Σελίδα 11 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 67891011
Προβολή αποτελεσμάτων 151 έως 161 από 161

Θέμα: MotoGP round 15, Sepang, Malaysia

  1. #151
    Γράψε Κόλλιας Το avatar του/της Antonisss
    Εγγραφή
    03/07/2010
    Μηνύματα
    1.079
    Θεωρώ ότι το στυλ οδήγησης του Honda απαιτεί/συγχωρεί/ευνοεί και λίγη πλαγιολίσθηση... Πχ, στους πρώτους γύρους με τον Pedrosa κολλημένο πίσω από τον Jorge, ο (κλασσικός εδώ και χρόνια) τρόπος που έκανε το pick up της μοτό ο Dani και έπαιρνε το γκάζι με το πίσω να κάνει μια γλυκιά/ιδανική υπερστροφή, στην στροφή που πέρασε ο Marc τον Jorge(στην πίσω μεγάλη ευθεία), είναι για να διδάσκεται σε σεμινάρια...

    Αλλά αυτό είναι και το μεγάλο πλεονέκτημα της Χόντα, το Μ1 δεν μπορεί να το κάνει αυτό, γι αυτό και χάνει σε επιτάχυνση...

  2. #152
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από akaposto Προβολή μηνύματος
    endo, θα ψευτοδιαφωνήσω χωρίς να θέλω να μειώσω ούτε Ισπανούς ούτε Αυστραλούς ούτε Ιταλούς.

    Η Μαλαισία είναι πίστα για πατιλίκια και δεν την θεωρώ καλό δείγμα (ως προς την ομοιότητα του στύλ)
    Στην πίστα αυτή έχουμε δεί "τρελές" (και ωραιότατες) πλαγιολισθήσεις και απο Rossi-Lorenzo-Pedrosa.

    Δεν θεωρώ ότι ο Μαρκέζ στονεροφέρνει (στο στυλ). Απέχει το ίδιο το στύλ του και το στήσιμο του το ίδιο απο όλους
    και προς το παρόν φαίνεται να συνδιάζει όλα (όχι απαραίτητα τα τωρινά, αλλά και παλιότερα) τα καλά στοιχεία απο τους κορυφαίους αναβάτες.

    Το "κενό" δεν το καλύπτει τόσο γρήγορα και κυρίως διότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
    Έχουμε -για τον μαρκίζα-μια εξαιρετική χρονιά, με πολύ τύχη, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό σύνολο. Θεωρώ ότι είναι νωρίς ακόμα.

    (εσωτερικό σχόλιο: μα ρε endo γράφεις καλή κουβέντα για το πιτσιρίκι που τρέχει πίσω απο τον κώλο του πρίγκηπα; )




    ναι
    Συνημμένο 301477
    αυτοι ειναι κωλοι για τρεξιμο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #153
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Antonisss Προβολή μηνύματος
    στους πρώτους γύρους με τον Pedrosa κολλημένο πίσω από τον Jorge, ο (κλασσικός εδώ και χρόνια) τρόπος που έκανε το pick up της μοτό ο Dani και έπαιρνε το γκάζι με το πίσω να κάνει μια γλυκιά/ιδανική υπερστροφή, στην στροφή που πέρασε ο Marc τον Jorge(στην πίσω μεγάλη ευθεία), είναι για να διδάσκεται σε σεμινάρια...
    Όντως για σεμινάριο ήταν
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  4. #154
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από akaposto Προβολή μηνύματος

    (εσωτερικό σχόλιο: μα ρε endo γράφεις καλή κουβέντα για το πιτσιρίκι που τρέχει πίσω απο τον κώλο του πρίγκηπα; )



    Α τον μλκ τι είπε
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  5. #155
    Σκουριασμένο μέλος Το avatar του/της farflung
    Εγγραφή
    14/11/2011
    Μηνύματα
    90
    Ωραιος ο Πεντροζα αν και πιστευω οτι αν κρινοταν θεση ο μικρος θα τον επιανε,αλλα δεν το ριψοκινδυνεψε γιατι ειχε φυγει αρκετα μπροστα οταν αυτος τρωγοταν με τον Λορενθο,ισως του τραβηξαν και το αυτακι στην Χοντα οταν προκειται για ενδοεταιρικους τσαμπουκαδες.
    Τωρα για το θεμα τις δυναμης των 2 μηχανων ειναι εφαμιλλες και αυτο φαινεται και στις τελικες και στα qual.
    το στησιμο ειναι ολα τα λεφτα,η Χοντα οπως ελεγε και ο ΔΔ εχει δουλεψει παρα πολυ μαζι με τους τεχνικους της bridgestone και φαινεται οτι εχει αποδωσει ενω τα Χοντα οπτικα φαινεται οτι οδηγουνται αγαρμπα δηλαδη με πλαγιολισθησεις αγρια φρενα κλπ θα ελεγε κανεις πως θα επρεπε να εχουν περισσοτερη φθορα απο τα γιαμαχα που και οι 2 οδηγοι τους τα πανε γραμμικα και πιο ρολαριστα.
    Στην πραγματικοτητα λοιπον συμβαινει ακριβως το αντιθετο,
    εκει ειναι οι διαφορα των μηχανων και οχι στην δυμανη ουτε και στον συμπλεκτη πια,
    απλα η Χοντα διαχειριζεται καλυτερα τα λαστιχα οπως εκανε καποτε και ο Στονερ με την Ντουκατι και κερδισε πρωταθλημα

  6. #156
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από farflung Προβολή μηνύματος
    Τωρα για το θεμα τις δυναμης των 2 μηχανων ειναι εφαμιλλες και αυτο φαινεται και στις τελικες και στα qual.
    το στησιμο ειναι ολα τα λεφτα,η Χοντα οπως ελεγε και ο ΔΔ εχει δουλεψει παρα πολυ μαζι με τους τεχνικους της bridgestone και φαινεται οτι εχει αποδωσει ενω τα Χοντα οπτικα φαινεται οτι οδηγουνται αγαρμπα δηλαδη με πλαγιολισθησεις αγρια φρενα κλπ θα ελεγε κανεις πως θα επρεπε να εχουν περισσοτερη φθορα απο τα γιαμαχα που και οι 2 οδηγοι τους τα πανε γραμμικα και πιο ρολαριστα.
    Στην πραγματικοτητα λοιπον συμβαινει ακριβως το αντιθετο,
    εκει ειναι οι διαφορα των μηχανων και οχι στην δυμανη ουτε και στον συμπλεκτη πια
    Αυτό το λουλούδι το είπε ο ΔΔ ?

    Και που να ήσουν σε άλλο φόρουμ που ένας τυχαίος έφερε τις παρόμοιες τελικές στο S'ring ως παράδειγμα για να πει πως τα μοτέρ έχουν ίδια δύναμη. Μιλάμε για στοιχειοθέτηση επιχειρήματος τρέλα σκέτη
    Το ότι ΚΑΙ σε αυτόν τον αγώνα οι ξένοι παρουσιαστές ανέφεραν για διαφορά δύναμης ας το περάσουμε στα ψιλά...

    Για άλλη μια φορά... Η παραπάνω δύναμη του Honda φαίνεται στις εξόδους και στο ότι τα Yam δεν μπορούν να κάνουν σλιπ στρίμ. ΟΧΙ τόσο στις τελικές.

    Πάντως για να λέμε και την αλήθεια απο τη στιγμή που έβαλαν το σίμλες η διαφορά στη δύναμη για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζει κανείς δείχνει μικρότερη.
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  7. #157
    φριτέζα 600 Το avatar του/της akaposto
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    587
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    ...για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζει κανείς δείχνει μικρότερη.

    θα σου πω εγώ... [FONT=Comic Sans MS]πατινάρει [/FONT]το τάρταλο


    :a17:
    και στο έχω πεί,αφού είσαι καλό παιδί ,γιατί λες μαλακίες;


  8. #158
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    .....για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζει κανείς δείχνει μικρότερη.
    αν ειναι του tai ίσως την κρυβει η κοιλια, να ξερεις!

  9. #159
    σκαουντερ πορνοσταρ Το avatar του/της endopandou
    Εγγραφή
    06/09/2012
    Μηνύματα
    2.621
    ασόβαροι...
    it's all a matter of perception

    ο ορισμός του ανθρωπάκου: look on and do nothing

  10. #160
    Drycleaner Το avatar του/της GIOTIS750
    Εγγραφή
    05/10/2012
    Μηνύματα
    6.906
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    αυτοι ειναι κωλοι για τρεξιμο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Shooter045.
    akaposto είσαι κορυφη

  11. #161
    Σκουριασμένο μέλος Το avatar του/της farflung
    Εγγραφή
    14/11/2011
    Μηνύματα
    90
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από endopandou Προβολή μηνύματος
    Αυτό το λουλούδι το είπε ο ΔΔ ?

    Και που να ήσουν σε άλλο φόρουμ που ένας τυχαίος έφερε τις παρόμοιες τελικές στο S'ring ως παράδειγμα για να πει πως τα μοτέρ έχουν ίδια δύναμη. Μιλάμε για στοιχειοθέτηση επιχειρήματος τρέλα σκέτη
    Το ότι ΚΑΙ σε αυτόν τον αγώνα οι ξένοι παρουσιαστές ανέφεραν για διαφορά δύναμης ας το περάσουμε στα ψιλά...

    Για άλλη μια φορά... Η παραπάνω δύναμη του Honda φαίνεται στις εξόδους και στο ότι τα Yam δεν μπορούν να κάνουν σλιπ στρίμ. ΟΧΙ τόσο στις τελικές.

    Πάντως για να λέμε και την αλήθεια απο τη στιγμή που έβαλαν το σίμλες η διαφορά στη δύναμη για κάποιον λόγο που δεν γνωρίζει κανείς δείχνει μικρότερη.
    εγω μιλαω για τους τελευταιους αγωνες που τα μηχανακια φαινονται πολυ κοντα σε δυναμη,τωρα πως δεν ξερω δεν τα δυναμομετρησα,εγω ειπα οτι χανει στο στησιμο η γιαμαχα τι δεν καταλαβες?
    Δηλαδη στους γυρους που κοντραρε στα ισια ο Λορενθο πως το εκανε?
    και μετα πως του φυγανε? προφανως επειδη εφθειρε τα λαστιχα του και οχι επειδη απο καποιο μαγικο τροπο μειωθηκε η δυναμη στο μηχανακι του.
    τεσπα εγω δεν τους αμφισβητω οταν λενε οι ιδιοι οδηγοι οτι τελειωσαν τα λαστιχα τους.

Σελίδα 11 από 11 ΠρώτοΠρώτο ... 67891011

Παρόμοια θέματα

  1. MotoGP, Round 16 Malaysia - Sepang
    από chr1s_86 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 77
    Τελευταίο μήνυμα: 24/10/2012, 09:26
  2. Moto GP 2010, Round 15, Malaysia, Sepang
    από byron στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 201
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2010, 13:49
  3. MotoGP 2009 - Πρώτο επίσημο τεστ, Sepang Malaysia
    από road spirit στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2009, 04:18
  4. motogp winter test sepang 2
    από panayiotis στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 08/02/2007, 13:04
  5. MotoGP set-up report - Malaysia
    από RapidShade στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2004, 13:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF