , θα έκανα τη καρδιά μου πέτρα και θα έπαιρνα το bmw ( ο θεός θα με κάψει ) .

    Ευτυχώς όμως όπως προείπα απέρριψα και τα 2 και ησύχασα .

  4. #709
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    κάτι σάν τό VFR στό crossturer.
    Άκυρες παραλλαγές μοτέρ μπορεί να είναι του vfr στο crossturer ή του όποιου 1050 απο Ζ στο versys που γουστάρεις εσύ (το οποίο παρεμπιπτόντως τιμάται μόνο 1,5 έως 2,5 χαρτιά λιγότερο απο το 1190...) αλλά ΟΧΙ η τοποθέτηση ενός V2 ο οποίος δουλεύει υπέροχα απο ότι λένε όλοι, ας προέρχεται και απο το κολούμπια. Δηλαδή προς θεού κιόλας...


    Το μεγαλύτερο θέμα με το 1190 στο rc8 απο όσο γνωρίζω ήταν το σασμάν. Αν αυτό έχει λυθεί κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί πως τα ηλεκτρονικά θα έχουν θέμα βάση κάποιου ανύπαρκτου παρελθόντος. Αυτά τα ηλεκτρονικά δεν έχουν ξαναμπεί σε κατιμά και δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα βγάλουν βασιζόμενοι στο ότι έπαιρναν νερά τα κοντέρ των 990...
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  5. #710
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από faraway Προβολή μηνύματος
    θα έπαιρνα το bmw
    Το καταλαβαίνεις πως μετά απο αυτό η γνώμη σου δεν μετράει ε;
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  6. #711
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Το καταλαβαίνεις πως μετά απο αυτό η γνώμη σου δεν μετράει ε;
    Είπα ρε , θα έκανα τη καρδιά μου πέτρα .

  7. #712
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.993
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    ...βασιζόμενοι στο ότι έπαιρναν νερά τα κοντέρ των 990...
    και των 690...

  8. #713
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΜΕ 18000 ΕΥΡΩ..............ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΝΕΟ BMW



    Πού τάχει όλα.......
    Άπό 16300 ξεκινάει...
    Δεύτερον τό rc8 είναι 5 χρόνια μαζί μας,πές μας όμως καί τά ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ του,
    αύτά τά 5 χρόνια,γιά νά τά λέμε όλα.
    Είχε προβλήματα ή πρώτη γενιά τών rc8...??
    Άσε πού τό μοτέρ είναι μέ παραλλαγή σεταρισμένο στά 150 άλογα...άλλο πράμμα
    κάτι σάν τό VFR στό crossturer.
    Δέ σημαίνει όμως ότι έπειδή βασίζεται έκεί θάναι καί σίγουρα χωρίς θέμα..!!
    Βέβαια όταν κόβεις άλογα συνήθως κερδίζεις σέ άξιοπιστία ΑΛΛΑ ποτέ μή λές ποτέ,
    είδικά σέ ένα μοτέρ πού είχε προβλήματα στήν πρώτη του γενιά.
    Άκουσες ό φίλος μάς είπε γιά ένα κάρρο ήλεκτρικά
    TΡΙΤΟΝ...........
    Πού έγραψα ότι τά BMW
    είναι
    ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ..??
    Αν θυμαμαι και γνωριζω καλα, τα μονα θεματα που ειχαν τα πρωτα RC8 ηταν στα κιβωτια.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #714
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Δλδ τι θεματα ρε παιδιά;

    Το ταλαιπωρημενο που είχαν για τεστ ραιντ παντός μια χαρά πηγαινε...

  10. #715
    Τα RC8 τα ειχαμε για μια σεζον στο CSS. Αν θυμαμαι καλα, κανενα δεν εβγαλε βλαβη (οπως και κανενα ΚΤΜ τοτε. Eιχαμε και superduke ). Το κιβωτιο ηταν οντως κακο. Οχι αναξιοπιστο, τουλαχιστον στα δικα μας του CSS, αλλα κακο για χρηση πιστας. Πραγματικα κακο ομως. Αν εξαιρεσουμε λοιπον την τρομπα συμπλεκτη που οι τρομπες οι Αυστριακοι επιμενουν να χρησιμοποιουν, εγω με την εμπειρια του RC8 θα το επαιρνα το 1190 χωρις πολλες πολλες επιφυλαξεις.

    Ωραια ειναι παντως που συζηταμε για τα μηχανακια. Αν ειχαμε και λεφτα να τα παρουμε, θα ηταν ακομα πιο ωραια. Δε λες καλα που προλαβα και πηρα το 950 πριν ερθει η καταστροφη...
    Οι πολιτικοί στην Ελλάδα παρενοχλούν τον πολίτη. Αν εξαιρέσεις ελάχιστους, οι υπόλοιποι είναι ασήμαντες προσωπικότητες με σκανδαλώδη έλλειψη παιδείας. Είναι απλώς στοργικοί μπαμπάδες που νοιάζονται να κάνουν τα παιδιά τους υπουργούς και αρχηγούς. Μεγάλη μάστιγα.


  11. #716
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Όπως ακριβώς το λέει ο urban. Κακό σασμάν όχι αναξιόπιστο.
    Τα παιδιά που το οδήγησαν δεν άκουσα να αναφέρουν κάποιο θέμα με το σασμάν.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  12. #717
    Το μεγαλύτερο θέμα με το 1190 στο rc8 απο όσο γνωρίζω ήταν το σασμάν. Αν αυτό έχει λυθεί κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί πως τα ηλεκτρονικά θα έχουν θέμα βάση κάποιου ανύπαρκτου παρελθόντος. Αυτά τα ηλεκτρονικά δεν έχουν ξαναμπεί σε κατιμά και δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα βγάλουν βασιζόμενοι στο ότι έπαιρναν νερά τα κοντέρ των 990...[/QUOTE]



    12800 TO ΒΕΡΣΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑ..............ΤΟΥ 2012 ΟΛΟΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥ 2013


    Μοτέρ άθραυστο,δοκιμασμένο ,άσπαστο χρόνια τώρα χωρίς πολλές παραλλαγές
    σετάρισμα δρόμου,γιατί γιά δρόμο είναι αύτά τά μηχανάκια καί όχι γιά ντεμέκ έρήμους
    καί παππάδες 200 κυβικά λιγότερο,τελική πάνω άπό 235 άχρείαστη λέμε......
    τήν πιό άνετη θέση τής κατηγορίας γιά όδηγό συνοδηγό καί πήγε
    ΑΠΑΤΟ...........λόγω κρίσης φυσικά καί έλλειψης παράδοσης στό χώρο...!!
    Τελικά ύπάρχει παρελθόν...??
    Περιμένω τό νέο Σουζούκι vestrom-1000.
    1000 κυβικά καί πολλά είναι....
    Έδώ πιάσαμε ξανά τά 1000 καί 900 στά αύτοκίνητα....!!!
    Πού ζείτε έσείς.....σέ άλλο πλανήτη...??
    Καί θέλετε 1200 κυβικά γιά νά πηγαίνετε στά χωράφια...??
    Άσε πού άν βγείτε Έθνική όδό άχρηστα είναι τά 250....
    Βγάλτε καί πινακίδα άλλιώς σέ κανά μήνα θά είστε
    χωρίς μοτό καί δίπλωμα......
    Άποφασίστε λοιπόν ,ή κάγκουρες μέ 250 καί άνευ πινακίδος
    ή κόττες μέ 120 καί τά άλογα στόν ίππόδρομο.
    Έδώ όμως είπαμε βόλτα,ταξίδι κ.λ.π...μέ καγκουριές όμως..??
    Δύσκολο ή τό ένα ή τό άλλο

  13. #718
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Εσύ δλδ τερενς, θες να πεις ότι καβαλας, βγαινεις στο δρόμο και δεν παραβιαζεις τα όρια ταχυτητων;

  14. #719
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος


    12800 TO ΒΕΡΣΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑ..............ΤΟΥ 2012 ΟΛΟΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥ 2013
    Δεν είναι επιχείρημα αυτό Και ο δούκας ο μεγάλος πωλείται 6,5 χαρτιά και το 1190 θα πωλείται λιγότερο σε ενάμισι χρόνο. Και;

    Τεσπα το θρεντ αφορά στο τι είναι και αν είναι καλό το 1190, όχι ποιο μοτοσακό είναι ιδανικό για τη χώρα μας ούτε για το ποιοι έχουν λεφτά να το πάρουν.
    Επίσης για τα 120 μην το πολυλέμε γιατί όλες οι κουβέντες θα καταλήγουν στα ΧΤ και στα στρώματα.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  15. #720
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Allst@rf Προβολή μηνύματος
    Εσύ δλδ τερενς, θες να πεις ότι καβαλας, βγαινεις στο δρόμο και δεν παραβιαζεις τα όρια ταχυτητων;


    ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΩ............ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΜΕ ΣΤΟΜΦΟ



    Άπλά δέν φοράω.........ΠΙΝΑΚΙΔΑ ή τήν έχω διπλωμένη άπό κάτω.
    Έπειδή όμως άποτελώ κακό παράδειγμα γιά τά νέα παιδιά......
    Έσύ όμως ήθελες νά τό άκούσεις,ρώτα μερικούς πού μέ είδαν μέ μηχανάκι
    άν είχα πινακίδα έπάνω.....καί όταν μέ σταματάνε 175 κύριος...!!
    Όλα τά ύπόλοιπα είναι νομιμότατα.
    Φύσει ........ γεροκάγκουρας.

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF