Δεν ειμαι και πολυ της τσοπεριας η αληθεια ειναι αλλα η vulcan εκτος οτι φαινεται αρκετα ομορφη φαινεται και πολυ ανετη για ταξιδια.
To zzr θα εχω προβλημα που εχει τοσα αλογα? Εμενα καλο μου φαινεται. Διορθωστε με αν κανω λαθος.
Δεν ειμαι και πολυ της τσοπεριας η αληθεια ειναι αλλα η vulcan εκτος οτι φαινεται αρκετα ομορφη φαινεται και πολυ ανετη για ταξιδια.
To zzr θα εχω προβλημα που εχει τοσα αλογα? Εμενα καλο μου φαινεται. Διορθωστε με αν κανω λαθος.
χαχα. και εγω για την σελα ειπα πιο πολυ. φαινεται πολυ αναπαυτικη.
με μηχανη σαν τη zzr400 ειναι πιο ξεκουραστο το ταξιδι δηλαδη. ετσι?
Τα καφασακια που εγραψες ειναι περιπου 46kw.........
Gagourus agamitus Parthenopipitsus!
46kw δηλαδη δεν μπορω με το Α2 να το οδηγησω?
απλα μου κανει εντυπωση γιατι τηλεφωνησα σε μια σχολη οδηγων, και ρωτησα τον ανθρωπο 22 ετων που ειμαι μεχρι ποιο διπλωμα μπορω να δωσω και μου ειπε
μεχρι Α2...400κε. Ισως να ξεχαστηκε να αναφερθει στην ιπποδυναμη. Οποτε ακυρο και το zzr400.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4058934/
δεν ξερω μονο αν σε καλυπτει απο αποψη διπλωματος
αλλιως,ξανασκεψου λιγο για ον-οφ,θα βρεις σιγουρα αρκετα που δεν ειναι 20ετιας σε αυτα τα λεφτα
Ηθελα να ρωτησω κατι ασχετο.. απλα ειπα να μην ανοιξω παλι αλλο τοπικ.
Το Α2 μου επιτρεπει να οδηγησω μηχανη μεχρι 46-47 αλογα. Το να παρω μια μηχανη που να ειναι 50-52 ειναι τοσο τραγικο?
Το εχω πραγματικα απορια και μου φαινεται λιγο περιεργο το οριο αυτο. Τοσο αυστηροι ειναι στην τροχαια?
Απλα το σκεφτομαι οτι αν ειναι να παρω κατι να το παρω μια και καλη διοτι δεν παιζουν και πολλες κινησεις οικονομικα. Συγχωρεστε με για το ''παιδιαστικο'' της σκεψης μου.
Ρωταω επειδη χαζευα ενα on-off της bmw, το g650gs που για καποιο λογο μου αρεσε πολυ. Δεν λεω οτι το αντεχει η τσεπη μου
αλλα ηταν η αφορμη να μου δημιουργηθει η απορια πανω στο θεμα.
Η απαντηση ειναι προφανεστατη και νομιζω την αντιλαμβανεσαι.
Απο την τροχαια ισως την γλυτωσεις απο την ασφαλιστικη σε ενδεχομενη στραβη με τιποτα.
Να θεσω ενα αλλο ερωτημα εγω:
Το α2 ειναι μεχρι 35κβ και λογο ισυς προς βαρος εως 0,2.
Το ΧΤ660 (X και R) η ελληνικη εντιπροσωπεια (στο σαιτ) το δινει 35,3 κβ ΑΛΛΑ ο λογος ισχυς προς βαρος ειναι 0,195 (35,3/181)
Το αγγλικο σαιτ της γιαμαχα δινει 35,3κβ για το ΧΤΧ και 35,0 για το ΧΤR.
Επισης για το τενερε 660 δινουν 35,0 κβ (και οι 2)
και για το ΜΤ 03 γραφει 34,5 (στο bikez)
Ερωτηση: οδηγειται λοιπον το ΧΤ660 με το Α2?
Πιθανη απαντηση: οχι γιατι εφοσον η ελληνικη αντιπροσωπεια το δινει 35,3 ξεπερναει το οριο των 35 και ας ειναι 0,195 ο λογος ισχυς /βαρος γιατι συμφωνα με το νομο το οχημα θα πρεπει να ειναι και κατω απο 35κβ και μικροτερο απο 0,2 κβ/κιλα.
Ανταπαντηση: Ναι αλλα εφοσον ειναι πανευρωπαικη η οδηγια δεν γινεται να μπορω να το οδηγω στις Αγγλιες και οχι εν Ελλαδι, ετσι δεν ειναι;
Τι γινεται λοιπον;![]()
Τελευταία τροποποίηση από Bradipous; 25/09/2013 στις 22:22.
Τελικα μετα απο αρκετο καιρο, ξεκινησανε τα μαθηματα οδηγησης για το διπλωμα Α2 και μπορω να πω οτι ειμαι
παρα πολυ ενθουσιασμενος. Επισης παρα πολυ ενθουσιασμενος ειμαι με τη μηχανη που κανω μαθημα που ειναι ενα honda bros 400,
που πολλοι απο εδω μου ειχανε προτεινει για πρωτη μηχανη. Το εχω λατρεψει το μηχανακι. Ευκολο στην οδηγηση, εχει και το γκαζακι του και πιο φθηνο απο τα αλλα που σκεφτομουν, και πολυ ομορφο.
Οποτε μετα απο αρκετη σκεψη, ειπα να αφησω τα περι μεγαλων ταξιδιων και τα λοιπα, και να ψαχτω στην αγορα μιας μηχανης honda σειρας cb που το αντεχει και η τσεπη μου.
Το θεμα ομως ειναι οτι κοιταω διαφορες μηχανες και δεν πολυβγαζω ακρη. Παρατηρω στο www.car.gr πως μεταξυ διαφορων μοντελων.(cb400, bros 400, cb400sf,cb1) οι τιμες της ιπποδυναμης αλλαζουν, με αποτελεσμα να μην ξερω τι ισχυει και τι οχι. Στην αρχη ειπα οτι το super four δεν θα το ψαξω καθολου γιατι
εχει παραπανω αλογα απο οσα μου επιτρεπει η αδεια να οδηγησω. Μετα ειδα καποια sf που ειχαν 47,45,40 αλογα και μπερδευτηκα.
Μπορει να με κατατοπεισει καποιος για το τι γινεται ακριβως με αυτες τις περιεργες αλλαγες στα αλογα μεταξυ των μοντελων?
Καλά στο car μην περιμένεις να βγάλεις άκρη.Ότι θέλει γράφει ο καθένας.
Άλλα από την άλλη εφόσον η ιπποδύναμή αποτελεί πλέον περιορισμό για το δίπλωμά γιατί δεν αναγράφεται επίσημα στην αδεία κυκλοφοριας να τελειώνουμε;;;
Δηλαδή σε σταματάει ο τροχονονος και του λες "Μισό λεπτό κυρ αστυνομε,κάπου εδώ το χω το φυλλάδιο της Γιαμαχα που λέει ότι το εργαλείο βγανει 45 μουλάρια" ;;;
το cb400 ειναι τετρακυλινδρο και βγαζει 60αλογα. Δυσκοαλ βεβαια θα βρεις μεταχειρισμενο cb400 που να ζουν και τα 60αλογα , ομως η ασφαλεια δε σε καλυπτει.
το 400αρι bros το καλυπτεις, το 650 οχι. Καλο μηχανακι για να ξεκινησεις, πιθανον υπαρχουν και καλυτερα στα λιγα χρηματα που διαθετεις. Θελει πολυ ψαξιμο κα τυχη οταν δεν δινεις πολλα χρηματα για μεταχειρισμενο.
Για τις ιπποδυναμεις καλυτερα κοιτα καποιο εγκυρο site , ακομα και το wikipedia. Στο car γραφει ο καθενας οτι θελει, σημασια εχει να εισαι νομιμος
Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...
για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!
δες τα τελευταια ΚΛΕ500 ειχαν 47 αλογα και σε καλυπτει μια χαρα
KLE 400-XT 250.