Σελίδα 10 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 136 έως 150 από 175

Θέμα: Το ανικανοποίητο του ανθρώπου…

  1. #136
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ξεχναω ρε γαμωτι....γηρας...μηπως αλλαξες screen name εκτοτε?
    Τες πα, θα σε ενδιεφερε να μπει πανω autotune (αν μου το δανεισει ο ιδιοκτητης φιλος κλπ) και να φτιαχτει ενας χαρτης (μετα εννοειται θα βγει!) ?

    ΥΓ
    Θα κερασεις ομως καφε.
    Εχω αλλάξει όντως nicname. - Πρώην "el-presidente"
    Δε θυμάμαι βέβαια πότε ,ουτε αν είχαμε μιλήσει όταν είχα το παλιό μου.......(το γήρας βλέπεις)

    Oπως κ να'χει...
    Σαφώς κ μ' ενδιαφέρει η περίπτωση που περιγράφεις.
    Θα σου ήμουν υπόχρεος ,αν μπορούσες να αφιερώσεις το χρόνο κ τις γνώσεις σου για το ταπεινό Τενεκέ μου.

    Εννοείται δε οτι κερνάω καφέ ,και κουλουράκια ,κι άμα σηκώνεται με γκαζιά 2ας after ,κερνάω κ παϊδάκια.


    Μιλάμε κ τηλεφωνικά για να κανονίσουμε λεπτομέρειες κ εύρεση κοινού χρόνου.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  2. #137
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος
    Μ' αρέσει.... Δεσμεύομαι να απαντήσω....
    Προς το παρόν έχω καταθέσει εμπεριστατωμένα την άποψή μου για 690 και 950/990adv...
    Αν δεν βαριέσαι (2 σελιδούλες είναι μόνο).... http://http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135361

    Τα λέμε σύντομα...
    super ανάλυση
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  3. #138
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος

    Από κει και πέρα (την προσωπική μου γνώμη εκφράζω πάντα) και ισως επειδή δεν είμαι και πολύ της μόντας, όταν κάποιος σκέφτεται να ρίξει 3-4 χιλιάρικα να αναβαθμίσει το τενερέ, ίσως θα πρεπε να σκεφτεί μηπως τελικά η μηχανή αυτή δεν τον καλύπτει (πια???) και να παει σε κάτι άλλο πιο κοντά στις (τωρινές???) του ανάγκες.

    Αυτά τα ολίγα και χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης....
    Δεν έθιξες κανέναν ,και ,τουλάχιστον εγώ ,δεν διέκρινα καμία διάθεση αντιπαράθεσης.

    Απόψεις ακούγονται και (πρέπει να) είναι όλες σεβαστές.

    H άποψή σου δε ,που έβαλα σε bold ,με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.
    Δε θα το πλήρωνα ΠΟΤΕ καινούργιο ,ξέρωντας τις ατέλειές του ,με σκοπό να του χώσω +4κ μετά.
    Το πήρα μεταχειρω ,με αρκετές ήδη μόντες απο τον πρώην του ,και απλά μπήκα στη μπρίζα να το τελειοποιήσω.

    Γι'αυτό και αν πρόσεξες οι προτάσεις μου πρός τον ggs είναι οι πλέον οικονομικές.

    Βέβαια ,στο συλλογισμό ,πρέπει να προστεθεί κ το ενδεχόμενο να μήν υπάρχει κάποια άλλη μοτό ,που να έχει τα καλά του Τενεκέ ,και να είναι βελτιωμένη ταυτόχρονα σε αυτά που του λείπουν.
    Για σκέψου λίγο και αυτή την περίπτωση ,σαν αιτιολόγηση της διάθεσης των χρηστών για βελτίωση του...
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  4. #139
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Περιμένουμε οπωσδήποτε μια παρουσιάση στο section των xt.

    Αυτές τις nitron τις γλυκοκοιτάζω και εγώ. Μπουκαλάκι αζώτου δεν έχει?
    Εχω αναρτήσει thread με τις μόντες κ την ιστορία του Τενεκέ μου ,σταδιακά ,σε άλλο φόρουμ ,πιο οικογενειακό ,αλλά δεν ξέρω κατα πόσο θα είναι θεμιτό να βάλω εδώ το λίνκ.
    Αν δεν πρέπει ,τότε θα αναμείνετε μέχρι να τα καταφέρω να στήσω ένα ολοκληρωμένο εδώ.
    Ο χρονικός προσδιορισμός είναι τοσο δυσκολος ,όσο δύσκολος είναι κ ο ελεύθερος χρόνος μου.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Εχει, αλλα παει 250-300 εξτρα. Μπαινει και μετα ομως.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Το φαντάστηκα ότι μπορεί να το βάλει αργότερα απλά με ξένισε το ότι έβαλε υδραυλική προφόρτηση και όχι άζωτο. Αυτά τα δύο, κοστίζουν περίπου το ίδιο. Μήπως το άζωτο δεν είναι τόσο σημαντικό αν το μηχάνημα δεν είναι αγωνιάρικο?
    Η ΝΙΤΡΟΝ βγάζει racing shocks ,άρα κ με racing προδιαγραφές.
    Εχει ΑΖΩΤΟ ,απλά το δοχείο που το φιλοξενεί ,βρίσκεται μέσα στο άνω σώμα της ανάρτησης.
    Ενσωματομένο δηλαδή.

    Οπως είπα τα συγκεκριμένα αναρτησόνια είναι custom built.
    Το παραγγέλνεις ανάλογα με τις ανάγκες σου.
    Επέλεξα το ενσωματωμένο δοχείο αζώτου ,γιατί η κατασκευή είναι πιο μαζεμένη ,με λιγότερο βάρος ,και χωρίς να έχω και το άγχος των χτυπημάτων του απο τις πέτρες. (μια και το χωματιάζω αγρίως)
    Μένει κ περισσότερος χώρος ελεύθερος πίσω απο το προστατευτικό του αμορτισέρ ,ώστε να μήν πληγώνεται όπως πρίν ,κατα τις χωμάτινες υπερβάσεις.
    Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ μικρότερη ,ούτε 100άρικο αν θυμάμαι καλά ,απλά δεν έβρισκα ένα λόγο για να το φτιάξω με εξωτερικό δοχείο αζώτου.

    Η Υδραυλική Προφόρτιση αντίθετα ,μου δίνει άπειρες λύσεις σε πραγματικό χρόνο ,με την ευκολία να αλλάζω τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας κατα το δοκούν ,με μερικά κλίκς.
    Τελευταία τροποποίηση από el-Gatto; 20/10/2013 στις 19:53.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  5. #140
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kostas2B
    Εγγραφή
    11/03/2012
    Μηνύματα
    669
    Βάλε ρε συ το λινκ να δούμε τίποτα...

  6. #141
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος

    Τις αδυναμίες του τενερε τις γνωρίζω. Αυτό που δεν γνωρίζω απόλυτα είναι, πόσο σημαντικές (ή όχι) είναι σε ταξίδια σαν αυτό που έκανες.

    Αναμένω την άποψή σου και τις προτάσεις σου.
    ...για το αν οι αδυναμίες του tenere είναι σημαντικές σε ένα adventure ταξίδι, θα προσπαθήσω να καταθέσω την γνώμη μου στο άλλο thread που άνοιξες, μιας και αυτό νομίζω ότι ξεφεύγει από τις απαιτήσεις του φίλου ggs και το περιεχόμενο του τρέχοντος νήματος...


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος

    H άποψή σου με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.....

    Γι'αυτό και αν πρόσεξες οι προτάσεις μου πρός τον ggs είναι οι πλέον οικονομικές.

    Βέβαια ,στο συλλογισμό ,πρέπει να προστεθεί κ το ενδεχόμενο να μήν υπάρχει κάποια άλλη μοτό ,που να έχει τα καλά του Τενεκέ ,και να είναι βελτιωμένη ταυτόχρονα σε αυτά που του λείπουν.
    Για σκέψου λίγο και αυτή την περίπτωση ,σαν αιτιολόγηση της διάθεσης των χρηστών για βελτίωση του...
    Χαίρομαι λοιπόν που όλοι συμφωνούμε.....

    Τα θέματα του tenere είναι, κατ' εμέ, με αύξουσα σειρά σπουδαιότητας τα εξής: αναρτήσεις, κινητήρας-ιπποδύναμη, βάρος.
    Αν οι πρώτες μπορούν να βελτιωθούν με ένα λογικό κόστος, όσον αφορά στον κινητήρα (αυτόν το Minarelli δεν τον χώνεψα ποτέ...), ακόμη κι αν έχουν λυθεί το όποια θεματάκια του (TPS κλπ), δεν παύει να είναι σχετικά αδύναμος και το κόστος για να γίνουν πχ 45 από 41 τα άλογα που αποδίδει στον τροχό δεν είναι αμελητέο! Τα παραπάνω επιδεινώνονται από τα 208 κιλά γεμάτο που ζυγίζει και γι' αυτό δυστυχώς δεν γίνονται και πολλά...

    Ομως διυλίζουμε τον κώνωπα... Αναλογιζόμενοι ότι προέρχεται από το xt660, το tenere είναι ένα πολύ καλό, οικονομικό, αξιόπιστο και όμορφο (αυτό το ντακαρίσιο look το γουστάρω πολύ...) μηχανάκι που θα σε μεταφέρει στην πόλη, θα ταξιδέψει φορτωμένο, θα πάει παραπάνω από αξιοπρεπώς στο χώμα και γενικά θα κάνει τα πάντα καλά και θα ικανοποιήσει τον αναβάτη του αρκεί... να μην το κυνηγήσει και ζητήσει το κάτι παραπάνω, τότε και μόνο τότε θα δείξει τις παραπάνω αδυναμίες. Σε αυτή την περίπτωση, φίλε ggs, κάποια πράγματα βελτιώνονται κάποια όχι, και ίσως θα έπρεπε να δεις κάτι άλλο!

    Αυτό που περιμέναμε ότι θα ήταν το tenere όταν παρουσιάστηκε πίσω στο 2007, φαίνεται ότι ίσως να είναι το νέο(?) Terra της BMW... εεε της Huqsvarna ηθελα να πω! Είπαμε το 690 είναι άλλη ιστορία....

  7. #142
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Εχω αναρτήσει thread με τις μόντες κ την ιστορία του Τενεκέ μου ,σταδιακά ,σε άλλο φόρουμ ,πιο οικογενειακό ,αλλά δεν ξέρω κατα πόσο θα είναι θεμιτό να βάλω εδώ το λίνκ.
    Αν δεν πρέπει ,τότε θα αναμείνετε μέχρι να τα καταφέρω να στήσω ένα ολοκληρωμένο εδώ.
    Ο χρονικός προσδιορισμός είναι τοσο δυσκολος ,όσο δύσκολος είναι κ ο ελεύθερος χρόνος μου.






    Η ΝΙΤΡΟΝ βγάζει racing shocks ,άρα κ με racing προδιαγραφές.
    Εχει ΑΖΩΤΟ ,απλά το δοχείο που το φιλοξενεί ,βρίσκεται μέσα στο άνω σώμα της ανάρτησης.
    Ενσωματομένο δηλαδή.

    Οπως είπα τα συγκεκριμένα αναρτησόνια είναι custom built.
    Το παραγγέλνεις ανάλογα με τις ανάγκες σου.
    Επέλεξα το ενσωματωμένο δοχείο αζώτου ,γιατί η κατασκευή είναι πιο μαζεμένη ,με λιγότερο βάρος ,και χωρίς να έχω και το άγχος των χτυπημάτων του απο τις πέτρες. (μια και το χωματιάζω αγρίως)
    Μένει κ περισσότερος χώρος ελεύθερος πίσω απο το προστατευτικό του αμορτισέρ ,ώστε να μήν πληγώνεται όπως πρίν ,κατα τις χωμάτινες υπερβάσεις.
    Η διαφορά στην τιμή είναι πολύ μικρότερη ,ούτε 100άρικο αν θυμάμαι καλά ,απλά δεν έβρισκα ένα λόγο για να το φτιάξω με εξωτερικό δοχείο αζώτου.

    Η Υδραυλική Προφόρτιση αντίθετα ,μου δίνει άπειρες λύσεις σε πραγματικό χρόνο ,με την ευκολία να αλλάζω τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας κατα το δοκούν ,με μερικά κλίκς.
    Thanks buddy. Θα τα ξαναπούμε όταν έρθει η ώρα. Πάντως θέτει την σοβαρότερη υποψηφιότητα για την ώρα.

    Το review απ' το τενεκεδάκι σου, δεν το βιαζόμαστε, έτσι κι αλλώς δεν υπάρχει μια.
    Sent from me using a computer.

  8. #143
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος
    ...για το αν οι αδυναμίες του tenere είναι σημαντικές σε ένα adventure ταξίδι, θα προσπαθήσω να καταθέσω την γνώμη μου στο άλλο thread που άνοιξες, μιας και αυτό νομίζω ότι ξεφεύγει από τις απαιτήσεις του φίλου ggs και το περιεχόμενο του τρέχοντος νήματος...
    Με πρόλαβες πριν στο προτείνω.
    Sent from me using a computer.

  9. #144
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος
    ...


    Αναλογιζόμενοι ότι προέρχεται από το xt660, το tenere είναι ένα πολύ καλό, οικονομικό, αξιόπιστο και όμορφο (αυτό το ντακαρίσιο look το γουστάρω πολύ...) μηχανάκι που θα σε μεταφέρει στην πόλη, θα ταξιδέψει φορτωμένο, θα πάει παραπάνω από αξιοπρεπώς στο χώμα και γενικά θα κάνει τα πάντα καλά και θα ικανοποιήσει τον αναβάτη του αρκεί... να μην το κυνηγήσει και ζητήσει το κάτι παραπάνω, τότε και μόνο τότε θα δείξει τις παραπάνω αδυναμίες. Σε αυτή την περίπτωση, φίλε ggs, κάποια πράγματα βελτιώνονται κάποια όχι, και ίσως θα έπρεπε να δεις κάτι άλλο!
    ....
    αυτη ειναι κι εμενα η γνωμη μου για το τενερε (και γι αυτο μου αρεσει το ολο πακετο του).
    η αλλαγη των αναρτησεων δεν θα γινει (μονο) επειδή θελω το κατι παραπανω αλλα κι επειδή οι μαμα πλησιαζουν στο τελος τους.
    η (οποια) προσπαθεια αυξησης της δυναμης (που μου λειπει) θα εξαρτηθει απο το κοστος .

    αν καταφερω - στα ποσα περιπου που ειπε ο γατος- να καλυψω αρκετα απο τα θελω μου , θα ειμαι ΟΚ.


  10. #145
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    η (οποια) προσπαθεια αυξησης της δυναμης (που μου λειπει) θα εξαρτηθει απο το κοστος .
    Θεωρώ τη προσπάθεια , πεταμένα λεφτά . Αν θες γκάζι και μονοκύλινδρο δώσε το και πάρε ένα ktm 690 , πιο φθηνά θα σου κοστίσει και θα έχεις και αποτέλεσμα σίγουρο .

  11. #146
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος
    ...

    Τα θέματα του tenere είναι, κατ' εμέ, με αύξουσα σειρά σπουδαιότητας τα εξής: ,αναρτήσεις, κινητήρας-ιπποδύναμη, μια 6η που λείπει απ'το σασμάν ,έμπροσθενβάρος ,κραδασμοί στο τιμόνι.

    ....
    fixed


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος

    Αν οι πρώτες μπορούν να βελτιωθούν με ένα λογικό κόστος, όσον αφορά στον κινητήρα (αυτόν το Minarelli δεν τον χώνεψα ποτέ...), ακόμη κι αν έχουν λυθεί το όποια θεματάκια του (TPS κλπ), δεν παύει να είναι σχετικά αδύναμος και το κόστος για να γίνουν πχ 45 από 41 τα άλογα που αποδίδει στον τροχό δεν είναι αμελητέο!
    ....
    Max Power 46.31 - Max Torque 5.88 έδειξε το δικό μου σε πραγματικές συνθήκες στο δυναμόμετρο ,με χάρτη για τον οποίο δεν είμαι ευχαριστημένος ,και με γνωστές δυνατότητες να βελτιωθεί κατα πολύ.

    Συνημμένο 301896



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος
    Τα παραπάνω επιδεινώνονται από τα 208 κιλά γεμάτο που ζυγίζει και γι' αυτό δυστυχώς δεν γίνονται και πολλά...

    5-10 κιλάκια ,τα χάνεις αμα θέλεις.

    Νταξ...κι εγώ θα το θελα ελαφρύτερο.
    Συγκεκριμένα το θεωρώ βαρύ για μονοκύλινδρο.
    Αλλά...
    Πές μου μιά μοτοσυκλέτα που να μπορεί να σε ταξιδέψει αξιοπρεπώς -ασφάλτινα-2κάβαλο-φορτωμένο με 400 κμετρα αυτονομία ,
    και ταυτόχρονα να μπορεί να σε πάει με τις ίδιες συνθήκες ,σχεδόν παντού απο χώμα ,
    και να ζυγίζει λιγότερο.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  12. #147
    Το τενερε μονοκαβαλο και τριβαλιτσο τι ταχυτητες διατηρει στην εθνικη; Σε αυτες τις ταχυτητες, εχει αλλο γκαζι για μια προσπεραση;
    Ειναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα...

  13. #148
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Stergios69 Προβολή μηνύματος
    Το τενερε μονοκαβαλο και τριβαλιτσο τι ταχυτητες διατηρει στην εθνικη; Σε αυτες τις ταχυτητες, εχει αλλο γκαζι για μια προσπεραση;
    Τα 140 πραγματικά τα'χεις παντού κ πάντα ,άνετα ,και σχετικά οικονομικά.
    Απο κεί κ πάνω η κατανάλωση αυξάνει δυσανάλογα σε σχέση με τα λίγα παραπάνω κμετρα που πάς.
    Οταν θές να προσπεράσεις ,ανεβάζει ικανοποιητικά μέχρι τα 160+


    Το δικό μου τουλάχιστον....
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  14. #149
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από el-Gatto Προβολή μηνύματος
    Τα 140 πραγματικά τα'χεις παντού κ πάντα ,άνετα ,και σχετικά οικονομικά.
    Απο κεί κ πάνω η κατανάλωση αυξάνει δυσανάλογα σε σχέση με τα λίγα παραπάνω κμετρα που πάς.
    Οταν θές να προσπεράσεις ,ανεβάζει ικανοποιητικά μέχρι τα 160+


    Το δικό μου τουλάχιστον....
    Και το δικό μου το ίδιο. Μάλλον επειδή έχουμε τα λευκά εμείς.

    150 στο κοντέρ κάπου στα 140 πραγματικά όλη μέρα. Την παρασκευή πήγα και γύρισα από Πελ/σο αυθημερόν.

    Από κει και πέρα μέχρι τα 160φεύγα (στο κοντέρ) θα ανεβάσει ικανοποιητικά και μετά σταδιακά θα ψοφήσει. Αυτά τα χλμ τα κρατάει και με βαλίτσες και δικάβαλο. Αν είναι χωρίς μετατροπές τελική έχει κάπου στα 165. Μέχρι 178 στο κοντέρ έχω δει αλλά θέλει λίγο υπομονή.

    Φορτωμένο σε ανηφορικό κομμάτι και με αέρα κόντρα όμως είναι δράμα. Προσπαθώντας να κρατήσω 150 στο κοντέρ το γκάζι άγγιξε το τέρμα.
    Τελευταία τροποποίηση από daz; 21/10/2013 στις 00:13.
    Sent from me using a computer.

  15. #150
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.965
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ggs Προβολή μηνύματος
    και γω σας παω (copyright Χριστόδουλος)

    αστα ρε αποστολη ... ωραια τα λεω αλλα κι εγω εχω φαει το δολωμα μαζι με τ αγκιστρι...
    δεν με βολευουν λεει τα αλογα του τενερε στην εθνικη και ψαχνουμε να το αναβαθμισουμε - αλλάξουμε...

    Δεν έχει σχέση με το δόλωμα. Τα άλογά του για εθνική είναι όντως λίγα. Όχι πως δεν κάνουν τη δουλειά τους αλλά δεν την κάνουν όπως θα ήθελε αυτός που έχει περισσότερες απαιτήσεις στο ον κομμάτι. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις και εγώ θα ψαχνόμουν σαν εσένα.
    Ζύγισε τι θέλεις απ' το μηχανάκι, δες τι άλλες επιλογές έχεις και αποφάσισε τι σε συμφέρει περισσότερο έχοντας την βελτίωση σαν τελευταία λύση. Ειδικά αν του ρίξεις πολλά γιατί μετά θα το παντρευτείς. Και αν οι μόντες δε σε καλύπτουν θα έχεις κάνει τα πράγματα χειρότερα από ότι είναι τώρα.
    Τα δικύλινδρα είναι σοφότερη επιλογή για άσφαλτο και έχουν αρκετές δυνατότητες στο χώμα. Δες ποιο μπορεί να γεμίσει τα κενά του χτ χωρίς να σου φέρει έχτρα σκοτούρες. Εν ανάγκη κάνε υπομονή να δεις τι άλλο είναι στα σκαριά. Αυτός ο τρικύλινδρος της yamaha θα φορεθεί σε πολλά. Η κτμ τι θα κάνει για την μεσαία κατηγορία on-off?

    Το κάνω αντιγραφή και μεταφορά στο δικό σου θρεντ.
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 10 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 56789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2016, 20:37
  2. Απαντήσεις: 69
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2010, 19:05
  3. O Osama και το συγκρότημά του
    από Ora_Nihil στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2004, 11:30
  4. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 10/12/2003, 11:04
  5. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 10:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF