Σελίδα 53 από 100 ΠρώτοΠρώτο ... 343484950515253545556575863 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 781 έως 795 από 1491

Θέμα: Adventure-R 1190 147ps 230 kg

  1. #781
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    part1

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    Τό μυαλό σου είναι πώς θά κράξεις,όμως όταν κάνεις τέτοιες έρωτήσεις
    γίνεσαι άπό μόνος σου άναξιόπιστος..................
    Μην ανησυχείς και έχεις δώσει αρκετές αφορμές για κράξιμο κάτι που δεν έγινε για τον απλό λόγο πως σε πάρα πολλά θέματα συμφωνώ μαζί σου οπότε προτιμώ να μην εστιάζω στις όποιες διαφωνίες...

    Όμως να σου πω και εγώ τώρα τι γίνεται στο δικό σου μυαλό λέω. Οδήγησες κατά τα λεγόμενά σου το 1190 για να μπορείς να λες μετά πως έχεις ιδία άποψη το οποίο αυτόματα σημαίνει πως η ισχύς της άποψης όσων δεν το οδήγησαν είναι μειωμένη κάτι που είναι θεμελιωδώς ορθό αλλά αμφισβητήσιμης αξίας αν χρησιμοποιηθεί προς ανάδειξη υποκειμενικού δικαίου.

    Εννοώ πως ενώ έχουμε διαβάσει 2-3 πανέμορφα reviews απο συμφορουμίτες τα οποία ήταν αρκούντως αντικειμενικά (όσο γίνεται) και εξαιρετικά ακριβή σε στοιχεία και τρόπο οδήγησης, έρχεσαι εσύ να αντιπαραθέσεις το δικό σου review με ένα κειμενάκι τόσο δα (σύμφωνα με τα δικά σου δεδομένα σεντονιών πάντα) έχοντας πάρα πολλές παραλήψεις και κατά τη δική μου εκτίμηση ανακρίβειες.
    Μιλάμε για έναν τρόπο παρουσίασης ο οποίος δεν σε χαρακτηρίζει.
    Συνεχίζοντας την επεξήγηση θέλω να σου διευκρινίσω πως δεν λέω πως δεν δοκίμασες την μοτοσυκλέτα, λέω όμως πως δεν την δοκίμασες τόσο ώστε να παρουσιάσεις τόσο σίγουρη άποψη για το τι πρεσβεύει αυτό το καινούριο πράγμα που μας εμφανίστηκε. Την ίδια άποψη αν πρόσεξες την είχε κι άλλος σχολιαστής ''Και το συμπέρασμα το έβγαλες από μια βόλτα μέσα σε κίνηση;'' έγραψε.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  2. #782
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    part2

    Στο παρακάτω κείμενό σου φίλε Τέρενς σου υπογραμίζω με κόκκινα γράμματα τις ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ που γράφεις στο κείμενό σου. Αν προσέξεις οι διαπιστώσεις είναι πραγματικά ελάχιστες σε σύγκριση με τις υποθέσεις.
    Το ότι επικεντρώνεται ένα γραπτό που αφορά review σε υποκειμενικές υποθέσεις αντί για στοιχεία μας δείχνει 3 πράγματα.
    1) Το οδήγησες ελάχιστα και μάλιστα βολτάδικα άρα δεν έχεις στοιχεία να παραθέσεις άρα δεν μπορείς να έχεις σοβαρή και εμπεριστατωμένη άποψη.
    2) Δεν το οδήγησες καθόλου κάτι που όπως μας διαβεβαίωσες δεν ισχύει και φυσικά σε πιστεύω
    3) Το συμπέρασμά σου για το 1190 είχε βγει πρωτύτερα βάση της όποιας (απολύτως σεβαστής) εμπειρίας σου σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΎ ΕΊΔΟΥΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΈΤΕΣ και το μόνο που έκανες ήταν να ΒΟΛΤΑΡΕΙΣ και το 1190 για να μας παρουσιάσεις το ήδη υπάρχον συμπέρασμα.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΓΚΕΣ.......ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΝΑΤΕ





    Βρήκα έναν φίλο ό όποίος καί μού έδωσε μιά βολτούλα μέ τό ΚΤΜ.

    Τό μηχανάκι είναι ένας πύραυλος ,άπλά μέ λάθος κουστουμάκι.
    Δέν κατάλαβα σέ ποιό κοινό άπευθύνεται.
    Άν ήθελε κάποιος τόσο γκάζι,άς τό έπαιρνε άπό άλλου είδους μηχανάκι.



    Τέλεια φρένα,τέλειο πλαίσιο,πολλή καλή άνάρτηση,μοτέρ έκρηκτικό γιά το είδος.

    ΑΥΤΑ καί τέλος,αύτό είναι gsx-r μέ όρθια θέση όδήγησης....!!
    Δέν έχει φιλοσοφία μοτό on-off,


    άν άνοίξεις τό γκάζι όλο τό ταμπλό χορεύει,πού μάς είπε κάποια ψυχή
    ότι δέν έχει κραδασμούς,προστασία άπό καιρικές συνθήκες ΛΙΓΗ, τό άριστερό μου μπούτι ΚΑΗΚΕ,
    δέν ξέρω τί θά βάλουν έκεί....ΑΛΛΑ,ή πρώτη μπαίνει μέ πολύ θόρυβο στήν άρχή,πολλά ήλεκτρονικά


    σκέτο PS3 πού λέγαμε..........
    Δέν είναι ή μοτό τού ταξιδιάρη..............λυπάμαι πού θά σάς άπογοητεύσω.
    Ίσως είναι ή μοτό τού καγκουρο-ντεμέκ ταξιδιάρη....!!!!
    Ένα φοβερό παιχνίδι,πανάκριβο,πού δέν ξέρει καί κανείς πόσο γερό θά βγεί.....!!!
    Στά 120-140 πού είναι οί ταχύτητες τών πραγματικών ταξιδιάρηδων είναι καλύτερο
    μόνο άπό τό 1200-GS...!!! σέ σχέση μέ τενερέ,κρόστουρερ, βέρσυς,εχπλόρερ,.......


    Πολύ εύκολοδήγητο μηχανάκι,έλαφρύ σέ σχέση μέ τά παραπάνω άλλά είπαμε

    ΠΟΛΥ..........ΚΑΙ ΑΝΟΥΣΙΟ ΓΚΑΖΙ,πού παραπέμπει σέ άλλη κατηγορία.
    Τό νά είσαι όρθιος σέ θέση όδήγησης καί νά νοιώθεις έπιταχύνσεις χιλιαριού καί Χαγιαμπούζα
    πολλές φορές είναι ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ.
    Σέ πλήρη ίσχύ μέ τά 150 άλογα ,δέν ένδείκνυται γιά όδηγούς μέσης ίκανότητας παρά τά ήλεκτρονικά του.
    Άν τό άνοίξεις περνάει τά διακόσια πολύ γρήγορα,άλλά καί νομίζεις ότι θά πετάξεις.


    Πήγα κάπου μέχρι 230 διότι είχε πολύ κόσμο στό δρόμο πού δοκίμασα.

    Νομίζω πώς μετά τά 170-180 όσο άριστο καί νά είναι ή άπόσταση άπό το έδαφος,οί τριγμοί,
    ή διάσταση τών τροχών κ.λ.π...
    σού δημιουργούν άνασφάλεια τόση ώστε νά θεωρείς τά 270 έντελώς άχρηστα.
    Ίσως οί άνθρωποι ήθελαν νά φτιάξουν κάτι ώστε νά χτυπήσουν τήν BMW πού είναι καί ό καημός τους
    μιά καί ή Αύστρία πάντα καί παντού είναι στή σκιά τής Γερμανίας πάνω άπό 100 χρόνια ..!!
    Συμπέρασμα...??
    Ένα φοβερό παιχνίδι πού δέν κάνει γιαυτό πού ύποτίθεται ότι κυκλοφόρησε καί μέ ένα μεγάλο έρωτηματικό.
    Πόσο θά άντέξει...??
    Καλά γιά χώμα ,μή λέμε μαλακίες ...............τό πήγες..?? έ μετά το πήρες καί στό χέρι ,κρίμα είναι.
    Βολτούλα στό χώμα...??
    ΝΑΙ...........μέχρις έκεί,άντε καί λίγο γκαζάκι νά μή κλαίς τά λεφτά σου άμα πέσει........
    Αυτά είναι τα δικά μου συμπεράσματα λοιπόν για το test σου πάνω στο 1190 και την γνώμη που μας παρουσίασες.
    Δεν θα σου τα έγραφα αν δεν αμφισβητούσες την πρόθεσή μου απέναντί σου και δεν προσπαθούσες να με μειώσεις με τις αναφορές περί αναξιοπιστίας.
    Αν θέλεις το αφήνουμε με μια μπύρα εδώ για να μην κουράσουμε και τους υπόλοιπους...

    Στο θέμα του θρεντ... διαφωνώ κάθετα για την χρησιμότητα του 1190. Εκτός απο τους νέους μέσους αναβάτες που προσπαθεί να προσελκύσει η ΚΤΜ απευθύνεται και σε ''παλιούς'' κατόχους ss οι οποίοι είτε μεγάλωσαν και τους κούρασαν τα σκυφτά αλλά εξακολουθούν να θέλουν αρκετό γκάζι και πιθανά να βολτάρουν και σε κάποιους χωματόδρομους που τους έλειψαν στα ασφάλτινα χρόνια τους, είτε απευθύνεται και σε αναβάτες άλλων κατηγοριών πχ τουρίστες ή σπόρ τουρίστες οι οποίοι επίσης θέλουν να έχουν την δυνατότητα να βολτάρουν και στο χώμα.
    σημ. Βολτάρουν όχι διαβούν
    Επίσης... πιστεύω πως αρκετοί κάτοχοι 990 θα το προτιμήσουν γιατί είναι σε πολλά θέματα 2 γενιές μπροστά χάνοντας μόνο ''κάποιες'' enduro δυνατότητες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το ότι τόσοι κάτοχοι 990-950 ψάχνονται για αμιγώς ασφάλτινα λάστιχα.
    Τελευταία τροποποίηση από endopandou; 27/09/2013 στις 09:25.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  3. #783
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THANOS_KTM Προβολή μηνύματος
    Δεν είναι μόνο οι διάσταση των ζαντών που αλλάζει,έχει και αλλες αναρτήσεις.


    ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ..............





    Διάβασα καί ξέχασα νά άναφέρω ότι έχει σίγουρα
    πιό μεγάλη διαδρομή ή άνάρτηση στό R,καί ότι έπίσης πουλιέται
    καί χωρίς ήλεκτρονικό σετάρισμα.
    Έντάξει αύτό άλλά χωρίς λάστιχο τρακτεράκι...??
    Kί άν τού βάλεις χωμάτινο έλαστικό πόσο θά άνοίξεις τό γκάζι..??
    ΑΥΤΑ ΔΕ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΤΕ...............έπειδή όπως περιγράφετε
    θά πάω καί έδώ ,θά περάσω καί Έθνική,θά μπώ καί στίς λάσπες κ.λ.π....
    Μήπως.......λέω μήπως κάποιοι τάχουν μπερδεμένα στό μυαλουδάκι τους..??
    Έχεις πάει στήν Έθνική μέ λάστιχο έστω 50-50 δρόμου χώμα...??
    Νά δείς τί γίνεται κάπου έκεί στά 100-120...??
    Μάς έγραφε ό φίλος πώς άπό τήν άσφαλτο μπαίνεις χώμα καί τραβάς καί
    μιά σούζα ΙΣΧΥΟΣ, καί μετά ξανά άσφαλτο καί πάει λέγοντας.
    Μέ τί ..?? Μέ αύτό τό 170 πού φοράει...?? Χώμα...??καί 150 άλογα...??
    Έλάτε παιδιά..........................ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ

  4. #784
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Το τράξιον στο μόουντ για το χώμα δεν ρίχνει την ισχύ στα 100 άλογα;
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  5. #785
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THANOS_KTM
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ..............





    Διάβασα καί ξέχασα νά άναφέρω ότι έχει σίγουρα
    πιό μεγάλη διαδρομή ή άνάρτηση στό R,καί ότι έπίσης πουλιέται
    καί χωρίς ήλεκτρονικό σετάρισμα.
    Έντάξει αύτό άλλά χωρίς λάστιχο τρακτεράκι...??
    Kί άν τού βάλεις χωμάτινο έλαστικό πόσο θά άνοίξεις τό γκάζι..??
    ΑΥΤΑ ΔΕ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΤΕ...............έπειδή όπως περιγράφετε
    θά πάω καί έδώ ,θά περάσω καί Έθνική,θά μπώ καί στίς λάσπες κ.λ.π....
    Μήπως.......λέω μήπως κάποιοι τάχουν μπερδεμένα στό μυαλουδάκι τους..??
    Έχεις πάει στήν Έθνική μέ λάστιχο έστω 50-50 δρόμου χώμα...??
    Νά δείς τί γίνεται κάπου έκεί στά 100-120...??
    Μάς έγραφε ό φίλος πώς άπό τήν άσφαλτο μπαίνεις χώμα καί τραβάς καί
    μιά σούζα ΙΣΧΥΟΣ, καί μετά ξανά άσφαλτο καί πάει λέγοντας.
    Μέ τί ..?? Μέ αύτό τό 170 πού φοράει...?? Χώμα...??καί 150 άλογα...??
    Έλάτε παιδιά..........................ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ
    Δοκιμή από κάποιον που ξέρει να οδηγάει....
    http://www.bikeit.gr/test-bikes/on-o...venture-r.html

  6. #786
    Μην ανησυχείς και έχεις δώσει αρκετές αφορμές για κράξιμο κάτι που δεν έγινε για τον απλό λόγο πως σε πάρα πολλά θέματα συμφωνώ μαζί σου οπότε προτιμώ να μην εστιάζω στις όποιες διαφωνίες...

    Όμως να σου πω και εγώ τώρα τι γίνεται στο δικό σου μυαλό λέω. Οδήγησες κατά τα λεγόμενά σου το 1190 για να μπορείς να λες μετά πως έχεις ιδία άποψη το οποίο αυτόματα σημαίνει πως η ισχύς της άποψης όσων δεν το οδήγησαν είναι μειωμένη κάτι που είναι θεμελιωδώς ορθό αλλά αμφισβητήσιμης αξίας αν χρησιμοποιηθεί προς ανάδειξη υποκειμενικού δικαίου.

    Εννοώ πως ενώ έχουμε διαβάσει 2-3 πανέμορφα reviews απο συμφορουμίτες τα οποία ήταν αρκούντως αντικειμενικά (όσο γίνεται) και εξαιρετικά ακριβή σε στοιχεία και τρόπο οδήγησης, έρχεσαι εσύ να αντιπαραθέσεις το δικό σου review με ένα κειμενάκι τόσο δα (σύμφωνα με τα δικά σου δεδομένα σεντονιών πάντα) έχοντας πάρα πολλές παραλήψεις και κατά τη δική μου εκτίμηση ανακρίβειες.
    Μιλάμε για έναν τρόπο παρουσίασης ο οποίος δεν σε χαρακτηρίζει.
    Συνεχίζοντας την επεξήγηση θέλω να σου διευκρινίσω πως δεν λέω πως δεν δοκίμασες την μοτοσυκλέτα, λέω όμως πως δεν την δοκίμασες τόσο ώστε να παρουσιάσεις τόσο σίγουρη άποψη για το τι πρεσβεύει αυτό το καινούριο πράγμα που μας εμφανίστηκε. Την ίδια άποψη αν πρόσεξες την είχε κι άλλος σχολιαστής ''Και το συμπέρασμα το έβγαλες από μια βόλτα μέσα σε κίνηση;'' έγραψε.[/QUOTE]



    ΡΕ ΣΥ ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ ΨΕΜΜΑΤΑ.............Η ΔΙΑΒΑΖΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ



    Ή βόλτα στήν κίνηση πού άνέφερα είχε νά κάνει μέ τήν Έθνική όδό όπου δέν μπόρεσα
    νά τό πάω πάνω άπό 230 γιατί είχε μεγάλη κυκλοφορία έκεί πού πήγα.
    Δέν έβγαλα συμπεράσματα κάνοντας μιά (βόλτα μέσα στήν κίνηση).
    Έπίσης δέν ήθελα νά γράψω σχετικά μέ τίς έμπειρίες τών άλλων,ούτε νά άντιπαρατεθώ.
    Ούτε είχα τή διάθεση νά κάτσω νά γράψω μέ λεπτομέρεια,μιά γενική είκόνα άπό χρήση μιάς ώρας
    ή πρώτη ματιά πού λέμε.
    Άν κάποιος τό είχε 2 μέρες σαφώς καί περιέγραψε πράμματα.
    Έξάλλου ήταν αύτό πού περίμενα,δέν μέ ξάφνιασε τίποτε ίσως λίγο τό ύπερβολικό γκάζι γιά τό κουστούμι
    πού φοράει.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑ..............ΑΥΤΟ ΕΙΔΑ σύμφωνα μέ αύτά πού διάβαζα άπό παντού καί γιά νά πώ
    τήν άλήθεια ήταν καί ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.......

  7. #787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    part2

    Στο παρακάτω κείμενό σου φίλε Τέρενς σου υπογραμίζω με κόκκινα γράμματα τις ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ που γράφεις στο κείμενό σου. Αν προσέξεις οι διαπιστώσεις είναι πραγματικά ελάχιστες σε σύγκριση με τις υποθέσεις.
    Το ότι επικεντρώνεται ένα γραπτό που αφορά review σε υποκειμενικές υποθέσεις αντί για στοιχεία μας δείχνει 3 πράγματα.
    1) Το οδήγησες ελάχιστα και μάλιστα βολτάδικα άρα δεν έχεις στοιχεία να παραθέσεις άρα δεν μπορείς να έχεις σοβαρή και εμπεριστατωμένη άποψη.
    2) Δεν το οδήγησες καθόλου κάτι που όπως μας διαβεβαίωσες δεν ισχύει και φυσικά σε πιστεύω
    3) Το συμπέρασμά σου για το 1190 είχε βγει πρωτύτερα βάση της όποιας (απολύτως σεβαστής) εμπειρίας σου σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΎ ΕΊΔΟΥΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΈΤΕΣ και το μόνο που έκανες ήταν να ΒΟΛΤΑΡΕΙΣ και το 1190 για να μας παρουσιάσεις το ήδη υπάρχον συμπέρασμα.


    Αυτά είναι τα δικά μου συμπεράσματα λοιπόν για το test σου πάνω στο 1190 και την γνώμη που μας παρουσίασες.
    Δεν θα σου τα έγραφα αν δεν αμφισβητούσες την πρόθεσή μου απέναντί σου και δεν προσπαθούσες να με μειώσεις με τις αναφορές περί αναξιοπιστίας.
    Αν θέλεις το αφήνουμε με μια μπύρα εδώ για να μην κουράσουμε και τους υπόλοιπους...

    Στο θέμα του θρεντ... διαφωνώ κάθετα για την χρησιμότητα του 1190. Εκτός απο τους νέους μέσους αναβάτες που προσπαθεί να προσελκύσει η ΚΤΜ απευθύνεται και σε ''παλιούς'' κατόχους ss οι οποίοι είτε μεγάλωσαν και τους κούρασαν τα σκυφτά αλλά εξακολουθούν να θέλουν αρκετό γκάζι και πιθανά να βολτάρουν και σε κάποιους χωματόδρομους που τους έλειψαν στα ασφάλτινα χρόνια τους, είτε απευθύνεται και σε αναβάτες άλλων κατηγοριών πχ τουρίστες ή σπόρ τουρίστες οι οποίοι επίσης θέλουν να έχουν την δυνατότητα να βολτάρουν και στο χώμα.
    σημ. Βολτάρουν όχι διαβούν
    Επίσης... πιστεύω πως αρκετοί κάτοχοι 990 θα το προτιμήσουν γιατί είναι σε πολλά θέματα 2 γενιές μπροστά χάνοντας μόνο ''κάποιες'' enduro δυνατότητες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το ότι τόσοι κάτοχοι 990-950 ψάχνονται για αμιγώς ασφάλτινα λάστιχα.




    ΣΟΡΡΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙΠΟΤΕ..............




    Έννοείται ότι άναφέροντας τή λέξη άναξιόπιστος άναφερόμουν μόνο στό συγκεκριμμένο κομμάτι.
    Έ.....δέ θά μαλώσουμε κιόλας...!!!
    Τά συμπεράσματα μου ΝΑΙ ....ΕΤΥΧΕ νά συμφωνούν μέ τίς προηγούμενες θέσεις μου όχι όμως
    ώς πρός τήν όδική συμπεριφορά ,έκεί μέ άδικείς ,πώς νά γράψω γιά κάτι πού δέν έχω καβαλήσει...??
    Στά ύπόλοιπα ήμουν μέσα σύμφωνα μέ τήν δική μου άποψη.
    Οί γνώμες ώς γνωστόν είναι σάν τίς κωλο...........ΑΠΕΙΡΕΣ,άρκεί νά μπορεί κάποιος νά τίς στηρίξει
    μέ λόγο καί άντίλογο.....!!!
    Φαίνεται πώς μιλάω μέ fun τής λέξης ΚΤΜ καί προφανώς έσάς σάς φαίνονται όλα ύπέροχα.
    Έγώ όμως άνήκω σέ άλλη κατηγορία.............καί BMW βλέπω καί ΚΤΜ βλέπω καί Τζαπάν βλέπω....
    Τώρα γιατί δέν πήγα νά πάρω τό lc-8 ή τό rr-1000 μέ ένα μοτέρ δώρο, καί πήρα gsx-r 1000 ...?? έ συγχωρείστε με,
    δοκιμάζω καί παίρνω έχει νά κάνει μέ τόν ίδιο λόγο πού προτιμώ τό Βέρσυς,τό τενερέ καί τό βεστρόμ
    άπό ΚΤΜ,Τράιομφ,Μυλτιμούλτι........BMW ,μορίνι,μοτογκούτσι ΠΙΑΤΖΙΟ, κ.λ.π.......
    τά Χαγιαμπούζα,τά ZZR, καί τά blackbird άπό τά διάφορα Κ καί Ντουκάτι τών 25000 εύρώ.
    Πάντα ήρεμα ......

  8. #788
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THANOS_KTM Προβολή μηνύματος
    Δοκιμή από κάποιον που ξέρει να οδηγάει....
    http://www.bikeit.gr/test-bikes/on-o...venture-r.html



    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ..............ΛΟΙΠΟΝ






    Τυχαίνει νά έχουμε άλλη γνώμη.
    όταν πρωτοβγήκε τό BMW τό 1000 γιά μήνες μάς είχαν πρήξει τόν έρωτα
    γράφοντας παντού τό πόσο δυνατό,γρήγορο,φανταστικό μηχανάκι είναι.....
    Όταν άρχισαν νά δίνουν κι άπό ένα μοτέρ δώρο...ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ πού έγραφαν
    τούς διθυράμβους άρχισαν νά σφυράνε κλέφτικα...!!!
    Συμπέρασμα......??
    Τέλος τό κουτόχορτο,έφόσον μάς δίνεται ή δυνατότητα πού είπε καί κάποιος φίλος
    μιά καί είναι ύποκειμενικό πράμμα πάς τό όδηγάς καί άποφασίζεις.
    Μήν περιμένετε όμως έδώ νά γράψω ότι νάναι όσο άσχετος καί νάμαι.
    ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ...........!!!
    Ή έμπειρία μου..??
    Ποτέ δέν ήταν όπως τά έλεγαν..........ένας λόγος πού βάρεσε καί διάλυση ό είδικός τύπος.
    Όταν τό κατάλαβε αύτό ό κόσμος πληρώνοντας το άκριβά τότε τούς τιμώρησε
    γυρίζοντας τήν πλάτη......
    Γιαυτό συμβουλή μου βλέπε,διάβαζε μέν,ΑΛΛΑ καί κάντο βόλτα μόνος σου

  9. #789
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THANOS_KTM
    Εγγραφή
    28/02/2008
    Μηνύματα
    102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ..............ΛΟΙΠΟΝ






    Τυχαίνει νά έχουμε άλλη γνώμη.
    όταν πρωτοβγήκε τό BMW τό 1000 γιά μήνες μάς είχαν πρήξει τόν έρωτα
    γράφοντας παντού τό πόσο δυνατό,γρήγορο,φανταστικό μηχανάκι είναι.....
    Όταν άρχισαν νά δίνουν κι άπό ένα μοτέρ δώρο...ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ πού έγραφαν
    τούς διθυράμβους άρχισαν νά σφυράνε κλέφτικα...!!!
    Συμπέρασμα......??
    Τέλος τό κουτόχορτο,έφόσον μάς δίνεται ή δυνατότητα πού είπε καί κάποιος φίλος
    μιά καί είναι ύποκειμενικό πράμμα πάς τό όδηγάς καί άποφασίζεις.
    Μήν περιμένετε όμως έδώ νά γράψω ότι νάναι όσο άσχετος καί νάμαι.
    ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ...........!!!
    Ή έμπειρία μου..??
    Ποτέ δέν ήταν όπως τά έλεγαν..........ένας λόγος πού βάρεσε καί διάλυση ό είδικός τύπος.
    Όταν τό κατάλαβε αύτό ό κόσμος πληρώνοντας το άκριβά τότε τούς τιμώρησε
    γυρίζοντας τήν πλάτη......
    Γιαυτό συμβουλή μου βλέπε,διάβαζε μέν,ΑΛΛΑ καί κάντο βόλτα μόνος σου
    Αυτό εννοείται.Δεν εχω αποψη,γιατί δεν το έχω δοκιμάσει,εχω δοκιμάσει όμως το 950 ενός φίλου(ισως το πρώτο που ήρθε στην Ελλάδα)και στον δρόμο και στο βουνό,και το 990R ενός άλλου,και αν είναι λίγο καλύτερο από αυτά,τότε θα είναι super.

    Ααα και για να μην νομίζεις ότι είμαι κολλημένος με τα ΚΤΜ(παρόλο που εχω ενα 16 χρόνια)το επόμενο enduro μου θα είναι ΒΕΤΑ και αν είχα λεφτά για street....GSXR 1000.

  10. #790
    ΚΤΜένο μέλος Το avatar του/της westie
    Εγγραφή
    24/05/2010
    Μηνύματα
    94
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ...
    Xρώμα ΑΣΠΡΟ...
    Μόνο το R βγαίνει σε άσπρο-μαύρο με πορτοκαλί πλαίσιο...αυτό οδήγησες
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2013-KTM-1190-Adventure-R.jpg 
Προβολές:	177 
Μέγεθος:	63,1 KB 
ID:	300078
    Είμαι ΚΤΜυτυχισμένος

  11. #791
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Αυτό
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    Πάντα ήρεμα ......
    Με αυτό
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος


    ΡΕ ΣΥ ΜΗ ΓΡΑΦΕΙΣ ΨΕΜΜΑΤΑ.............
    Ανήκουν σε άλλο γαλαξιακό σύμπλεγμα

    Ειδικά όταν αυτό
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    Η ΔΙΑΒΑΖΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ
    αφορά πρωτίστως εσένα


    Αυτό το στηρίζω στο ότι το
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el_hymador Προβολή μηνύματος
    Και το συμπέρασμα το έβγαλες από μια βόλτα μέσα σε κίνηση;
    ξαναδιαβάζοντας θα διαπιστώσεις πως το έγραψε ο Χυμαδόρ. Εγώ συμφώνησα μαζί του γιατί όπως προείπες και εσύ μια βόλτα μέσα στην πόλη παρέα με μια στιγμιαία κίνηση με 230 ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ στο να αποκομίσεις εμπεριστατωμένη άποψη όπως θέλεις να την παρουσιάσεις. Για την ακρίβεια δεν αρκούν ούτε καν για υποτυπωδώς σοβαρή άποψη.



    Επίσης... Μόνο φαν της ΚΤΜ δεν είμαι κι ας έχω τέτοιο. Όσοι απο εδω μέσα με γνωρίζουν μπορούν να στο επιβεβαιώσουν. Είμαι φαν της Ιαπωνικής σχολής όσο αφορά στα σκυφτά, φαν της κουλτούρας τους, είμαι φαν του μοναδικής σχεδίασης και φιλοσοφίας τρικύλινδρου μοτέρ των θριάμβων, είμαι φαν της ουσίας γενικότερα (βαριέμαι να γράφω άλλα) και υπο αυτό το πρίσμα το 1190 πέτυχε στόχο.
    Το γιατί έχω δούκα και όχι πια το αγαπημένο μου gixxer δεν αφορά την κουβέντα.
    Άλλο ένα λανθασμένο συμπέρασμά σου λοιπόν


    Κάτι επιχειρήματα τύπου στην Ευρώπη δεν πας παραπάνω απο 120 ή στην Ελλάδα δεν πας γρήγορα χωρίς πινακίδα τα ακούω βερεσέ. Επαρχιακοί δρόμοι χωρίς ραντάρ υπάρχουν παντού και είναι ακριβώς αυτοί που απευθύνονται αυτά τα μοτά.

    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  12. #792
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Αυτό

    Κάτι επιχειρήματα τύπου στην Ευρώπη δεν πας παραπάνω απο 120 ή στην Ελλάδα δεν πας γρήγορα χωρίς πινακίδα τα ακούω βερεσέ. Επαρχιακοί δρόμοι χωρίς ραντάρ υπάρχουν παντού και είναι ακριβώς αυτοί που απευθύνονται αυτά τα μοτά.

    Αυτο ακριβως. Εγω τον Αυγουστο πηγα δικαβαλος και βαλιτσατος στας Ευρωπας, Γερμανια και λιγο Γαλλια. Απεφυγα αουτομπαν, ωτοστραντες και λοιπες βαρετες βλακειες. Τις τρεις φορες που επρεπε να βγουν πολλα χιλιομετρα και αναγκαστικα τις χρησιμοποιησα, οντως αραξα στα 130 και ετσι εβγαζα αποστασεις πιο ξεκουραστα, και (πολυ) πιο οικονομικα. Χωρις να τρεμω και για προστιμα κλπ. Επισης, ολοι αραχτοι στα 130-140 ηταν.

    Και ναι ο ΚαΤεΜαρας δεν ειναι στα καλυτερα του φορτωμενος. Αλλα η δουλεια του ειναι αλλη. Φτανεις φορτωμενος στο χωριο που θα μεινεις. Ξεφορτωνεις και χαραζεις διαδρομες την επομενη μερα στους επαρχιακους.Τρελλη φυση, ασφαλτος γυαλοχαρτο, ο ΚαΤεΜαρας χωρις Μπαγκαζια, οι δρομοι αδειοι απο μπατσους, τα χωρια γεμάτα λουκανικα. Μολις σας περιεγραψα τον παραδεισο.

    Και ναι το 1190 εκει θα ειναι μια χαρα. Θα κανει την παραδεισενια δουλεια του πολυ καλυτερα απο το τενερε και το βαρκαντερο. (Αλλα ειναι ασχημο και η ασχημοτατη εξατμιση του εχει ηχο της ντροπης).


    Οι πολιτικοί στην Ελλάδα παρενοχλούν τον πολίτη. Αν εξαιρέσεις ελάχιστους, οι υπόλοιποι είναι ασήμαντες προσωπικότητες με σκανδαλώδη έλλειψη παιδείας. Είναι απλώς στοργικοί μπαμπάδες που νοιάζονται να κάνουν τα παιδιά τους υπουργούς και αρχηγούς. Μεγάλη μάστιγα.


  13. #793
    7 years of fuckin up Το avatar του/της Stabak
    Εγγραφή
    19/09/2002
    Μηνύματα
    898
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από urban Προβολή μηνύματος
    Και ναι το 1190 εκει θα ειναι μια χαρα. Θα κανει την παραδεισενια δουλεια του πολυ καλυτερα απο το τενερε και το βαρκαντερο. (Αλλα ειναι ασχημο και η ασχημοτατη εξατμιση του εχει ηχο της ντροπης).
    Μα νόμιζα πως εκει ειναι το στοιχειο του καινουργιου στρόματος 1000. Στα χώματα φευγει ο Κατεμ...
    Ban 'em all

  14. #794
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Το τράξιον στο μόουντ για το χώμα δεν ρίχνει την ισχύ στα 100 άλογα;
    Ναι , και επίσης αφήνει το πίσω τροχό να ολισθαίνει περισσότερο τουτέστιν για μία πλήρη περιστροφή του μπροστά δύο περιστροφές πίσω .

  15. #795
    Ρε τερενς πρεπει να εισαι πολυ ασχετος ρε φιλε . Τι ειναι αυτα που γραφεις θα μας τρελανεις ολους ;
    Το 1190 δεν εχει διαφορα mode στην οδηγηση;
    Τι μας λες τι να τα κανω τα 150 στο χωμα ; Ειπαμε βάζεις off road με 100 αλογα και γινεται πανευκολο στην οδηγηση εκτος .
    Λες για τα τακουνατα λαστιχα χωρις να ξερεις οτι υπαρχουν 50/50 λαστιχα που μια χαρα κανουν την δουλεια τους και στην εθνικη και οχι για 120 χλμ αλλα πολυ παραπανω.
    Λες οτι δεν σου κάνει για ον οφ, ενω η μηχανη ασχετα αν ειναι πιο street προσανατολισμενη ειναι στην κορυφη της κατηγοριας και στο off κομματι , ειδικα το R επειδη το εχω οδηγησει αρκετα εκτος δρομου με τα μαμα λαστιχα δεν αισθανθηκα οτι υστερει υπερβολικα σε σχεση με το δικο μου , ισα ισα που στον απειρο οδηγο ειναι ποδηλατο και πανευκολο.
    Και κατι αλλο , εσυ κρινεις με αυτα που ζητας εσυ και μονο εσυ και βαση της εμπειριας που εχεις .
    Οι αληθινοί παράδεισοι είναι οι παράδεισοι που έχουμε χάσει

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF