Ευχαριστω παίδες....
Ευχαριστω παίδες....
Στο θέμα μας τώρα ....... Έχει χαθεί πολύ έργο.......!!! Το μηχανάκι βγήκε όπως όπως για να παει στην πανελλήνια συνάντηση φίλων χτ 550 ...και στα καπάκια ξαναμπήκε μέσα για να διορθωθούν πολλές λεπτομέρειες ....σύντομα πολλές φωτο και πολύ επεξήγηση !!!
Μπροστινο μπήκε απο Xt 600 2000 τιμονόπλακα μαμά πάνω κάτω απο 550
Φτερό πίσω μαμά .... Και δένονται και η ζάντες η μαμά
Στο σωληνακι υψηλης δεν περναγατε κανενα σωληνακι απεξω να μην γδερνει οπου ακουμπαει..
Α, μάλιστα, μαύρος ο κύλινδρος... Ηλεκτροστατική είναι;
Έχω ακούσει ένα σωρό διαφορετικές απόψεις για τη βαφή κυλίνδρων... Αφ' ενός μεν κάποιοι λένε ότι η ηλεκτροστατική δεν αφήνει το μοτέρ (και δη το αερόψυκτο) να εκπέμπει τη θερμότητά του στο περιβάλλον, και άρα δουλεύει σε υψηλότερη από την προβλεπόμενη θερμοκοκρασία, αφ' ετέρου δε, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσα να εμπιστευτώ τα σπρέι που κυκλοφορούν για αυτή τη δουλειά...
Θα προσπαθήσω να παρουσιάσω και τη δική μου δουλειά, "αν μ' αξιώσει ο θεός", που λέει και το τραγούδι...
Όσο για τα αυτοκόλλητα, είσαι τυχερός....
Α, είμαι κι εγώ φαν της εντούρο ζάντας στο πεντέμησι, good choice!
Και πολυ σωστά στα είπαν .... Σου έγραψα αμοβολη και όχι υαλοβολη που με ρώτησες. Η υαλοβολη είναι πιο ψιλή και κλείνει όλους τους πόρους. Το έβαψα με σπρευ φωτιάς.
Απ´οτι ξέρω πάντως παίζουν και αυτοκόλλητα με 20€