Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Γρανάζωμα για CBR600 RR (08)

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tony_l
    Εγγραφή
    16/08/2007
    Μηνύματα
    175

    Γρανάζωμα για CBR600 RR (08)

    Καλησπέρα! Ψάχνω ψάχνω και δεν μπορώ να βρω πληροφορίες πάνω στο γρανάζωμα του CBR μου. Το μηχανάκι χρησιμοποιείται αποκλειστικά για πίστα και έφτασε η ώρα να κοντύνει, μιας και στην πιστούλα που κάνω προπόνηση (Βαρύπετρο, Χανιά) είναι εντελώς εκτός εύρους λειτουργίας με αποτέλεσμα να χάνει πολύ σε διασκέδαση και απόδοση. Με βάση αυτό, αλλά και με το γεγονός ότι δεν θέλω να χαλάσω το γρανάζωμα για τα Μέγαρα, όπου επίσης πάω συχνά, τι προτείνετε να βάλω; Στα Μέγαρα δουλεύω 2α-3η και πιστεύω ότι με παίρνει να κοντύνω λίγο, μιας και στα μικρά ανοίγματα Κ1-Κ3, Κ6-Κ8, Κ9-Κ1 η 2α, αλλά και στην ευθεία Κ5-Κ6 η 3η δεν τερματίζουν. Για την πιστούλα στα Χανιά, όσο και να κοντύνεις θα είναι θετικό, αλλά δεν είναι ο στόχος μου αυτός. Εκεί κάνω προπόνηση. Το μαμά γρανάζωμα είναι F16/R42 και έχω βρει σε νορμάλ τιμή δύο επιλογές, 15/43 και 15/45 σε 525 αλυσίδα. Νομίζω απ' τα 2, θα προτιμήσω το 15/43 που στο http://www.gearingcommander.com δίνει τελική 219.2km/h, έναντι 239.4 του εργοστασιακού setup και 209.4 του 15/45. Εδώ βέβαια, πρέπει να πω ότι αυτά τα νούμερα μάλλον παραείναι χαμηλά. To CBR βγάζει, αν δεν κάνω λάθος, γύρω στα 260 εργοστασιακά...

    Ένιγουέι, ποιά είναι η γνώμη σας για τα παραπάνω; Γενικά στα CBR600 που τρέχουν στο πρωτάθλημα ή σ'αυτά που είναι trackday bikes, τι γρανάζωμα βάζουν για Μέγαρα; Γνωρίζει κανείς;
    Τελευταία τροποποίηση από tony_l; 07/10/2013 στις 14:33.

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Δεν ξέρω τι βάζουν στα CBR για Μεγαρα, στο δικό μου R6 2004 εχει μπεί 520 κι ενα δόντι κοντό μπροστά και στις Σέρρες ήταν ότι έπρεπε.
    Νομίζω οτι και στα Μεγαρα θα είναι καλό αν όχι πολύ καλό.
    Κατ αρχην αφού ειναι track bike γιατί δεν βαζεις 520? Μετα ψάξου πρώτα με το μπροστά που είναι και φτηνό και βλέπεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tony_l
    Εγγραφή
    16/08/2007
    Μηνύματα
    175
    Σκεφτόμουν ότι η αλυσίδα μου είναι σε καλή κατάσταση, με λίγα χιλιόμετρα και δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξω. Έτσι, βρήκα κιτ γραναζιών μπρος πίσω της AFAM και λέω να τα δοκιμάσω. Αν μου κάτσει καλά το γρανάζωμα, όταν έρθει η ώρα για αλλαγή, θα πάρω 520 και πιο ελαφριά γρανάζια.

    Θενκς για τις πληροφορίες. Βέβαια, έτσι όπως τις έκαναν τις Σέρρες, να τις χαρούν μόνοι τους. Ούτε καν τις βάζω στο πλάνο για το γρανάζωμα.

  4. #4
    Το γυρολόγιο θα σου υπαγορεύσει τι γρανάζια θα βάλεις. Όσο πιο γρήγορα πας τόσο πιο μακρύ θα θέλεις το μηχανάκι. Πάντως, αν δεν κοκκινίζει η τρίτη στα Μέγαρα σίγουρα θέλει κόντεμα. Θα ξεκίναγα με -1 μπροστά και +2 πίσω.
    Όταν αρχίσεις να βγαίνεις με τέτοια φόρα από τις φιστικιές ώστε να σπάει η 4η, βάζεις πίσω γρανάζι -1
    Think faster than you ride

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tony_l
    Εγγραφή
    16/08/2007
    Μηνύματα
    175
    Blade, ακριβώς ο,τι σκεφτόμουν. -1 μπροστά +2 πίσω, δηλαδή 15/44. Έλα που δεν υπάρχει διαθέσιμο κιτ σ'αυτά τα χαρακτηριστικά... Για να τα πάρω ξεχωριστά, πάμε σε πολύ περισσότερα χρήματα και νομίζω δεν υπάρχει λόγος να δώσω τόσα χρήματα για 2 γρανάζια ακόμη τουλάχιστον. Οπότε, απ' το -1,+3(15/45) και το -1,+1(15/43), καλύτερα δεν είναι η δεύτερη επιλογή;
    Τελευταία τροποποίηση από tony_l; 07/10/2013 στις 15:31.

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tony_l Προβολή μηνύματος
    Οπότε, απ' το -1,+3(15/43) και το -1,+1(15/45), καλύτερα δεν είναι η δεύτερη επιλογή;
    Μάλλον ανάποδα τα έγραψες.

    Πιο εύχρηστη επιλογή ανάμεσα στις δύο, ναι, είναι η -1/+1
    Think faster than you ride

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της tony_l
    Εγγραφή
    16/08/2007
    Μηνύματα
    175
    Σωστά, το διόρθωσα.

    Ευχαριστώ και τους 2 σας για τις πληροφορίες!

  8. #8
    giati δεν δοκιμαζεις -1 μπροστα αρχικα??
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mixalhsCr
    Εγγραφή
    22/10/2009
    Μηνύματα
    344
    Μην αλλάξεις γρανάζια, πίστα άλλαξε , δεν ειναι εκει ο χώρος για το μηχανάκι σου ;-) τσάμπα ταλαιπωρία ;-)

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    -1,+1 θα προτείνω κι εγώ. Το ότι δε τερματίζουν οι ταχύτητες δεν είναι απαραίτητα πρόβλημα γραναζώματος....
    Επίσης αν δεν αλλάξεις και τον τύπο της αλυσίδας σου ίσως μπορείς να αλλάξεις μόνο το μπροστά γρανάζι σε -1. Αν θυμάμαι καλά φίλος αγωνιζόμενος με cbr 600 στη supersport είχε -1 +1.

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Σκεψου τις οποιες αλλαγες στο γραναζωμα σε συνδυασμο με τις αλλαγες στο μεταξονιο που αυτες επιφερουν.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Σκεψου τις οποιες αλλαγες στο γραναζωμα σε συνδυασμο με τις αλλαγες στο μεταξονιο που αυτες επιφερουν.
    Ερώτηση για να μαθαίνω και όχι για να την πω σε κάποιον κάνω:

    με αλλαγή γραναζιών μικρότερης διαμέτρου είναι λογικό να μακρύνει λίγο το μεταξόνιο στο μηχανάκι (ομολογουμένως τόσα χρόνια που έχω μηχανάκι δεν μου είχε περάσει καν από το μυαλό), πόσο 2 cm, 3 cm???? Είναι δυνατόν αυτά τα λίγα εκατοστά να επηρεάζουν τόσο την συμπεριφορά μιας μοτό, που ν' αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα???
    Και στην τελική, αν κατασταλάξεις σε μια διάμετρο, δεν μπορείς να κόψεις την πλεονάζουσα αλυσίδα έτσι ώστε να μικρύνει και πάλι το μεταξόνιο???
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  13. #13
    ετσι και αλλιως το μεταξονιο εχει ενα μικρο περιθωριο ± οποτε αλλαζωντας δοντια κοιτας να εισαι μεσα εκει, με ενα δοντι ± δεν υπαρχει θεμα.
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Ερώτηση για να μαθαίνω και όχι για να την πω σε κάποιον κάνω:

    με αλλαγή γραναζιών μικρότερης διαμέτρου είναι λογικό να μακρύνει λίγο το μεταξόνιο στο μηχανάκι (ομολογουμένως τόσα χρόνια που έχω μηχανάκι δεν μου είχε περάσει καν από το μυαλό), πόσο 2 cm, 3 cm???? Είναι δυνατόν αυτά τα λίγα εκατοστά να επηρεάζουν τόσο την συμπεριφορά μιας μοτό, που ν' αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα???
    Και στην τελική, αν κατασταλάξεις σε μια διάμετρο, δεν μπορείς να κόψεις την πλεονάζουσα αλυσίδα έτσι ώστε να μικρύνει και πάλι το μεταξόνιο???
    Η αλλαγη που εχεις στο μεταξονιο αν πχ βαλεις +2 δοντια πισω ειναι αρκετα μεγαλη ακομα και για ενα πολυ μακρυ μηχανακι οπως το χαγιαμπουσα. Ειναι πχ αρκετη για να σουζαρει με πρωτη αντι να σπιναρει και τα αναλογα συμβαινουν και στην συμπεριφορα στο στριψιμο. Στην πιστα τα πραγματα ειναι ακομα πιο σημαντικα καθως μπορει το πιο κοντο μεταξονιο να προκαλεσει πχ ασταθειες.
    Γενικα σε μηχανες πιστιαρικες το 1% σε οτιδηποτε ειναι αλλαγη που καταλαβαινεις και αλλαζει την συμπεριφορα της μηχανης.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Να το πω διαφορετικα, για το σουπερ εντουρο που εχει ακραια σχετικα γεωμετρια για μηχανη χωματος, την ιδια σχεση μεταδοσης εχεις με 17/45 και με 16/42 αλλα οδηγεις αλλη μηχανη με το ενα και αλλη με το αλλο γραναζωμα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΓΙΑ 600 Rr 07-08????
    από MAKIS-RR στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/02/2009, 14:37
  2. λαστιχα για cbr400-RR
    από PALADIN στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 17:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF