http://www.youtube.com/watch?v=D7EATJ6UbH4 η εκκίνηση απο τη πλάτη του Ροσι.
Ο Πεντρογκαζάκης κυριολεκτικά πέταξε...
Το slow mo του Μαρκ στον 10ο γύρο στην Κ3 ήταν πραγματικά υπέροχο. Σε κάθε αγώνα βελτιώνεται ο τσόγλανος.
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
ισα ισα
πιστευω θα χαρουν
αν και το στιλ του καγκουρο ειναι αμιμητο..........
Πολύ σωστή η επισήμανσή σου .
Γιατί να στην πέσουν οι στονερικοί ρε ντάρλινγκ;Ίσα ίσα είναι η πρώτη φορά που είδαμε συνεχόμενες τέλειες πλαγιολισθήσεις απο τον μικρό οι οποίες όντως θύμισαν ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΆ Στόνερ.
Είναι πλέον εμφανές πως ο μικρός έχει ρυθμισμένα τα τράξια έτσι ώστε να μπορεί να στρίβει και με το γκάζι σε συγκεκριμένες στροφές και ΟΧΙ ΠΑΝΤΟΥ όπως νομίζουν κάποιοι. Στο παρελθόν ΜΟΝΟ ο τεράστιος θρύλος των motoGP Casey Stoner το είχε τολμήσει. (αναφορές και παρομοιώσεις με τον McCoy είναι εντελώς άκυρες για διάφορους λόγους που βαριέμαι τώρα...)
Για τους στραγγαλιστές θεάματος aka traction control... Δεν υπάρχει μόουντ on ή off στο τράξιο, υπάρχει ποσοστό εμπλοκής του, το οποίο είναι προρυθμισμένο και μεταβάλλεται απο στροφή σε στροφή (απο σέσιον σε σέσιον για τα πιο χαμηλών δυνατοτήτων συστήματα) σύμφωνα με τον χάρτη που έχουν φορτώσει. Ο αναβάτης έχει την δυνατότητα κατά την διάρκεια του αγώνα να επιλέξει μεταξύ μερικών διαφορετικών χαρτών οι οποίοι αφορούν φυσικά και τα τράξια και την ECU, είναι συνδυασμός δηλαδή.
Ο λόγος που θέλουν κάποιοι αναβάτες να μπορούν να πλαγιολισθήσουν είναι... 2. O πρώτος γιατί το να στρίβουν ΚΑΙ με το γκάζι είναι όντως ο ταχύτερος τρόπος σε κάποιες στροφές και ο δεύτερος γιατί αν το ζητούμενο είναι η απόλυτα ταχύτερη επιτάχυνση τότε αυτή πρέπει να εμπεριέχει και ένα ποσοστό ολίσθησης (spin ή σπινιάρισμα εις άπταισταΝ ΕλληνικάΝ...)
Το πρόβλημα αυτής της τεχνικής είναι πως φέρει τη μοτοσυκλέτα σε φάση αποσταθεροποίησης, μερικής ιδανικά, που όμως μπορεί να εξελιχθεί ακόμα και σε hi.
Η διαφορά μεταξύ των αναβατών είναι πως ενώ μερικοί τολμούν να μειώσουν τα τράξια σε κάποια σημεία γιατί ζητούν και μπορούν αυτό το κάτι παραπάνω (όπως ο Μάρκ) οι περισσότεροι δεν το τολμούν και βασίζονται πάντα πάνω τους για να στρίψουν.
Κλασικό παράδειγμα αναβάτη που χρησιμοποιεί τα τράξια στο φούλ είναι ο Ντόβι ο οποίος μπορεί στους απ έξω φαινόταν να υπολειπόταν μόνο 2 δέκατα απο τον Ντάνο και λίγο ακόμα απο τον τρελό με ίδιο μοτό το 2011, για τους μέσα όμως που ήξεραν ακριβώς τι παίζει τα πράγματα ήταν διαφορετικά γι αυτό και βγήκε και ο Νακαμότο και είπε πως δεν πρόκειται ΠΟΤΈ να φτάσει τον Ντάνο σε ταχύτητα.
Πολλάγια την καταπληκτική οδήγηση του μικρού τσογλανάκου και πολύ χαίρομαι που βγήκε τόσο γρήγορα αναβάτης για να καλύψει επάξια το μεγάλο κενό που άφησε ο τρελός ψαράς.
@SHOOTER045![]()
it's all a matter of perception
ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing
endo, θα ψευτοδιαφωνήσω χωρίς να θέλω να μειώσω ούτε Ισπανούς ούτε Αυστραλούς ούτε Ιταλούς.
Η Μαλαισία είναι πίστα για πατιλίκια και δεν την θεωρώ καλό δείγμα (ως προς την ομοιότητα του στύλ)
Στην πίστα αυτή έχουμε δεί "τρελές" (και ωραιότατες) πλαγιολισθήσεις και απο Rossi-Lorenzo-Pedrosa.
Δεν θεωρώ ότι ο Μαρκέζ στονεροφέρνει (στο στυλ). Απέχει το ίδιο το στύλ του και το στήσιμο του το ίδιο απο όλους
και προς το παρόν φαίνεται να συνδιάζει όλα (όχι απαραίτητα τα τωρινά, αλλά και παλιότερα) τα καλά στοιχεία απο τους κορυφαίους αναβάτες.
Το "κενό" δεν το καλύπτει τόσο γρήγορα και κυρίως διότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Έχουμε -για τον μαρκίζα-μια εξαιρετική χρονιά, με πολύ τύχη, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό σύνολο. Θεωρώ ότι είναι νωρίς ακόμα.
(εσωτερικό σχόλιο: μα ρε endo γράφεις καλή κουβέντα για το πιτσιρίκι που τρέχει πίσω απο τον κώλο του πρίγκηπα;)
ναι
![]()
και στο έχω πεί,αφού είσαι καλό παιδί ,γιατί λες μαλακίες;