part2
Στο παρακάτω κείμενό σου φίλε Τέρενς σου υπογραμίζω με κόκκινα γράμματα τις ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ που γράφεις στο κείμενό σου. Αν προσέξεις οι διαπιστώσεις είναι πραγματικά ελάχιστες σε σύγκριση με τις υποθέσεις.
Το ότι επικεντρώνεται ένα γραπτό που αφορά review σε υποκειμενικές υποθέσεις αντί για στοιχεία μας δείχνει 3 πράγματα.
1) Το οδήγησες ελάχιστα και μάλιστα βολτάδικα άρα δεν έχεις στοιχεία να παραθέσεις άρα δεν μπορείς να έχεις σοβαρή και εμπεριστατωμένη άποψη.
2) Δεν το οδήγησες καθόλου κάτι που όπως μας διαβεβαίωσες δεν ισχύει και φυσικά σε πιστεύω
3) Το συμπέρασμά σου για το 1190 είχε βγει πρωτύτερα βάση της όποιας (απολύτως σεβαστής) εμπειρίας σου σε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΎ ΕΊΔΟΥΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΈΤΕΣ και το μόνο που έκανες ήταν να ΒΟΛΤΑΡΕΙΣ και το 1190 για να μας παρουσιάσεις το ήδη υπάρχον συμπέρασμα.
Αυτά είναι τα δικά μου συμπεράσματα λοιπόν για το test σου πάνω στο 1190 και την γνώμη που μας παρουσίασες.
Δεν θα σου τα έγραφα αν δεν αμφισβητούσες την πρόθεσή μου απέναντί σου και δεν προσπαθούσες να με μειώσεις με τις αναφορές περί αναξιοπιστίας.
Αν θέλεις το αφήνουμε με μια μπύρα εδώ για να μην κουράσουμε και τους υπόλοιπους...
Στο θέμα του θρεντ... διαφωνώ κάθετα για την χρησιμότητα του 1190. Εκτός απο τους νέους μέσους αναβάτες που προσπαθεί να προσελκύσει η ΚΤΜ απευθύνεται και σε ''παλιούς'' κατόχους ss οι οποίοι είτε μεγάλωσαν και τους κούρασαν τα σκυφτά αλλά εξακολουθούν να θέλουν αρκετό γκάζι και πιθανά να βολτάρουν και σε κάποιους χωματόδρομους που τους έλειψαν στα ασφάλτινα χρόνια τους, είτε απευθύνεται και σε αναβάτες άλλων κατηγοριών πχ τουρίστες ή σπόρ τουρίστες οι οποίοι επίσης θέλουν να έχουν την δυνατότητα να βολτάρουν και στο χώμα.
σημ. Βολτάρουν όχι διαβούν
Επίσης... πιστεύω πως αρκετοί κάτοχοι 990 θα το προτιμήσουν γιατί είναι σε πολλά θέματα 2 γενιές μπροστά χάνοντας μόνο ''κάποιες'' enduro δυνατότητες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το ότι τόσοι κάτοχοι 990-950 ψάχνονται για αμιγώς ασφάλτινα λάστιχα.