Σελίδα 7 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 175

Θέμα: Το ανικανοποίητο του ανθρώπου…

  1. #91
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από matmat Προβολή μηνύματος
    Ρε συ Γιωργη ... κρατησετο κανα δυο χρονια και πηγαινε στο μεγαλο αδελφακι μετα να ησυχασουμε ολοι αφου εισαι τενερακιας μην το κουραζεις πολύ
    αν ειναι ετσι
    ας πουλησει το μικρο
    ας αγορασει ενα 750
    ας το φτιαξει οπως θελει
    και θα του μεινουν και ρεστα

  2. #92
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ????.... Το avatar του/της matmat
    Εγγραφή
    06/07/2003
    Μηνύματα
    1.273
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SHOOTER045 Προβολή μηνύματος
    ας αγορασει ενα 750
    είχε ...
    "Αν είναι να φύγω ας φύγω πρωί
    στη σωστή εποχή σε λάθος στροφή"

    Θάνος Ανεστόπουλος / Διάφανα Κρίνα

    http://smutradio.listen2myradio.com/

  3. #93
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    θεωρω οτι ενα μηχανακι 2-3 ετων δεν (θα πρεπει να) θελει κατι αλλο πλην αναλωσιμων (π.χ. λαστιχα μπαταρια,σερβισ) κατι το οποιο θα θελει και το τενερε.

    οσο για το μπερδεμα που λες ,για να ξεμπερδευτουμε , αν το τενερε ειχε ενα κυλινδρο ακομη και +15-20 αλογα , δεν θα καναμε αυτη την κουβεντα...

    επισης , πιο ολοκληρωμενη ΚΑΙ ομορφη (για τα δικα μου θελω) μηχανη θεωρω οτι ειναι το κτμ990 , ομως ανεβαζει πιο πολυ το μπατζετ και με προβληματιζει λιγο το κοστος χρησης..

    Κακα τα ψεματα..... Το μεταχειρω ειναι μεταχειρω !!

    Δεν ξερεις τι μπορει να εχει τραβηξει απο τον πρωτο χρονο λειτουργιας του χωρις απαραιτητα να εχει εμφανη σημαδια κοποσης ( αναρτησεων μοτερ κλπ.... )

    Κατα τα αλλα κοιτας μονο τις αναγκες σου αρα με αυτες θα ζυγισεις και την μοτο που θα παρεις...

    Τα καλλυτερα απο αυτα που αναφερες ( κτμ- bmw ) ξερεις πολυ καλα, οτι μονο απο το κοστος συντηρησης τους ( χωρις να χρειαστουν τιποτε αλλο ) θα στοιχισει αρκετα παραπανω απο το τουμπανιασμα του χτ που αναφερες προυγουμενος...!

    Ναι δεχομαι οτι βαρεθηκες με το χτ....

    Οτι σου λειπει η παραπανω δυναμη...

    Δεν δεχομαι σε καμμια περιπτωση οτι με το λιφτινγκ του χτ "" μακροχρονια "" θα βγειs περισσοτερο ζημιωμενος..!



  4. #94
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.439
    ktm με 130000 χλμ ????????????? το ανεκδοτο της ημερας

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Το μονο που μπορω να συνεισφερω στην κουβεντα περι κοστους σερβις 950 ειναι οτι εδωσα περι τα 130-150 για βαλβιδες, μιας και ολα τ'αλλα τα κανω μονος. Πολλα θεωρουνται η λιγα?

    Α και να πω οτι αυτο ηταν στα 20,000κ, το επομενο ειναι στα 40,000κμ και μετα στα 70,000 και 100,000.
    Δηλαδη συνολικο κοστος περι τα 600 ευρω για 130,000Κμ βαλβιδες.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  5. #95
    Μια στιγμή.......!!!!!

    Η συζήτηση έχει εδώ και ώρα αναλωθεί στο αν κάνει 120 ή 150 ευρώ το μεγάλο σέρβις, αν έχει και βαλβίδες.... κλπ....

    Καταλαβαίνω ότι το κόστος σήμερα είναι θέμα ομως..... Για μηχανή μιλάμε!!!!! Ούτε για πλυντήριο.... ούτε για καφετιέρα....
    Εννοείται ότι ένα 1000αρι είναι ακριβότερο (και καλύτερο όμως) σε όλα του από ένα 600άρι... Άλλη κατηγορία!

    Ή πάρε αυτή που σε κ@υλώνει πραγματικά (990 adv) ή κράτα το τενερέ....... και εννοείται χωρίς "αναβαθμίσεις" κλπ!
    Οσα χρήματα και να ρίξεις στο τενερε, 990 δεν θα γίνει...

  6. #96
    Ας τον μπανάρει κάποιος! Το avatar του/της pipe_smoker
    Εγγραφή
    11/04/2010
    Μηνύματα
    2.923
    Να αρωτήξω κι εγώ κάτι μπας και δεν έχω καταλάβει καλά:


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    3.
    την πουλαω (γυρω στα 4000) και βάζω άλλα 3-4000 ΜΑΧ = άρα ξεκινάς με μια προίκα 7-8 χαρτιά???

    με σκοπό να βρεις on-off δικύλινδρο (ή τρικύλινδρο μιας και ανέφερες και το tiger 800 το οποίο δεν κατάλαβα γιατί έφυγε άκλαφτο από την κουβέντα), 3-4 ετών, με περισσότερα άλογα από το τενερέ, κάτω από 1000cc και με ABS?

    Εμένα γιατί μου φαίνεται ότι έχεις πάρα πολλές επιλογές και το βασικότερό σου πρόβλημα θα έπρεπε να είναι στο ποιό σου αρέσει περισσότερο (εμφανησιασκά, σαν αίσθηση, κλπ)?

    Κι από τη στιγμή που λες ότι το χώμα δεν το βλέπεις σαν εντουράς, ίσως να είναι μια χαρά επιλογές και το versys, κι ακόμα περισσότερο το NC700 που προτάθηκε παραπάνω.

    Όπως και να'χει, κατά την ταπεινή μου άποψη, αν ξεκινάς για αγορά με ποσό που πλησιάζει τιμές καινούριων μοτοσυκλετών, είναι αμαρτία να κοιτάς μόνο 1-2 μοντέλα.
    Δεν ψάχνεις μηχανάκι με 3 χιλιάρικα που να κάνει παπάδες.
    Ένα ήρεμο on-off ψάχνεις και δίνεις κι ένα 7άρι-8άρι. Στη θέση σου μπορεί να ψαχνόμουν και στην αγορά καθάρά και μόνο καινούριας μοτοσικλέτας αφού τα χρήματα μου δίνουν την επιλογή αυτή.

    Just saying...

  7. #97
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    το τραιουμφ η κρατας το ιδιο.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  8. #98
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.011
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    οντως ειχα μπερδευτει και νομιζα οτι ηθελε το st ο φιλος.

    και παλι , δε νομιζω πως σε αξιοπιστια εχει να επιδειξει κατι καλυτερο το 800gs , οπως και ολα τα bmw
    Άστα να πάνε, και στο δικό μου BMW και σε γνωστού, μας έχει κάψει το λαμπάκι του φλάς στα 7 χρόνια...

  9. #99
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Δεν έχω χρόνο να διαβάσω τα σχόλια.

    Προτείνω το 1 και να περιμένεις να δεις τι θα βγάλει η κτμ.

    Το 2 και το παντρεύεσαι.

    Το 3 μόνο αν δεν θέλεις άλλο πια μονοκύλιδρο. (Για μένα το 3 δεν υπάρχει)
    Sent from me using a computer.

  10. #100
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AUFGEBRACHT Προβολή μηνύματος
    Άστα να πάνε, και στο δικό μου BMW και σε γνωστού, μας έχει κάψει το λαμπάκι του φλάς στα 7 χρόνια...
    λογικο ειναι (μιας και στεκει στατιστικα), ομως σημασια εχει να κοιταμε τα συνολικα στατιστικα , και απο 2 χρηστες μονο δεν γινεται να εξαγουμε αξιοπιστα στατιστικα. υπαρχουν και ομολογουμενως bmw με πολυ καλη αξιοπιστια οπως το 650, ομως γενικα η μαρκα πασχει , και στις μηχανες και στα αυτοκινητα.

    Ειναι ωραια μηχανακια (καποια μου αρεσουν κι εμενα )αρκει να μπορεις να τα πληρωνεις αν στο ζητησουν.
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  11. #101
    οι απόψεις είναι πολλές και είναι φυσικό μιας και ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια...

    οι περισσότεροι εστίασαν στην 3 επιλογή μιας κι έχει και περισσότερο φορουμενδιαφέρον το Χ vs Ψ...

    μηχανη θα αλλαξω ΜΟΝΟ για κατι ΝΕΟΤΕΡΟ του τενερε που να εχει 2/3κυλ + 15-20 ΗΡ + αβς ,να μου ΑΡΕΣΕΙ να ειναι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ μου συντροφος απο την πολη μεχρι το βουνο και να με προβληματιζει το κοστος χρησης και η αξιοπιστια οσο τον δυνατον ΛΙΓΟΤΕΡΟ..

    το οικονομικο οριο γι αυτο ειναι ΑΥΣΤΗΡΑ τα 3500 χιλ επιπλεον της τιμης πωλησης του Τενερε... ουτε ευρω παραπανω... (δηλ 7-8 χιλ)

    οι μοτοσυκλετες που πληρουν τα παραπάνω κριτήρια είναι το
    BMWF800GS
    TRIUMPH TIGER 800XC
    KTM 990 ADV (πολυ οριακα(ισωςκαι εκτος) στα χρηματα)


    δυστυχώς , και στις τρεις με προβληματιζει το κοστος χρήσης και η αξιοπιστία (και των μοτοσυκλετών αλλά και των αντιπροσωπιών-δικτυου τους) το οποιο ειναι πολυ σημαντικό για εμενα.

    ξέρω οτι αυτο σηκώνει πολλή κουβέντα ,ομως εγω βλεπω οτι υπαρχει πολυς καπνος και σιγουρα καπου πρεπει να εχει φωτια...
    (ισως και η τραυματικη εμπειρια με το caponord να με εχει κανει πολυ επιφυλακτικο με μηχανες και αντιπροσωπιες με..."χαρακτηρα")


    το τενερε δεν θελω να το αλλαξω ντε και καλα... μου ειναι απολυτα πιστο καθημερινα 5χρονια, δεν μου εχει ζητησει τιποτα ,τα σερβις του ειναι φτηνα οπως και η καταναλωση του,με εχει παει οπου ηθελα να παω , μου αρεσει να το βλεπω...

    γι αυτο εβαλα και τις επιλογες 1 και 2...

    αν μπορούσα να δοκιμασω ενα σωστα τουμπανιασμενο τενερε με περισσότερη δυναμη και καλυτερο στήσιμο ,ισως να μην εψαχνα ποτε τιποτε αλλο....

    ομως , υπαρχει η αμφιβολια αν θα αξιζει το τελικο αποτελεσμα που θα εχει κοστος 2-2,5 Κ

    μαλλον , θα καταληξω στο να το αναβαθμιζω σταδιακα και βλεπουμε....

    (μπορει στο μεταξυ η γιαμαχα να εχει κουμπώσει τον νεο 3κυλ σε ενα νεο τενερε και τοτε.... θα το σκεφτώ)
    Τελευταία τροποποίηση από ggs; 19/10/2013 στις 14:38.

  12. #102
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    μαλλον , θα καταληξω στο να το αναβαθμιζω σταδιακα και βλεπουμε....
    Αν το κάνεις, άσε το μοτέρ στην ησυχία του. Απ΄οσο θυμάμαι, αλλαγές εξατμίσεων με Acra + PC σε Strada που έχετε ίδιο μοτέρ είχαν 2-3 άλογα διαφορά και έκαιγαν και αρκετά περισσότερο. Ανευ ουσίας κατα τη γνώμη μου.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  13. #103
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από byron Προβολή μηνύματος
    Αν το κάνεις, άσε το μοτέρ στην ησυχία του. Απ΄οσο θυμάμαι, αλλαγές εξατμίσεων με Acra + PC σε Strada που έχετε ίδιο μοτέρ είχαν 2-3 άλογα διαφορά και έκαιγαν και αρκετά περισσότερο. Ανευ ουσίας κατα τη γνώμη μου.
    αυτο ακριβως με προβληματιζει ....

    θα ξεκινησω απο ενα DNA stage1... μικρο κοστος και ασφαλες...
    και σιγουρα θα πρεπει να αποφασισω τι θα κανω με τις αναρτησεις (φουλ αλλαγη ή σερβις)

  14. #104
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    θα ξεκινησω απο ενα DNA stage1... μικρο κοστος και ασφαλες...
    και σιγουρα θα πρεπει να αποφασισω τι θα κανω με τις αναρτησεις (φουλ αλλαγη ή σερβις)
    Το φίλτρο τι να σου κάνει? Αστο με το μαμά θα έλεγα.
    Αναρτήσεις, μάλλον αλλαγή με after η πίσω και service η μπροστινή. Υπάρχει κανένα kit για το μπροστινό σου?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  15. #105
    V-strom.…ή αλλιώς Hayabusa (ή γιαχαμπούσα που λένε και οι μυημένοι...)
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 7 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 23456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2016, 20:37
  2. Απαντήσεις: 69
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2010, 19:05
  3. O Osama και το συγκρότημά του
    από Ora_Nihil στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2004, 11:30
  4. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 11:04
  5. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 10:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF