σιγουρα.![]()
σιγουρα.![]()
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ..............ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ.....??
Έχοντας μόνο 400χλμ. χωρίς νά τό έχεις στρώσει καί δοκιμάσει σέ πλήρη ίσχύ..??
Τό παπί κινείται πολύ καλά ,ή πρώτη του είναι μόνο γιά πολή άνηφόρα,ξεκινάς
γιά πλάκα μέ δευτέρα καί κινείσαι μέσα στά αύτοκίνητα μονίμως μέ τρίτη χωρίς
νά κρεμάει ,ένώ τερματίζει άνετα πάνω άπό τά 90 κοντά στά 100 άνάλογα μέ τό δρόμο.
Ότι κάνει μέ ένα άτομο τό κάνει σχεδόν μέ τόν ίδιο τρόπο καί μέ τούς δύο.
Τί κερδίζεις ή νομίζεις ότι κερδίζεις χωρίς νά τελειώσει τό στρώσιμο καί νά τό δείς νά δουλεύει
στό 100%....??.
Τό σασμάν είναι ένα άπό τά μείον του έτσι κι άλλιώς ,στά κατεβάσματα σέ στάση .
Άπλά δέν είναι Χόντα.
Τά κυβικά του είναι 110 καί όχι 125 όπως τού innova μέ κανά 2 ίππους λιγότερο
σημαντικό πράμμα γιά τήν κατηγορία.
Δέν είναι καί κορόϊδα έκεί στή Χόντα.
Έκανα μιά διαδρομή 55 χλμ.άρκετές φορές πού τήν έκαμνα καί μέ ζχ-130 .
Ε... λοιπόν μέ αύτό τό γρανάζωμα πού άπέρριψες κρατώντας πιό ύψηλή
μέση ώριαία κάνω τόν ίδιο άκριβώς χρόνο παρά τήν ύψηλότερη τελική τού ΖΧ.
Καί δέν τό μέτρησα μία καί δύο φορές γιά νά πώ έτυχε......
Περιμένουμε νά όλοκληρώσεις τό πείραμα γιά νά έχουμε πλήρη άποψη
σέ σχέση μέ κάποιον πού δέν τό έβαλε χέρι.
υγ. Τώρα πού χειμωνιάζει άπό λάστιχο τί προτείνετε......??
Τελευταία τροποποίηση από irinia; 29/09/2013 στις 05:55.
O λόγος που προέβην στη θυσία της σπιρτάδας του είναι ο εξής:
Το wave βγάζει 8,55ιπ./7500σαλ και το innova 9.15ιπ./7500σαλ
Υπολογίζοντας σ'ένα εξελάκι τη μετάδοση είδα ότι στις 7500σαλ , το μεν πρώτο φτάνει τα 83 πραγματικά(90 κοντέρ) χαω, ενώ το δεύτερο τα 112 χαω.Τεράστια διαφορά για 0,6 ίππους.
Συνεπώς , ή το πρώτο είναι υπερβολικά κοντό, ή το δεύτερο υπερβολικά μακρύ, ή και τα δυο σωρευτικά.
Για να δω τα 100 στο κοντέρ του Wave - που είναι απαραίτητα όταν χρησιμοποιείς συχνά τον Κηφισσό- πρέπει να φτάσω τις 8500σαλ, δηλαδή το κόκκινο.
Με το νέο γρανάζωμα θα πρέπει να βλέπω τα 100 στις 7700σαλ χωρίς να ξεσκίζω το μοτέρ.
Άσε που με διευκολύνει στο στρώσιμο.
Και στην τελική, άμα δεν έχει τη δύναμη να γεμίσει την 4η, το ματαλλάζω. Ένα μισάωρο υπόθεση είναι και 3,5 ευρώ:a13:
Τα 112 που λες για το Innova,εννοεις κοντερ,να υποθεσω,γιατι πραγματικα αντιστοιχουν σε 130+ στο κοντερ,που θελει υπερβολικα μεγαλη ευθεια για να τα πιασει,με το στοκ γραναζωμα.
Όχι , 112 πραγματικά. Περίπου 120 κοντερίσια. Τα νούμερα αυτά είναι θεωρητικά όμως.Αν η συνολική μετάδοση είναι πολύ μακρυά, δεν θα τα πιάσει παρά μόνο σε γκρεμό. Αν η συνολική μετάδοση είναι πολύ κοντή (όπως στο Wave) , θα ξεπεράσει τις στροφές της ανώτατης ιπποδύναμης, θα μπει στα κόκκινα και αν δεν έχει κόφτη...θα μας αφήσει χρόνους.
ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ...................ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
Νά δείς σέ innova 120 στό κοντέρ,πολύ δύσκολα.
Στό wave μου πού έχει αύτή τή στιγμή 3300χλμ.
Έχω δεί άρκετές φορές τά 100 καί σκύβοντας λίγο
κάποιες τά 105 καί δύσκολα τά 110 στό κοντέρ.
Τά 90 πού είπες ότι έβγαλες μέ τίς πράξεις έρχονται
πολύ εύκολα καί πολή γρήγορα σέ 250-300 μέτρα.
Οί ταχύτητες τώρα πού τίς γεμίζω 2α 60+, 3η 80+
καί μόλις μπεί 4η βλέπεις τά 90 πού είπες άμεσα.
Άλλά δέν σταματάει έκεί όπως τό έβγαλες στή θεωρία..!!
Στό ΖΧ έβλεπα τό 120 στό κοντέρ.
100 κιλά καί 1.84 ,άς πούμε κι αύτό διότι κάποιος μέ 1.70 καί 65 κιλά
φαίνεται πούπουλο μπροστά μου...!!!
Μιά καί έκανες τήν άλλαγή όπως πολύ σωστά είπες θά βοηθήσεις
καί όλους έμάς μόνο μέ 3,5 εύρώ....!!!
Περιμένω νά τό τερματίσεις καί νά μάς πείς άν πάει τελικά καλύτερα
μέ αύτό τό γραναζάκι.
Έχω πάντως τούς ένδοιασμούς μου,προσπαθώ νά δώ γιατί δέν τό έκανε
ή Χόντα....?????
Τελευταία τροποποίηση από irinia; 29/09/2013 στις 08:28.
112 πραγματικα δε θα πιασει ποτε το Innova,σε μαμα κατασταση,εκτος αν ψαρωνεις και πας σε κατηφορες.....115 περιπου τελικη καθαρα,εχει ενα Ζ125 σκεψου που δεν εχει καμια επαφη με το Innova σε γκαζια.Και οσο για την αντιστοιχια (120 κοντερ-112 πραγματικα) δυστυχως κλεβει πολυ περισσοτερο,οπως και τα περισσοτερα κοντερ.
Κανε εδω δοκιμες με γραναζωματα να δεις ποιο σου ταιριαζει.
Aν δεν μπορεί να πιάσει 112 πραγμ. , τότε δεν μπορεί να φτάσει τις 7500σαλ της ανώτατης ιπποδύναμης. Δεν επαρκεί η ροπή του. Συνεπώς το γρανάζωμά του είναι πολύ μακρύ.
Η αντιστοιχία κοντέρ-Gps , είναι πράγματι ένα θέμα. Το kriss 125 που είχα, έγραφε 140 στο κοντέρ και 107 στο Gps.
Ειναι μακρυ και το γραναζωμα και οι σχεσεις του σασμαν.Και μια καλη βελτιωση για να δουλευει πολυ πιο ξεκουραστα χωρις ομως να 'σπαει' ειναι ενα 13ρι γραναζακι μπροστα.
Τerens, άσε τώρα το είδα. Είσαι 100 κιλά. Ξέχνα το γρανάζωμα.![]()