Σελίδα 7 από 18 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910111217 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 266

Θέμα: Moto gp Aragon round 14

  1. #91
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    καμία μαλακία. Το είπε αναλυτικά και ο Σούπο
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  2. #92
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Δλδ ήμαρτον, που το βρήκε αυτό το γαμωσένσορα? Δεν του χτύπαγε καλύτερα το kill switch?!!

  3. #93

  4. #94
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    To αποτέλεσμα της "επαφής"

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	BVVTnwhIAAAJ5Zf.jpg 
Προβολές:	204 
Μέγεθος:	55,6 KB 
ID:	300207

  5. #95
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    To αποτέλεσμα της "επαφής"

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	BVVTnwhIAAAJ5Zf.jpg 
Προβολές:	204 
Μέγεθος:	55,6 KB 
ID:	300207
    Αν εχεις τυχη διάβαινε λεει η παροιμία. Ο Dani δεν έχει.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #96
    Μολις κοπηκε, δεν βγηκε εκτος το συστημα με ειδοποιηση στον οδηγο?
    Προβλεπω να τα περναει μεσα στα ψαλιδια τις καλωδιωσεις η χοντα
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  7. #97
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Κώστα ν2 δεν κάνετε κάνα ευχέλαιο ρε φίλε;
    Απ' ότι άκουσα, πριν τον αγώνα του τηλεφώνησε ο Μητσοτάκης να του ευχηθεί για τα γενέθλια του...


    Τι να πω ρε... Σήμερα φαινόταν να τους έχει. Με το σκληρό λάστιχο μπροστά, καθόταν μαζί τους άνετα.

    Αντίο πρωτάθλημα για τον κοντό. Ο Χόρχε έχει μερικές ελπίδες ακόμα, αλλά οι επόμενες πίστες δεν τον ευνοούν.

  8. #98
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    καμία μαλακία. Το είπε αναλυτικά και ο Σούπο
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    To αποτέλεσμα της "επαφής"

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	BVVTnwhIAAAJ5Zf.jpg 
Προβολές:	204 
Μέγεθος:	55,6 KB 
ID:	300207

    Ε ενταξει. Οτι και να πουμε για το παλικαρι..

  9. #99
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Στο θέμα της εισόδου της στροφής συμβαίνει το εξής παράδοξο μεταξύ Honda και Yamaha.
    Ενώ το Μ1 είναι πιο μακρύ και το RCV πιο κοντό, θα έλεγε κανείς πως το πιο μακρύ μοτό θα ήταν και πιο ψηλό για να εξισορροπήσει την έξτρα σταθερότητα με την ταχύτερη αλλαγής κατεύθυνσης που προσφέρει το μεγαλύτερο ύψος κάτι που στο συγκεκριμένο παράδειγμα δεν συμβαίνει. Η για την ακρίβεια ίσχυε έως τα μισά της περσινής χρονιάς.
    Φυσικά το μεταξόνιο και το ύψος αν και είναι καθοριστικοί, δεν είναι οι μόνοι σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν την ευελιξία και τη σταθερότητα της μοτό. Η κάστερ είναι επίσης σημαντική, όπως και το μήκος του ψαλιδιού, το πόσο και που είναι ευλύγιστο το πλαίσιο, η δομή των ελαστικών και ένα σωρό άλλοι παράγοντες όχι όμως τόσο σημαντικοί.
    Εδώ φαίνεται πως η Honda με κοντύτερη και πιο ψηλή μοτό κατάφερε να τετραγωνίσει τον κύκλο (ίσως με τη βοήθεια από κάνα δυο μοίρες μεγαλύτερη κάστερ) και ενώ έχει πιο ζωηρό στις αλλαγές κατεύθυνσης μοτό, καταφέρνει να δαμάσει την νευρικότητα που αυτό συνεπάγεται και τελικά έχει φτιάξει ένα καταπληκτικό σύνολο.
    Τις διαφορές αυτές μεταξύ των 2 μοτών () δεν θα μπορούσαμε να τις καταλάβουμε αν δεν τα βλέπαμε μαζί στην πίστα, άσε που υποψιάζομαι πως ελάχιστοι αναβάτες στον κόσμο υπάρχουν που θα τα πιέσουν τόσο πολύ ώστε να παραπονεθούν για κάτι... (νταξ, ο Κέισυ εξαιρείται, αυτός τα πήαινε όλα τέρμα... )
    κανενας τετραγωνισμος του κυκλου...τα πραγματα ειναι απλα και ηλιου φαεινοτερα...καμια νευρικοτητα δεν εχει δαμασει η honda στα φρενα κατι που φαινεται ξεκαθαρα και στο μη μυημενο ματι του απλου θεατη, μια και ολοι βλεπουμε οτι τα μηχανακια ειναι all over the place με τροχους στον αερα...ειδικα του marquez...lorenzo rossi ειναι λες και φρεναρουν σε σιδηροτροχιες...

    η ειδοποιος διαφορα ειναι το οτι το honda στριβει με γωνιες ενω το yamaha με καμπες...γι αυτο ακριβως τον λογο και το honda ευνοειται στις stop and go πιστες και το yamaha στις ομαλες...οταν στριβεις με γωνιες η ταχυτητα εισοδου σου ειναι μικρη οποτε δεν σε ενοχλει ιδιαιτερα η αποσταθεροποιηση στα φρενα...

    οτι γινεται δηλαδη εδω και χρονια...η μονη διαφορα ηταν περυσι με την αλλαγη σκελετου στα ελαστικα η οποια γ@μησε τα honda στο chattering και ο lorenzo εκανε παρτυ, μια και η συγκεκριμενη αλλαγη εκτος του οτι εσκισε τα honda ευνοησε τα yamaha με καλυτερη πληροφορηση μια και μενουν περισσοτερη ωρα πλαγιασμενα...καλυτερο edge grip...το οποιο φυσικα ο lorenzo το εκανε γαργαρα και δεν ενοχληθηκε μια απο το αβανταζ...φετος μες την γκρινια ειναι...

    τα honda ειχαν παντα προβλημα στο egde grip γι αυτο αλλωστε στηνονται για να στριβουν με γωνιες...εχουν επισης ελαχιστα δυνατοτερα μοτερ οποτε εκμεταλευονται αυτον ακριβως τον παραγοντα στις εξοδους...φετος βεβαια τα γιαμαχα ειναι πιο κοντα σε αποδοση απο καθε αλλη χρονια...ειδικα τωρα που ο lorenzo εβαλε το 5 μοτερ που ειναι και λιγο δυνατοτερο κατα τα λεγομενα του ιδιου...

    παντα ετσι στηνονταν honda και yamaha...κανενα μυστικο...απλως φετος ο lorenzo τα εχει βρει σκουρα διοτι το honda δουλευει σωστα μια και στηθηκε πανω στο καινουριο λαστιχο... για την ακριβεια ηταν σχεδον ετοιμο απο περυσι τους τελευταιους 8 αγωνες που εσπειρε ο κοντος...ας παει γρηγοροτερα εαν θελει να κερδισει ο lorenzo...επισης απλο...

    ολα τα υπολοιπα ειναι να χουμε να λεμε να περναει η ωρα...

  10. #100
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2013
    Μηνύματα
    2
    Εμφύλιος ξέσπασε στην Honda μετά το γκραν πρι της Αραγονίας στο οποίο ο Ντάνι Πεδρόσα εγκατέλειψε μετά από επαφή που είχε με τον ομόσταβλό του και νικητή, Μαρκ Μάρκεθ, πέφτοντας έτσι στην τρίτη θέση της βαθμολογίας.

    Ο Ισπανός τα έβαλε με τον μικρό, καθώς όπως δήλωσε συνηθίζει να οδηγεί στο όριο, όταν βρίσκεται μπροστά του άλλος αναβάτης, κάτι που είναι επικίνδυνο. Ακόμη, ο Πεδρόσα έκανε τα παράπονα του και στους αγωνοδίκες, οι οποίοι δεν τιμώρησαν τον ρούκι.

    «Το τι συνέβη είναι απλό. Ο Μαρκ συνηθίζει να πηγαίνει στο όριο, όταν έχει έναν αναβάτη μπροστά του. Σήμερα, το έκανε ξανά είχαμε επαφή και έχασα την πρόσφυση. Το έχουμε επισημάνει πολλές φορές αυτό και εγώ και ο Χόρχε σε άλλους αναβάτες που έχουν λιγότερη εμπειρία. Αλλά για μία ακόμη φορά οι αγωνοδίκες έκαναν τα στραβά μάτια», δήλωσε ο Πεδρόσα.

    Πηγή : http://http://www.sport-fm.gr/articl...marketh/724403

  11. #101
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2013
    Μηνύματα
    2
    btw καλώς σας βρήκα!

  12. #102
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    οσο για τον αγωνα τι να πω...??

    εντελως ατυχος ο pedrosa...
    οταν το ειδα, δεν φαινοταν να υπαρχει καμια επαφη αφου εκανε και καμια 10αρια μετρα για να πεσει...οποτε λες "μαλακια του..ανοιξε το γκαζι παραπανω και την εφαγε"...ή "μπορει να τρομαξε που ηταν και ο αλλος διπλα του και βιαστηκε να το ανοιξει και την εφαγε"...


    οταν ακους τις δηλωσεις ομως και βλεπεις και το αποτελεσμα η κατασταση ειναι για ευχελαιο...
    περυσι του κολλησαν οι κουβερτες πριν την εναρξη και φετος αυτο...πραγματικη ατυχια...οχι μ@λακιες..

    βεβαια για μενα ο marquez ειναι για ...
    βρε π@παροτσουτσουν@κι, βλεπεις οτι εχασες τα φρενα και πας να τον εμβολισεις τον αλλον...αντε γ@μησου και ανοιξου μισο μετρο πιο 'κει...
    αφου θα βγεις που θα βγεις εκτος...γιατι να εισαι στο οριο με τον αλλον που στριβει?

    για αλλη μια φορα ο γρηγοροτερος ολων μενει απ'εξω...

    τελοσπαντων, το αποτελεσμα μετραει..
    ο pedrosa χανει το πρωταθλημα (εκτος αν συμβουν κοσμογονικα πραγματα)
    ο marquez παιρνει το πρωταθλημα (εκτος αν συμβουν κοσμογονικα πραγματα)
    ο lorenzo θα αρκεστει στην 2η θεση και θα γκρινιαξει κι'αλλο στην yamaha για να του βαλει και αυτουνου αυτο το μικρο π@παρακι που εχουν τα honda και τον κανουν πελατη (και ας ειναι ενα απλο stand)...
    ο rossi συνεχιζει και νικαει bautista και bradl...ανεβηκε και βαθρο παλι ο τυχερουλης, με αρωγη, την πτωση του pedrosa βεβαια...

    μαλλον απο εδω και στο εξης τα πραγματα θα ειναι διαδικαστικα...

  13. #103
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.908
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gidi_89 Προβολή μηνύματος
    btw καλώς σας βρήκα!
    Καλώς ήλθες φίλε.

  14. #104
    Banned Το avatar του/της anco
    Εγγραφή
    04/03/2004
    Μηνύματα
    1.334
    Παει το ΠΠ το κατοχυρωσε ο Μαρκ, με 4 αγωνες και 1ος παντα να βγαινει ο Λορενζο, το ΠΠ παει στον μικρο.

    Να φαει κανα παισιμο δεν παιζει, θα κανει αγωνες τακτικης.......

    Αυτα ειναι 1η χρονια και μας εκανε σουβλακι ο μικρος.

  15. #105

Σελίδα 7 από 18 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910111217 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Moto gp Misano round 13
    από GIOTIS750 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 152
    Τελευταίο μήνυμα: 18/09/2013, 19:40
  2. Moto gp 2012 round 4 France, Le Mans
    από zephyr1 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 62
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2012, 01:10
  3. Moto GP 2012, Round 1 Qatar
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 82
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2012, 19:27
  4. moto gp 16 round philip island
    από sotos 8 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2010, 20:48
  5. Moto GP 2010, Round 15, Malaysia, Sepang
    από byron στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 201
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2010, 13:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF