Σελίδα 7 από 8 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 114

Θέμα: 1.5 lit/100km. Wave 110i

  1. #91
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    21/09/2013
    Μηνύματα
    6
    σιγουρα.

  2. #92
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikonian Προβολή μηνύματος
    Λοιπόν, τελικά δεν άντεξα στον πειρασμό και δοκίμασα το γρανάζωμα του Wave.
    Έβαλα μπροστά (έναντι 3,5 ευρώ) γρανάζι με 15 δόντια , αντί 14ων.
    Η μετάδοση μάκρυνε δραματικά. Το παπάκι έγινε "φυσιολογικό". Έχασε αυτή την έξτρα σπιρτάδα του, έγινε πολύ πιο ομαλό, πιο χαλαρωτικό (κάτι σαν το Kriss, χωρίς το πατινάρισμα). Τελική δεν έχω δοκιμάσει ακόμα, γιατί έχω μόλις 400χλμ στο κοντέρ, αλλά πιστεύω ότι θα αυξηθεί λίγο, αφού ακόμα και μετά το γρανάζωμα, εξακολουθεί να είναι αρκετά πιο κοντό από το Innova.
    Το περίεργο είναι ότι βελτιώθηκε αισθητά και η λειτουργία του σασμάν, που ήταν δύστροπο.


    Προσωπικά...μ'αρέσει έτσι. Ίσως να ήταν ακομα καλλίτερα αν αντί του μπροστινού, άλλαζα το πίσω γρανάζι, βάζοντας -2 δόντια.




    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ..............ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ.....??




    Έχοντας μόνο 400χλμ. χωρίς νά τό έχεις στρώσει καί δοκιμάσει σέ πλήρη ίσχύ..??
    Τό παπί κινείται πολύ καλά ,ή πρώτη του είναι μόνο γιά πολή άνηφόρα,ξεκινάς
    γιά πλάκα μέ δευτέρα καί κινείσαι μέσα στά αύτοκίνητα μονίμως μέ τρίτη χωρίς
    νά κρεμάει ,ένώ τερματίζει άνετα πάνω άπό τά 90 κοντά στά 100 άνάλογα μέ τό δρόμο.
    Ότι κάνει μέ ένα άτομο τό κάνει σχεδόν μέ τόν ίδιο τρόπο καί μέ τούς δύο.
    Τί κερδίζεις ή νομίζεις ότι κερδίζεις χωρίς νά τελειώσει τό στρώσιμο καί νά τό δείς νά δουλεύει
    στό 100%....??.
    Τό σασμάν είναι ένα άπό τά μείον του έτσι κι άλλιώς ,στά κατεβάσματα σέ στάση .
    Άπλά δέν είναι Χόντα.
    Τά κυβικά του είναι 110 καί όχι 125 όπως τού innova μέ κανά 2 ίππους λιγότερο
    σημαντικό πράμμα γιά τήν κατηγορία.
    Δέν είναι καί κορόϊδα έκεί στή Χόντα.
    Έκανα μιά διαδρομή 55 χλμ.άρκετές φορές πού τήν έκαμνα καί μέ ζχ-130 .
    Ε... λοιπόν μέ αύτό τό γρανάζωμα πού άπέρριψες κρατώντας πιό ύψηλή
    μέση ώριαία κάνω τόν ίδιο άκριβώς χρόνο παρά τήν ύψηλότερη τελική τού ΖΧ.
    Καί δέν τό μέτρησα μία καί δύο φορές γιά νά πώ έτυχε......
    Περιμένουμε νά όλοκληρώσεις τό πείραμα γιά νά έχουμε πλήρη άποψη
    σέ σχέση μέ κάποιον πού δέν τό έβαλε χέρι.



    υγ. Τώρα πού χειμωνιάζει άπό λάστιχο τί προτείνετε......??
    Τελευταία τροποποίηση από irinia; 29/09/2013 στις 05:55.

  3. #93
    O λόγος που προέβην στη θυσία της σπιρτάδας του είναι ο εξής:
    Το wave βγάζει 8,55ιπ./7500σαλ και το innova 9.15ιπ./7500σαλ

    Υπολογίζοντας σ'ένα εξελάκι τη μετάδοση είδα ότι στις 7500σαλ , το μεν πρώτο φτάνει τα 83 πραγματικά(90 κοντέρ) χαω, ενώ το δεύτερο τα 112 χαω. Τεράστια διαφορά για 0,6 ίππους.
    Συνεπώς , ή το πρώτο είναι υπερβολικά κοντό, ή το δεύτερο υπερβολικά μακρύ, ή και τα δυο σωρευτικά.
    Για να δω τα 100 στο κοντέρ του Wave - που είναι απαραίτητα όταν χρησιμοποιείς συχνά τον Κηφισσό- πρέπει να φτάσω τις 8500σαλ, δηλαδή το κόκκινο.
    Με το νέο γρανάζωμα θα πρέπει να βλέπω τα 100 στις 7700σαλ χωρίς να ξεσκίζω το μοτέρ.
    Άσε που με διευκολύνει στο στρώσιμο.
    Και στην τελική, άμα δεν έχει τη δύναμη να γεμίσει την 4η, το ματαλλάζω. Ένα μισάωρο υπόθεση είναι και 3,5 ευρώ:a13:

  4. #94
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Τα 112 που λες για το Innova,εννοεις κοντερ,να υποθεσω,γιατι πραγματικα αντιστοιχουν σε 130+ στο κοντερ,που θελει υπερβολικα μεγαλη ευθεια για να τα πιασει,με το στοκ γραναζωμα.

  5. #95
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Τα 112 που λες για το Innova,εννοεις κοντερ,να υποθεσω,γιατι πραγματικα αντιστοιχουν σε 130+ στο κοντερ,που θελει υπερβολικα μεγαλη ευθεια για να τα πιασει,με το στοκ γραναζωμα.
    Όχι , 112 πραγματικά. Περίπου 120 κοντερίσια. Τα νούμερα αυτά είναι θεωρητικά όμως.Αν η συνολική μετάδοση είναι πολύ μακρυά, δεν θα τα πιάσει παρά μόνο σε γκρεμό. Αν η συνολική μετάδοση είναι πολύ κοντή (όπως στο Wave) , θα ξεπεράσει τις στροφές της ανώτατης ιπποδύναμης, θα μπει στα κόκκινα και αν δεν έχει κόφτη...θα μας αφήσει χρόνους.

  6. #96
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ...................ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ




    Νά δείς σέ innova 120 στό κοντέρ,πολύ δύσκολα.
    Στό wave μου πού έχει αύτή τή στιγμή 3300χλμ.
    Έχω δεί άρκετές φορές τά 100 καί σκύβοντας λίγο
    κάποιες τά 105 καί δύσκολα τά 110 στό κοντέρ.
    Τά 90 πού είπες ότι έβγαλες μέ τίς πράξεις έρχονται
    πολύ εύκολα καί πολή γρήγορα σέ 250-300 μέτρα.
    Οί ταχύτητες τώρα πού τίς γεμίζω 2α 60+, 3η 80+
    καί μόλις μπεί 4η βλέπεις τά 90 πού είπες άμεσα.
    Άλλά δέν σταματάει έκεί όπως τό έβγαλες στή θεωρία..!!
    Στό ΖΧ έβλεπα τό 120 στό κοντέρ.
    100 κιλά καί 1.84 ,άς πούμε κι αύτό διότι κάποιος μέ 1.70 καί 65 κιλά
    φαίνεται πούπουλο μπροστά μου...!!!
    Μιά καί έκανες τήν άλλαγή όπως πολύ σωστά είπες θά βοηθήσεις
    καί όλους έμάς μόνο μέ 3,5 εύρώ....!!!
    Περιμένω νά τό τερματίσεις καί νά μάς πείς άν πάει τελικά καλύτερα
    μέ αύτό τό γραναζάκι.
    Έχω πάντως τούς ένδοιασμούς μου,προσπαθώ νά δώ γιατί δέν τό έκανε
    ή Χόντα....?????
    Τελευταία τροποποίηση από irinia; 29/09/2013 στις 08:28.

  7. #97
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikonian Προβολή μηνύματος
    Όχι , 112 πραγματικά. Περίπου 120 κοντερίσια. Τα νούμερα αυτά είναι θεωρητικά όμως.Αν η συνολική μετάδοση είναι πολύ μακρυά, δεν θα τα πιάσει παρά μόνο σε γκρεμό. Αν η συνολική μετάδοση είναι πολύ κοντή (όπως στο Wave) , θα ξεπεράσει τις στροφές της ανώτατης ιπποδύναμης, θα μπει στα κόκκινα και αν δεν έχει κόφτη...θα μας αφήσει χρόνους.

    112 πραγματικα δε θα πιασει ποτε το Innova,σε μαμα κατασταση,εκτος αν ψαρωνεις και πας σε κατηφορες.....115 περιπου τελικη καθαρα,εχει ενα Ζ125 σκεψου που δεν εχει καμια επαφη με το Innova σε γκαζια.Και οσο για την αντιστοιχια (120 κοντερ-112 πραγματικα) δυστυχως κλεβει πολυ περισσοτερο,οπως και τα περισσοτερα κοντερ.

  8. #98
    Το μπαμπούρι Το avatar του/της Bradipous
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    1.171
    Κανε εδω δοκιμες με γραναζωματα να δεις ποιο σου ταιριαζει.

  9. #99
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ...................ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ




    Νά δείς σέ innova 120 στό κοντέρ,πολύ δύσκολα.
    Στό wave μου πού έχει αύτή τή στιγμή 3300χλμ.
    Έχω δεί άρκετές φορές τά 100 καί σκύβοντας λίγο
    κάποιες τά 105 καί δύσκολα τά 110 στό κοντέρ.
    Τά 90 πού είπες ότι έβγαλες μέ τίς πράξεις έρχονται
    πολύ εύκολα καί πολή γρήγορα σέ 250-300 μέτρα.
    Οί ταχύτητες τώρα πού τίς γεμίζω 2α 60+, 3η 80+
    καί μόλις μπεί 4η βλέπεις τά 90 πού είπες άμεσα.
    Άλλά δέν σταματάει έκεί όπως τό έβγαλες στή θεωρία..!!
    Στό ΖΧ έβλεπα τό 120 στό κοντέρ.
    100 κιλά καί 1.84 ,άς πούμε κι αύτό διότι κάποιος μέ 1.70 καί 65 κιλά
    φαίνεται πούπουλο μπροστά μου...!!!
    Μιά καί έκανες τήν άλλαγή όπως πολύ σωστά είπες θά βοηθήσεις
    καί όλους έμάς μόνο μέ 3,5 εύρώ....!!!
    Περιμένω νά τό τερματίσεις καί νά μάς πείς άν πάει τελικά καλύτερα
    μέ αύτό τό γραναζάκι.
    Έχω πάντως τούς ένδοιασμούς μου,προσπαθώ νά δώ γιατί δέν τό έκανε
    ή Χόντα....?????
    Ξαναδιάβασε με προσοχή τι γράφω παραπάνω και θα καταλάβεις τι παίζει. Δεν μπορώ να τα γράψω πιο απλά sorry

  10. #100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    112 πραγματικα δε θα πιασει ποτε το Innova,σε μαμα κατασταση,εκτος αν ψαρωνεις και πας σε κατηφορες.....115 περιπου τελικη καθαρα,εχει ενα Ζ125 σκεψου που δεν εχει καμια επαφη με το Innova σε γκαζια.Και οσο για την αντιστοιχια (120 κοντερ-112 πραγματικα) δυστυχως κλεβει πολυ περισσοτερο,οπως και τα περισσοτερα κοντερ.
    Aν δεν μπορεί να πιάσει 112 πραγμ. , τότε δεν μπορεί να φτάσει τις 7500σαλ της ανώτατης ιπποδύναμης. Δεν επαρκεί η ροπή του. Συνεπώς το γρανάζωμά του είναι πολύ μακρύ.
    Η αντιστοιχία κοντέρ-Gps , είναι πράγματι ένα θέμα. Το kriss 125 που είχα, έγραφε 140 στο κοντέρ και 107 στο Gps.

  11. #101
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    730
    Ειναι μακρυ και το γραναζωμα και οι σχεσεις του σασμαν.Και μια καλη βελτιωση για να δουλευει πολυ πιο ξεκουραστα χωρις ομως να 'σπαει' ειναι ενα 13ρι γραναζακι μπροστα.

  12. #102
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikonian Προβολή μηνύματος
    Ξαναδιάβασε με προσοχή τι γράφω παραπάνω και θα καταλάβεις τι παίζει. Δεν μπορώ να τα γράψω πιο απλά sorry






    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΟΥΜΕ.............






    Όπως έκανες τούς ύπολογισμούς σου μέ τή θεωρία......
    δές καί τήν πράξη καί μόλις δείς 105+ στό κοντέρ
    μέ τό νέο σου γρανάζι,γράψε μας γιά νά τό άλλάξουμε.

  13. #103
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από yiannis172 Προβολή μηνύματος
    Ειναι μακρυ και το γραναζωμα και οι σχεσεις του σασμαν.Και μια καλη βελτιωση για να δουλευει πολυ πιο ξεκουραστα χωρις ομως να 'σπαει' ειναι ενα 13ρι γραναζακι μπροστα.
    Όχι 13ρι, θα κοντύνει ακόμα περισσότερο. 15ρι έβαλα να δοκιμάσω. Για ίσωμα και μονοκάβαλα, το 15αρι τα σπάει. Για ανηφόρες και δικάβαλα, το μαμίσιο 14 είναι προτιμότερο.

  14. #104
    ΕΝΤΑΞΕΙ..............ΤΟ ΕΣΩΣΕΣ






    Τώρα....

  15. #105
    Τerens, άσε τώρα το είδα. Είσαι 100 κιλά. Ξέχνα το γρανάζωμα.

Σελίδα 7 από 8 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Wave 110i vs crypton T110 vs kriss 125
    από dmf στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2013, 17:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF