μπλε σημαία βγαίνει μόνο εαν κάποιος είναι έναν ολόκληρο γύρο πίσω(F1) αλλιώς δεν έχει νόημα η στρατηγική των πιτ στοπ είναι ανήκουστο να αφήνει κάποιος που βγαινει από τα πιτ ΜΠΡΟΣΤΑ από τους άλλους να τους αφήνει να περνάνε..υποχρεούται μόνο να μην πατήσει τη λευκή γραμμή...η μαλακία τους ήταν που επέκτειναν το όριο ταχύτητας πολύ μετά την έξοδο των πιτς και δεν προλάβαιναν να πάρουν φόρα για την πρώτη στροφή.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ναι, δεν έπρεπε να επεκταθεί ο περιορισμός του ορίου ταχύτητας στην έξοδο.
Στην είσοδο είχε νόημα, γιατί μέσα σε 2 γύρους τους περίμενες όλους μέσα, οπότε καλό ήταν να πάνε λίγο πιο αργά στο pit lane. Στην έξοδο όμως δεν είχε νόημα, δεν επιτρέπεις σε αυτόν που βγαίνει να αποκτήσει κανονική για την επόμενη στροφή ταχύτητα, έτσι τον κάνεις «κορίνα» για όποιον έρχεται με φόρα.
+1
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Μεγάλη μούφα ο αγώνας...
Μιαστο HRC και δύο
![]()
στον Marquez, η πρώτη που ξεχάστηκε να μπει για την αλλαγή, και η δεύτερη που έψαχνε τον γλυφιτζούρη για να τον τζαρτζάρει ξαναμπαίνοντας στην πίστα.
Αυτή η φορμουλοποίηση (sic) των αγώνων είναι πολύπάντως...
για να μην μακρυγορουμε
1)μλκια των υπευθυνων της πιστας να εχουν τετοια ασφαλτο φρεσκια με αποτελεσμα την προωρη φθορα των ελαστικων
2)τεραστια παπαρια της μπριτζεστον γιατι δεν εφτιαξε σωστα ελαστικα που αντεχουν
3)και οι υπευθυνοι-αγωνοδικες θα μπορουσαν να ακυρωσουν τον αγωνα παρα να δουμε αυτην την παροδοια,να ειχαν προνοησει οτι αφου θα ειχαν υποχρεωτικα πιτ στοπ να βαλουν μπλε φωτα η ενα σηματορο με μπλε σημαια καθε φορα που θα εβγαινε ενας απο τα πιτ και απο πισω ερχοταν καποιος με τελικες,και τελος ο κανονισμος για τις επαφες θα επρεπε να ηταν ποιο σαφης-προθεση η οχι,χασιμο φρενων παραδοχη κλπ
αυτα λοιπον κατα την γνωμη μου
τζαμπα ξυπνησαμε μαλλον τουλαχιστον ηπιαμε καφε,ζεστανε κιολας(10c εξωτερικηκαι εχει ηλιο με δοντια)ξεκιναμε ιεροτελεστια,ντυσιμο,στολισμα,γεμισμα-κουνημα-ανακατεμα μπετονιου
και παμε να παιξουμε με τα χωματα
μαλλον γενικα εχουμε καλο καιρο παρτε τα μοτορια σας και καντε κανα χιλιομετρο,και σηκωθειτε απο ντιβανια,καρεκλες,καναπεδες,κρεβατια,γραφεια....
καλημερα σε ολους
Μαλλον χαθηκαμε...η εγω χαθηκα...η μαυρη σημαια δεν βγηκε για τον τσαμπουκα μετα τα pit αλλα γιατι μπηκε να αλλαξει μηχανη με ενα γυρο καθυστερηση...ολα για την ασφαλεια βεβαιως βεβαιως...το αν καποιος σπασει την κλειδα του και σε λιγοτερο απο 24 ωρες τρεξει σε αγωνα δεν ειναι επικινδυνος βεβαιως βεβαιως...
Αυστηρή ποινή μεν ξεκάθαρη δε από πριν διαδικασία. Ο μικρός πληρώνει για όλα τα προηγούμενα και κυρίως γιατί πέταξε εκτός διεκδίκησης τον κοντό, και περιόρισε έτσι το ενδιαφέρον του πρωταθλήματος. Και επειδή ακόμα δεν είναι Ροσσι για να κρατάει ένα πρωτάθλημα μόνος του επικοινωνιακά, η αρχή του τραβάει δυνατά το αυτάκι για να δώσει και πάλι σασπένς στο άθλημα. Συμφωνώ? Όχι...
Θα έπρεπε να του έχει τραβήξει το αυτάκι πολύ νωρίτερα και με βάση λογικά κριτήρια, και όχι να περιμένει τώρα να εξαντλήσει όλη της την αυστηρότητα με καθαρά επικοινωνιακά κριτήρια.
...next thing you know, they'll take my thoughts away...
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
SYM Symphony ST 125
Και πάλι δεν είσαι αντικειμενικός.
Αν κάποιος σπάσει την κλείδα του ή κάτι άλλο, μετά πρέπει να κριθεί fit to race για να τρέξει. Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε αναβάτη με κάτι σπασμένο να τρέχει.
Να θυμίσω τους Lorenzo και Stoner να ανεβαίνουν με πατερίτσες στο μοτοσακό, τον Bautista να τρέχει με λάμα στον μηρό (!!!), τον Pedrosa να τρέχει με κάταγμα στην κλείδα και μάλιστα χωρίς λάμα (!!!), τον Marquez με διάσειση κτλ κτλ.
Από την άλλη, ο Bradl δεν έτρεξε σήμερα, γι αυτόν ακριβώς το λόγο.
Το ίδιο και το λάστιχο.
Τα λάστιχα της Bridgestone κρίθηκαν από την ίδια την εταιρεία unfit to race για πάνω από 10 γύρους.
Νομίζω πως είναι απλό...
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Ρε παιδια, γιατι μπερδευετε το περελθον του οδηγου με τη συγκεκριμενη ποινη?
Οι αγωνοδικες ειχαν αποφασισει πριν τον αγωνα οτι οποιος παραβει το συγκεκριμενο κανονα, μαυρη. Τελος
Ουτε εχει σχεση με το προιστορικο του μικρου, ουτε τιποτα.
Αν ροσσι,λορε, ντανυ εκαναν το ιδιο, νομιζετε θα τη γλυτωναν?
Οσο και να την τιναξεις, η τελευταια σταγονα θα μεινει στο σωβρακο.....
Παιδιά, rules are rules. Δεν μπορεί 23 νοματαίοι να τρέχουν ο καθένας όπως γουστάρει. O Laverty ας πούμε έλεγε χτες ότι δεν είχε κανένα πρόβλημα με το λάστιχο του, τον αναγκάσανε όμως και αυτόν και τους υπόλοιπους να μπουν στα πιτ στο τέλος του 9ου/10 γύρου. Αν πχ ο Μάρκεζ έμπαινε στο τέλος του 8, τότε ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να ξαναμπεί να αλλάξει, αυτό λέγανε οι κανονισμοί...
Η όλη μαλακία βέβαια ξεκινάει από την Bridgestone και τη Dorna ίσως που ενώ είδανε στην αρχή του χρόνου στα SBK ότι και εκεί είχανε θέμα με τα ελαστικά (και μάλιστα τα SS600 τρέξανε και αυτά με μειωμένη απόσταση αγώνα), δεν δεήσανε να πάνε να κάνουνε δοκιμές, αλλά προτιμήσανε την Αργεντινή και τα @@-μάρκετινγκ promotion και τον φ0ύτσο κλαίγανε. Ας κάτσουν τώρα να φάνε το κράξιμο από όλο τον κόσμο που τους παρακολουθεί και τους πληρώνει. Είναι τυχεροί βέβαια γιατί κανείς δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι ό,τι έγινε δεν ήτανε μέσα στους κανονισμούς και η μαύρη του ΜΜ τους έκατσε λαχείο και ξαφνικά το πρωτάθλημα πήρε φωτιά. Φανταστείτε δλδ με αντίστοιχη φαρσοκωμωδία να το σήκωνε ο ΜΜ... Ε δεν θα είχε μια ξινίλα? Ενώ τώρα θα πάει μέσα στη Λεωφό....ε, στο Μοτέγκι και θα το σηκώσει @ρχιδάτα και in the face of Jorge....