Σελίδα 49 από 100 ΠρώτοΠρώτο ... 3944454647484950515253545999 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 721 έως 735 από 1491

Θέμα: Adventure-R 1190 147ps 230 kg

  1. #721
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.824
    12800 TO ΒΕΡΣΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑ..............ΤΟΥ 2012 ΟΛΟΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥ 2013


    Μοτέρ άθραυστο,δοκιμασμένο ,άσπαστο χρόνια τώρα χωρίς πολλές παραλλαγές
    σετάρισμα δρόμου,γιατί γιά δρόμο είναι αύτά τά μηχανάκια καί όχι γιά ντεμέκ έρήμους
    καί παππάδες 200 κυβικά λιγότερο,τελική πάνω άπό 235 άχρείαστη λέμε......
    τήν πιό άνετη θέση τής κατηγορίας γιά όδηγό συνοδηγό καί πήγε
    ΑΠΑΤΟ...........λόγω κρίσης φυσικά καί έλλειψης παράδοσης στό χώρο...!!
    Τελικά ύπάρχει παρελθόν...??
    Περιμένω τό νέο Σουζούκι vestrom-1000.
    1000 κυβικά καί πολλά είναι....
    Έδώ πιάσαμε ξανά τά 1000 καί 900 στά αύτοκίνητα....!!!
    Πού ζείτε έσείς.....σέ άλλο πλανήτη...??
    Καί θέλετε 1200 κυβικά γιά νά πηγαίνετε στά χωράφια...??
    Άσε πού άν βγείτε Έθνική όδό άχρηστα είναι τά 250....
    Βγάλτε καί πινακίδα άλλιώς σέ κανά μήνα θά είστε
    χωρίς μοτό καί δίπλωμα......
    Άποφασίστε λοιπόν ,ή κάγκουρες μέ 250 καί άνευ πινακίδος
    ή κόττες μέ 120 καί τά άλογα στόν ίππόδρομο.
    Έδώ όμως είπαμε βόλτα,ταξίδι κ.λ.π...μέ καγκουριές όμως..??
    Δύσκολο ή τό ένα ή τό άλλο[/QUOTE]

    Γιατί πρέπει όλα τα πράγματα να τα εξετάζουμε με την λογική δεν έχω καταλάβει. Στις μισές Ευρωπαϊκές χώρες με τα όρια ταχύτητας -που εφαρμόζονται στο ακέραιο- λογικά, δεν έπρεπε να αγοράζει κανείς αυτοκίνητα πάνω από 1300 κυβικά και μηχανές πάνω από 400 γιατί δεν μπορούν να τα χαρούν από άποψη απόδοσης.
    Σε αυτόν τον πλανήτη ζούμε όλοι.

    Από τα λεγόμενα σου, στάθηκες άξιος και ίσως και τυχερός να είχες στην κατοχή σου και να δοκιμάσεις αρκετές και διάφορες μοτοσικλέτες αν έχω καταλάβει. Μακάρι να αξιωθείς και αν θέλεις να αποκτήσεις, να αλλάξεις, να οδηγήσεις άλλα τόσα. Ολες δεν φαντάζομαι οτι τις πήρες ούτε με την λογική ούτε με τις ανάγκες.. Την κ@υλα σου έκανες με κάποιες απο αυτές..

    Από εκεί και πέρα είπες και σε άλλο πόστ και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου κάθε μέρα που περνάει δεν επιστρέφεί.

    Αν λοιπόν κάποιος θέλει και μπορεί να σκάσει 16Κ στο ΚΤΜ η σε ότι άλλο του καυλώσει ας περνάει έτσι τις μέρες αυτές που δεν επιστρέφουν.
    Τα υπόλοιπα για 250 χωρίς πινακίδες ή κόττες με 120 είναι σχετικά. και βόλτα και ταξίδι και οτι γουστάρει και αγαπά ο καθένας. Με 250 η 120. με 1200 ή 400 κυβικά.
    Quod me nutrit... me destruit.....

  2. #722
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΩ............ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΜΕ ΣΤΟΜΦΟ



    Άπλά δέν φοράω.........ΠΙΝΑΚΙΔΑ ή τήν έχω διπλωμένη άπό κάτω.
    Έπειδή όμως άποτελώ κακό παράδειγμα γιά τά νέα παιδιά......
    Έσύ όμως ήθελες νά τό άκούσεις,ρώτα μερικούς πού μέ είδαν μέ μηχανάκι
    άν είχα πινακίδα έπάνω.....καί όταν μέ σταματάνε 175 κύριος...!!
    Όλα τά ύπόλοιπα είναι νομιμότατα.
    Φύσει ........ γεροκάγκουρας.

    Ωραίος ο παλιός...

  3. #723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι επιχείρημα αυτό Και ο δούκας ο μεγάλος πωλείται 6,5 χαρτιά και το 1190 θα πωλείται λιγότερο σε ενάμισι χρόνο. Και;

    Τεσπα το θρεντ αφορά στο τι είναι και αν είναι καλό το 1190, όχι ποιο μοτοσακό είναι ιδανικό για τη χώρα μας ούτε για το ποιοι έχουν λεφτά να το πάρουν.
    Επίσης για τα 120 μην το πολυλέμε γιατί όλες οι κουβέντες θα καταλήγουν στα ΧΤ και στα στρώματα.


    12 ΚΑΙ 13 ΜΟΝΤΕΛΛΟ ΒΕΡΣΥΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΧΡΩΜΑ............


    Τό δέ άσπρο βγήκε τό 12 καί ξαναβγήκε καί τό 13.
    Άν θές καί άλλο έπιχείρημα πήγαινε μέ 12800 στήν Καβασάκι
    θά σού δώσουνε καί 13 καί θά σού βγάλουν καί πινακίδες....!!!!!

  4. #724
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    12800 TO ΒΕΡΣΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑ..............ΤΟΥ 2012 ΟΛΟΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥ 2013


    Μοτέρ άθραυστο,δοκιμασμένο ,άσπαστο χρόνια τώρα χωρίς πολλές παραλλαγές
    σετάρισμα δρόμου,γιατί γιά δρόμο είναι αύτά τά μηχανάκια καί όχι γιά ντεμέκ έρήμους
    καί παππάδες 200 κυβικά λιγότερο,τελική πάνω άπό 235 άχρείαστη λέμε......
    τήν πιό άνετη θέση τής κατηγορίας γιά όδηγό συνοδηγό καί πήγε
    ΑΠΑΤΟ...........λόγω κρίσης φυσικά καί έλλειψης παράδοσης στό χώρο...!!
    Τελικά ύπάρχει παρελθόν...??
    Περιμένω τό νέο Σουζούκι vestrom-1000.
    1000 κυβικά καί πολλά είναι....
    Έδώ πιάσαμε ξανά τά 1000 καί 900 στά αύτοκίνητα....!!!
    Πού ζείτε έσείς.....σέ άλλο πλανήτη...??
    Καί θέλετε 1200 κυβικά γιά νά πηγαίνετε στά χωράφια...??
    Άσε πού άν βγείτε Έθνική όδό άχρηστα είναι τά 250....
    Βγάλτε καί πινακίδα άλλιώς σέ κανά μήνα θά είστε
    χωρίς μοτό καί δίπλωμα......
    Άποφασίστε λοιπόν ,ή κάγκουρες μέ 250 καί άνευ πινακίδος
    ή κόττες μέ 120 καί τά άλογα στόν ίππόδρομο.
    Έδώ όμως είπαμε βόλτα,ταξίδι κ.λ.π...μέ καγκουριές όμως..??
    Δύσκολο ή τό ένα ή τό άλλο
    Το βερσυς αν πηγε απατο ηταν λογω ασχημιας, αλλιως πρεπει να ειναι γαματο μηχανακι. Η διαφορα τιμης παντως με το ΚΤΜ εξισωνεται καπως αν βαλεις ενα χιλιαρικο για ενα σοβαρο αμορτισερ και αλλο ενα για σοβαρεψεις τα πηρουνια.

    Επισης, τι σημασια εχει αν ειναι 750, 1000 η 1200 τα κυβικα? Αν αυτοι οι κινητηρες εχουν και οι τρεις το ιδιο βαρος, γιατι να μην προτιμησω τον 1200ρι? Σημειωτεον, οτι οι 950/990 κινητηρες ειναι ελαφροτεροι του 750 του αφρικα (και τα διπλα σχεδον αλογα)
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #725
    ΦΙΛΕ ΜΟΥ..........ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ ΜΑΘΑΙΝΩ


    Κάπου έγραψα ότι άποτελώ τόν δάσκαλο πού δίδασκε καί νόμο δέν έκράτει........
    Έγραψα ποιό είναι τό σωστό καί όχι τά λάθη μου.
    Έπειδή λοιπόν δοκίμασα γιαυτό καί γράφω ,μή τήν ψάχνετε τή χαρά στήν ύλη...
    Τό πώς θά περάσει τή ζωή του κάποιος είναι έπίσης προσωπική ύπόθεση.
    Έγώ είπα τό πιστεύω μου........
    Έπίσης τά 120 καί τά 250 είναι μιά ΣΚΛΗΡΗ πραγματικότητα, πού δέν μπορείς
    νά τήν άγνοήσεις.
    Καί όμως δέν παρακολουθείς τίς έξελίξεις στήν Εύρώπη
    Πασσάτ μέ 1400 κυβικά μόνο,Φόρντ μέ 1000, Ρενώ μέ 1200.
    Δηλαδή μεγάλα σκάφη μέ μικρά κυβικά πλέον,άφ'ένός γιατί αύτά τά λίγα κυβικά
    δίνουν πιά άρκετά άλογα,καί άπό τήν άλλη διότι είναι ΑΧΡΗΣΤΑ πιά τά
    ΔΙΛΙΤΡΑ καί ΤΡΙΛΙΤΡΑ,ό μόνος λόγος ύπαρξης τους πιά είναι ή μακροζωία .
    Ή Γερμανία π.χ. έχει άποστάσεις καί τά χλμ.γράφουν.
    Δέν έχουν τά κυβικά πιά γιά νά καίνε τήν άσφαλτο...!!
    Αύτά άνήκουν στήν έποχή μου.....
    κάθε 3 χλμ. καί κάμερα ,άντε κουνήσου.
    Πήγε ένας φίλος στή Γαλλία καί όταν πήγε νά βγεί άπό τή χώρα....
    ΣΤΟΠ στά σύνορα 17 παραβάσεις γιά όριο ταχύτητας...!!
    Εύτυχώς ήταν μικρά άπό 15-20 εύρώ ή κάθε μία.
    Τά έσκασε καί πέρασε....!!!!!
    Πέρσυ γύρισα όλη τήν Εύρώπη άπό Ίταλία μέχρι Βόρεια θάλασσα Άμβούργο.
    ΟΛΟΙ ΚΟΤΤΕΣ,έκτός άπό τό κομμάτι τής Γερμανίας όπου όλοι τά έδιναν ,άλλά
    μόλις έβλεπαν σήμα μέ 100-110 λόγω διασταυρώσεων άναβαν τά φρένα...!!
    Τά μηχανάκια..??
    Θλιβερό θέαμα..............ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ......κο.....κο.....κο....
    Ούτε ένα Χάγια γιά δείγμα δέν είδα ένα μήνα...!!!
    Γιαυτό μή λές άλλος 250 καί άλλος 120.
    Καί είδικά μέ μηχανή τέτοιας φιλοσοφίας
    ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΧΡΗΣΤΑ ΤΑ 250....!!!
    Τελευταία τροποποίηση από irinia; 19/09/2013 στις 20:00.

  6. #726
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Το βερσυς αν πηγε απατο ηταν λογω ασχημιας, αλλιως πρεπει να ειναι γαματο μηχανακι. Η διαφορα τιμης παντως με το ΚΤΜ εξισωνεται καπως αν βαλεις ενα χιλιαρικο για ενα σοβαρο αμορτισερ και αλλο ενα για σοβαρεψεις τα πηρουνια.

    Επισης, τι σημασια εχει αν ειναι 750, 1000 η 1200 τα κυβικα? Αν αυτοι οι κινητηρες εχουν και οι τρεις το ιδιο βαρος, γιατι να μην προτιμησω τον 1200ρι? Σημειωτεον, οτι οι 950/990 κινητηρες ειναι ελαφροτεροι του 750 του αφρικα (και τα διπλα σχεδον αλογα)



    NAI MΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΑΣΧΗΜΙΑ ΤΟΥ...........



    Άν καί προσωπικά δέν τό πιστεύω,πανάσχημο τό Χαγιαμπούζ άλλά ξέσκισε σέ πωλήσεις
    τίς καλές έποχές.
    Τά κυβικά...??
    650 μέ 1200 σίγουρα δέν θά έχουν τόν ίδιο φόρο,τήν ίδια άσφάλεια,τήν ίδια συντήρηση,
    το ίδιο πιθανό αύριανό τεκμήριο,ίσως νά βγούν νά πούνε ότι στά αύτοκίνητα μέ τά δίλιτρα
    πού τά έσκισαν,τήν ίδια κατανάλωση κ.λ.π.....

  7. #727
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Πωλείται KLR 250 χαρτί. Ταξιδεύει με 120 δικάβαλο και σκαρφαλώνει σε μέρη που τα μεγάλα on off ούτε φαντάζονται...
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  8. #728
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Πωλείται KLR 250 χαρτί. Ταξιδεύει με 120 δικάβαλο και σκαρφαλώνει σε μέρη που τα μεγάλα on off ούτε φαντάζονται...
    Δεν παιζει να παρω μηχανακι που δεν ριχνει στον Αργυρη στο 400ρι...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #729
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Δεν παιζει να παρω μηχανακι που δεν ριχνει στον Αργυρη στο 400ρι...
    Ε τοτε πες απλα


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Δεν παιζει να παρω μηχανακι ποτέ!

  10. #730
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παρουσίαση-διαφήμιση... απο τον Moody (σχωράτε με αν έχει ξαναποσταριστεί )

    http://www.youtube.com/watch?v=lpYVm...ature=youtu.be
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  11. #731
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.992
    ρε συ terens δλδ επειδη μας εχουν γ@μησει στα προστιμα και την βενζινη δεν μπορουμε να αναγνωρισουμε ενα on-off που ριχνει σε ss 600?
    ενα μοτο που τα κανει σχεδον ολα τελεια??
    μεχρι στιγμης αν επαιρνες ενα on-off (π.χ. v-strom) ηξερες οτι θα κανεις τα παντα αλλα μετρια..
    θα εμπαινες πολη αλλα οχι με την ευελιξια και την καγκουρια ενος sm...
    θα εβγαινες εθνικη αλλα θα πηγαινες μεχρι 150, αφου τερματιζει στα 200...
    θα παταγες χωμα, αλλα επ'ουδενι κακοτραχαλο εδαφος και αλμα...


    πλεον δεν ισχυει αυτο...το μηχανακι απ'οτι φαινεται στα καταλληλα χερια θα κανει πλακα σε πολλα μοτοσακο, σε διαφορα τεραιν και σε διαφορετικες συνθηκες (βλ. ευθεια, στροφες)...

    ενταξει δεν θα μπορει να μπει πιστα και να τα βαλει με τα ss, ουτε θα παει στο πιστακι των mx και θα κανει αλματα με περισσια χαρη...αλλα αυτα παραειναι exreme καταστασεις...

    ξανα μανα...
    γαμω την ποτανα την φτωχεια μου...

  12. #732
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος

    ξανα μανα...
    γαμω την ποτανα την φτωχεια μου...
    Το ζαχαρώνεις κι εσύ ε??
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  13. #733
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.293
    Για να μη χολοσκατε λεω να ρωτησουμε το μιμικο που εχει κανει κανα 2 βολτες παραπανω...
    Πολλοι το γλυκοκοιταζουνε οντως...
    Ride(s) the wind of change...

  14. #734
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    ρε συ terens δλδ επειδη μας εχουν γ@μησει στα προστιμα και την βενζινη δεν μπορουμε να αναγνωρισουμε ενα on-off που ριχνει σε ss 600?
    ενα μοτο που τα κανει σχεδον ολα τελεια??
    μεχρι στιγμης αν επαιρνες ενα on-off (π.χ. v-strom) ηξερες οτι θα κανεις τα παντα αλλα μετρια..
    θα εμπαινες πολη αλλα οχι με την ευελιξια και την καγκουρια ενος sm...
    θα εβγαινες εθνικη αλλα θα πηγαινες μεχρι 150, αφου τερματιζει στα 200...
    θα παταγες χωμα, αλλα επ'ουδενι κακοτραχαλο εδαφος και αλμα...


    πλεον δεν ισχυει αυτο...το μηχανακι απ'οτι φαινεται στα καταλληλα χερια θα κανει πλακα σε πολλα μοτοσακο, σε διαφορα τεραιν και σε διαφορετικες συνθηκες (βλ. ευθεια, στροφες)...

    ενταξει δεν θα μπορει να μπει πιστα και να τα βαλει με τα ss, ουτε θα παει στο πιστακι των mx και θα κανει αλματα με περισσια χαρη...αλλα αυτα παραειναι exreme καταστασεις...

    ξανα μανα...
    γαμω την ποτανα την φτωχεια μου...



    ΑΝ ΕΙΧΑ ΧΡΗΜΑ...............ΝΤΟΥΚΑΤΙ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ




    Γκαμάει.............

  15. #735
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Πωλείται KLR 250 χαρτί. Ταξιδεύει με 120 δικάβαλο και σκαρφαλώνει σε μέρη που τα μεγάλα on off ούτε φαντάζονται...



    ΚΑΝΕ ΤΙΜΗ..............






    Τό πήρα.....

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF